Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2011 08:41 - Тест за почтенност в "светла Лъчезария"
Автор: veselaj Категория: Политика   
Прочетен: 36752 Коментари: 125 Гласове:
28

Последна промяна: 22.01.2011 09:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 А сега накъде?
 Този път няма загадъчни хора с каскети, флашки и презаписани разговори.
Един човек излиза с лицето и името си, твърди, че съдържанието на разговорите (на всички! разговори) НЕ е манипулирано и настоява да бъде изслушан от комисията в парламента.
Аз настоявам показанията му да бъдат деквалифицирани и публикувани.
Настоявам прокуратурата да се самосезира и да провери дали платежното нареждане размахвано от Яне е фалшиво и има ли такава транзакция. Да бъде поискан имунитета на един от двамата - или на Фидосова, или на Яне, защото очевидно един от двамата безскрупулно лъже.
И ако случайно има и хора с достойнство от ГЕРБ да застанат зад тези искания.

Моля ви, гласувайте и в Свежо
 Пуснала съм този пост като блог-вълна. Помагайте за да се види истината.






Гласувай:
30


Вълнообразно


1. haralanov - Хора с достойнство от ГЕРБ..?
22.01.2011 08:59
Това е абсурдно!
Че разговорите НЕ са манипулирани е повече от ясно!Само,че българската прокуратура НИКОГА няма да търси истината и да застане срещу имащите властта в момента.Тъжна и дразнеща история...
цитирай
2. veselaj - Досега се измъкваха. Сега ще про...
22.01.2011 09:11
Досега се измъкваха. Сега ще проличи истинската им същност. Ако привържениците на ГЕРБ имат поне малко ум и достойнство трябва да поискат истината. Да видим с какво ще се измъкнат сега.
А че разговорите не са манипулирани беше ясно за всеки поне малко грамотен човек.
цитирай
3. boristodorov56 - Кой ще те чуе, момче!
22.01.2011 10:10
Кой ще те чуе, момче!
цитирай
4. veselaj - Ако викнем всички, щат не щат, ще го ...
22.01.2011 10:12
Ако викнем всички, щат не щат, ще го чуят!
цитирай
5. gantree - @ Весела
22.01.2011 10:25
Аз сега ... таковата, да гласувам ли "въздържал се"? :)))))
цитирай
6. veselaj - Ган, заяждаш се значи :))) Не бе ч...
22.01.2011 10:46
Ган, заяждаш се значи :))) Не бе човек, и аз мисля като теб. Ама и тях ги разбирам, как да застанат до Станишев? Аз бих застанала, ама аз съм венерианска жаба :))))
цитирай
7. veselaj - Я помогни, че не съм правила блог...
22.01.2011 10:47
Я помогни, че не съм правила блог-вълна и не знам какво точно да направя (освен да я добавя).
цитирай
8. dantonov - Просто нямам думи. От една страна - ...
22.01.2011 10:50
Просто нямам думи.

От една страна - фактите стават все по-очевадни.

От друга лидерите ни - и Костов и Димитров се правят на ударени. Говорят за условия, за подкрепа?!
Няма ли да се намери един десен лидер да застане с ясна позиция????

Защото с тези неуверени действия на сините ще се получи така, че Бойко ще си отиде и ще се върнат Станишев и Доган...
цитирай
9. gantree - @ Весела
22.01.2011 10:51
Боже, и аз не съм правил блог-вълна. :))) Освен да я добавиш като предложение, друго нямаш какво да направиш, според мен.

Не се заяждам с теб, в никакъв случай. Просто ето така изглежда въздържането, погледнато отстрани в съответния контекст. А след като мислиш като мен, защо ме пържеше оттатък, дето се чудех как дори и на теб да обясня очевидното :)))
цитирай
10. gantree - @ dantonov
22.01.2011 10:54
Г-н Антонов, точно Вие като седесар нямате основания да обвинявате в неувереност. Доколкото вчера се разбра, твърдото мнение да се гласува "въздържал се" е наложено от депутатите на СДС като обща позиция. Вижте си първо аргументите, и тогава говорете за Костов.
цитирай
11. veselaj - gantree,
22.01.2011 11:01
пошегувах се. Не съм те пържила, ама аз съм много кротък човек (макар че познатите ми не ми вярват :)) и се опитвам да намеря логика.
8. dantonov, връщането на БСП (макар че във връщането на Станишев и Доган не вярвам) беше заложено още с избирането на Бойко. Беше просто въпрос на време. Както казват братя Стругацки "след сивотата винаги идва черното". Просто в нашия случай е червено.
цитирай
12. gantree - @ Весела
22.01.2011 11:10
И аз съм кротък, в такъв случай :) Като едно вакло агне съм.
цитирай
13. анонимен - АМИ,
22.01.2011 11:16
КАТО ЗНАЕТЕ,ЧЕ НЯМА ДА ВИ ЧУЕ НИКОЙ,ЗАЩО ПРОДЪЛЖАВАТЕ ДА СИ МЕЧИТЕ?
АКО БЯХМЕ НАРОД,РАЗЛИЧЕН ОТ ОПРЕДЕЛЕНИЕТО НА дЯДО сЛАВЕЙКОВ,ОТДАВНА
ТОЗИ ВЪПРОС ЩЕШЕ ДА БЪДЕ РЕШЕН "ИЗДЪНО",КАТО СЕ ИЗДЪНЯТ ВСИЧКИ ТЕЗИ
КОТИЛА НА ПРЕСТЪПНОСТТА,КАКВИТО СА ПАРТИИТЕ(ВКЛЮЧИТЕЛНО И ТЕЗИ,НА КОИТО СЕ КЛАНЯТЕ КАТО МАЛОУМНИ),ВСЯКАКВИ СЕКРЕТНИ СЛУЖБИ СЛУЖЕЩИ
СИ С "КЛАСИФИЦИРАНА"ИНФОРМАЦИЯ,ОБСЛУЖВАЩА САМО ВИСОКАТА ПРЕСТЪП-
НОСТ,ПРОВЕЖДАНЕ НА ЛУСТРАЦИЯ ИСЪС ЗАКОН НЕДОПУСКАНЕ НА ВСИЧКИ ЛУСТРОВАНИ ДО КАКВИТО И ДА Е ДЪРЖАВНИ,ОБЩИНСКИ И ОБЩЕСТВЕНИ ОРГА-
НИЗАЦИИ И ИНСТИТУЦИИ.А СЛЕД ВСИЧКО ТОВА-ОДЪРЖАВЯВАНЕ НА ВСИЧКИ
ЧАСТНИ АКТИВИ,ВКЛЮЧИТЕЛНО И ФИНАНСОВИ,ОТ ОПРЕДЕЛЕНА ВЕЛИЧИНА НАГОРЕ,С ПОСЛЕДВАЩА ПРИВАТИЗАЦИЯ НА РАВНИ НАЧАЛА И "НА СВЕТЛО".
Е,ИМАТЕ ЛИ ДУПЕТА ЗА НЕЩО ТАКОВА?АКО ИМАТЕ,ЕЙ ВИ УЛИЦИТЕ И ПЛОЩАДИТЕ И ИНСТИТУЦИИТЕ.ДЕЙСТВАЙТЕ!АКО НЯМАТЕ,ПРЕСТАНЕТЕ ДА БРЪЩОЛЕВИТЕ И ЗАДРЪТВАТЕ ИНТЕРНЕТА С "ИНТЕЛЕКТУАЛЕН БЪЛВОЧ И СЕ
ЗАЕМЕТЕ С НЕЩО СМИСЛЕНО И ПОЛЕЗНО ЛИЧНО ЗА ВАС САМИТЕ-СЪБИРАЙТЕ
ХЕРБАРИЙ,ОБИКАЛЯЙТЕ ПЛАНИНИТЕ,ВКЛЮЧЕТЕ СЕ В КУРСОВЕ ПО ШЕВ ИКРОЙКИ..
ВЪВ ВСЕКИ СЛУЧАЪ,МНОГО ПО-ДОСТОЙНО Е.САМО СПРЕТЕ ТОВА НАПРАЗНО
БРЪЩОЛЕВЕНЕ,ВЕЛИКИ ПАТРИОТИ!
цитирай
14. veselaj - 12. gantree,
22.01.2011 11:20
ние, кротките, през десет дерета се надушваме :)))
13 анонимен, ще си помисля за курса по шев и кройка. да знаеш къде има такъв? Докато стане време да тръгна за риба. :)))
цитирай
15. kalin8 - Не знам защо...
22.01.2011 12:34
Може би, защото се съмнявам вече във всичко...
Но това момче изобщо не ми изглежда като дългогодишен служител, а от там нататък всеки да си прави изводите. Мисля, че доста прекалиха с кампанията срещу Борисов. Не смятам да защитавам никого, защото фактите са си факти, но това се е случвало вече, нали?
Поздрави!
Б.
цитирай
16. veselaj - Затова и настоявам да чуем какво ще ...
22.01.2011 12:42
Затова и настоявам да чуем какво ще каже. Всички! Изслушването да е публично. Ако лъже, нека да бъде съден. Това, че изглежда млад не значи нищо. Когато на 30 подадох молба за развод, адвокатката, при която отидох, ме прие като хлапе, което вчера се е оженило, днес иска развод. А имах вече две деца:)))
Същото важи и за платежното, което развява лудото Яне. Проверката трае пет минути.
цитирай
17. tit - Хъм, препоръчах за вълна!
22.01.2011 12:54
Ма с тия вълни несам и аз наясно - нали не съм морски човек!:))
Дай на ЛС, ако го мислиш сериозно! Нямам време да се ровя в тънкостите на блогорганизацията, но щом трябва - ще!
цитирай
18. анонимен - Дали лъже или не,
22.01.2011 13:00
нямам представа. Но тъй като Борисов само изигра един силен политически коз, без да успее да отхвърли съмненията, мен пък нищо не ми пречи да си мисля, че е възможно оригиналният запис да съдържа още красоти, да не е унищожен и притежателят му оттук нататък да има влияние над премиера. Хипотеза. Но когато не са изяснени докрай нещата, така се получава.
цитирай
19. gantree - @ анонимен 18
22.01.2011 13:12
И какво му е силното на това, да накараш депутатите си да ти гласуват доверие?
Какво друго да гласуват, щом в противен случай той пада, отива на избори и те спират да са депутати заедно с неговото падане?
Силен политически ход, хахах :))
цитирай
20. veselaj - 18. анонимен,
22.01.2011 13:15
аз също имам подобни съмнения, че някой дърпа конците. Интересно е какво се очаква от Бойко в замяна. А че Бойко лъже, личи от неговото държание. Кагота бях учителка, така се държаха учениците, когато твърдят, че им е зле, а всъщност искат да отидат на среща с гаджето:)))
цитирай
21. marystaneva - Младежът твърди, че е юрист. Тоест, учил е поне до към 26-ата си година.
22.01.2011 13:20
Изглежда на не повече от 30. Едва ли има как да е чак такъв "дългогодишен" служител. Казва, че за няколко години е сменил няколко работни места в системата на МВР. Всъщност, не го казва, а го чете...?!
И какво е новото, което ни казва? Че записите са истински? Борисов сам го потвърди пред Министерския съвет, като ги нарече "добре подбрани истини". Защото като извадиш от един действително проведен разговор само подбрани моменти, смисълът на това, което се получава, звучи по съвсем друг начин. Това е манипулацията.
Борисов: "В този случай, и Дянков е тук и е жив свидетел, президентът се обади, за да ме помоли за неправомерно действие на митниците, които за въпросния Мишо Михов искат да му съсипят бизнеса. С вчерашното освобождаване на съветника си, който е бил адвокат на същия този Мишо Михов, той индиректно потвърждава всичко това.
..Ако при него дойде човек, особено съветник и му каже: „Митницата в лицето на Танов, или който и да е, или правителството пресира даден бизнесмен”, той е длъжен да ми каже и аз съм длъжен да реагирам.
...Във времето, в което те отиват на проверка, те имат право да си бутилират тази налична бира. Те не са в контрабанда, или в някаква завера през нощта, в някаква незаконна дейност. Те имат разрешение и бирата трябва да се бутилира, за което са си платили акциза, защото ще се развали.
...В следствие на което, на другия ден, като дойдоха Дянков и Танов и седнахме с документите по темата която е, те твърдо държаха, че това е и те са в нарушение. Щом са в нарушение, ето тук Дянков нека да се закълне, аз му казах: „Действайте си, както е по закон, отнемайте или ако сте отнели лиценза и повече не се занимавайте, да си отива в съда”.
http://www.focus-news.net/?id=f16881
ГЕРБ им отне лиценза през февруари. Разговорът е от март. Никой от ГЕРБ не им е върнал лиценза. Върна им го през лятото съдът. А съдии, назначени от ГЕРБ, няма. Знаем от кого и как са назначавани. То затова и правосъдието ни е такова.
цитирай
22. veselaj - Мариянке, това хората от ГЕРБ сте ...
22.01.2011 13:25
Мариянке, това хората от ГЕРБ сте много странни. Човекът изглеждал млад - ами добре, нека да го чуем и ако се докаже, че лъже, нека да го съдят Бойко и Танов.
В разговора се настоява човекът да не бъде закачан, нищо, че е с отнет лиценз. А Танов направо каза, че записите са манипулирани. Този човек твърди, че Танов лъже. Нека да говори публично, т.е. класифицираната информация да се разсекрети. Какво е казал Бойко, няма нужда да пишеш - той толкова глупости е изприказвал, че в една нормална държава отдавна щяха да го изхвърлят. Още като обяви назначаването на Божидар Димитров за министър "защото му е приятел".
цитирай
23. marystaneva - veselaj, Само "откъм съдържание"?!
22.01.2011 13:28
Съдържанието Бойко не го отрича. Младежът твърди, че разговорите не са манипулирани "откъм съдържание", а не, че изобщо не са манипулирани. Така че пак стигаме до възможността за онези "добре подбрани истини"...

