Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2011 22:29 - Гласуваш за Бойко - получаваш... Волен?
Автор: veselaj Категория: Политика   
Прочетен: 25405 Коментари: 56 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Е, това ли искахте?
Според Фисосова, ГЕРБ има категоричната подкрепа на Сидеров.
Всеки народ си заслужава правителството!

image

Бойко Борисов и Волен Сидеров. Снимки: БТА и Булфото


Тагове:   бойко,   ГЕРБ,   волен,


Гласувай:
16



1. darktales - @
18.01.2011 23:16
Привет!
Не знам какво са искали, но щом като 20 години след падането на комунизма ни управляват милиционери и партийни секретари, няма и какво друго да се очаква.

Аз май вече не мога повече. Ще засиля семейството един по един навън и щом изпратя родителите си, се махам и аз завинаги оттук.
цитирай
2. veselaj - Лошото е, че всички гледаме навън. ...
19.01.2011 07:06
Лошото е, че всички гледаме навън. Аз май нямам избор - ще ми се наложи да слугувам някъде извън България.
цитирай
3. gantree - @ Весела
19.01.2011 13:25
Здравей :))
Сидеров е само за парлама :))
Гласуваш за Бойко, и получаваш по-тъпата половина от отколешното ДКМС.

Darktales, къде си тръгнал? Прати децата навън, да учат и да останат, но ти къде?
Стой да си правим компания, виж колко весело се живее у нас.
цитирай
4. veselaj - Е, то е ясно, че са от ДКМС-то. Ама той ...
19.01.2011 13:35
Е, то е ясно, че са от ДКМС-то. Ама той и Волен е оттам :)))) Преди да се разболее, де.
И аз ще тръгвам. Тук е чудесно, но няма какво да правя. :(
цитирай
5. gantree - @ Весела
19.01.2011 13:45
Мм, жалко. :(
цитирай
6. mikino - Ами то трябва малко мисъл,
19.01.2011 15:24
Преди да тръгнете към урните!
Не случайно са дали 24 часа да мислим!
цитирай
7. анонимен - Гадно, но факт
19.01.2011 15:26
Не гласуваш за Бойко и получаваш Стенишев, Доган, Петков, Овчаров. Все отбор професионалисти. А, и Шарапов, ама няма да се вижда.
цитирай
8. veselaj - katana,
19.01.2011 15:28
не е задължително. Аз към антикомунист и никаг не бих казала нещо хубаво за комунисти и ченгета. Но все по често ми се налага да признавам, че говорят истини. По-тъпо нещо от това правителство не сме имали. А тъпотата е по-лоша и от най-лошата корупция.
цитирай
9. gantree - @ mikino
19.01.2011 18:09
mikino написа:
Ами то трябва малко мисъл,
Преди да тръгнете към урните!

