Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2010 08:27 - Хайде на бас!
Автор: veselaj Категория: Политика   
Прочетен: 27376 Коментари: 84 Гласове:
14

Последна промяна: 27.11.2010 16:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Видях, че с предишните си постинги съм успяла за организирам всички бивши партийни и комсомолски секретари, но ще продължа по темата по-късно.

Причината е, че вчера по всички телевизии показваха едно и също: как руснаците дават ултиматум на Бойко, ама как Бойко е мъж и от ултиматуми само се втвърдява.

Не знам защо, на мен ми прилича на евтино театро цялата работа.

Подозирам, че всичко е отдавна договорено и че Белене все пак ще се построи.

Но за пред хората руснаците ще заплашват, Бойко ще се дърпа, накрая ще си стиснат ръцете за 5.5 млрд. ( в главата ми се въртят едни 4 млрд, за които уж се бяха споразумяли комунистите). И Бойко ще се бие в гърдите как е прекарал руснаците, а целокупният българси народ ще ръкопляска и гледа умилително.

После ще осъществят поредният грандомански проект, от който ще спечелят шепа хора и който ще тежи като камък на внуците ни.

Хайде на бас, че ще стане така!

И дано аз да загубя!
image

 Снимката е оттук: http://bgvesti.com/index.php?option=com_content&view=article&id=50277:2010-11-15-09-15-24&catid=76:z&Itemid=118




Тагове:   бас,


Гласувай:
16



1. nicodima - О, даже и Спасител пак ще излезе!
27.11.2010 08:39
Ще спаси българите от 1 млрд. неустойки...
цитирай
2. анонимен - Нека стане. България се нуждае от ...
27.11.2010 08:40
Нека стане. България се нуждае от атомна електроцентрала, след като закриха почти в Козлодей.
Във франция има 40 атомни електроцентрали.
Браво на Бойко! Най-сетне някой да строи нищо в тая държава!
цитирай
3. veselaj - 1. nicodima
27.11.2010 08:46
какво ръкопляскане ще падне...
цитирай
4. veselaj - Нека стане. България се нуждае от ...
27.11.2010 08:47
анонимен написа:
Нека стане. България се нуждае от атомна електроцентрала, след като закриха почти в Козлодей.
Във франция има 40 атомни електроцентрали.
Браво на Бойко! Най-сетне някой да строи нищо в тая държава!

ще постори поредният паметник на глупостта. А ние ще го платим!
цитирай
5. анонимен - ???
27.11.2010 09:23
Как прецени, че е поредният паметник на глупост?
Обущарят да съди само за обувките.

Че театрото е зрелищен PR водевил, спор няма. Но Няма и губеща АЕЦ и петролна рафинерия в света.
Що не предложите да се закрие и "глупостта" Козлодуй?
Белене щяло да бъде Чернобил, а Козлодуй Едем.
Цели икономики се крепят на подобна енергетика, но нашите лекари-енергетици, поставят диагнози.
Евгенетика, без АЕЦ разбира се.
То затова народът като му кажеш доктор, привижда Менгеле.
Щото е народ от комунисти и партийни секретари, даа...
цитирай
6. анонимен - Гледай си даскалъка и не давай мн...
27.11.2010 09:38
Гледай си даскалъка и не давай мнение за икономика, от която хич, ама хич не разбираш.
Атомните централи са печеливши и голямата инвестиция се изплаща с печалбите и продажбата на електроенергия.
Няма губещи атомни електроцентрали.
На Козлодуй се крепеше голяма част от нашата икономика.
След закриването и понесохме огромни загуби от спрените продажби на съседни страни.
Така е- като строи, се лишаваш, но е по-добре, когато това нещо започне да печели.
Нарича се ефективност и възвращаемост- да те светна даскалке по математика.
цитирай
7. haralanov - Хайде на бас
27.11.2010 09:48
Хайде на бас за същото...
цитирай
8. анонимен - Ще се открият много нови работни ...
27.11.2010 09:51
Ще се открият много нови работни места и то не в търговията с китайски и турски стоки, нито в туризма, а в ПРОИЗВОДСТВО.
Най-сетне ще се строи нещо, което произвежда, а не само купува-продава чужди стоки.