Относно личното съобщение, което си ми изпратила - отговарям ти публично. Аз съм честен човек и също искам да знам истината. Но искам доказаната истина. Поради тази причина ще гласувам положително за статията ти както тук, така и в "Свежо". Няма да се "въздържа", но и няма да се включа към твоята блог-вълна.
цитирай
24. veselaj - Да, и иска изслушване в порломен...
22.01.2011 13:36
Да, и иска изслушване в парламентарната комисия, което да бъде декласифицирано. И обвинява Танов и Борисов в лъжа. "Манипулирани" означава, че са презаписани, но смисълът им е точно такъв - Бойко кара Танов "да не закача" Мишо Бирата, защото "не е Първанов" (който може и да не е успял да си изпълни уговорките с Мишо бирата, макар и да е искал).
цитирай
25. marystaneva - Нека го изслушат.
22.01.2011 13:44
Но да изслушат и Първанов, и доскорошния председател на правния му съвет Сашо Пенов, и Мишо Бирата, и Дянков, и Танов, и Странджев, и всички, които са замесени.

Само да не вземе да "изчезне", както изчезна т. нар. "бременна любовница" на Цветанов? Това извънбрачно дете още не се е родило... ;)
цитирай
26. veselaj - Дано не "изчезне". И ...
22.01.2011 13:48
Дано не "изчезне". И дано не го изчезнат. за разлика от "бременната" любовница, той излезе и се представи.
цитирай
27. анонимен - Бат Радко
22.01.2011 14:34
Значи,за отнемането на лиценза-съдът го връща за "процесуални нарушения".има 2 варианта,да са направени умишлено тези нарушения или да са от некадърност...изводите оставям на вас,визирам marystaneva
цитирай
28. vmir - Няма как почтеност да се установи чрез непочтеност, претендираща за почтеност.
22.01.2011 16:24
Който вярва, че на когото се предлага “шеметна кариера” ще предпочете сам да напусне позицията си на супер-експерт (според претенциите му) за да “доказва” престъпления, просто няма как да знае какво значи почтеност.
Нямам против търсенето на истината, но не ми се коментира, защото виждам мнозина тук напълно слепи за подобни нелепости, каквито има още няколко във филмчето.

Пожелавам реално търсене и реален резултат в търсенето на почтеността.
цитирай
29. marystaneva - Представил се бил. О.К.
22.01.2011 17:17
veselaj написа:
Дано не "изчезне". И дано не го изчезнат. за разлика от "бременната" любовница, той излезе и се представи.


И как да сме сигурни, че наистина се казва така?! Защо не говори направо, а четеше от аутокю-то?
цитирай
30. veselaj - 28. vmir,
22.01.2011 17:18
аз съм напускала работа заради принципи, знаейки че трудно ще намеря нова и въпреки, че трябваше да храня две деца. Така че има и хора, които имат достойнство. Е, вероятно хората от ГЕРБ трудно ще разберат подобно нещо.
цитирай
31. veselaj - Мариянке, това, което иска този ...
22.01.2011 17:19
Мариянке, това, което иска този човек, е да бъде изслушан от парламентарна комисия и показанията му да бъдат разсекретени. Това искам и аз. Не съм сигурна в нищо, докато не се докаже.
цитирай
32. marystaneva - veselaj,
22.01.2011 17:31
И аз навремето напуснах БТК заради принципи. Спомняш ви, вероятно, че бях повече от година без работа. Очаквам наистина този човек да се появи пред комисията. Бтв явно знаят кой е и как от комисията да се свържат с него. А ние ще изчакаме да видим кое е вярно и кое - не.
цитирай
33. veselaj - Именно. Само че не трябва да се до...
22.01.2011 17:34
Именно. Само че не трябва да се допуска измъкване нито на този човек, нито на Борисов и Танов.
цитирай
34. vmir - 30. veselaj,
22.01.2011 17:51
veselaj написа:
аз съм напускала работа заради принципи, знаейки че трудно ще намеря нова и въпреки, че трябваше да храня две деца. Така че има и хора, които имат достойнство. Е, вероятно хората от ГЕРБ трудно ще разберат подобно нещо.


Ето заради такива общи приказки с претенции за изчерпателност не ми се спори, защото десетилетия само си доказваме кой от кой по-почтен, по-достоен и по-герой е бил. С само приказки, а дела - нулеви. Лаф да става. Случая ти е конкретен, нелепостите в него се виждат от километри, казах ти го и на лични, но нали скандала трябва да се разширява, та ето го и отговора ти. Изобщо не ти вярвам и дори мога да си представя макар и приблизително каква ти е била ситуацията.

Ако разбираше какво означава държава и политика, нямаше така лекомислено да размиваш нещата с внушението, че че да се "бориш" след самосезирането си като държавен служител е по-яко, отколкото от позицията, на която държавата е зад теб. Това са приказки за пред деца от детска градина, но пък децата не са достатъчно користни, за да ги слушат. "Геройчето" можеше да направи други, много по-адекватни неща от позицията си, за да застави държавата да го уволни за изпълнение на задължения, които му е възложила, вместо да се прави сега на юнак, който си бил оставил сабята нарочно, за да видим как ще го нападне ламята...
цитирай
35. veselaj - Аз точно никога не съм се правила на ...
22.01.2011 18:23
Аз точно никога не съм се правила на герой. не е толкова лесно да те уволнят (държавата има много малко възможности за уволнение), но да ти вгорчат живота могат и то как. Впрочем, на това разчитат и големите фирми, когато принуждават хлапетата да си подадат молба за напускане.
цитирай
36. vmir - 35. veselaj - Аз точно никога не съм се правила на ...
22.01.2011 19:06
veselaj написа:
Аз точно никога не съм се правила на герой. не е толкова лесно да те уволнят (държавата има много малко възможности за уволнение), но да ти вгорчат живота могат и то как. Впрочем, на това разчитат и големите фирми, когато принуждават хлапетата да си подадат молба за напускане.


Никой не може да избяга от избора: “горчилка или истина”. Мога да разбера който остави оръжието и в един момент изостави истината заради горчилката, но не мога да го приема след това за говорител на истината, след като сам се е отказал да използва в нейна защита оръжията, които е имал. Такъв човек заслужава милосърдие и съжаление, а не следване, защо е аутсайдер, а не лидер. Не говоря за измамниците, които багат не дори от малодушие, а от преднамереност, за да търсят след това под вола теле.

p.s. Представи си, че това момченце си е въобразявало, че гепвайки това компроматче, ще може може да си разиграва всички както си иска и така да си изкара живота безгрижно. Ясно е, че за да се позиционира в подобна позиция, е необходимо доста време и независимост от задължения, които няма как да има, ходейки всеки ден на работа... Сещаш ли се какви ще ги говори, за да си завоюва това положение? Виж пак филмчето и се замисли над някои моменти в него и главно защо логиката му тотално издиша, за сметка на емоционалните съображения.
цитирай
37. gantree - @ Весела
22.01.2011 19:57
С гербер не бива да се спори.
Както казват по Джаз ФМ, "животът е прекалено кратък", за да се прахосва по тоя начин. :))
цитирай
38. veselaj - Neshto mi se skapa kirirlicata. ...
22.01.2011 20:02
Neshto mi se skapa kirirlicata. Shte pisha utre.
цитирай
39. анонимен - Този човек трябва да бъде изслуш...
22.01.2011 21:47
Този човек трябва да бъде изслушан!И ако е прав ,Бог да го пази!
цитирай
40. анонимен - веселка вече вярва на сересета. ...
22.01.2011 22:00
веселка вече вярва на сересета. горнооряховските сересета бяха ментета за нея, но тези са истински.

веселке, сигурна ли си, че не си някой от хората на патрашка-флашка
цитирай
41. tili - Таралежът си е
22.01.2011 22:18
на място! Гласувах и чакам!!!
цитирай
42. анонимен - хаха
22.01.2011 22:20
Лидерът на БСП „оневини” президента в този скандал, като каза, че той нямал нищо общо със случая. Дори определи като грешка, че държавният глава освободи правния си съветник Сашо Пенов заради намесването на името му в скандала с Мишо Бирата.

Медийни разкрития извадиха наяве, че Пенов е представлявал в съда фирмата Булбрю БГ ЕООД - производител на "Леденика", по делото за отнетия й лиценз от Агенция "Митници".
цитирай
43. tryn - Подкрепям те, Весела.
22.01.2011 22:49
Гласувах!
Поздравления за гражданската съвест и позиция! :)
цитирай
44. hatanasov - 21. marystaneva - Младежът твърди, че е юрист. Тоест, учил е поне до към 26-ата си година.
22.01.2011 23:19
ГЕРБ явно не знаят, че право отдавна се учи и задочно. Което означава, че през това време би трябвало и да работи. А и никой не го е оспорил досега.
цитирай
45. vmir - 37. gantree,
22.01.2011 23:21
gantree написа:
С гербер не бива да се спори.
Както казват по Джаз ФМ, "животът е прекалено кратък", за да се прахосва по тоя начин. :))


Абе всезнайко, къде си тръгнал пак акъл да даваш като на теб самия не ти достига? Що не й обясниш на жената, че любимия ти член 143 от НК, с който смяташе да съдиш Бойко, че “насилил” Танов да пропусне проверката на Мишо Бирата, щеше да си е баш на място в защита на тъпото тарикатче, дето сега сте го зяпнали като месия, че се опитва да превърне държавата в маймунарник, щото чул песента, че котараците “подхвърлят досието и си пият кафето”, че и той барабар с тях.

Да, ама не! Щото, ако беше вярно което казва тарикатчето, щеше да си направи рапортчето по случая, после евентуално оплакване и всичко това щеше да си го прави защитен от любимия ти член 143 от НК (нали е юрист), и който се опита да го спре, щеше сега наистина да попадне под ударите на Наказателния Кодекс, а ти нямашe да се чудиш как да изкараш Танов насилен от Борисов, за да се харесаш на Станишев.
цитирай
46. gantree - @ vmir
22.01.2011 23:36
Ти си много прост човек, vmir.
Голямата ти беда е, че не успяваш да го осъзнаеш дори и в компанията на нормални хора.
цитирай
47. анонимен - Вмирислав е дървен философ
22.01.2011 23:43
Вмирислав е дървен философ
цитирай
48. vmir - 46. gantree,
22.01.2011 23:48
gantree написа:
Ти си много прост човек, vmir.
Голямата ти беда е, че не успяваш да го осъзнаеш дори и в компанията на нормални хора.