Ха, що за нахалство!!! На кого го казваш това?
цитирай
10. анонимен - veselaj
19.01.2011 18:25
МАЙ ВЗЕ ДА ПОУМНЯВАШ,НО НЕ ЗАБРАВЯЙ И,ЧЕ ОСТАРЯВАШ!
цитирай
11. анонимен - mikino,
19.01.2011 18:30
АКО НЕ СТЕ ЗАБЕЛЯЗАЛИ,ПРОГЛЕДНЕТЕ,ЧЕ УРНИТЕ И ОВЧИТЕ ЯСЛИ СИ ПРИЛИЧАТ
И СА ПРЕДНАЗНАЧЕНИ ЕДИНСТВЕНО ЗА ОВЦЕ.НЕЗАВИСИМО ОТ ВРЕМЕТО ЗА "МИСЛЕНЕ".
цитирай
12. pagan - Единствено прав е катана,
19.01.2011 19:37
а на Весела ще кажа, че когато корумпирания е и умен това е най- лошия вариант Освен това, кой от вас познава ЛИЧНО ББ, за да каже, дали е тъп? Пък и за да оценяваш някого, би трябвало да си колкото него, или по- умен, или с по- голям опит в дейността, Някой от горекоментиращите да е бил премиер? А?! А когато става въпрос за ДКМС,-ВСИЧКИ бяхме,-беше задължително! Весела, ти доколкото разбирам, си на не повече ат 25- 7 години. Или някой ти промива мозъка , или си дъщеря на комунист, или си това, което казваш за правителството! Съдя по категоричнияти начин на изказване, характерен за "зелените" тикви. Още повече по неверните твърдения! Да не би да си блонинка? (Това в рамките на шегата!)Не забравяй, че БСП е бившата БКП, а бившия комсомол е РМС, Че Го Вада, и други "Съюз на избирателите"?!!! , "Екогласност"-също! АЗ съм "ТЪМНОСИН" по убеждения, НО не съм в ДСБ, защото и Костов е червен, Знам го от ЛИЧНИ наблюдения! не от ЕЖК (Една жена каза) И защото от самото начало съм в СДС (Бях главен организатор в един софийски район, в който изборните резултати бяха в първата десетка!) Освен това естеството на работата ми е такава, че имам достъп до срещи, конференции, симпозиуми, банкети и др. и съм гледал, слушал и анализирал! (Имам КИ доста над средния). Казвам го, не за да се изтъквам, защото нямам файда от непознати,- просто искам да кажа, че ЗНАМ КАКВО ГОВОРЯ! (ако искаш да чуеш разбира се. В библията пише:-"По делата ще ги познаете!", А това правителство върши най- много работа! Слушай какво казват ЖЖ и Петър Стоянов
какво казват! Те не са от ГЕРБ! Слушай и гледай тв "Европа", експертите, които се изказват там
и коментарите "На фокус"! ТОВА е истината (щом си "антикомунист")!
Поздрави!
цитирай
13. анонимен - Весела получава сергей, доган и ...
19.01.2011 19:38
Весела получава сергей, доган и дедо!
цитирай
14. анонимен - не е задължително. Аз към антико...
19.01.2011 19:41
veselaj написа:
не е задължително. Аз към антикомунист и никаг не бих казала нещо хубаво за комунисти и ченгета. Но все по често ми се налага да признавам, че говорят истини. По-тъпо нещо от това правителство не сме имали. А тъпотата е по-лоша и от най-лошата корупция.


Въобразяваш си, че си антикомунист, че си демократ. Ти си червена бабичка!
цитирай
15. анонимен - Сергей
19.01.2011 19:44
Поздравявам другарката Весела, за активната и работа в блог.бг за нашата червена идея!
цитирай
16. анонимен - Госпожице, ммммм, Весела. . . . . ...
19.01.2011 19:46
Госпожице, ммммм, Весела.....понеже, нали....мммм, обективно погледнато...вие, мммм, нека гледаме положителното...
цитирай
17. анонимен - Дедо
19.01.2011 19:48
анонимен написа:
Госпожице, ммммм, Весела.....понеже, нали....мммм, обективно погледнато...вие, мммм, нека гледаме положителното...