Хайде на бас за същото и с мен!
цитирай
9. анонимен - Ще се открият много нови работни ...
27.11.2010 09:52
Ще се открият много нови работни места и то не в търговията с китайски и турски стоки, нито в туризма, а в ПРОИЗВОДСТВО.
Най-сетне ще се строи нещо, което произвежда, а не само купува-продава чужди стоки.

Хайде на бас за същото и с мен!
цитирай
10. veselaj - 5. и 6 анонимен,
27.11.2010 10:28
не зная дали има губеща АЕЦ. Вие - също. По простата причина, че никой няма да ви каже нито точните приходи, нито точните разходи. Знае ли някой колко пари отиват за неутрализирането на използваното ядрено гориво? И къде отива?
Да, не разбирам кой знае колко от икономика (впрочем, отдавна не съм учителка), но много хора, които разбират са на същото мнение. Предпочитам да вярвам на тях, а не на тройната коалициа Симеон-Гоце-Бойко, която си е доста съмнителна.
Моята простичка логика е такава: и сега произвеждаме повече ток, отколкото ни трябва. В бъдеще ще ни трябва още по-малко, защото технологиите се развиват и производствата стават все по-малко енергоемки. казвате, ще продаваме. Ама не казвате на кого. Турците вече строят АЕЦ. Или вярвате на Гоце, че ще изнасяме ток за Сирия? Сериозно ли? Впрочем, техните нужди от ел. енергия също ще намалеят, защото и техните производства се развиват.
И не на последно място, къде ще денем ядрените отпадъци. Или след години пак ще ревем, че някой ни е унищожил природата. Вижте какво представляват земите около Кремиковци (някога плодородни). Колкото за работните места - пак вижте Кремиковци.
цитирай
11. анонимен - Ами случайно да знаете,
27.11.2010 10:44
софианци колко отпадъци "произвеждат"?Вече заринаха половин България.Не е
далече времето,когато ще трябва да се прави износ на отпадъци по света.Или,
може би софийските отпадъци не унищожават природата?Затова предлагам едно
радикално и ефикасно решение-една неголяма атомна бомба върху София,така,
както си е и с хората и с боклуците(което си е едно и също)и.и ..екологично
чисто решение на проблема.Нали така,госпожо Всезнайкова?
цитирай
12. veselaj - 11. анонимен,
27.11.2010 10:53
да знаеш, те софиянци и негрите бият. Ако искаш, хвърли им атомна бомба, ама гледай да не стигне до Търново. защото не е екологично чисто. А после ми обясни какво общо има между отпадъците на софиянци и АЕЦ Белене. Любопитна съм, знайш...
цитирай
13. vmir - Бойко каза, че целта му е да имаме най-евтината и безопасна централа.
27.11.2010 11:31
А такава цел с театри за пред нас не се постига. Енергията е в основата на икономиката, атомната енергия засега изглежда без конкуренция по себестойност, а на нас ни си иска да си развием икономиката. Не съм фен на руснаците, но крайно време е да спрем да се шашкаме от юнашките им изцепки и да приемем доброто и годното, доколкото могат да ни го предложат, а за да го преценим обективно, ни трябват бистри умове.
цитирай
14. vmir - 12. veselaj,
27.11.2010 11:40
veselaj написа:
да знаеш, те софиянци и негрите бият. Ако искаш, хвърли им атомна бомба, ама гледай да не стигне до Търново. защото не е екологично чисто. А после ми обясни какво общо има между отпадъците на софиянци и АЕЦ Белене. Любопитна съм, знайш...


Този мил катил подготвя конспиративно почвата за АЕЦ Белене, като подобно на 25-тия кадър, лансира внушение, че атомната енергия е екологично чиста. Ето заради подобни кретоноиди и безкрайните им простотии, с цялото си миролюбие, и аз самия смятам, че червените мили катили са за връзване.
цитирай
15. анонимен - АЕЦ-а е вятър работа-да строят моли и супери!
27.11.2010 11:42
Вчера вземах 3 кила краставици..повече не даваха
цитирай
16. veselaj - А такава цел с театри за пред нас не се ...
27.11.2010 11:48
vmir написа:
А такава цел с театри за пред нас не се постига. Енергията е в основата на икономиката, атомната енергия засега изглежда без конкуренция по себестойност, а на нас ни си иска да си развием икономиката. Не съм фен на руснаците, но крайно време е да спрем да се шашкаме от юнашките им изцепки и да приемем доброто и годното, доколкото могат да ни го предложат, а за да го преценим обективно, ни трябват бистри умове.