Най обичам малоумници да ме наричат прост. Що не цитираш тук чл. 143 да ме опровергаеш, че точно този е членът, който щеше да го пази това кандидат - котараче от "репресиите на държавната машина" дето сега уж щели да го застигнат. За да не се види какъв "юрист" си самия ти, като искаше да изкараш Танов репресиран от Борисов. Малоумник.
цитирай
49. анонимен - "Записите са маркирани с периодичен бип против монтаж;"
23.01.2011 00:30
http://lado.blog.bg/politika/2011/01/22/zapisite-sa-zashtiteni-sreshtu-montaj-zashtitata-im-ne-e-nar.672108
цитирай
50. marystaneva - Да почетем и да поразсъждаваме.
23.01.2011 00:47
Езикът на жестовете
Сключване на двете ръце

"Изледвания относно сключването на двете ръце стигат до извода, че този жест говори за отчаяние и чувство на безизходица, а човекът, който го използва, изпитва отрицателни емоции. При сключването на двете ръце има три основни позиции: сключване в изправена пред лицето позиция, сключване с ръце, опрени на масата и сключване с ръце в скута, при седнало положение, или отпуснати надолу, при изправено положение на тялото. Изглежда, че съществува взаимовръзка между височината, на която се прави този жест, и силата на изпитваните от съответния човек отрицателни емоции. Проучванията сочат, че по-трудно е да преодолеете съпротивата на човек, сключил ръцете си високо, както е на фигура 39, отколкото на някой, който ги е сключил по-ниско."

http://chitanka.info/lib/text/3048/5

Това, което аз виждам, е един притеснен човек, който не смее дори да промени позата, в която е седнал. През цялото време седи като препариран. Сключил е пръстите на ръцете си и нервно потрива палци над сключените пръсти. Често преглъща и прави паузи между отделните фрази в изреченията. Интонацията му е равна и примирена като на отчаян човек, а не предизвикателна и уверена, както бих очаквала да се държи някой смелчага, решил така да се каже "да си сложи главата в торбата" и да се превърне в герой. Не знам, аз не ги разбирам много тези неща, но някой психолог може би ще ни каже повече?
цитирай
51. анонимен - само да вметна
23.01.2011 00:58
не се надайте, комуняги)))
няма да стане)))
и Гоце няма да влезе на бял кон)))
тц. този път селските номера няма да минат))
вЕрвайте!
цитирай
52. masterpiece08 - Здравей, Весе,
23.01.2011 01:30
не знам дали съм на прав път, но нещо ми подсказва,че клипът не е отсега и този човек, за когото и да се представя, повече едва ли ще се появи...
цитирай
53. анонимен - до marystaneva
23.01.2011 01:34
Ти адвокат на Боко ли си?
Защо се явяваш из всички постинги, в които автора се осмелява да се съмнява в "правилната политика на премиера" с едни и същи писания?
Напрегни си малко фантазията - за това ти плащат!:)
цитирай
54. marystaneva - 53. анонимен, Не ми плащат, за съжаление...
23.01.2011 02:10
Аз си плащам да имам интернет и съответно - възможност да ядосам с разсъжденията си някой комунист или тъмносин. Защото те най-много мразят някой да мисли. Може и да спамя понякога, но поне цитирам себе си.
цитирай
55. darktales - Защото като извадиш от един дейс...
23.01.2011 03:22
marystaneva написа:
Защото като извадиш от един действително проведен разговор само подбрани моменти, смисълът на това, което се получава, звучи по съвсем друг начин. Това е манипулацията.

Я гледай ти, чудна работа. Не направи ли точно това г-н Цветанов преди малко повече от месец? Не лъга ли в Парламента въз основа на една такава манипулация, че "лекарите са умъртвили желано детенце"? И не бяхте ли Вие сред тези, дето подехa манипулацията?
цитирай
56. vmir - 55. darktales - Защото като извадиш от един дейс...
23.01.2011 07:34
darktales написа:
marystaneva написа:
Защото като извадиш от един действително проведен разговор само подбрани моменти, смисълът на това, което се получава, звучи по съвсем друг начин. Това е манипулацията.

Я гледай ти, чудна работа. Не направи ли точно това г-н Цветанов преди малко повече от месец? Не лъга ли в Парламента въз основа на една такава манипулация, че "лекарите са умъртвили желано детенце"? И не бяхте ли Вие сред тези, дето подехa манипулацията?


Не е казвал такова нещо. Дай линк, щом продължаваш да "цитираш" упорито тази гнусна клевета. Тук има хора, които повтарят от малоумие подобни клевети, но ти си лекар - човек достатъчно образован и професионално свързан с много хора, за да не си даваш сметка какво предизвиква такава долна клевета по ключова фигура в правителството.

И, изобщо, трагедията на нашата държава идва точно от тези безкрайно повтаряни лъжи, които НЕИЗБЕЖНО се фабрикуват и повтарят срещу управляващите реформисти. За целта има една мръсна група с неясни функции, която не е за никого, но не пропуска да оплюе всеки опит за промяна. Настоящия случай е типичен пример, как мръсната група лицемерно е готова заради едно лъжливо момченце (отказало се от законния начин да се противопостави и от законната защита на функциите му, които законът защитава), да предизвика анархия и унищожение на държавата чрез лъжите, които сам ти в момента повтаряш. Станишев, разбира се, няма да повтори лъжите ви, но ще разчита точно на врявата и нервността, която създавате, за да ликвидира реформите и да върне България в обичайното състояние на безизходица. Но аз се съмнявам, че служите единствено на Станишев, който поне е видим, за разлика мнозина, които търсят и най-малката възможност да има начин да удавят в капка вода всяко българско правителство и управление изобщо.

Защо са всички тези клевети, които винаги се фабрикуват смещу управляващите в България, без значение кой от тях управлява, а фабриката за производството им заработва на пълни обороти винаги, когато започнат реформи???
цитирай
57. veseliak - veselaj
23.01.2011 08:55
Пееш песни за достойнство и чест, но честно да си призная май не си ги осмислила достатъчно. Я да видим сега:

1. Младежът ще бъде изслушан в Народното събрание. И като го изслушат ти какво очакваш да се случи? Да плеснат с ръце и да му прегърнат показанията, щото за факти и доказателства въобще не се говори. Прокуратурата да дане на съд Цветанов, защото на едно момче му дошло желанието да е честно, но без документи. Блогарите да организираме обсада на НС с искане за смяна на правителството, пак заради същото и ако не стане да се качим на най-високия блок и да заплашим с масово самоубийство. Всичко, защото някакво си никому неизвестно момче му дошъл някакъв акъл. Хммм. Получи си славата младежа, ще си получи и изслушването. Но ако не представи годни данни? Заслужава ли наказание? И какво според теб?

Платежното на Янето. Пак голям проблем. За пет минути проверка. Е ако след пет минути ти бяха казали фалшиво е, щеше да грачиш до бога, че за пет минути такава проверка не се прави.

Ако е истинско. Да видим и кой на кого плаща. Титан на Фидосова. Частна фирма плаща на частно лице. Не виждам никакъв проблем. Виж ако не са декларирани да я глобят. Но ако има други твърдения, то те първо трябва да се докажат. Което Янето на последната си сълзлива пресконференция не направи. Но пък и той като теб и червените фенове оревава орталъка, че е единствения честен, репресиран, че е жертва на световната конспирация. Щеше да е смешно, ако не е жалко.

Да те чуя за хонорара на Доган. Да те чуя за безконтролното харчене на излишъците при Станишев? Да те чуя за далаверите в пътния фонд? За спрените еврофондове? Откриването на магистрала Люлин посредата на нищото? И т.н. Дай мнение и по тези неща. Или да тези неща те дължи амнезията. Но за брашното сме евтини, но пък държим строга сметка на триците...
цитирай
58. анонимен - Кьорфишек - или ПРЕСТЪПЛЕНИЕ достойно за ПРОКУРАТУРАТА!
23.01.2011 09:20
Аз съм дългогодишен компютърен специалист - над 30 г. основно занимаващ се с 3D графика, визуални и звукови ефекти. Залагам целият си професионален и международен авторитет и заявявам следното: АЗ НЕ СЪМ УБЕДЕН В АВТЕНТИЧНОСТТА НА ТИРАЖИРАНИТЕ МАТЕРИАЛИ, тъй като става въпрос за "обработвани" прекомпресирани, наслагвани с допълнителен звуков фон от микрофон върху материал, който би могъл да е "събиран" от отделни фрази, който би могъл и технически е възможно, да е предварително обработван, дори темброво - тоест изобщо НЕ Е доказуемо ясно, дали лицата от разговорите изобщо са тези, за които ги представят, дори това да е така - не е доказуемо ясно дали гласовете са с единно темброво звучене - отразяващо текущото "здравословно" състояние на говорещите лица. ЗАТОВА ПРЕДЛАГАМ:
1. Лицата тиражирали материалите ДА ДОКАЖАТ ЕДНОЗНАЧНО АВТЕНТИЧНОСТТА на тези материали, защото са в качеството на обвинители. Тоест - доказва се виновност а не невинност. Докато тези лица НЕ ДОКАЖАТ ЕДНОЗНАЧНО, ЧЕ МАТЕРИАЛИТЕ СА АВТЕНТИЧНИ, ДА СЕ СЧИТА, ЧЕ ТЕ СА ПРАВНО НИЩОЖНИ, а действията на тиражиралите ги - ЗЛОУМИШЛЕНИ!
2. Да се сезира ПРОКУРАТУРАТА, и да се извършат ВСИЧКИ ВЪЗМОЖНИ ДОЗНАТЕЛНИ ЕКСПЕРТИЗИ И РАЗСЛЕДВАНИЯ, включително и експертизи от независими, по възможност международни авторитетни екипи, и ако тези екипи НЕ УСПЕЯТ ДА ДОКАЖАТ ЕДНОЗНАЧНО АВТЕНТИЧНОСТТА НА ТИРАЖИРАНИТЕ МАТЕРИАЛИ - ДА СЕ СЧИТА, ЧЕ ИМА КОНСУМИРАНО ПРЕСТЪПЛЕНИЕ от лицата прдизвикали скандала, и публикували непроверени материали!
3. Като гражданин с демократични разбирания, аз се възмущавам от неконтролното използване на СРС. НО ПО ЛОШО ОТ МАНИПУЛИРАНЕТО НЯМА! ПО-ВРЕДНО Е НЕ СЪБИРАНЕТО НА ИНФОРМАЦИЯ - А НЕЙНОТО СЪЗНАТЕЛНО ИЗКРИВЯВАНЕ С ЦЕЛ ПОЛИТИЧЕСКА И ДРУГА ИЗГОДА!
цитирай
59. vmir - 58. анонимен - Кьорфишек - или ПРЕСТЪПЛЕНИЕ достойно за ПРОКУРАТУРАТА!
23.01.2011 09:40
Нека не се връзваме на провокации! Това момченце отлично знае, че няма как да се докаже автентичност, при положение, че оригиналните материали са били унищожени в законоустановения срок като безинтересни. Самия факт на унищожаването им опровергава твърдението на тариката за автентичност.