Простете, ммм, че не се представих...
цитирай
18. анонимен - доган
19.01.2011 20:02
Браво, Мадам В!
цитирай
19. veselaj - 12. pagan,
19.01.2011 21:02
да си беше направил труда да погледнеш в профила ми. Аз също бях в СДС от самото начало и бях убедена, че е достатъчно да се махнат комунистите, за да се освестят хората. Е, не е така. разбирам, че не харесваш Костов. Едва ли бих седнала с него на чаша, но все пак това е един от малкото хора, които знаят какво правят. Не съм съгласна, че най-лошия вариант е умният корумпиран. Най-лошия вариант е работливия тъпанар (а се страхувам, че с такова нещо си имаме работа). Впрочем, отдавна не съм член на никоя партия. Бях за кратко член на РДп (младо-зелено).
цитирай
20. miralyub - обаче бързо действат герберите. . . ...
19.01.2011 21:25
обаче бързо действат герберите... вот на доверие от днес за вчера:))) за да няма време да се купят воленовите хора, нито някой от техните си среди,хахах... и ние да викаме гледайте колко ВЕЛИК и непоклатим е ББ.
егати партенката, дето ни спретнаха тия нещастници от правителството.
цитирай
21. svilen75 - Мога само да аплодирам Весела. А ...
19.01.2011 21:35
Мога само да аплодирам Весела. А тези, които си мислят, че щом не скачаш (по команда на Бате Боко) си червен са в голямо заблуждение.
цитирай
22. svilen75 - Ама са си лика-прилика Боко и Болен. ...
19.01.2011 22:07
Ама са си лика-прилика Боко и Болен. Всъщност нямам нищо против тях, все пак света се нуждае от шут. Лошото е, когато на този шут му се даде да решава сериозни въпроси и да управлява цяла една държава. Тогава ситуацията от смешна става тъжна.
цитирай
23. tit - Ма вие сериозно ли си въобразявахте?
19.01.2011 22:11
Че някой в парламента ще се откаже от доброто местенце!
В тия тежки времена...тц!!! Сакън!:))
До следващите редовни пармламентарни избори само циганите ще са тъдява и тия ще си купуват гласове наред, за да са там вовеки веков!
Не знам кой ще им плаща данаци, за да пълнят бюджета, ма все ще я измислят някак - нали сме "европейска държава"!!!
цитирай
24. анонимен - майза когото и да гласуваш, все п...
19.01.2011 22:47
майза когото и да гласуваш , все получаваш нещо свързано с ДС , и много крадливо
цитирай
25. veselaj - miralyub, не ти ли се струва, че това ...
20.01.2011 09:24
miralyub, не ти ли се струва, че това решение е твърде умно, за да е взето от Бойко? Имам чувството, че някой лекичко повдигна завесата като предупреждение.
svilen75, благодаря.
tit, изобщо не се мисля. Засега ми е само любопитно. И сериозно обмислям възможността да отида да слугувам някъде извън България.
цитирай
26. miralyub - и аз това си мислех- някой го дири...
20.01.2011 09:53
и аз това си мислех- някой го дирижира този вот.
на тези /герб/ им трябва комфорт до изборите,че много ги натиснаха отвсякъде. а и за да отклонят вниманието от всички афери...
цитирай
27. veselaj - Чудно ми е как се сетиха. Ако имаш ...
20.01.2011 10:28
Чудно ми е как се сетиха. Ако имаш възможност, послушай предаването от парламента. Чувствам се като преди 30 г.
цитирай
28. darktales - 3. gantree
20.01.2011 11:55
Привет.
Големият вече отпрашва, а първата година май ще ми е по-лесно да го издържам ако съм там, поне няма да се убивам от работа. Но дори и това не е. Тук сякаш върви някаква постоянно персистираща, но понякога усилваща се на тласъци деградация. Ето напоследък пак взеха да крадат чистачки, да пребиват без причина хора по улиците и т.н. Това изглежда по-скоро е примитивен рефлекс спрямо мрачно-олигофренския стил на управлението - щом най-едрите животни са мрачни олигофрени, може би и по-дребните гледат да бъдат такива, за да приличат на тях - обаче създава страхове, че ако стигне до някаква критична граница, ще се отприщи следващото ниво на хаос. По-скоро няма да се отприщи, но страхът си е страх.
цитирай
29. gantree - @ darktales
20.01.2011 12:20
Здравей.
Всъщност, не бива да казвам мое мнение за такива неща.
Просто аз така ще постъпя, както писах в коментар 3.

Поздрави.
цитирай
30. darktales - 29. gantree
20.01.2011 13:45
Защо, няма проблеми. Може би в крайна сметка и аз така ще постъпя. Но децата заминават със сигурност.
цитирай
31. darktales - Не гласуваш за Бойко и получаваш ...
20.01.2011 13:49
katana написа:
Не гласуваш за Бойко и получаваш Стенишев, Доган, Петков, Овчаров. Все отбор професионалисти. А, и Шарапов, ама няма да се вижда.

Това го обясни на някой пенсионер, който е празнувал Коледа със салама, дето и уличните кучета не го ядат и който не може да си купи лекарствата.
цитирай
32. marystaneva - Иван Костов: "Това правителство е много по-добро от правителството на Тройната коалиция."
20.01.2011 16:10
"Това правителство е много по-добро от правителството на Тройната коалиция." - Това каза съпредседателят на Синята коалиция Иван Костов на дебата в НС, предаде репортер на Агенция “Фокус”.

http://www.focus-news.net/?id=n1483430

И още:
"Силна и категорична подкрепа даваме на ГЕРБ, за да се справи с този престъпен конгломерат, който е отровил атмосферата в страната."

http://www.focus-news.net/?id=n1483428
цитирай
33. veselaj - 29. gantree,
20.01.2011 16:27
аз също на драго сърце бих останала тук. По начало съм много бежов човек и ако имам възможност да си плащам сметките, да ходя за риба и да си купя телескоп и през ум няма да ми мине да ходя където и да е. Но за хората на моята възраст няма място тук. Или трябва да се махнем, или да си поискаме по една от ония инжекции за евтаназия.
цитирай
34. darktales - 33. veselaj
20.01.2011 19:04
Извинявам се и на двама ви с gantree, че се намесвам в разговора ви, но темата доста ме вълнува.

