Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.07.2009 16:03 - Шизофрения или....?
Автор: veselaj Категория: Политика   
Прочетен: 6736 Коментари: 25 Гласове:
3

Последна промяна: 24.07.2009 16:07


Май най-лошите ми опасения се сбъдват по-бързо, отколкото ми се иска.
Най-напред Бойко обеща да бъде принципен и да се бори с корупцията, после тропа с крак и вика "Те ли ще ми кажат! Божидар ми е приятел! Пък!"
Дали няма и други приятели Бойко, дето са "по-така"? Не знам.
Но още по смайващи ми са две изказвания на ББ само в един ден. В едното казва "ще им хвърля мандата и да избират - нови избори ..."
vbox7.com/play:2abdb0fd&start=284&r=emb
В другото, пред "Всеки ден" казва:
"Ако те не ви подкрепят, възнамерявате ли да върнете мандата?

Заради пет депутати ли? Заради пет депутати да върна мандата при 116 депутати на ГЕРБ? Сериозно ли ме питате това? Изборите резултати показаха какво мислят хората."

www.vsekiden.com/

А сега де. Кога точно казва истината. Или това си е класическо раздвояване на личността. Иначе казано - шизофрения.



Гласувай:
3



1. aroundus - WR
24.07.2009 16:09
Правилно.

Само малка забележка- раздвояване на личността не е равнозначно на шизофрения.
цитирай
2. анонимен - късно е...
24.07.2009 16:20
Шизофреници са тези, които гласуваха за него. От дълго време се изваждаха на показ данни за него и дейността му, само че нашите родни шизофреници един път гласуваха за царя, втори път за ББ в сляпата надежда за поредния месия. Шило в торба не стои и броени дни слез изборите шилото се показа, но както е рекъл попа "Късно е братче, резето хлопна", а какво се е случило с доверчивия ще го усетят не само гласувалите шизофреници...
цитирай
3. veselaj - aroundus, така е. Но шизофрения ...
24.07.2009 16:24
aroundus,така е. Но шизофрения означава точно раздвояване на личността. А тук съм вложила друг смисъл :)))
цитирай
4. veselaj - 2. анонимен,
24.07.2009 16:26
за съжаление си страшно прав. Но нека поне да видят за какво са гласували. Въпреки предупрежденията.
цитирай
5. анонимен - А костов ли не е шизофреник с него...
24.07.2009 16:33
А костов ли не е шизофреник с неговото "ще те изкажа на другарката пък"
цитирай
6. veselaj - 5. анонимен, за Костов не знам, но за ...
24.07.2009 16:36
5. анонимен, за Костов не знам, но за теб имам съмнения. Я пак прочети за какво пиша. И не бъркай Костов.
цитирай
7. boristodorov56 - 5. анонимен - Костов е виновен!
24.07.2009 17:13
Да!
За всичко!
Дори за глобалното запотляне и топенето на ледовене по полюсите!
Така си е.
Но ти не знаеш, че е педофил с еврейска жилка и дядо му е поп Кръстя-
това е още по-сериозен аргумент да се плюе.

Започвайте подписка за паметник на Рапона!
цитирай
8. miralyub - Бойко не знае ли, че в политиката ...
24.07.2009 19:19
Бойко не знае ли,че в политиката няма приятели- има интереси...
приятелите да с иги кани вкъщи- да с ииграят шах и да с ипийват...
цитирай
9. анонимен - Прави впечатление
24.07.2009 19:29
злобата с която Бойко се отнася до Синята коалиция.Да, злобата.Така не се говори към съмишленици(уж), към партии, с които са заедно в ЕНП, към политическа формация, от която могат да очакват само доброжелателност и експертна помощ и подкрепа в управлението.С това си поведение Бойко се издава, че е от страната на тези, които представят Костов за злодей.А те са БСП и нейните производни партии, ДС, мафията, олигархията.Още не е станал премиер и започна да действа като Б отбор на БСП.Да видим какво ще става за в бъдеще.
цитирай
10. gantree - @ veselaj
24.07.2009 21:32
Здрасти. Виж това, ако си го пропуснала, много добро.