Стига сме уйдисвали на маниаци! Имал е пред себе си законно регламентирана процедура, защита от закона на изпълнението на служебните му задължения, които той сам отхвърля, за да шантажира, а сега се прави на борец за истината. Аре - без тези смехории!
цитирай
60. veselaj - vmir,marystaneva и всички анонимни
23.01.2011 11:44
не съм започнала да вярвам на СРС-та, които някой само е разказал. затова и пропускам разговора на Менда Стоянов - защото не съм го чула. Казвате, че този човек не съществува. Възможно е. В такъв случай прокуратурата трябва НЕЗАБАВНО да се самосезира и да осъди сценаристите на Слави за клевета. Ако човекът съществува и лъже - пак същото. Но първо искам да го чуя, ако истински.
Твърдите, че записите може да са манипулирани и че тези, които са ги тиражирали, трябва да докажат вината на Бойко. Ако Бойко е невинен и това е фалшификат, прокуратурата трябва да се самосезира и да осъди хората, които са ги разпространили и фалшифицирани. Понеже сравнявате този случай със случая в Г.О., се чувствам длъжна да ви покажа разликите. Първо, така и не ЧУХМЕ истинския разговор, а само това, което прочете Цвъцко. Много по-лесно е да се манипулира един разговор, като се прочете само част от него. И второто - държанието на подслушаните. няма защо да ми пробутва Мариянка езикът на жестовете. Лекарите свиха рамене и казаха: да, това са наши реплики, но са извадени от контекста. За разлика от Бойко, който започна надълго и нашироко първо да обяснява, че не бива Станишев(!) да се подвежда, после, че Първанов му се обадил, после, че записите са фалшиви. Както остроумно беше написал някой, обяснение в стил "Първо, не съм ти вземал гърнето, второ - вчера ти го върнах, трето - то си беше счупено".
57. veseliak, ако това момче няма годни доказателства и обвинява когото и да било в лъжа, би трябвало да бъде осъдено. И то с цялата строгост на закона. Същото важи и за Яне, ако платежното е фалшиво. Колкото как ще скоча заради кратката проверка, писах преди тебе, че това е въпрос на пет минути - много години работих с подобни документи.
За Доган, Станише и ко съм писала доста преди изборите. Те си получиха заслуженото. Казала съм си мнението, когато те бяха на власт. Не съм го променила, просто не виждам смисъл "на умряло куче нож да вадя".
цитирай
61. veselaj - Продължавам - ако платежното на ...
23.01.2011 11:46
Продължавам - ако платежното на Фидосова е истинско.
Нямаше да е проблем, ако тези пари бяха декларирани (макар че е въпрос на морал имаш ли право да вземаш пари от фирма, която си лансирал). И още по-голям е проблема след изказването на Фидосова, че платежното е фалшиво.
цитирай
62. veseliak - Я сега да отсеем триците от брашното
23.01.2011 12:21
Няма значение и трябва да забравим пропуснатите ползи и нанесените на държавата щети за МИЛИАРДИ от тройната коалиция, но е важно да чепкаме и развяваме изказването на един младеж и копието от едно платежно и двете неподкрепени от факти и доказателства. Ти кажи в това изречение кое ти прилича на брашно, кое на трици.
Щетите и пропуснатите ползи са за сметка на всеки гражданин на БГ. 150 000 лв. са смешна сума в сравнение с горното. Да не говорим, че Фидосова отрича да има такова плащане въобще. Верният е да изчакаме съответната проверка. Без да развяваме байряци за революция и оставки. Но ако ще я чакаме, после ще и вярваме ли или пак ще крещим из блогове, че е манипулирана и невярна. И ако тя каже, че няма такова? Единият вариант е да се появи пак някой младеж и да твърди убедено, че има, в противовес на проверката. Другият е да я признаем и... да се извиним за инфантилното си поведение. Мислиш ли че си в състояние да приемеш втория вариант?
Та пак да питам. Кражбите за МИЛИАРДИ при тройната коалиция трябва ли да ги забравим и да не търсим възмездие? Ако ще ги оставим без последствия, що тогава вкарваме толкова пара в свирката за едни съмнителни 150000? Цел ли съзирам в горното или недостатъчно осмислена позиция? Ти ми кажи.
Мислене му е майката. Не емоция.
цитирай
63. vmir - 60. veselaj - vmir,marystaneva и всички анонимни
23.01.2011 12:54
Не твърдя което ми приписваш. Твърдя, че има държава, закони и длъжности, които не може да се игнорират, а подобрението на държавата е възможно само в рамките на закона и в никакъв случай от типове, които не зачитат реда и законността, а си въобразяват, че трябва вечно с тях да се занимаваме. Колко пъти да го повтарям? Крайно време е клеветите да се изоставят като средство за въздействие и правене на политика и да се действа по законите процедури. Ако за такова нещо се изслушваше в НС, през следващите 50 години народното събрание няма да може да се занимава с нищо друго, освен с изслушвания на далавераджийчета и тарикатчета, вживели се в ролята на Батман, Спайдърмен или Супермен. Стига де!
цитирай
64. darktales - 56. vmir
23.01.2011 13:35
Пак странна работа, клеветникът говори за клевети. Това ГЕРБ наистина са някаква особена човешка порода.
И стига вече с тоя Станишев. Следващия път хората ще гласуват за партията на Станишев не заради мен, а заради вашите любими цървули. Каквато и беше основната цел на съществуването им. Те просто са родени, за да служат на Партията.
Не знам за какъв линк става дума и защо трябва линк за нещо, което цялата държава слуша в продължение на един месец.
Но като ще е линк, линк да бъде, ето линк: http://mgzin.com/?p=9282
цитирай
65. veselaj - 62. veseliak - Я сега да отсеем триците от брашното,
23.01.2011 13:45
не съм казвала, че трябва да забравим далаверите на тройната коалиция - напротив. Едно от нещата, които това правителство обеща, е че ще търси отговорност за далаверите. Търси ли? Какво стана с барбекюто на Доган? А с далаверите на Масларова. Уж тръгна делото срещу Мургина (така ли беше името) какво става? Изведнъж Белене се оказа не гьол за много пари, а стратегически проект, ДПС нямаха нищо общо с Цанков камък и т.н. - все "умни" изказвания на Боко. Кражбите на Тройната трябва да бъдат публично обявени със съответните доказателства. Защото много кражби, но нито един осъден.
цитирай
66. vmir - 64. darktales,
23.01.2011 14:24
darktales написа:
Пак странна работа, клеветникът говори за клевети. Това ГЕРБ наистина са някаква особена човешка порода.
И стига вече с тоя Станишев. Следващия път хората ще гласуват за партията на Станишев не заради мен, а заради вашите любими цървули. Каквато и беше основната цел на съществуването им. Те просто са родени, за да служат на Партията.
Не знам за какъв линк става дума и защо трябва линк за нещо, което цялата държава слуша в продължение на един месец.
Но като ще е линк, линк да бъде, ето линк: http://mgzin.com/?p=9282


Каквато и причина да посочиш за възхода на Станишев, не можеш да скриеш факта, че всичката произведена мръсотия е в негова полза и се вдига, защото мнозина са заинтересовани от анархията, беззаконието и безнаказаността. Но аз наистина не съм чувал изказването на Цветанов по въпроса, въпреки твърдението ти, че цял месец държавата го е слушала. Сега го прочетох и открих двете цитирани от теб думи между много други, но дори това изопачение е нищо в сравнение с онова, което слушах цял месец - че нямало нищо нередно при случая в Г. Оряховица и експертизата, че бебето било родено мъртво. Даже бяха искани извинения, оставки, и трябваше да слушам недопустими определения, защото властта си е изпълнявала задълженията.

Е, ако аз клеветя, щом бебето е било мъртво съгласно експертизата, ти какво правиш, ако хората не вярват на експертизата, че се е родило мъртво?

Цървули били? Цървул е онзи, който не е в състояние да се примири, че за да има държава, трябва да приеме и мининум от ограничения и съобразяване с нея и с околните, а правото им на живот да не предизвиква подигравка както бебето, за което цял месец ти лично се тръшка да оправдаваш ругателите и псувачите му, а не можа да се сетиш поне, че и то е било пациент. Справка - джуджесите на Карбовски, които са ви духовните водачи и учители.

http://www.youtube.com/watch?v=qJ1vEE4R6D4
цитирай
67. veseliak - Да разбирам, че долния цитат е брашното ли?
23.01.2011 16:04
veselaj написа:
не съм казвала, че трябва да забравим далаверите на тройната коалиция - напротив. Едно от нещата, които това правителство обеща, е че ще търси отговорност за далаверите. Търси ли? Какво стана с барбекюто на Доган? А с далаверите на Масларова. Уж тръгна делото срещу Мургина (така ли беше името) какво става? Изведнъж Белене се оказа не гьол за много пари, а стратегически проект, ДПС нямаха нищо общо с Цанков камък и т.н. - все "умни" изказвания на Боко. Кражбите на Тройната трябва да бъдат публично обявени със съответните доказателства. Защото много кражби, но нито един осъден.

Айде сега едно по едно. Барбекюто доколкото знам е на последна съдебна инстанция. Право да си кажа за мен то по-скоро е от триците. Не е важно дали ще го съборят, а да се конфискуват незаконно придобитите от кръговете на Доган милиони. Нали се сещаш колко много имоти и сметки се водят на подставени лица. Вкл. и самите сараи.
На Масларова милионите също са в съда. На Мургина делото също. Нали не очакваш правителството да се намесва в работата на независимата съдебна система. Дали са документите и за двете. И забележи, прокуратурата изготвя обвиненията и ги внася в зала. Кой е шеф на прокуратурата ти е известно надавям се, както и чий съветник беше преди този си пост.
Гьолът на БЕЛЕНЕ е нещо различно от проекта като цяло. И си остава най-къпият известен гьол. Освен това търси се стратегически западен инвеститор и без такъв, поне засега, проектът е едно нищо, за което са похарчени куп мои и твои пари! Т.е. не е стратегически проектът. Вникни в малката разлика.
Цанков камък. Нали работиш с числа. Оставям на теб да цитираш колко струва само пътя дотам и да сравниш цената му с други отсечки.
Като рече Цанков камък, ти имаш ли информация за решението на петчленката на ВАС? Законно ли е взет хонорара? И докато чакаме съдът да се произнесе, ние с теб можем да си отговорим сами морално ли е? Два милиона хонорар... Сравни го с триците...
За кое си струва да се вдигне революция?
цитирай
68. veselaj - 67. veseliak ,
23.01.2011 17:16
няма защо да се заблуждаваме - никой няма да бъде осъден (най-вероятно). защото можеш да бъдеш сигурен, че повечето неща са законни. Всеки кадърен счетоводител и юристконсулт може да направи явни мошенничества наистина законни. Друг е въпросът за морала. Не упреквам ГЕРБ, нито съда, че не може да осъди Мургина или Масларова (най-вероятно няма за какво да се хванат). Упреквам ги за безсмисления шум и многото пАра. Не се прави нищо, само се говори и обещава. Това правителство работи за големите вериги (които за мен са перачници на пари) и единствената му цел в момента е да удържи нещата до изборите.
Но това все пак няма никакво отношение по темата, по която съм писала. Тези неща ще ги коментираме в друг пост, в който смятам да упрекна Иван Костов за глупостите, които каза днес.
цитирай
69. veseliak - Весела
23.01.2011 17:50
Онези неща са свързани с много вреди за теб, мен и всички българи. Там пара трябва да има в свирката, за разлика от многото плам вложен от теб за горната плява. Само пост или два по-напред имаше доста упреци за неизпълнени обещания, гарнирани с цветисти етикети за Цветанов и Борисов. Но като се замислиш и анализираш как функционира държавата и епитетите и емоциите стават смешни.

Очевидно емоциите ти бушуват и вземат превес. Внимателно ще следя каква поредна плява ще разхвърляш за Костов. Надявам се да има повече смисъл, точна фактология и полза от тази, под която коментираме!
цитирай
70. darktales - 66. vmir
23.01.2011 20:48
Въобще не ми се обсъждат твоите клеветничеки интенции, нито пък ме интересува каквото и да е казано от Карбовски.

"Двете цитирани думи" бяха основното в говоренето, ако може изобщо да се нарече така, на Цветанов.

Експертизата е желязна отвсякъде. Естествено, че на нея ще вярвам. Ти си вярвай на Цветанов.

Разбира се, че цървулите съсипаха България и продължават да я съсипват. И винаги са приказвали, че пазят държавата. И Борисов, и Цветанов са все потомствени пазачи на държавата.

цитирай
71. vmir - 70. darktales,
24.01.2011 05:26
darktales написа:
Въобще не ми се обсъждат твоите клеветничеки интенции, нито пък ме интересува каквото и да е казано от Карбовски.

"Двете цитирани думи" бяха основното в говоренето, ако може изобщо да се нарече така, на Цветанов.

Експертизата е желязна отвсякъде. Естествено, че на нея ще вярвам. Ти си вярвай на Цветанов.

Разбира се, че цървулите съсипаха България и продължават да я съсипват. И винаги са приказвали, че пазят държавата. И Борисов, и Цветанов са все потомствени пазачи на държавата.


"Основното в говоренето" били две думи ли? Ами всички придружаващи много пъти по две думи, с които Цветанов казва, че да не дадеш шанс е убийство? А това, че за някой друг, освен майката и бащата бебето е било нежелано, какво право ти дава да наричаш Зам. Премиер "клеветник". И откъде произтича "правото" ти на отношение към пациент и ВЛАСТ според това дали пациента е "желан" или не?

Ти да не би да си потомствен изнудвач, да ти са необходими специални стимули, за да дадеш шанс на пациента и/или, за да стане за теб болния пациент изобщо? И не ти ли е минавало през ума, че не само лекаря може да те брои за човек или не според това какво му даваш, че е съвсем закономерно и чиновникът да приеме това отношение от лекаря и да го отнесе към гражданинина, техникът - към собственикът на техниката, майсторът - към клиента, търговецът - към онова, което ти продава за храна? Че шмекери и шарлатани всевъзможни ще ти търсят цаката и ще те баламосват, заблуждават или изнудват всячески, за да измъкнат каквото могат от всеки един насреща им, без да ги интересува какво работи?

Не ти ли минава през ум, че "желязната отвсякъде" експертиза при толкова много свидетели и доказателства, служи като призив към всеки да лъже, краде и убива, защото е безнаказано, а това може да му донесе изгода или чувство за значимост? Ако утре, недай Боже някакъв кретен убие твой близък за няма нищо, ще си вярваш ли, че пак Цветанов ти е виновен, а ти нямаш никаква, ама абсолютно никаква заслуга към подобни убийства?

Ако наистина като потомствен лекар се гордееш, че с потомствено изнудвачесто отношение можеш да оглавиш веригата на подобни изнудвачески отношения, то е съвсем ясно защо толкова много хора предпочитат "потомствени пазачи" да ги пазят от потомствени изнудвачи. И това е клевета, според теб?




цитирай
72. darktales - 71. vmir
24.01.2011 09:57
Този, който не е дал шанс на детето е преди всичко майката, която не е ходила на консултации. Лекарите са направили всичко възможно да го спасят, когато му е било времето. И независимо от всички "свидетели" плодът е загинал още преди да се роди. А да обвиняваш някого в умишлено престъпление, преди да са готови експертизите, си е клевета. Няма друга дума.

Колкото да изнудвания и пр., пак се налага да ти кажа, че съм си дал в профила и имената, и града в който живея. При желание мога да ти дам и допълнителна информация. Нали си направихте някакъв сайт за изобличаване на лекари. Хайде стори едно добро дело, изобличи един изнудвач. Ако намериш и един човек, когото да съм изнудвал, ще ти пращам всяка седмица по един паламуд, а по празници и по два.