За нас самите както и да е, нашите поколения като цяло отидоха курбан, но децата трябва да се изнасят. Малкия ми син е още на градина, но не знам доколко няма да е пагубно да остане тук докато завърши средно. Бъдещото му учиище се вижда от нашия прозорец, но пак се притеснявам за него.
цитирай
35. gantree - @
20.01.2011 21:31
Весела, ако нищо не те задържа, няма никакви "драги сърца". Сметките мен лично по никакъв начин не могат да ме мотивират да се изнеса. Ако можеха, щях да съм го направил още преди двайсет години заедно с неколцина приятели и съученици, които тогава заминаха. Сега вече е късно, не ми се почва от нулата.

@ darktales
Да, нашето поколение отиде курбан, това е много точно казано. Но и повечето от нас това искаха - да идат курбан. Много малко от приятелите и съучениците ми се справиха със себе си. Едни се разведоха и живеят като гладни песове, други се забиха в купона и днес едва свързват двата края. За синът ти не се притеснявай. Почвай го с английски или немски още преди първи клас, и му забрани гледането на телевизия. Другото ще си дойде от само себе си. :))
цитирай
36. darktales - 35. gantree
20.01.2011 23:47
Повечето бяхме опортюнисти без кауза. Нямахме нито големи победи, нито големи поражения, някак все някой друг задвижваше нещата. Тези от 1990-те поне знаеха, или смятаха че знаят от какво бягат, а пък аз и досега не мога да кажа заради какво останах. Заради 5-6 кв.км от Балкана, където ми е минало детството, заради няколко места, където винаги мога да намеря стар приятел, заради съхранилата се все още тук-там атмосфера - ей такива неща, които трудно могат да се нарекат Любов Към Родината.
А за малкия така трябва наистина, той още дори не подозира, кучето, колко висока летва му е подготвил батко му :))))))
цитирай
37. анонимен - ХА,ХА,ХА,....НА ТОВА МУ ВИКАТ ".....ПРИМИТИВНО МИСЛЕНЕ":
21.01.2011 21:40
....ДА РАБОТИШ ,КАТО ПРИ "СОЦА"/СИРЕЧ ,ДА СЕ ВОДИШ НА РАБОТА/.....И ДА ИСКАШ ,ДА ПЕЧЕЛИШ ,КАТО ЗАПАДНЯЦИТЕ.....!
...Е ,,ТЕ ТАКОВА "ЖИВОТНО" ,..НЕМА!!!

КОМУНИСТИТЕ ГО ПРАВЯТ "ТОЯ НОМЕР":
.....ДОЙДАТ НА ВЛАСТ,...ПОРАЗДАДАТ ПАРИЦИ ОТ БЮДЖЕТА ЗА НЯКОЛКО МЕСЕЦА /АМА НАЙ-МНОГО НА СЕБЕ СИ И НА ФИРМИТЕ СИ/...И КАТО ВИДЯТ ЧЕ ИДВА "ГЛАДОРИЯТА И КРИЗАТА"....ИЗДАВАТ ВЛАСТТА НА , "БАЛАМУРНИЦИ--ДЕМОКРАТИ" ....ЗА ДА ГИ ПСУВА И МРАЗИ НАРОДА!
ТАЯ "ИГРИЧКА" СЕ ИГРАЕ В ЦЯЛ СВЯТ---У НАС Е САМО.... В НАЧАЛОТО!

У НАС ТОВА ВЪРВИ.....ЗАЩОТО ПО СЪЩЕСТВО, СМЕ СИ "ЧИНОВНИЧЕСКА ДЪРЖАВА"...СИРЕЧ--"ПОСТ-КОМУНИСТИЧЕСКА"!
ОСЪЗНАЯТ ЛИ СЕ ХОРАТА ОБАЧЕ,....ЧЕ НЕ МОГАТ ДА РАЗЧИТАТ ИЗЦЯЛО НА ДЪРЖАВАТА.....ЩЕ СЕКНЕ И ТЪПОТО" КОМУНИСТИЧЕСКО МИСЛЕНЕ", ЧЕ,...... "ДЪРЖАВАТА Е ДЛЪЖНА ДА ТЕ ХРАНИ"!!

ПО ЦЯЛ СВЯТ----НИКОЙ ,НЕ ТЕ ГАРАНТИРА РАБОТА И ХЛЯБ!!!!!
ДАВАТ ТИ СЕ "ВЪЗМОЖНОСТИ"......КАК ЩЕ ГИ РЕАЛИЗИРАШ, ТОВА СИ Е ЧИСТО "ТВОЙ ПРОБЛЕМ"---НИКОГА НА ДЪРЖАВАТА!