http://mediapool.bg/show/?storyid=154760&srcpos=4
цитирай
11. анонимен - Аз пък съм много доволна от ситуа...
24.07.2009 22:36
Аз пък съм много доволна от ситуацията. Гласувала съм за Бойко и одобрявам новото правителство. Божидар Димитров е един достоен българин и не мога да разбера защо изпадате в такива нападки. Ами да се върнат Доган и Сергей тогава и да сте доволни? И това ми било българи. Хе!
цитирай
12. анонимен - Типично мислене на шизофреник...
25.07.2009 00:43
Става дума за дамата, която е гласувала за Бойко и е "много доволна от ситуацията".
Бих я попитал - а от кое по-точно сте доволна, госпожо?
От това, че Борисов вкарва комунисти и доносници в правителството? Сещате ли се, че Божидар Димитров до преди 2 месеца твърдеше, че никога няма да напусне БСП и че една партия за един живот стига?
Ще бъдете ли все така доволна, когато въпросният агент на ДС бъде бламиран от демократичните правителства в Европа и от самите българи зад граница? Нали не си мислите, че те се страхуват от бабаитлъка на ББ?
Колкото до връщането на Станишев и Доган - ами те вече се върнаха, госпожо. Имат си дори министър - Божидар Димитров. Да не кажа, че си имат и правителство.
Какво, освен връщане на БСП и ДПС във властта е изолирането на Синята коалиция?
От кого търси подкрепа Борисов? От Атака? Създадена от БСП и ДПС преди 4 години.
От РЗС? Създаден от БСП и ДПС преди половин година.
Кой друг остана? А, вярно - самите БСП и ДПС. Те, в началото ще се правят на опозиция на ГЕРБ. После - ще се разберат. "В името на България".
Този филм май вече сме го гледали. А благодарение на вас, госпожо, ще го гледаме отново, с още по-лошо качество...
цитирай
13. veselaj - 10. gantree
25.07.2009 07:57
наистина е много добро.
12. анонимен, благодаря ти за този коментар.
цитирай
14. анонимен - Стоянов
25.07.2009 10:08
Заглавието и смисъла на статията не се отнася за Бойко Борисов а за самия автор.
цитирай
15. анонимен - Стига с тоя Костов! (Кога му беше времето да беше направил каквото трябва)
25.07.2009 10:12
аха и тука само "костовисти". Ами че вземете си сложете една снимка на Костов и онанирайте (маструбирайте) на нея.
Сега сериозно, не знам какво ще направи ББ, но знам какво направиха Станишев, Костов и Царя.....нищо, даже още по-зле влошиха нещата, а имаха шанс да направят много за народа!
цитирай
16. анонимен - ЩИЗОФРЕНИЯ ВИ Е ОБХВАНАЛА
25.07.2009 10:19
По-спокойно бе хора,ще се погубите от омаскаряването на политици,за които нищо не знаете.Да не говорим,че и непредполагате какво ще ви се случи.......Да не говорим какво ги очаква мафиотите от тройната коалиция!!! Не бъдете толкова крайни! По-спокойно!!!!!!
цитирай
17. анонимен - Леко вметнато...
25.07.2009 10:20
Мисля, че авторката е талантлива и би хванала голямата публика, НО... Позволете ми като специалист да вметна, че Шизофрения не значи раздвояване на личноста, а е просто едно от проявленията на тази болест, която е ужасно многолика. Не съм привърженик на крайни изказвания като : Този е шизофреник!!! Това има право да го каже само лекар-специалист и то след много изследвания и тестове. За лаиците това е една прекрасна публикация, леко шокираща и грабваща вниманието, за НЕлаиците заглавието е лека инфантилно, от където си вадя изводи, че авторката е доста млада, както и,че си позволява да вложи малко лично отношение(което не е лошо).