Не знам, аз по принцип не съм убедена, че ядрената енергия е изгодна. Твърде отскоро има ядрена енергетика, за да може да се прецени правилно колко са ползите и колко вредите. това, разбира се, е мое мнение, но не съм сигурна, че 60-70 години са достатъчно дълъг срок. колкото до руснаците - не ми харесва комбинацията Цар-Гоце-Бойко, особено като прибавим и Путин. Особено последния. Нещо не ми се вярва, че всичко е прозрачно, още по-малко, че е изгодно за България. Дано не съм права.
цитирай
17. анонимен - дурак
27.11.2010 11:51
А "тъпите" гърци, даже и в тази криза дето ги е налегнала , отказаха ! Тъпаците им с тъпаци ,не искали мутанти ! А имат и толкова безлюдни острови !И ако вземе ,че гръмне - няма лошо ,ще "пооредеят" не само те ,ама и турците !
цитирай
18. vmir - 16. veselaj,
27.11.2010 12:31
veselaj написа:

Не знам, аз по принцип не съм убедена, че ядрената енергия е изгодна. Твърде отскоро има ядрена енергетика, за да може да се прецени правилно колко са ползите и колко вредите. това, разбира се, е мое мнение, но не съм сигурна, че 60-70 години са достатъчно дълъг срок. колкото до руснаците - не ми харесва комбинацията Цар-Гоце-Бойко, особено като прибавим и Путин. Особено последния. Нещо не ми се вярва, че всичко е прозрачно, още по-малко, че е изгодно за България. Дано не съм права.


Твърди се, че е поне 2 пъти по-евтина от останалата, дори с калкулиране на разходите по отпадъците. Рискове има при всяко решение, ако произвеждаме ток от въглища или газ, и тях ще трябва да внасяме целево при много по-непрозрачни условия. Ако ще развиваме индустрия, ще ни трябва ел. енергия, икономиите няма да са ни достатъчни. Всичко зависи от амбициите ни, и какво бихме понесли заради тях. Ако продължи преселението към запада, може и Козлодуй да ни дойде в повече, но пък, за да върнем част от заминалите, и да задържим изтичането, ще ни трябва потенциал. Не съм заклет фен на Белене, но и не бих го заклеймил като грешка, оправдаването му зависи от това що за хора сме и дали ще чакаме други да поемат грижите за нас.
цитирай
19. vmir - 17. анонимен - дурак
27.11.2010 12:35
анонимен написа:
А "тъпите" гърци, даже и в тази криза дето ги е налегнала , отказаха ! Тъпаците им с тъпаци ,не искали мутанти ! А имат и толкова безлюдни острови !И ако вземе ,че гръмне - няма лошо ,ще "пооредеят" не само те ,ама и турците !