ИМА "СОЦИАЛНА МРЕЖА"......НО ,ТОВА НЯМА НИЩО ОБЩО СЪС "СОЦА"!
цитирай
38. darktales - Ето го пак анонимния с големите б...
22.01.2011 16:15
Ето го пак анонимния с големите букви и синкопираните паузи. Затъжихме се за теб, да знаеш.
цитирай
39. veselaj - darktales,
22.01.2011 17:39
той ни е от най-верните почитатели :))))
цитирай
40. анонимен - Пиянството на един народ
24.01.2011 09:31
“ПИЯНСТВОТО И… МАХМУРЛУКА НА ЕДИН НАРОД”
от 1989-та…

Двадесет години “преход”….?! Към… Същото!
Двадесет години “реформи”….?! На… Нищото!
Двадесет години обещания…..?! От… Същите!
Двадесет години надежда….?! За… Нещото!
Двадесет години чакане …..?! За… Нищото!
Двадесет години избори….?! Без … избор!!!
Двадесет години “гласуване”…?! Като на…хазарт!!!
СЛЕД ДВАДЕСЕТ ГОДИНИ…..вече и една,
ПАК Е СЪЩОТО И ПАК СА СЪЩИТЕ!!!
Един вожд, една партия и…“ченгета” със самочувствие на недосегаеми, които брутално и безцеремонно демонстрират, че цялата държавна власт нито произтича, нито се осъществява от народа; че държавата не принадлежи на българските граждани; че наложената политическа и избирателна система произвеждат власт, която не е нито по волята, нито за интересите на народа;
че исконното човешко и гражданско право на избор е само хазарт, в който ние българските граждани /избирателите/ мълчеливо и безропотно можем единствено - да даваме или продаваме своя глас за вече избраното от властващите!
А преди двадесет години, даже и една, обещаваха ПРОМЯНА!!!
Обещаваха ДЕМОКРАЦИЯ!!!
Обещаваха прозрачност, открито управление, справедливост и благоденствие”;
ОБЕЩАВАХА И…”ИСКАХА” ВЛАСТ!!!
И НИЕ …”ДАВАХМЕ” ВЛАСТ с надеждата:
Да бъде “Времето наше”;
Да има “Сполука за България”;
Да дойде “Новото време”;
Да сме в НАТО и Европейския съюз…
Дадохме ВЛАСТ: на Филип, на Жан и на Иван,
на Симеон, на Сергей и на Доган..!
А днес и на Бойко!
ДАВАХМЕ ВЛАСТ, ЧАКАХМЕ И М Ъ Л Ч А Х М Е!!!
МЪЛЧАХМЕ И ДОЧАКАХМЕ днес в България:
- да се шири бедност, отчаяние, апатия, несигурност и необуздана, жестока престъпност - МЪЛЧИМ!
- да нямаме гарантирано право на живот и достойнство, право на здраве и спокойни старини - пак МЪЛЧИМ!
- да нямаме сигурност, нито в собствената си държава, нито в собствения си дом – УЖАСНО Е , НО МЪЛЧИМ!
Няма и неможе да бъде наречено друго това МЪЛЧАНИЕ, това РАВНОДУШИЕ, това ТЪРПЕНИЕ, това ПРИМИРЕНИЕ, това БЕЗДЕЙСТВИЕ освен “ПИЯНСТВО”! Пиянство, при което и тялото, и волята, и съзнанието са живи, но не са в състояние да действуват въпреки надвисналата пропаст, въпреки нуждата за оцеляване! Пиянство, при което стоиш, не помръдваш и чакаш някой да дойде, да те хване за ръцете и да те поведе!
ДО КОГА ЩЕ Е ТОВА ПИЯНСТВО!!!
ПИЯНСТВО НА ЕДИН ЦЯЛ НАРОД!!!
МОЖЕ БИ ДО ТОГАВА ДО КОГАТО НАБЕРЕМ КУРАЖ ЗА ДА ИЗКРЕЩИМ:
ДА СИ ВЪРНЕМ ВЛАСТТА НА ГРАЖДАНИТЕ!