Уважаема авторке, пожелавам Ви, да сте все така нахъсана! Обаче не забравяйте, че ние самите в ежедневието даваме двузначна информация за себе си с противоречиви отговори, но това не ни прави шизофреници.По даденият от вас "критерий" то 100% от нас трябва да са шизофреници, което е смешно. Какво остава на една публична личност и то много популярна напоследък, когато журналистите често задават наивнотъпи въпроси?
цитирай
18. анонимен - съгласна с 12.
25.07.2009 10:36
абсолютно съм съгласна с 12. !! За съжаление "те" /комуноидите/ пак са тук...и не са си тръгвали..:( Но лековерието и нежеланието на хората да мислят и да поемат отговорност за решенията си ни натресе поредния сценарии, в който си имаме "месия" дето да "носи отговорността" .. а това с "разбирането" с БСП и ДПС "за доброто на България" е стратегия прозрачно-видима от много преди изборите..ама будалите се оказаха много...чудя се колко серии от тази червена сапунка ще гледаме преди съвсем да се затрием като нация..Или пък докато не се СЪБУДИМ!!!
цитирай
19. анонимен - Ти никога ли не си премислял дадено прибързано мнение?
25.07.2009 10:52
Никога ли не си се размислял и не си се поправял?
Или всичко ,което казваш е добро?
Нима си подобен на БОГ?
Замисли се.Сатаната е искал да бъде Богу-равен.
бат Бойко няма претенции за това.
цитирай
20. анонимен - anonimna
25.07.2009 11:15
az sum edna ot bulgarkite zad granica i sum suglasna Bogidar Dimitrov da brani iteresite ni za6toto e dostoen bulgarin, ne samo za6toto BB go e izbral. Ako razsugdavame cato vas protiv BB i Gerb 6te umre i poslednata ni nadegda niakoga da se vurnem v rodnata ni strana. Mislq 4e BB e edinstven na toq etap v politikata na kogoto moge da se glasuva doverie i sum sigurna, 4e 6te napravi dobro za stranata.
цитирай
21. veselaj - 16. и 17 анонимен, аз не коментирам ...
25.07.2009 13:31
16.и 17 анонимен, аз не коментирам политик, а две коренно противоположни изказвания на един и същ човек.
19 анонимен, да разбира се, че и аз съм казвала нещо и съм се поправяла. Но изгледай още веднъж клипа и след това прочети интервюто. Той даже не се сеща да каже, че е направил прибързано изказване. Двете неща са изказани с крайно категоричен тон.
цитирай
22. анонимен - Е,хайде,прощавайте другарчета ,българчета,повече няма да правя така.
25.07.2009 19:57
Извинявам ти се от името на бате Бойко.Макар и ти и аз да знаем,че е просто човек и прави грешки.
Понадува се ,верно,но нима ти или аз на негово място няма да се надуем?
Я си сложете ръката на сърцето и си кажете честно?
цитирай
23. veselaj - 22. анонимен, на мен Бойко не ми д...
26.07.2009 13:49
22. анонимен, на мен Бойко не ми дължи извинение. Аз, все едно, не го харесвам. Дължи извинение на вас, които сте гласували за него. Защото покрай него и вие ставате за смях.
цитирай
24. анонимен - от №11
28.07.2009 11:14
Доволна съм, че най-накрая в парламента влязоха млади и интелигентни хора. Омръзнало ми е вече от старите цинични комунисти, от наглостта на ДПС. Аз съм българка и ми омръзна да ограбват мен и България!
Незнам какви хора пишат в този блог и честно казано повече няма да стъпя тук.
Дали някой е шизофреник могат да кажат само лекарите! Съмнявам се някой от новите министри да има такава диагноза.
Сами разсъдете кой става за смях.
цитирай
25. veselaj - Аз не казвам нищо.
28.07.2009 14:57
Само питам. На базата на двата линка.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: veselaj
Категория: Политика
Прочетен: 4911551
Постинги: 177
Коментари: 5810
Гласове: 9028
Спечели и ти от своя блог!