Но дотогава всичките ти приказки по мой адрес струват колкото свинска пръдня.
цитирай
73. marystaneva - darktales,
24.01.2011 15:26
Доколкото си спомням, майката е непълнолетна. Наивно момиче от едно градче, където все още човешкият живот струва по-малко от това "какво ще кажат хората". Спомних си за Катерина от "Железният светилник"... Заради това не е ходила на консултации. Това момиче също е жертва и заслужава съчувствие. Колкото до бебето, нито аз, нито ти сме били там, та да знаем дали "лекарите са направили всичко възможно да го спасят". Това че ти може би си добър лекар, не оправдава по презумпция всички лекари.
цитирай
74. veselaj - Е, майката не иска бебето, опитва се ...
24.01.2011 16:45
Е, майката не иска бебето, опитва се да скрие бременността, бебето се "ражда" в 6-ти месец с големи увреждания, ама лекарите са виновни, че се е родило мъртво. Щото Цвъцко така казал (между другото все още не сме чули записите от разговора). Ех, народе....
цитирай
75. darktales - 73. marystaneva
24.01.2011 17:07
Защо майката не е ходила на женска консултация, това е отделен въпрос. Факт е , че не е ходила, и най-малко пък лекарите са виновни за това. Ако беше ходила, вероятно щеше да бъде наблюдавана като рискова бременност и всичко да мине добре.

Експертизата показва, че:
- плодът е загинал преди раждането;
- правена му е дихателна реанимация.

Това е всичкото възможно, за което казвам. Вярно е, че са реанимирали труп. За установяване на смъртта са нужни поне 30 сек., а ако се направи и кардиограма - повече от минута. За това време може да се извърши интубация, аспирация, сърдечен масаж, неколкократно обдишване. Това е, или почти това е, което са направили лекарите. По-добре е да се реанимира напразно, отколкото да се чака установяването на смъртта. За него никога не е късно. Трябвало е след приключване на реанимацията да отчетат смъртта на кардиограф с детски електроди (какъвто може би нямат) и с другите предвидени в алгоритъма средства, да изчакат два часа, да слагат трупа в хладилник и да престанат да се занимават с тази работа.

Да, момичето е жертва, разбира се. Най-вече на Цветанов, който употреби тази история за други цели, както и на орално-гениталната журналистика, която разпространи снимката му.
цитирай
76. vmir - 72. darktales,
24.01.2011 17:36
darktales написа:
Този, който не е дал шанс на детето е преди всичко майката, която не е ходила на консултации. Лекарите са направили всичко възможно да го спасят, когато му е било времето. И независимо от всички "свидетели" плодът е загинал още преди да се роди. А да обвиняваш някого в умишлено престъпление, преди да са готови експертизите, си е клевета. Няма друга дума.

Колкото да изнудвания и пр., пак се налага да ти кажа, че съм си дал в профила и имената, и града в който живея. При желание мога да ти дам и допълнителна информация. Нали си направихте някакъв сайт за изобличаване на лекари. Хайде стори едно добро дело, изобличи един изнудвач. Ако намериш и един човек, когото да съм изнудвал, ще ти пращам всяка седмица по един паламуд, а по празници и по два.

Но дотогава всичките ти приказки по мой адрес струват колкото свинска пръдня.


Свинска пръдня? Приказки за теб, или за това, което говориш?
цитирай
77. gantree - @ vmir
24.01.2011 17:52
Много си прост. Типичен гербер. Сякаш сте от една майка раждани с оня пожарникарин.
Осъзнай го, факт е, и спри да тормозиш хората заради това, че си глупав.
цитирай
78. darktales - 76. vmir
24.01.2011 17:52
Кое точно не разбра?
цитирай
79. gantree - @ darktales
24.01.2011 19:06
darktales написа:
Кое точно не разбра?

Дори и заглавието на постинга тук (Тест за почтеност), което Весела е сложила, не е разбрал, мен ако питаш. :)
цитирай
80. vmir - 77. gantree,
25.01.2011 04:11
gantree написа:
Много си прост. Типичен гербер. Сякаш сте от една майка раждани с оня пожарникарин.
Осъзнай го, факт е, и спри да тормозиш хората заради това, че си глупав.


Ти нали пищеше, че ще ставаш румънец? Не падат парички от защита на румънските цигани, май? Мреш да плюеш, но не ти се напуска България, а? Плазмодий недосмачкан.
цитирай
81. vmir - 78. darktales,
25.01.2011 04:13
darktales написа:
Кое точно не разбра?


Втори месец ти го обяснявам, и в този постинг също, а ти ми отговаряш по “логиката”: “Никой не ме гони за убийство, следователно бебето в Г. Оряховица e мъртвородено”. Не, че ще ми отговориш, но щом и наглия малоумник гантрий, който не се поколеба да ме нарича прост затова, че не плащам застраховка срещу циганските безобразия ти е дошъл на помощ, явно нещата и при теб, както и при него опират точно до интереса да бъде запазено положението, който очевидно клати неговия и много други фесове. Затова нека ти задам въпроса си, пък нека титана на мисълта гантрий вместо теб даде дежурния си отговор, че съм прост, щото много обичам малоумници да ме наричат прост:

Защо, след като Цветанов е казал, че да не дадеш шанс е убийство, някои хора вдигнаха шумотевица до небесата, сякаш е казал, че докторите си правят пържоли от новородени бебета? Защо беше тази безобразна истерия срещу вице Премиер и правителство още преди да излезе експертизата, сякаш лекарите не можеше да са сгрешили? Защо просто не изчакахте да излезе експертизата да се разбере какво е положението, защо бяха необходими исканията в навечерието на Коледа Цветанов да ходи с помирителни букети при лекарите в Г. Оряховица, и защо, след като се разбра, че в същото време от лекарска грешка е починало съвсем жизнено невинно дете (и на него ли е даден шанс да живее?) и почти всички лекари тактично си замълчаха, само ти и няколко плазмодия като гантрий продължавате да въртите тази изтъркана плоча дори там, където се говори за почтеност? Каква почтеност намираш в това да съдиш другите като непогрешим съдник, и да разчиташ на добронамереността и миролюбието им, че няма да ти посочат твоите пропуски? Ето това не мога да разбера, защото всичко това за мен не е почтеност, а наглост, която търси печалба от влошаване положението на всички останали!
цитирай
82. gantree - @ vmir
25.01.2011 08:51
Леле, леле, посреднощ такива нерви да те държат, не е на добре работата :))
И като го пишеш с главна буква този вицепремиер, кажи защо вече два месеца и половина една елементарна експертиза не може да направи за Горна Оряховица този гений на мисълта. Да не би да е защото е глупав, или е защото ще трябва да оневини лекарите, обвинени от него? Колко време му трябва на глупака, за да се направи най-после тази експертиза?
А ти наистина, вземи да се застраховаш срещу кражба, вместо да плюеш по циганите.
Не ти отива, нали сте уж демократи вие, герберите.
цитирай
83. veselaj - 81. vmir
25.01.2011 08:57
ти направо ме смайваш. та нали тази истерия започна точно от твоая Цвък, който за да си вдигне рейтинга прати хората си да арестуват по страшно грозен начин лекарите в Г.О. Точно демонстративният и унизяващ тези хора арест предизвика недоволството на хората (вкл. моето). Вместо да се извини за действията на полицаите Цвъцко излезе пред парламента и започна да срича някакви стенограми под предлог "че тези лекари са оставили умишлено! едно дете да умре". точно тогава вапочна истерията срещу лекарите в мрежата - ПРЕДИ да излезе експертизата. Още тогава се опитах да освестя някои хора, като настоявах първо да се види експертизата и чак тогава да се плюе който и да било. Но на Цвъцко това не му вършеше работа и с помощта на някои малоумни журналисти се стигна до положението всички лекари да се считат потенциални престъпници. Аз съда Цветанов по това, което прави - шумни, безсмислено унизителни арести, които не водят до нищо, освен присъди за България в Страсбург, за които ще плащаме всички. Да, грешка може да направи всеки. Разликата между умния човек и Цвъцко е, че умният човек се извинява зо грешката си.
цитирай
84. vmir - 83. veselaj - 81. vmir
25.01.2011 12:09
veselaj написа:
ти направо ме смайваш. та нали тази истерия започна точно от твоая Цвък, който за да си вдигне рейтинга прати хората си да арестуват по страшно грозен начин лекарите в Г.О. Точно демонстративният и унизяващ тези хора арест предизвика недоволството на хората (вкл. моето). Вместо да се извини за действията на полицаите Цвъцко излезе пред парламента и започна да срича някакви стенограми под предлог "че тези лекари са оставили умишлено! едно дете да умре". точно тогава вапочна истерията срещу лекарите в мрежата - ПРЕДИ да излезе експертизата. Още тогава се опитах да освестя някои хора, като настоявах първо да се види експертизата и чак тогава да се плюе който и да било. Но на Цвъцко това не му вършеше работа и с помощта на някои малоумни журналисти се стигна до положението всички лекари да се считат потенциални престъпници. Аз съда Цветанов по това, което прави - шумни, безсмислено унизителни арести, които не водят до нищо, освен присъди за България в Страсбург, за които ще плащаме всички. Да, грешка може да направи всеки. Разликата между умния човек и Цвъцко е, че умният човек се извинява зо грешката си.


Обратното. Шума беше за това, че са арестувани лекари – не са показвани никакви филми за арестуването им, камо ли да е било пък шумно. За ареста се разбра от врявата, че са били арестувани лекари. Врявата натрапи истеричната презумпция, че лекарите са били арестувани за най-добросъвестно изпълнение на задълженията си. И, за да се замаже темата за законността на ареста, се почна директната атака срещу “Цвъцко”, както си го наричате заради цялата си неприязън към всеки, който иска спазване на закон и правила за човешко отношение към нечовешката действителност.

А сега ми кажете, че ще чуете псувни по новородено и обсъждане на давенето му в кофа, и ще подминете невъзмутимо, ще се приберете в къщи и ще спите спокойно като невинни младенци.

Дори това, че докато искахте букети за лекарите в Г. Оряховица часове по-късно почина дете на 4 год възраст поради небрежно отношение на лекар, не разбуди сетивата ви за ситуацията. Мислите ви са само около това как “Цвъцко” ви се е изплъзнал, и какъв още повод за истерия може да се инсценира, за да не се говори за закони, ред и човешко отношение. Тази сляпа амбиция ще довърши и последните сантименти към синята идея, ако изобщо някога това понятие е означавало нещо за някой от анти-Цвъцковистите. Сляпа ли си, че най-истерично викащите, които си придават вид на седесари и костовисти, нямат ни най-малко добро отношение към “синята идея”, а правят всичко възможно да я олицетворят с истериите и омразата си? За мен това отношение е израз единствено на деструктивизъм и омраза към държавата България, която за някои трябва да остане тресавище на нечовешки взаимоотношения, тъмни субекти, презрение и непоносимост към всеки българин.
цитирай
85. veselaj - Ето типиченп случай на манипули...
25.01.2011 13:24
Ето типиченп случай на манипулиране на хората, което е много присъщо за милиционерите и ДС. Ти вече си забравил, че най-напред съобщиха, че са арестувани лекари (аз съм от Търново и тук бързо се разнесе КАК) и след това хората се възмутиха. Между случая в Г.О. и случая с Гергана няма нищо общо. Става дума за различни градове, за различни лекари, за различни клинични случаи, но ти и себеподобните ти веднага свързват в съзнанието си двата случая. Все едно аз да убия някого и всички да започнат да истеричничат, че блогърите са убийци.
после, защо ми приписваш неща, които изобщо не са ми присъщи. Какви точно амбиции видя в мен? нито искам да управлявам, нито съм член на някоя партия. Единственото, което искам е да мога да работя и да изкарвам долу-горе за приличен живот (а моите потребности наистина са нищожни). Хайде обясни ми как да го направя, когато тук повечето заплати са около 350 лв. и поради страшната безработица всеки се примирява и мълчи. В охранителната фирма, която охранява Технополис, хората работят за по 250 лв. Тук се прави следният трик. договаряш се за заплата 310 лв и сключваш договор пак за 310 лв. Плащат ти наистина 310 лв., но не по договор, а по някакъв измислен начин. Ако посмееш да кажеш нещо, заплатата ти става ведтага такава, каквато е по договор, т.е. 250 лв. чисти. мислиш, че това твоите хора не го знаят? Но това правителство закриля само големите вериги и големите производители и убивя всякаква частна инициатива. почти няма дребни производители и търговци - смазаха ги за две години. А сега ще плащаме по-високи цени на всичко с нищожни доходи.
цитирай
86. vmir - 85. veselaj - Ето типиченп случай на манипули...
25.01.2011 17:09
Не ми отговори на въпроса ще подминеш ли, ако чуеш, че някой край теб ще дави бебе. От тази ситуация, в която се оказаха полицаите, тръгна всичко. Но отговора за този съвсем естествен въпрос беше възпрепятстван от истеричните крясъци “милиционерщина!”. Сега само повтаряш сценката, даже добавяш “ДС”. И наричаш това затваряне на очите “манипулация”. И вместо да дадеш решението на КОНКРЕТНИЯ НЕРЕШЕН ПРОБЛЕМ, сега бягаш от него с приказки за различни градове, различни лекари и различни клинични пътеки, за да не признаеш, че ОТНОШЕНИЕТО към пациента е нещото, което ги свързва и повтаря. Но дори смъртта на дете не е в състояние да ви накара да се откажете от евтините обяснителни заменки.