Марин Станев – Председател на Съюза на българските избиратели
цитирай
41. pagan - За "анонимен" 40
24.01.2011 16:40
Както виждам, авторът на този коментар е алкохолик, който не е изтрезнявал 20 години! Не можах да разбера само, откакво се оплаква,- Че чак сега го е хванал
махмурлукът?! А"darktales" и "gantree" са от мишките, които напускат първи кораба!
Иван Костов наистина знае какво прави- плете си червената кошница! Нали беше
"партньор" на Борисов,- защо на вота гласува "въздържал се"?! Защо не извади досиетата, на доносниците?! (При "син" президент, и парламент)!!! Защо не построи 1 (един!) километър магистрала?! Весела, като си "антикомунист и ти ли си пияна? Или зомбирана? В библията пише:- "По делата ще ги познаете"! Като си математик, къде ти е логическото мислене? Май трябва на учебниците по математика да има надпис като на цигарите,- "математиката е опасна за вашето здраве"!
цитирай
42. veselaj - pagan,
24.01.2011 19:35
а колко километра магистрали построи Бойко? не ми излизай с "Люлин", нея я започнаха комунистите. колкото до досиетата, да, не са отворени, но нямаше човек, за който да се знае, че е бил в ДС и да е останал в правителството и управлението на Костов. Да ти напомня, че Бойко си назначи сътрудник(бивш член на БСП) за ненужен министър, защото му бил приятул. И все още има доста областни управители, за които се знаеше още преди изборите, че са ДС-ари.
цитирай
43. slavimirgenchev1953 - При всички издънки на "десните"
27.01.2011 12:07
псевдосини, не може да се очаква друго.
цитирай
44. marystaneva - Да чуем тези, които разбират повече от нас
27.01.2011 12:22
veselaj написа:
А колко километра магистрали построи Бойко? не ми излизай с "Люлин", нея я започнаха комунистите...


Какво е построено при Станишев? Пет км в нищото! За три години - 5 км. И то във време, когато в държавата имаше достатъчно пари. А сега, за година и половина - 15 км. Шест пъти повече! Я виж сега, по време на криза, какво, как и колко се строи. Ама вече не се краде!

http://www.napi.government.bg/arubrik.php?r=2

За АМ "Люлин"
Карстен Расмусен: "Проектът „Люлин” е най-стратегическият от инвестициите, свързани с предприсъединителните фондове, заяви Карстен Расмусен. Според него през 2008 г. проектът е изпълвал Европейската комисия с отчаяние, защото е бил до никъде. „Ние следим проекта оттогава много стриктно и сме убедени в категоричния ангажимент на правителството да го доведе до успешния му край. Преживяхме какво ли не през тези години, каквото можеше да се обърка – се беше объркало. Но важното е, че сега сме на успешния финал. Крайният резултат е важен – тази магистрала да бъде завършена на време, при който нито едно евро няма да бъде загубено в България."
http://www.mrrb.government.bg/index.php?lang=bg&do=news&id=2730

Росен Плевнелиев: "Честно да ви кажа, има само два етикета, или два талона, по които може да се сравните. Едното е какво е направено по времето на социализма, като изключвам думичката Тодор Живков, защото най-малкото той го е направил. Това са го направили милиони българи, които са дали толкова много от себе си. България е постигнала много. Но по отношение на магистралите толкова – 250 км за 35 години. Другият еталон е какво се е случило след това. Преход, демокрация 19 години – още 170 км. Ние искаме за четири години да направим, бяхме обещали 240 километра, ще вземат да са 280. Дай Боже да го свършим. От тази гледна точка не за друго, а за да може хората винаги да получават ясни цифри и да могат да сравняват. За 35 години 250, за 4 години 280. Ясно е."
http://www.mrrb.government.bg/index.php?lang=bg&do=interview&id=2736