Дурак е, който гледа какво прави съседа му и прави същото, защото вярва, че така няма да остане назад от него.
цитирай
20. veselaj - Ток може да се произвежда и от други ...
27.11.2010 12:54
Ток може да се произвежда и от други източници - слънце, вятър, вода... и кой знае колко още. И сега произвеждаме повече, отколкото ни трябва. ще ни трябва все по-малко и то не защото ще се преселим, а защото навлизат все по-малко енергоемки технологии. Чувал си за нанотехнологиите, нали? Звучи като фантастика, но и Интернет звучеше като фантастика преди 20 години. Едва ли някой е допускал, че ще се караме на километри един от друг :)))
Всички останали също произвеждат енергия. Е, на кого ще го продаваме? Преди сто години същото са мислели за въглищата. да, все още са ценна суровина, но значението им отдавна не е такова, каквото е било.
цитирай
21. tili - Аплодисменти за Ан11!!!
27.11.2010 14:08
Така се управлява такъв народ като нашия. Хвърляш бомбата - в случая за "софиянци", на която се хваща всеки абдал от друго населено място. Джафкане, комплексарска злобе и - задачата е изпълнена. Смисленият разговор е приключил!
Дебатът е удавен в безсмислици.
цитирай
22. анонимен - Аплодисменти tili 21!!!
27.11.2010 15:51
Страхотен ум!Както и на Всезнаещата!Всякя една мисирка би ви се присмяла,защото
тя все пак има повече "акъл" и би схванала иронията в това сравнение.Но,явно все
още се срещат индивиди в обвивката на хомо сапиенс и със съдържанието на едноклетъчни(да ме простят последните за сравнението).Г-да софианци,които
се смятате за каймака на държавата и които гледате с такова презрение на "тъпата провинция".Ходили ли сте поне веднъж до Марица-изток,за да се нас-
лаждавате на екологично чистия лунен пейзаж,остатък от някога цветущата
Тракийска низина?Дишали ли сте екологочно чистия,да не кажа,озониран,въздух,
който се стеле на талази над Гълъбово,Симеоновград,Раднево,Стара и Нова Загора?Или това се отнася за презряната провинция и няма нищо общо с възви-
шената София.Да беше само въздуха.Ами,земята?Тази земя,която Майката При-
рода е изграждала стотици милиони години,създала е превъзходен чернозам и
която сега е превърната в лунен пейзаж.Да,ама нея я харизюаха за жълти стотинки на Big Brother,демек,на вездесъщите Хамериканци,които съвсем,ама,съвсем естествено инат "национални интереси" по цялото земно кълбо.И всички вие не обелвате нито дума относно гореописаното екологично
равновесие под формата на американска собственост.А ревете срещу руснаците,понеже,"поставяли ултиматуми".Аз няма да напомням за ултимятумите,
поставяни от Хамерикански и други западни дипломати,закоито вашите слухови и
зрителни органи явно не функционират.Само искам да ви задам един въпрос:
- Как бихте реагирали вие,ако накой,с когото сте в делови отношения,в продъл-
жение на 10 години се върти като дърта гювендия и не решава даден въпрос(ви-
зирам всички български правителства от преди 10 години,досега).Е,няма ли да ви
писне накрая и да дадете и вие ултиматум?Така,че добре е като бълвате премъд-
рости,все пак да използвате и онова малко невронче,което се лута безпомощно
в надраменната ви кухина.Защото,когато се мисли държавнически,не трябва да се мисли "партийно" и да не се решава нищо.
цитирай
23. анонимен - БП
27.11.2010 16:39
АлЬоууу, ан 22,
Софийският ум е екологично чист. Само вятър в кухината... Невъзвръщаем източник... Къф неврон те е патил!?
То 20 години софийски УФОлози ни управляват, затова са лунните пейзажи. Нагледно средство. Селенография.
Очаквай лунна атмосфера.:))
цитирай
24. анонимен - До 22 анонимен
27.11.2010 16:42
Вие червените прашки освен да преливате от пусто в празно за друго хич не ви бива!

Една малка "корекцийка" на дълбокобезсмисления коментар...искаш да кажеш когато се мисли държавнически не трябва да се мисли за интересите на друга държава, а в случая с АЕЦ Белене точно това се прави...мисли се за ония, които още не са ни върнали архивите и златото, които продължават да ни се присмиват с "Курица не птица и Болгария не заграница", а да не споменавам как пожарникарчето козирува с рапорт приет-рапорт даден пред Путин наскоро!

veselaj, и аз си хващам на бас, че си права!
цитирай
25. анонимен - БП
27.11.2010 17:21
По-добре червени прашки, отколкото санкюлоти, бъркайки държавността с бельо.
И държавността, и политиката са икономика и търговия. Не че Боко е най-добрият държавник, ама да пишеш с пламът на Екатерина Бончева /не Велика/, е много тъпо, в 2010 година.
Я се аргументирай, нереализиран комсомолецо, къде са интересите на държавата, при договорът с Енел и Ентърджи корпорейшън?
Аман от Иванчо Хаджипенчовци, правещи се на Айвъни..
цитирай
26. yotovava - Поживем,
27.11.2010 17:36
увидим!
Поздрав
Валя
цитирай
27. boristodorov56 - Руската АЕЦ в Белене ще стане - това е повече от сигурно.
27.11.2010 17:44
По няколсо причини:
- Най-важната - който се пазарил и приел пари от русите, а не изпълнил ангажиментите - пътува директно за оня свят.
Справка: Боклука Луканов и Балона И. Павлов.