Искаш да ти кажа как да преживяваш в настоящата ситуация? Нима не виждаш, че голямата част от хората задават същия абсурден въпрос, предназначението на който е ЕДИНСТВЕНО да оправдае начина, по който преживяват. И всеки от тях си му е намерил тайния начин поне за личното оцеляване, само дето някои негласно включват и екстри, за които се надяват останалите да не научат, но продължават да пищят и да питат как, за да се застраховт, ако ги хванат, или научат за хитрините им. Важното е пишман – застрахователчето да те прелъже, че ще те спаси от циганските набези, докторчето да те праща за лекарства, от които нямаш нужда, компютърния техник да ти одере кожата, отоплителния – две кожи, а майстора – докато има какво да ти дере, всички тези до един ще ти реват, че властта им е виновна, защото властта иска те да работят по определени правила, но те искат по свои.

Защо, вместо да приемаш готовите обяснения (милиционерщина, ДС, манипулация, чадъри, далавери), не пробваш нещо безкрайно по-адекватно: Да поискаш решаването поне на един определен проблем, например този с осигуровките, за който говориш. Опозицията вече ти е казала каква е “причината”, за прецакването ти, нали така? Ами запитай ги тези опозиционери кога ще проумеят, че те също могат, дори са в парламента да изготвят и внасят закони за решаване на проблеми, включително и този с осигуровките. Това, опозицията да дерибейства, да се занимава с интриги и да вика “уууу-дюююю” го има май само у нас. НЯМА никакво оправдание, че опозицията не търси законови решения на натрупаните проблеми, а вместо това се занимава с глупости като изслушването на това нелепо момче горе, което си няма представа що е държава и как функционира, а се е нагърбило със задачата да ни убеждава, че държавата го гони заради “честността” му? (Вече обясних случая по-горе).
цитирай
87. анонимен - Не разбрах кой е нерешеният проб...
25.01.2011 17:25
Не разбрах кой е нерешеният проблем? не отговорих на въпроса какво ще направя ако чуя, че някой иска да дави бебе в кофа, защото реших, че се шегуваш. Ако чуя подобно нещо, първо ще проверя за какво става въпрос. Защото вяма нормален човек, който да дави бебе. Продължавам да търся някакъв здрав разум в тебе. Ние не сме ЧУЛИ целия разговор, за Бога. Не знаем за какво са говорили лекарите. Ако аз чуя "дай да удавим бебето", ще помисля, че е някакъв жаргон (преди години "бебета" наричахме стъклените бутилки с вино от 1.5 л). После за всеки случай ще проверя. И ако наистина давят бебе, ще повикам полицията. Тук нещата се развиват по обратния ред. може да се случи на всеки. Но ако повикам полиция за удавено бебе, а се окаже, че хората просто са сложили бутилка в кофата да се изстудява, ще се извиня на тези хора. Както би трябвало да направи Цвъцко, ако беше мъж.
Впрочем, в предишния си коментар ме упрекваш, че предавам "синята идея". Я кажи какво точно разбираш под "синя идея"? Масово подслушване? Или масова шуробаджанащина?
цитирай
88. vmir - 87. анонимен - Не разбрах кой е нерешеният проб...
25.01.2011 18:30
анонимен написа:
Не разбрах кой е нерешеният проблем? не отговорих на въпроса какво ще направя ако чуя, че някой иска да дави бебе в кофа, защото реших, че се шегуваш. Ако чуя подобно нещо, първо ще проверя за какво става въпрос. Защото вяма нормален човек, който да дави бебе. Продължавам да търся някакъв здрав разум в тебе. Ние не сме ЧУЛИ целия разговор, за Бога. Не знаем за какво са говорили лекарите. Ако аз чуя "дай да удавим бебето", ще помисля, че е някакъв жаргон (преди години "бебета" наричахме стъклените бутилки с вино от 1.5 л). После за всеки случай ще проверя. И ако наистина давят бебе, ще повикам полицията. Тук нещата се развиват по обратния ред. може да се случи на всеки. Но ако повикам полиция за удавено бебе, а се окаже, че хората просто са сложили бутилка в кофата да се изстудява, ще се извиня на тези хора. Както би трябвало да направи Цвъцко, ако беше мъж.
Впрочем, в предишния си коментар ме упрекваш, че предавам "синята идея". Я кажи какво точно разбираш под "синя идея"? Масово подслушване? Или масова шуробаджанащина?


Нерешеният проблем, който посочи, е този с осигуровките и заплатите. Щом си забравяш даже собствените примери, пък и цялата ти компания тук, ще си позволя да обобщя, че проблема е, че опозицията не се интересува от съществуващите проблеми, защото за нея по-важно е да говори за милиционерщита и ДС.

Не съм казал, че "предаваш" "синята идея". Не можеш да предадеш нещо, което за теб няма смисъл, но се опитваш да се възползваш от смисъла му за други, без дори да знаеш какво е то. За мен лично този смисъл беше да попречим фанатичната комунистическа представа за "здрав разум", всичкознайство и далавераджийство, да залее страната, но комунистите явно си имат добри последователи. Аре бегайте при Първанката и Станишко - там ви е мястото. Или си мечтайте за ролята на Доган да "балансирате", но историята се повтаря като фарс, а мръсната пяна на тези обречени усилия няма да ти реши нито един от проблемите.
цитирай
89. veselaj - Анонимният коментар всъщност е ...
25.01.2011 18:58
Анонимният коментар всъщност е мой. Аз бях една от първите, които работеха за СДС още през 88-ма (когато още даже нямаше СДС). И се отказах да се занимавам с партийна дейност, когато се напълни с хора, които като теб могат да изпишат половин страница, без да кажат нещо конкретно. Щом искаш да си говорим за осигуровки, добре. точно неясната позиция по отношение на осигуровките показва най-ясно безсилието на ГЕРБ-ерите. Защо първо намалиха осигуровките, после ги вдигнаха? Не можаха ли само няколко месеца по-рано да преценят, че ако намалят осигуровките, ще закъса НОИ, особено при нарастваща безработица? На това по цял свят му се казва популизъм. Друга огромна глупост на това правителство е безумното вдигане на акцизите. По време на криза да се откажеш от едни огромни приходи, какъвито са приходите от акциз на цигари и алкохол си е пълно безумие. Тук даже не могат да се оправдаят с ЕС, защото можеха да запазят акциза поне до 2013-та.не е нужно да си гений за да се сетиш, че ако една стока стане непокупаема ще загубиш много. Не зная колко е загубила държавата и от унищожаването на цигарите със стар бандерол миналата година, за които държавата е длъжна да върне акциза.
Заради безумната политика на несигурност чуждите инвестиции са намаляли с 66%. точно защото никой не е сигурен какво точно ще се случи утре.
И ми омръзна разни хлапаци да ми излизат с номера за синята идея, без да имат понятие за какво става дума. същите нелепи спорове ги водих, когато идиотите масово гласуваха за царя, който дойде на власт със същите идиотски приказки за безлихвени заеми и пр. И точно тогава започна да разцъфтява далавераджийството, което и сега продължава. помисли кой печели от високия акциз на цигарите. Повярвай, пушачите не са намаляли.
цитирай
90. vmir - 89. veselaj - Анонимният коментар всъщност е ...
25.01.2011 21:01
Аз ти говория за закона, ти налиташ на политиката, и това е точно което прави опозицията у нас, за да пречи в максимална степен. Но политиката е отговорност на управляващите, а законите - на опозицията, която обаче предпочита да политиканства, вместо да си гледа работата. Ако опозицията гледаше законите, вместо да търси непрекъснато под вола теле, и изпълнителната власт щеше да бъде по-ефективна в спазването и прилагането им.

Кокато законодателната власт, в лицето на опозицията поеме отговорността за качеството и приложимостта на законите, а изпълнителната власт – върху тяхното спазване в стопанския и обществения живот, тогава и опозицията, и управляващи ще бъдат по-ревниви към справедливото прилагане на законите от съдебната власт, а медиите ще се позамислят дали да се заиграват в полза на този и онзи. Но това опозицията никога не е допускала, няма да допусне и сега, нали? А това няма как да се скрие, защото, каквото и да се измисля пак няма оправдание за паразитните навици на опозицията.

цитирай
91. darktales - 81. vmir
25.01.2011 23:43
Бебето в Горна Оряховица е родено мъртво не заради моята логика, и никой не може да промени този факт. Твоята логика пък е "щом някой е против ББ, значи сигурно е престъпник".

Ето какви бяха думите на Цветанов в Парламента на 3-ти декември: "Едно живо бебе е умишлено умъртвено и не му е дадено шанс, и не са положени необходимите усилия от държавата, от експертизата на тези медици!". Не знам смисъла на цялото изречение, не ме бива да анализирам глупости, но като кажеш, че някой е умишлено умъртвен, очаква се да знаеш какво означава това. Това се каза преди да има завършено следствие, преди експертиза, преди всичко, което се прави в такива случаи. Цветанов трябва да прочете съответните закони и най-после да разбере кога един човек се приема за виновен, и това важи разбира се не само за този случай.

Ако някой вярва сериозно, че лекарите са искали "да давят бебето в кофа", значи му хлопа не дъската, а цялото дюшеме.

Колкото до извиненията на Цветанов, аз лично никога не съм искал да се извинява. Напротив, иска ми се да направи още някоя подобна глупост. Иска ми се също така всеки ден да говори по телевизията и да приказа пак така както на 24-ти сутринта в Би Ти Ви. Колкото по-често го прави, толкова по-добре.

А пък това, че цървуланите пазели здравеопазването от корупция, това пък е смешката на века. Корупцията първо се атакува отгоре. Пълно е с текстове в закони, наредби и правилници, които генерират корупция за милиони в здравеопазването, само че тях Цървулан не ги пипа. Защо ли? Иначе квичите от радост, като хванат някой доктор с 50 лв.

цитирай
92. veselaj - 90. vmi,r
26.01.2011 08:09
ти това, че законите са работа на опозицията сериозно ли го мислиш? Хайде научи какво е опозиция и как се гласуват законите. както и кой има право да предлага закони. Да не говорим, че закона се гласува с мнозинство, тъй че уф... тъпо ми е да обяснявам толкова елементарни неща.
цитирай
93. vmir - 91. darktales,
26.01.2011 11:07
darktales написа:
Бебето в Горна Оряховица е родено мъртво не заради моята логика, и никой не може да промени този факт. Твоята логика пък е "щом някой е против ББ, значи сигурно е престъпник".

Ето какви бяха думите на Цветанов в Парламента на 3-ти декември: "Едно живо бебе е умишлено умъртвено и не му е дадено шанс, и не са положени необходимите усилия от държавата, от експертизата на тези медици!". Не знам смисъла на цялото изречение, не ме бива да анализирам глупости, но като кажеш, че някой е умишлено умъртвен, очаква се да знаеш какво означава това. Това се каза преди да има завършено следствие, преди експертиза, преди всичко, което се прави в такива случаи. Цветанов трябва да прочете съответните закони и най-после да разбере кога един човек се приема за виновен, и това важи разбира се не само за този случай.

Ако някой вярва сериозно, че лекарите са искали "да давят бебето в кофа", значи му хлопа не дъската, а цялото дюшеме.

Колкото до извиненията на Цветанов, аз лично никога не съм искал да се извинява. Напротив, иска ми се да направи още някоя подобна глупост. Иска ми се също така всеки ден да говори по телевизията и да приказа пак така както на 24-ти сутринта в Би Ти Ви. Колкото по-често го прави, толкова по-добре.

А пък това, че цървуланите пазели здравеопазването от корупция, това пък е смешката на века. Корупцията първо се атакува отгоре. Пълно е с текстове в закони, наредби и правилници, които генерират корупция за милиони в здравеопазването, само че тях Цървулан не ги пипа. Защо ли? Иначе квичите от радост, като хванат някой доктор с 50 лв.



"Едно живо бебе е умишлено умъртвено и не му е дадено шанс, и не са положени необходимите усилия от държавата, от експертизата на тези медици!" - Изразът не е нито от разговорният език, нито от тясно професионален жаргон, нито е израз на ошлайфан демагогог, който или нищо не казва, или справка със съответната база данни показва, че с “безупречното” си твърдение, всъщност лъже най-безсрамно.