цитирай
45. pagan - "Люлин" я започнаха, но и затлачиха комунистите
27.01.2011 12:50
Какгто каза фон Расмусен:-"...каквото можеше да се обърка, се обърка! Докато сега за 6 месеца виждам, че напредва с темпове, каквито ми е трудно да повярвам!" За агентите на ДС по времето на Костов не се знаеше, защото не отвори досиетата. (ЗАЩО?!) Не се знаеше ВЪОБЩЕ! Лично аз търсих досието на баща ми, който беше 2 години в "Белене", но НЕ МИ ГО ДАДОХА! (ЗАЩО?!) Лично присъствах На рождения ден на Лора Видинлиева, (на т. нар. "Ривиера", където
Костовите министри Бонев и Бакърджиев седяха на една маса с Чорни, и покойните Кюлев и Грашнов, заради което бяха сменени от Костов! Кой ги прати там! Със сигурност не са отишли на своя глава! Защо след това млъкна?!- Защото
и те имат да кажат нещо срещу него! Разсърдил се Костов на народа!- Точно както суекът на гората! Като е сърдит на народа, защо иска от същия народ да го избира пак?!- Защото е КАРИЕРИСТ И ПРЕДАТЕЛ!- и по- точно ЧЕРВЕН, внедрен да разбие СДС, както и направи! Защо не се оттегли, след като загуби изборите,
а мвесто това "си отцепи" част от СДС?!- Защото това му беше задачата!
Ако искаш да си правилно ориентирана, Гледай ТВ "Европа", особено предаването "На фокус" и "Различният коментар" на г. Даскалов, Чуй какво казва за него Евгени Михайлов, Чийто запис свали Пешо "Дамаджаната" с репликата му
...да дойдат танковете"! А и достатъчно е да гледаш ,какво правят комунистите,- щом народът "вие", значи е добре за тях, щом вият те,- значи е добре за народа, независимо, кой е на власт в момента!
цитирай
46. marystaneva - Танов отговори. Който чул - чул.
27.01.2011 14:04
Седмица преди да занесе документите на премиера за проверката, министър-председателят е смятал, че проверката се извършва вследствие на лични подбуди на шефа на митниците. "Премиерът ми казва: "Президентът се оплака от теб. Че извършваш неправомерни действия. Пращаш полицаи, митничари да извършват проверки и да съсипват бизнеса." ...Премиерът ми се е обаждал за много служители, защото e получавал информация, че са уволнени, и е питал дали това е било правомерно направено."

