Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2012 10:13 - Две новини, които никой не забеляза
Автор: veselaj Категория: Политика   
Прочетен: 15531 Коментари: 13 Гласове:
21


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

В суматохата от трагедиите две новини минаха съвсем незабелязано.

Първата: 33-годишна шофьорка е осъдена на година и два месеца затвор за УБИЙСТВОТО НА ДЕТЕ НА ПЕШЕХОДНА ПЪТЕКА .

Втората: младеж е осъден на 8 месеца затвор за ПРИТЕЖАВАНЕТО на ЕДНА цигара марихуана. Не е дилър, не разпространява дрога.

Не познавам нито жената, нито младежа. Не запомних даже имената им.

Забелязах, обаче, това, което май никой не забеляза. Присъдите са почти еднакви.

Иначе казано, в България отнемането на човешки живот е толкова тежко престъпление, колкото да изпушиш един джойнт.

Още по-страшно е, че никой не забелязва.

Дали пък това не е отговор на въпроса “Кой е виновен за трагедиите?”

 

 

 





Гласувай:
21



1. bojo12345 - Рибата мерише от главата
09.02.2012 10:59
За кокошка няма прошка,за милиони няма закони!!!
цитирай
2. karambol5 - Докато имаме такива съдии - това е ! ...
09.02.2012 11:06
Докато имаме такива съдии - това е !
Мдаа........ поне да си обяват публично такифите ..Така всичкище знем колко ще ни струва д аоттървем затвора ,ако решим да затрием някой !!!
Както винаги съм казвал - Има един ,пред чиито съд ще застанат и съдиите ! Биг д асе смили тогава над грешните им души !!!
цитирай
3. injir - Цената на човешкия живот - като в...
09.02.2012 13:03
Цената на човешкия живот - като всичко останало у нас. Абсурд.
цитирай
4. анонимен - Е, аз забелязах
09.02.2012 13:36
Но пък и думите правосъдие и българско не трябва да са в едно изречение.
цитирай
5. boristodorov56 - Скалата за ценностите ни се счупи!
09.02.2012 14:35
Чак ме е срам, че преди малко погледнах постинга, а чак сега включвам!

Колко жалко за всички нас.
Без излишни приказки и дрън-дрън за вината ни - ясно е!
цитирай
6. ketcakuatl - ХА..
09.02.2012 23:15
Шепот от отвъдното. И изведнъж 'мумията възкръсна'. Абе остави ги тия злободневни теми, ние си ги дъвчем и без тебе. Не си писала от девет месеца, как си, къде си, що си? Това е по важно за тия които все още те помнят. Разбираш ли? Пиши за себе си първо, това ще е интересно. Постинга е правилен, но един от многото! Докато ти, примерно, си единствена и неповторима. Удържахте ли в Италия?
цитирай
7. veselaj - ketcakuatl
10.02.2012 09:26
От Италия се върнахме. После поработихме в Чехия. Наложи се да се върнем за известно време и нямах време за писане. Сега всеки момент ще заминем пак. Много ми се иска да разкажа за хората извън България и за най-големия им страх - че може да се наложи да се върнат. Дано имам време. За злободневните теми и аз се бях отказала да пиша, но тази държава все още ме интересува= Близките ми остават тук - поне засега.
цитирай
8. haralanov - Забелязах...
10.02.2012 14:36
Но каква ли полза от това..?
цитирай
9. анонимен - Гаврилов
11.02.2012 23:20
Аз ги забелязах. Мисля, че е добър знак. Надявам се, че, че съдът вече ще започне да наказва всяко престъпление без изключение. Както трябва да бъде и както не беше досега. Не съм компетентен да коментирам присъдите.
цитирай
10. анонимен - диабетични храни
18.02.2012 18:51
Не, че никой не ги е забелязал, а като че ли свикнахме с черната статистика и парадоксите в държавата ни!
цитирай
11. анонимен - Екскурзии Великден
02.03.2012 11:38
И ако след това с марихуаната в парламента никой не реагира... Въпроса е да прибират дилърите, а не пушачите.
цитирай
12. анонимен - къде?
07.04.2012 03:28
Ама това в България ли беше?
Извинете, не се познаваме лично, само от блога Ви разбрах, че преди време бяхте в Италия все пак...
цитирай
13. veselaj - Бях в Италия миналата година. По ...
09.04.2012 16:35
Бях в Италия миналата година. По времето, когато писах този пост бях в България. Сега съм в Чехия. Въобще - гражданин на света. За съжаление...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: veselaj
Категория: Политика
Прочетен: 4895437
Постинги: 177
Коментари: 5810
Гласове: 9028
Спечели и ти от своя блог!