Това твърдение обаче, според мен опровергава всичко, което беше изприказвано срещу Цветанов. Защото от този цитат се вижда, че:
1. Цветанов приравнява умишлено умъртвяване със спестени усилия. (дотук не виждам нищо разминаващо се с усилията на мнозина да “събудят народа” за това, безразличието и немарливостта убиват).
2. Цветанов заявява, че държавата не е положила тези усилия. (я, уж недоволстваме, че държавата се занимава само с PR, пък не виждаме обратното)
3. Цветанов посочва, необходимите усилия на държавата се упражняват чрез “експертизата” на медиците. (С понятието “експертиза” в международната лексика се посочват всевъзможните квалификации, за да се избегне уточняване на спецификите им, и не е възможно това де не е било известно на опозицията).
От тези три наблюдения излиза, че целия вой срещу “Цвъцко” e бил резултат на нежелание да се допусне държавата да признае и поеме отговорностите си, а защо, нека всеки сам си прецени. Надявам се, че сега вече разбираш по-добре защо това е казано преди следствие и медицинска експертиза, и преди всичко, което с прави, за да се докаже, че някой е убил по конкретна причина, за каквато Цветанов дори не е намекнал, за да се търси вина за такова нещо. Въпреки кошмарните изрази и псувни по адрес на бебето, които сами по себе си са отделна заплаха за пребиваващите по злощастно стечение на обстоятелствата хора наоколо.
цитирай
94. vmir - 92. veselaj - 90. vmi,r
26.01.2011 11:11
veselaj написа:
ти това, че законите са работа на опозицията сериозно ли го мислиш? Хайде научи какво е опозиция и как се гласуват законите. както и кой има право да предлага закони. Да не говорим, че закона се гласува с мнозинство, тъй че уф... тъпо ми е да обяснявам толкова елементарни неща.


Разбира се, че сериозно го мисля, я ми покажи откъде следва, че е несериозно? Само, защото ти си мислиш, така, или защото се мислиш за всезнаеща? Дай текстовете да видим откъде правиш тези “сериозни” изводи.
цитирай
95. veselaj - Съжалявам, че трябва да го напиша, ...
26.01.2011 11:35
Съжалявам, че трябва да го напиша, но показваш липса на елементарна грамотност. законите се предлагат (поне повечето) от министерски съвет. И се гласуват ОТ МНОЗИНСТВОТО в парламента. Разбира се, закони могат да се предлагат и от опозицията, но практиката показва, че такива закони обикновено "не минават", ако не са съгласувани с мнозинството. Това е най-общо казано, разбира се. Не търси текстове, а просто прочети малко за устройството на държавата. Не, не съм всезнайка, просто имам елементарна грамотност.
цитирай
96. анонимен - БОКЛУЦИ!!!!!!!!!
26.01.2011 15:07
СПРЕТЕ ВЕЧЕ,ИЛИ ТРЪГНЕТЕ НА ДЕМОНСТРАЦИИ И ИСКАНИЯТА СИ ПО УЛИЦИТЕ И ПЛОЩАДИТЕ!!!!
СМЕШНИЦИ ЖАЛКИ!!!!!
ПРОЧЕТЕТЕ ПОНЕ БОТЕВ-"ПАТРИОТ"!
ЗА ДА СЕ ВИДИТЕ ДОБРЕ КАКВО СТЕ.
цитирай
97. vmir - 95. veselaj - Съжалявам, че трябва да го напиша, ...
26.01.2011 16:01
veselaj написа:
Съжалявам, че трябва да го напиша, но показваш липса на елементарна грамотност. законите се предлагат (поне повечето) от министерски съвет. И се гласуват ОТ МНОЗИНСТВОТО в парламента. Разбира се, закони могат да се предлагат и от опозицията, но практиката показва, че такива закони обикновено "не минават", ако не са съгласувани с мнозинството. Това е най-общо казано, разбира се. Не търси текстове, а просто прочети малко за устройството на държавата. Не, не съм всезнайка, просто имам елементарна грамотност.


Това не е елементарна грамотност, а елементаризиране на грамотността, с което се оправдава паразитирането под формата на псевдоопозиция. Ако на опозицията й пукаше за положението в страната, щеше да участва активно в законотворческата дейност, вместо да се занимава единствено с търсене на поводи за скандали и интриги. Но качествените и работещи закони явно не влизат в сферата на нейните интереси. Къде по-лесно е само да се говори за почтеност, вместо да се работи кротко и почтено за което ти плащат.
цитирай
98. veselaj - На кофти управляващи, опозицията ...
26.01.2011 16:39
На кофти управляващи, опозицията им виновна... бъди зрдав :)))
цитирай
99. анонимен - ..ИЗ СЕ РЕ СЕ, ДС....И ВСИЧКИ ЧЕРВЕНИ ТЪПАЦИ...
27.01.2011 00:44
..ПОЧВАТ ДА МИСЛЯТ И МЕЧТАЯТ ...ЗА "ТАТОВОТО ВРЕМЕ"!
"МЕРАКА",...УМИРА ПОСЛЕДЕН--ВИКАШЕ ДЕДО МИ!

КОМАЙ И ПРИ "СТОЛЕТНИЦАТА "... Е ТАКА...!!!??
цитирай
100. darktales - 93. vmir
27.01.2011 01:42
Не мисля, че Цветанов „приравнява”. Ако беше казал „...като не му е даден никакъв шанс”, тогава бих се съгласил, че приравнява (въпреки че пак щеше да е лъжа).

Не знам също така дали използва думата „експертиза” в този смисъл. Някак не ми се връзва с човек, който казва „дадено шанс”. Но ако да, толкова по-зле, защото така не се говори на български. За това значение си има друга чуждица, а „експертиза” в българския език означава само едно нещо. Аз може да не съм от най-умните, но пък и не съм съвсем глупав, т.е. като повечето хора съм. Ако на 50% от хората трябва да им се анализира какво е искал да каже един министър, значи някъде има проблем.

Всъщност това няма кой знае какво значение, защото втората част от цитата олеква заради първата: "Едно живо бебе е умишлено умъртвено и не му е дадено шанс”. Тук има не една, не две, а цели четири лъжи. Няма живо бебе, няма умишлени действия против него, няма умъртвяване, няма пропилени шансове, поне не и от лекарите.

Един министър на вътрешните работи и вицепремиер изрича четири лъжи и обвинява невинни хора в убийство - пред Парламента и в пряк ефир пред цялата страна.

Нека сега да помислим каква полза е имало за следствието от целия този цирк. Каква? Никаква. Заподозрените са на свобода, когато това се случва. От прокуратурата на В.Търново до последно отричат, че има някакви записи. Т.е. те не знаят с какво разполага срещу тях следствието. И изведнаж министърът сам им го казва, давайки им възможност да съгласуват показанията си, тъй като никой не им пречи да се срещат. Е, Цветанов не е чак толкова глупав. Ако вярваше, че са виновни, не би направил това. Щеше да изчака да се съберат всички доказателства, да ги закове с обвинение, а записите никога нямаше да е късно да бъдат прочетени, щом като толкова му се иска. Но той знаеше, че няма срещу лекарите нищо друго, освен едни записи, от които може да се сглоби микс с простотии.

Само че него малко го интересува резултатът от следствието. Той знае, че не могат да бъдат осъдени. На правителството му трябваше нещо срещу лекарите и такова нещо се намери. За момента и то свърши работа, с проточилата се експертиза, през което време вървеше надлайване между народ и лекари. Двама се карат, третият печели. Дори и някой от засегнатите да осъди държавата, голямо чудо. Нито ще е пръв, нито последен.Обезщетенията няма да ги плаща Цветанов я.

Най-потърпевш от пряко засегнатите страни всъщност е 17-годишното момиче. Лекарите си имат професията и квалификацията, или, ако трябва да говорим със стила на Monsieur Tzvetanoff, имат си своята expertise. Но животът на момичето едва сега започва и вече е съсипан.

Колкото до кошмарните изрази и псувни, хайде и ти вземи се огледай малко. Наскоро пусна пост, в който се присмиваш на едни болни и умствено изостанали жени. Да се подиграваш на болни и недъгави е едно от най-кретенските неща на света. Все едно да обидиш дете или да удариш животно. Ако тези женици викаха „само Бойко”, тогава нямаше да им се подиграваш. Тогава щеше да ругаеш тези, които им подиграват. Ей такава ви е цялата работа на ГЕРБ. Отношението ви към нещата и хората зависи от тяхното отношение към вашия партиен патрон и фугас.

цитирай
101. veselaj - 100. darktales
27.01.2011 11:07
Още тогава се опитах да привлека вниманието към това момиче. Опитах се да кажа, че по най-жесток начин съсипват живота му (тя е крила, че е бременна - сега всички знаят). само че всички бяха толкова заети да плюят лекарите, че даже не се замислиха. Една от най-отявлените привърженици на ГЕРБ да же цинично каза: "Всеки да си търпи последиците"!
цитирай
102. veseliak - Здрасти пак
27.01.2011 16:38
Последните дни се случиха две неща, които ме подсетиха за малкия ни дебат тука.

1. Осъдиха Мургина на 4 години. Дали е първа птичка на промяна в поведението на.... Шшшшшт да не я подплашим. ;)

2. Делото за хонорара на Доган днес се гледа в петчленката на ВАС. Да видим там какво ще излезе, защото това решение е необжалваемо и посоката която ще следва ще говори много дали се променя съдебната система и ще продължава ли да е "сляпа" за справедливостта и глуха за очакванията на обикновените граждани.

цитирай
103. marystaneva - 102. veseliak,
27.01.2011 18:11
Повече са нещата.
Софийски градски съд призна бившия изпълнителен директор на „Кремиковци" Александър Томов за виновен за присвояване от комбината и го осъди на 9 години затвор.

http://dnes.dir.bg/news/alexandar-tomov-prisada-kremikovtzi-7862891?nt=4

В края на миналата година Вальо Топлото получи три години затвор по обвинение за безстопанственост. Той веднъж бе признат за виновен по обвинение за валутно престъпление и бе осъден на пет години затвор. След това бе наказан с 14 години лишаване от свобода за присвояване от топлофикационното дружество. За съжаление и трите присъди на Димитров също са на първа инстанция и не са влезли в сила.

http://www.mediapool.bg/show/?storyid=173767

Но поне днес ГЕРБ окончателно прокара създаването на спецсъда, макар че Наказателно-процесуалният кодекс, който окончателно урежда съществуването му, влиза в сила 6 месеца след обнародване в Държавен вестник.
цитирай
104. анонимен - http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2011/01/27/1032834_shefut_na_dans_tvurdeniiata_na_rosen_milenov_ne
27.01.2011 18:49
http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2011/01/27/1032834_shefut_na_dans_tvurdeniiata_na_rosen_milenov_ne
цитирай
105. veseliak - Благодаря 103. marystaneva
27.01.2011 19:08
Така е, има и други. Съзнателно се ограничих, до двете, които коментирахме с veselaj.
цитирай
106. hatanasov - 103. marystaneva - 102. veseliak,
27.01.2011 21:20
Топлото, Мургина, Томов... до тук в България има само 3 престъпници. А дали ще отидат на топло?
цитирай
107. darktales - 101. veselaj
28.01.2011 01:22
Ами случилото се с момичето е показателно за цялото им управление, от което страда най-тежко малкият и икономически зависим човек.

Ето хората се нахвърлиха да купуват лекарства от ветеринарните аптеки, а в същото време далаверата в лекарствената политика се развива по-добре от всякога. Каква по-добра илюстрация за скотското положение на българския пациент. Да си даваш 1/4 или 1/3 от пенсията за лекарства е пълна трагедия. Че на всичко отгоре и да не можеш да ги намериш.

После ще ругаят пенсионерите, че пак гласували за БСП. Ами ще гласуват, тогава лекарствата се купуваха по-лесно, храната беше почти двойно по-евтина и си получаваха коледни добавки. И Партията-майка на Бойко, Цецо и Цецка пак ще се върне на власт: "а-а-а, видяхте ли , видяхте ли? ние какво ви разправяхме?". После ще се появи някой нов свръхамбициозен галфон, който да въвежда "нов морал", "ново време" и пр., всичко пак ще се повтори, и така може да се забавляваме цял живот.