- На Бойко Рапоня - вече е платено. Състоянието което е натрупал го дължи на охраната на обектите на Лукоил у нас. Не се заблуждавайте, че това е фект без санкция от Кремъл и Путин.
Но бъдете спокойни - дори СДС да беше на власт - щеше същото да се случи. Преди Рапоня да се занимава с този доходен бизнес - същата работа я вършише фирмата на брата на Екатерина Михайлова.
- Освен тези фактори - основни - друг не по-маловажен е и факта, че руските инвестиции у нас са над 16 милиарда евро - това дори да не ми вервате е голям лост за преместване от заети политически позиции.
Справка - Жан Виденов и отказа му да подари на Русия построените и действуващи тръби.

Не хранете илюзии!
Най-хубавото е, че тази руска АЕЦ ще бъде построена с държавни гаранции, което значи директно разплащане на всичко с пари от хазната.

Крайната сума до текването на първия ток по жицата няма да бъде по-ниска от 12 милиарда евро. Можете да се обзалагате.
цитирай
28. анонимен - ХЪСКИ
27.11.2010 17:49
КОМАЙ ,НЕ ГРЕШИШ АВТОРЕ.....!
НЯМА И ДА ЗАГУБИШ!
АЗ ПЪК ЩЕ СЕ РАДВАМ ТОВА ДА СТАНЕ ,.....ЗА ДА РУХНЕ ЦЯЛАТА ИМ ПОСТ-КОМУНИСТИЧЕСКА ИКОНОМИКА, ОТ СВРЪХ НАТОВАРВАНЕТО НА ФИНАНСИИТЕ ИМ ЗАЩОТО :
----ПРОЕКТА Е ЕДНО,..А,.ИЗПЪЛНЕНИЕТО , СЪВСЕМ ДРУГО НЕЩО!ВИНАГИ ИМА ДОПЪЛНИТЕЛНИ РАЗХОДИ, ОСОБЕННО ,КОГАТО СА ВМЪКНАТИ РАЗНИ ПОЛИТИЧЕСКИ И "ВИСШИ" , ИНТЕРЕСИ!!!!
ЯМАТА ЗА 2-млрд.лв , Е ЧУДЕСНО ДОКАЗАТЕЛСТВО ЗА ТОВА!
----НИКОЙ НЕ МИСЛИ ,КАК ЩЕ СЕ ПОКРИВАТ ЗАЕМИТЕ, ЗА СТРОЕЖА ПО ТОЯ БЕТОНЕН ЯДРЕН ГРОБ....
СЕГА СМЕ С ДЕФИЦИТ В БЮДЖЕТА , А......КАКВО ОСТАВА ПРИ ТИЯ ЗАЕМИ...???!
ПРОДУКТИВНОСТТА И ЕФЕКТИВНОСТТА , НА БЪЛГАРСКАТА ИКОНОМИКА Е ...НАПРАВО ЖАЛКА!
-----ИЗОБЩО НЯМА ЯСНА ПРЕДСТАВА ,НА КОГО ЩЕ СЕ ПРОДАВА ТОКА, ......СЛЕД КАТО ВСИЧКИ КОМШИЙ ,ЩЕ СТРОЯТ АЕЦ-ове!
ТОВА ЗА СИРИЯ ,СА ВИЦОВЕ-----ЗАГУБИТЕ ПО ПРЕНОСА, ЩЕ СА ПОВЕЧЕ ОТ ПЕЧАЛБИТЕ...!
------ЯВНО ,НА НИКОГО НЕ МУ Е ИЗВЕСТНО ,ЧЕ ЯДРЕНАТА ЦЕНТРАЛА НЕ ПОДЛЕЖИ НА ИЗКЛЮЧВАНЕ ,....КОГАТО НЯМА, НУЖНОТО ПОТРЕБЛЕНИЕ, НА ТОК!
РЕЖИМА НА РАБОТА Е --ЗАДЪЛЖИТЕЛНО,НЕПРЕКЪСНАТ!
-----ИМА ОБАЧЕ ЕДНО ЯКО ПОДОЗРЕНИЕ ,ЧЕ ТОВА СЕ ПРАВИ ЗА ЗАРОБВАНЕТО НА ЕС, ...С ЦЕЛ :
ПОВЕЧЕ ФАЛИРАЛИ ДЪРЖАВИ В НЕГО ,КАТО ...ГЪРЦИЯ,ПОРТУГАЛИЯ ,ИРЛАНДИЯ И ЛАТВИЯ ....ЗА ДА СЕ ОСЪЩЕСТВИ ИЗТОЧВАНЕТО, НА ФИНАНСОВИЯ ПОТЕНЦИАЛ НА ЗАПАДНА ЕВРОПА !
РУСИЯ ,НЕ МОЖЕ ДА СЕ МЕРИ ПО ПРОИЗВОДИТЕЛНОСТ, ЕФЕКТИВНОСТ И КАЧЕСТВО НА ПРОДУКЦИЯТА , С ИКОНОМИКАТА НА ЗАП.ЕВРОПА И АМЕРИКА.
ТЯ НЯМА ДРУГО ОРЪЖИЕ В ИКОНОМИКАТА ,ОСВЕН СУРОВИНИ, ПРИРОДНИ РЕСУРСИ И ЕНЕРГЕТИКА.....!
ТОЧНО ПО ТАЗИ ПРИЧИНА , СЕ ОПИТВА ДА ЗАВЪРТИ И МОНОПОЛ В ТАЯ СФЕРА!
АКО НИЕ РУХНЕМ ИКИНИМИЧЕСКИ ----ПРОСТО ЩЕ СТАНЕМ ,ДОЙНА КРАВА НА РУСИЯ ,ЗА ......ЗАПАДНА ВАЛУТА!
ЛОГИЧНО Е....
цитирай
29. анонимен - БП
27.11.2010 17:56
Хъски, много ти пинчер коментара.