http://www.ekipnews.com/news/politika/politika_/prezidentyt_se_oplakval_na_premiera_ot_tanov_che_sysipval_biznesa/98234/
цитирай
47. veselaj - 45. pagan,
27.01.2011 18:06
не зная къде си бил през 89-та, но аз бях член на РДП.Тогава СДС беше съюз от много партии. След като реално се разцепи, точно Костов беше човекът, който смяташе, че СДС трябва да е една партия, а не съюз от много отделни партии (признавам, че тогава това ми се виждаше много ненужно). Тъй че именно Костов направи СДС в този й вид. След изгонването на Бонев и Бакърджиев те също се опитаха да си направят партии, но не стана нищо. Както и Георги Марков - нали именно той създаде РЗС. След загубата на изборите, когато дойде царя, Костов си подаде оставката и сложиха начело Надежда Михайлова, която успя да съсипе цялата партия заедно с онова леке петър Стоянов. Пропуснах, че малко преди това Софиянски се отдели от СДС и си направи партия. Е, Костов точно както преди изброените не можеше да се разбере с ръководството на СДС и се махна. Само че за разлика от другите, той успя да убеди доста хора (вкл. и мен), че е кадърен. колкото до Евгений Михайлов, познавам го и знам мнението му още преди години. И не съм съгласна с него. Точно както не ми харесва да имаме полуграмотен премиер, който се държи като бай Ганьо на публични места.
Мариянке, не е нужно да ми цитираш извадки от мрежата - чела съм ги. За разлика от други хора за мен медиите не са убедителни - предпочитам да мисля с главата си.
цитирай
48. marystaneva - Преди да мислиш, трябва да знаеш.
27.01.2011 18:50
Иначе не се знае какво ще измислиш...
цитирай
49. pagan - Едно е да помниш факти, съвсем друго- да ги анализираш и после синтезираш в извод!
28.01.2011 10:46
Костов "обедини" СДС, точно така, както СССР "обедини" Армения, Грузия, Казахстан и пр. Добре, че не успя пактът Молотов- Рибентроп за "обединението" на Полша! Както Хитлер "обедини" Германия с Австрия! Едно е обединение,- друго-"аншлус "! Не казвам, че Костов не е кадърен, както не казвам и че Сталин и Хитлер не са кадърни! Въпросът е, за чия изгода ползва кадърността си! Има кадърни крадци, които отварят каси "с поглед" (Пантуди), има кадърни убийци,
и т.н. Говорим за МОРАЛ! А какво имаш пред вид, като казваш "грамотен премиер", само ти си знаеш! Ако става въпрос за някаква отвлечена "грамотност"
или интелигентност, да изберем за премиер световния шампион по шах!- имаме
такъв! Ако се мислиш за по- интелигентна от Борисов, защо не стана ти премиер?
Или да изберем Нобелов лауреат! Извинявай, но това НЕ Е МИСЛЕНЕ! Всеки човек е различен и за да го разбереш, преди да го оплюваш,(защото и други правят същщото)! Така наизуст и аз може да не мисля теб за интелигентна, защото например не можеш да поправяш телевизори, (а пък аз- мога)! Но в случая не говорим за телевизори, а за политика! Искам да те попитам- откъде толкова разбираш от управление на държава? От къде накъде ще наричаш Петър Стоянов "леке"? "Леке" е дума, с която се описват качества на нещо досадно, мръсно и цапащо. Теб лично с какво те изцапа той? "Леке" е по- скоро Костов, Защото "цапа" съзнанието на такива като теб и въобще- "синята идея" Повече не смятам, да те убеждавам, защото не разполагам нито с "ЦИФ", нито с "ДОМЕСТОС!
цитирай
50. veselaj - 49. pagan,
28.01.2011 13:53
не съм казвала, че костов е обединил СДС, а че идеята СДС да е една партия е негова. Просто бях на тази национална конференция, в която за пръв път се спомена тази идея. Не ме интересува кой има по-голяма изгода, а какво остава за обикновените хора като мен.
Това, че не мога да свиря на цигулка, не означава, че не чога да чуя фалшивото свирене. Аз и не се опитвам да стана премиер, точно защото зная, че нямам достатъчно умения. Точно затова не се опитвам да стана и балерина. За разлика от Боко. За мен това е критерий за интелигентност - да умееш да прецениш правилно възможностите си.
цитирай
51. анонимен - ЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ИСТОРИЯ И ПО-МАЛКО БЛОГВАЙТЕ STIFF
29.01.2011 09:51
Няма по-големи разбиратели по всички теми от нас българите. Би трябвало държавата ни да цъфти. Защо е обратното при толкова специалисти по всичко?
цитирай
52. pagan - Защото
29.01.2011 11:25
досега не се е намерил човек с морал, който когато дойде на власт, не гледа да "оправи" държавата, а себе си, без значение от образование, опит в политиката
или нещо друго! На първо място МОРАЛ! Ако искаме да сме общество, а не сбирщина от хора, които мислят само за себе си! Левски ни превъзхожда главно с това! Не с "експертност", с мускули или други глупости! Прочетете "Епопея на забравените", и ако вникнете, ще разберете, кое е най- важно!
цитирай
53. veselaj - STIFF,
29.01.2011 12:23
проблемът е, че тези, които наистина разбират не умеят да се борят с тъпотата. Защо Бойко е премиер, а не Костов? Защото всеки вижда в Бойко себе си и се радва на тарикатлъка му.
цитирай
54. pagan - Едно си баба знае, едно си бае!
29.01.2011 21:58
Пази Боже, сляпо да ти обяснява разликата между синьо и червено! 50% от избирателите гласуваха не за Симеон, а против Костов! На предишните избори гласуваха за тройната коалиция, а сега Костов едвам- едвам влезе в НС, обаче
Бойко бил тарикат! А Костов е политически труп, но още агонизира. И ПРЕЧИ!
Значи 50% от българите са тъпи, само veselaj ти си умна! Браво! Ожени се за Костов, щом толкова ти харесва! Продължавай да агитираш за Иванушка дурачок,
но да знаеш, че това е CAUSA PERDUTA!
цитирай
55. veselaj - 55. golden,
04.02.2011 08:30
напротив, нито съм намусена, нито ми липсва самочувствие. Знам как искам да живея, знам и ка НЕ искам. Исках да живея тук, в България, защото съм от идиотите, които обичат родината си. Но след седмица заминавам. И не знам дали ще се върна. А тук ще има още двама можещи и знаещи хора по-малко. После се чудите, че за 48% от първокласниците българският не е майчин език.
цитирай
56. pagan - Има 2 типа хора:
04.02.2011 11:09
Едните се променят според обстановката, другите се опитват да променят обстановката според себе си. Това са хора, които са без особен опит(независимо от броя на годините), "най- умното дете на мама", възпитавано в дух "учи, мама, за да не работиш", за които процесът "мислене" е приключил с взимането на НЯКАКВА диплома, и решенията в живота ги взимат емоционално, защото са харесали някого или нещо. не и го пожелавам, но ако в чужбина няма поддръжка от близки хора, може да и се наложи ("можещо и знаещо"да бере домати),да се връща пеша, до София, (с летни дрешки през зимата) и т.н.
"На когото не му дойде овреме акълът по лесния начин, му идва по- късно, по
трудния".
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: veselaj
Категория: Политика
Прочетен: 4895045
Постинги: 177
Коментари: 5810
Гласове: 9028
Спечели и ти от своя блог!