Вярно, че нивото на галфоните с всеки следващ запада - от царя минахме на гавазина му; та се чудя кой ли ще е следващият - може би кучкарят или шофьорът на ББ? Или "някой м'че, къде са ритали топка заедно"?
цитирай
108. marystaneva - 107. darktales,
30.01.2011 21:30
Вярно, даваха коледни добавки. И пенсиите "вдигнаха" преди да паднат от власт. Така си купуваха гласоподаватели. Дори "излишъци" разпределяха в края на годината. Но от 2007-ма не са плащали тютюна на производителите?! А сега тютюнопроизводителите си искат парите от това правителство... Увеличените "на хартия" пенсии също ги изплаща сегашното правителство. За заварените неразплатени договори да не говорим...
Не е редно държавата да харчи повече, отколкото е събрала.
цитирай
109. darktales - 108. marystaneva
31.01.2011 03:43
Да, хубаво. На мен пък "онези" ми вдигаха заплатата два пъти годишно, а "тези" я резнаха със 150 лв, като в същото време работата се увеличи почти двойно, а хаосът покрай нея тройно. И дадоха 13та само в съда, където и без това вземат три пъти повече.
цитирай
110. veselaj - 108. marystaneva
31.01.2011 06:48
просто не е вярно, че не е плащано на тютюнопроизводителите от 2007-ма. Не бързай да ми цитираш какво пише по вестниците, защото зная от първа ръка. Не е редно една държава да харчи повече, отколкото е събрала, но още по-нередно е да харчи за глупости. И да губи огромни приходи, принуждавайки пушачите да подпомагат контрабандата (която предполагам си е в техни ръце).
цитирай
111. marystaneva - 110. veselaj, Не знам коя е твоята "първа ръка"...
31.01.2011 09:52
Но акциите срещу цигарите продължават и щ ще продължават, докато проблемът бъде решен.
31.01.2011 08:21
От нелегален цех в село Патриарх Евтимово са иззети 12 мастърбокса произведени тази нощ цигари "Виктори", задържани са 11 души.
http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=3578811

Винаги след вдигане на акциза се увеличава контрабандата. Но никога не са залавяни толкова големи количества цигари, както през последните месеци. И не само цигари. Митниците работят все по-добре! А ти продължавай да вярваш на когото си искаш. Аз вярвам на официалната информация, която всеки един журналист може да провери.
http://www.customs.bg/bg/pubs/0
цитирай
112. marystaneva - 109. darktales,
31.01.2011 10:13
Именно! Периодично вдигаха заплатите, но не си плащаха по договорите, за които ние изобщо и не знаехме. Имаше бум на строителството и нямаше криза. И ние, в своето блажено неведение, бяхме относително доволни. Като видяха, че идва време да се плаща, а кризата дойде и у нас, сдадоха властта - да се оправя някой друг. И доста "динени кори" оставиха за следващите... Ако пък случайно следващите се бяха оказали отново те, щяха да вземат държавен заем и да продължат да трупат дългове, за които ние отново нямаше да знаем. Докато не дойде време за плащане. Така изпързаляха навремето Виденов с фалитите на банките. Той го отнесе, а не той беше виновен. Сега е почти същото. Но това правителство се справя. Сравнително леко минахме през кризата и вече излизаме от нея. Бизнесът започна да го усеща, а до лятото ще го усетим и ние, сигурна съм. Такава е икономическата логика. Нямаме нужда от правителствена криза, а от още малко търпение.
Колкото до съдебната система - те си имат собствен бюджет, който са успели да защитят и да получат. И нали са "независими", като реализират икономии от заплати /незает щат/, си ги разпределят като 13-а заплата. И на мен не ми харесва, но не това е големият проблем.
цитирай
113. veselaj - И как точно залавянето на контра...
31.01.2011 15:38
И как точно залавянето на контрабандни цигари ще увеличи приходите? Ще увеличи само разходите. дори нито една контрабандна цигара да няма в България, това няма как да увеличи приходите. Хората не могат да платят за нещо, за което нямат пари. когато трябва да избираш между цигари и хляб, избираш хляба. Така че приходите от цигари са безвъзвратно загубени. Само че са заложени в бюджета. Аз се махам от тази държава....
Какво значи "приходи на съдебната дидтема? Че нали тези пари са пак от моя и твоя джоб. Както и всичките, които Боко харчи за пътувания за рязане на лентички.
цитирай
114. darktales - 112. marystaneva
31.01.2011 18:20
Всяко нещо може да си намери своето обяснение, но потърпевшите това малко ги успокоява. "Държавните" болници и държавната спешна помощ поемат най-голямата тежест при закърпване на положението, а положението на самите работещи в тях постоянно се влошава и тая работа все повече започва да им омръзва. Ето днес четох, че министърът смята да вдигне заплатите само в софийския спешен център. Който общо взето, чест и почитания, но е най-вече един официален превозвач на "Пирогов". Хората много се дразнят от такива неща.

Плюс това на заетите в здравеопазването им е ясно, че една огромна част от парите от бюджет и осигуровки се прахосват или просто крадат, макар и законно. Най-пресният пример е с новите кабинети за дежурства. Не знам как е на други места, но в Бургас предназначените за тях пари ще отидат само в две частни клиники, едната е собственост на общински съветник от ГЕРБ, чиято е и общината. От пет работещи досега кабинета ще останат два, на заетите в тях ще се плаща по-малко и основният поток от хора ще се трупа пред спешния център, където ще се увеличат скандалите и неразбориите. По-зле за пациентите, по-зле за персонала, по-добре само за неколцина "наши хора".
цитирай
115. hatanasov - 1. marystaneva - 110. veselaj, Не знам коя е твоята "първа ръка"...
31.01.2011 22:48
А колко мастър бокса заловиха във Военноморската база Атия? И защо производителят им не беше задържан, а делото потъна в забвение? В Парламента има официална информация по случая, отразен широко в медиите.
цитирай
116. marystaneva - 115. hatanasov, За това ли става дума?
01.02.2011 10:02
Военноморската база Атия - контрабанда

http://lubamanolova.info/razledvania/-2008-/835-3-

Люба Манолова е родена в София. Завършила е история в СУ "Св. Климент Охридски". Била е репортер във в. "Народна младеж", радио "Свободна Европа", списание "Български дневник", в. "Демокрация". Авторка на книгата "Външният дълг и 10 ноември в документи и тайни".
Цитирам я: "Схемата действаше и продължи, докато най-после бе изградена връзка между митницата и данъчните служби." А тази връзка я изгради именно правителството на ГЕРБ. Същото това правителство, което свърза и бензиностанциите с НАП.
Наистина много внимателно следя какво върши това правителство. И си правя изводите - дали е добро за държавата или са и нанесени щети. Мисля, че това е най-важното.
цитирай
117. hatanasov - 116. marystaneva - 115. hatanasov, За това ли става дума?
02.02.2011 01:54
Много бързо забравяте и се правите на ударени. Знаем кой как чете Евангелието. Аз съм писал за производител/ББ/,заловен от Интерпол в Атия, и за дело, което изчезна и нищо не се говори за него вече 10 години. А съдружникът му беше обявен за международно издирване. Преди да бъде назначен за Главен секретар беше разпитван публично, но нямаше отговори на въпросите. Мисля, че в нета трудно ще се открие, защото тогава още в Б-я нямаше нет.
цитирай
118. marystaneva - 117. hatanasov,
02.02.2011 13:09
Дай повече информация, че така не си убедителен. Имена, години...
Твоето е като "една жена казала..." Все едно някой да каже, че сестра ти е еди-каква-си, а ти да обясняваш, че в действителност изобщо нямаш сестра.
Вярно, че като се повтори една лъжа много пъти, започва да звучи достоверно...
Но това не я прави истина.
цитирай
119. анонимен - 118. marystaneva
02.02.2011 17:23
Дали ще публикуват стенограмата от изслушването на това момче в парламентарната комисия? Дали ще чуем аудиозаписа от разговора на лекарите? Дали ще разберем как Цветанов е живял три години без да похарчи и стотинка? И на кого и какви консултантски услуги е предоставил? И с какво образование и като какъв точно е започнал работа в ДС. Остава да кажеш, че в ДС назначаваха ей така, всеки. Ако го вярваш, не мога да кажа нищо, освен да повторя думите на Христос.
цитирай
120. hatanasov - 18. marystaneva - 117. hatanasov,
03.02.2011 00:28
Тази "лъжа" е по "вина" на Интерпол. Така, че кой какво е казал, няма значение. Важни са фактите. Преди 14-15 години и беше отразено в медиите. Поради което се вдигна голям шум при назначаването на ББ за Главен секретар и беше разпитван за това директно в ефир, но нищо не отговори, а след това делото се скри. Аз го имам, но за да го открия ще трябва да преровя 15 годишен архив. Може би го има на 1-2 места в нета. Преди изборите СК реши да не засяга темата. Интересно, че и комунистите си мълчаха този път, за разлика от 2001 г.
цитирай
121. hatanasov - 118. marystaneva - 117. hatanasov,
04.02.2011 11:49
Тук има подробности по случая:

http://www.bivol.bg/home/item/748-fabrikata.html
цитирай
122. marystaneva - 122. hatanasov, Благодаря за помощта.
06.02.2011 21:59
През първата половина на 90-те да имаш фирма се беше превърнало в мания. Станал е акционер във фирмата през 1994-та. Сигурен ли си, че е знаел с какво смятат да се занимават? Едва ли производството на фалшиви цигари е било отбелязано като предмет на дейност в регистрацията на фирмата... Аз /и много други като мен/ като съм акционер в няколко приватизационни фонда /от масовата приватизация/, да не би да знам точно какво правят? Акционерите, независимо дали са дребни или големи, просто си получават дивидентите. В края на 1995-а го канят и става член на УС, а през май 1996-а напуска, след като за тези няколко месеца в управлението на фирмата е разбрал с какво всъщност са се занимавали. Много е просто. Той сам го каза в едно телевизионно интервю преди време: "Не се събирахме, не се разбирахме... И излязох от тези фирми, в които съм участвал." Вече 10 години е на показ като главен секретар, кмет на София и министър-председател. В какво можеш да го обвиниш? Дали ако беше престъпник, нямаше да продължи с престъпленията? А той се бори с тях. И въпреки това все се намира някой да го оплюе...
Спомни си и това:
"Плюенето по властниците е като псуването по стадионите. ...Някой се опитва да дръпне пердетата и отвътре се озъбват чакалите на "прехода", които не обичат светлото. Някой дръпва кокала им и те захапват ръката Му. Някой вдига тоягата и те Го заграждат в ръмжащ кръг. Ние в това време плюем по Тоя с тоягата, че не му е гладко дървото, че му е къса палката, че му се виждат раните от зъбите на псетата. Вместо да грабнем и ние тоягите и да ги блъскаме заедно с него. ...Я да си представим, че Тоя Някой го нямаше.
Щяхме ли да смеем да плюем по чакалите?
С псувни ли щеше да гоним мечката?
Стягайте сопите братлета, защото като го гътнат Тоя, хищниците ще налетят право на Нас.
Но ние си плюем и псуваме на воля..."

http://marystaneva.blog.bg/politika/2009/10/30/no-ruskata-mygla-nejno-ni-obgryshta.425353
цитирай
123. hatanasov - 123. marystaneva - 122. hatanasov, Благодаря за помощта.
08.02.2011 00:15
Това е съвсем друг случай и друга фирма. Това за което аз пиша и е публикувано в пресата от онова време се отнася за Военноморската база Атия, а фирмата беше наемател на сградата и собствена на ББ. Който чете знае. А и това е Интерпол, не е шега работа и жълта преса. Не е сериозно да си собственик на фирма и да не знаеш с какво се занимава. Не знам за каква мания говориш, но аз имам само 1 фирма, а ти колко имаш? Колкото Бойко или повече?
цитирай
124. marystaneva - 124. hatanasov,
09.02.2011 04:39
Една, ЕТ, която така и не започна да работи, но все не намирам време да я закрия.

Колкото до другото, не мога да се съглася, че толкова служби и държавници са по-глупави от теб и ей така, без причина, ще дават такива награди на един "закононарушител":
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%BE%D0%B9%D0%BA%D0%BE_%D0%91%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D0%BE%D0%B2#.D0.9D.D0.B0.D0.B3.D1.80.D0.B0.D0.B4.D0.B8_.D0.B8_.D0.BE.D1.82.D0.BB.D0.B8.D1.87.D0.B8.D1.8F

Явно, според теб те са идиоти, а ти си най-умния?! Не ми се вярва...
цитирай
125. hatanasov - 125. marystaneva - 124. hatanasov,
11.02.2011 22:24
Уикипедия е далеч от обективността, защото всеки може да пише всичко. Защо не напишеш всички фирми на Бойко Борисов? А Тодор Живков имаше много повече награди, но това не го прави по-малко диктатор. Но нищо не казваш за изчезналото дело по случая в Атия. И защо ли Бойко Борисов вече повече от 10 години не е осъдил авторите на публикациите, а си мълчи?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: veselaj
Категория: Политика
Прочетен: 4894980
Постинги: 177
Коментари: 5810
Гласове: 9028
Спечели и ти от своя блог!