Бе ти у ред ли си? България дойна крава на Русия!?
То еякулация няма, камо ли мляко...
цитирай
30. анонимен - КАТО ДОПЪЛНЕНИЕ....
27.11.2010 17:58
РАДИАЦИОННАТА АКТИВНОСТ ЩЕ СЕ ПОВИШИ СЪС СИГУРНОСТ, ЗА ЦЯЛА СЕВЕРНА БЪЛГАРИЯ !
ТОВА ПОСТАВЯ ПОД ВЪПРОС,ЦЯЛАТА НИ ХРАНИТЕЛНА ПРОМИШЛЕНОСТ И НЕЙНИЯ ИЗНОС В ЧУЖБИНА!
ЩЕ ФАЛИРАТ МАСА ПРЕДПРИЯТИЯОРИЕНТИРАНИ КЪМ ИЗНОСА.....ДА НЕ ГОВОРИМ ЗА КУРОРТНОТО ДЕЛО.....!
СТАНЕМ ЛИ ,"СТРАНА С ВИСОКА РАДИАЦИЯ".......ОТИДЕ СИ, МОРЕТО НА БЪЛГАРИЯ!
ОТИДОХА СИ И ПРИХОДИТЕ ОТ ТУРИЗЪМ!
ЕДНА МАЛКА АВАРИЯ .....ОТИВАМЕ СИ И НИЕ!
цитирай
31. анонимен - напълно съгласен
27.11.2010 19:35
boristodorov56 написа:
По няколсо причини:
- Най-важната - който се пазарил и приел пари от русите, а не изпълнил ангажиментите - пътува директно за оня свят.
Справка: Боклука Луканов и Балона И. Павлов.

- На Бойко Рапоня - вече е платено. Състоянието което е натрупал го дължи на охраната на обектите на Лукоил у нас. Не се заблуждавайте, че това е фект без санкция от Кремъл и Путин.
Но бъдете спокойни - дори СДС да беше на власт - щеше същото да се случи. Преди Рапоня да се занимава с този доходен бизнес - същата работа я вършише фирмата на брата на Екатерина Михайлова.
- Освен тези фактори - основни - друг не по-маловажен е и факта, че руските инвестиции у нас са над 16 милиарда евро - това дори да не ми вервате е голям лост за преместване от заети политически позиции.
Справка - Жан Виденов и отказа му да подари на Русия построените и действуващи тръби.

Не хранете илюзии!
Най-хубавото е, че тази руска АЕЦ ще бъде построена с държавни гаранции, което значи директно разплащане на всичко с пари от хазната.

Крайната сума до текването на първия ток по жицата няма да бъде по-ниска от 12 милиарда евро. Можете да се обзалагате.

Със едно единствено допълнение: В духа на "Сватбите на Йоан-Асен", тук ще има кучешки сватби. Намирайки булка на Йорго, белким Бойко омилостиви малко Путин, та да намали малко от цената.
цитирай
32. анонимен - Анонимен30,
27.11.2010 20:10
Като си толкова умен и екологично-селскостопански рафиниран,може ли да ми
кажеш,как една Франция,със 70% атомна електроенергия произвежда екологично
чиста продукция?Или,може би френските реактори се намират на Марс?!!
цитирай
33. анонимен - Отработеното ядрено гориво, не го ...
27.11.2010 20:19
Отработеното ядрено гориво,не го заравят увито в найлонов чувал на сметището.То е прекалено ценен ресурс-едно време братушките,го прибираха,и правеха от него водородни бомби.Франсетата се убиха да взривяват атола Муророа,за да получават метан.Същото правят и руснаците.
цитирай
34. анонимен - Тия 2000 мегавата от Белене, ги ч...
27.11.2010 20:25
Тия 2000 мегавата от Белене,ги чакаме веке 20 години.По разни гушки досега са влезли 10 млрд.лева-за терен-осушаване,бетониране и прочие.Докато я построят,тя ще излезе 20 млрд.Хората за т'ва време и пари 2 щяха да направят.Така и изплащането се удължава във времето,и всичко се пише на наш гъз.Да ви е честито
цитирай
35. анонимен - Ма има 'ора, дето като чуят 'ядрен ...
27.11.2010 20:42
Ма има 'ора,дето като чуят 'ядрен или атомен',и си представят,радиоактивна пустиня в радиус от 500 км,мутанти по улиците и гайгерови броячи.АЕЦ е в пъти по-чист от ТЕЦ-Варна да речем.
цитирай
36. анонимен - до мужика 32
27.11.2010 20:48
Проблема е, че ние ще строим, за да изнасяме електроенергия, нали! На кого ще продаваме след като Европа бъка от атомни централи, съседите също, а ние нямаме нужда от повече ток...имаме си в изобилие. И как може да разчитаме на руски реактори като руснаците не са способни да направят един хладилник, а да не говорим за автомобили! Я вижте румънците...защо не опряха до руснаците...техните централи са с френски реактори. Къде ще съхраняваме атомния боклук и въобще защо ни е цялата тази ГЛУПОСТ???"Братушките" пак се опитват да ни ползват като опитни свинчета...нищо ново под слънцето.
цитирай
37. анонимен - БП
27.11.2010 21:06
ан 34, па и други
Що пишеш глупости бе тъпеш? Че и още тъпеши те пъпкуват.
Още по татово време два земснаряда цяла година намиваха баластра на площадката. После бе изградено пристанище с кранове и всичките му атрибути, включително и малък лиман с портален кран, за баржата "Наутилус", пренасяща горивото.После и складове и инфраструктура, и всичко, каквото трябва.
Гьолът Белене, е в PR-а на Бойко, а и в главата му. Имаше и реактор, произведен в "Шкода" но сините умници го отказаха. Досега да даваше ток. Вместо това закриха други.
Мога много да пиша по темата, но направете си трудът, в Гугъл Еърт, да погледнете в канала на о-в Белене, малко над опашката, да видите площадката на АЕЦ и гЬола.
ГЬолът е и в главата на някои пишещи. Че зарибете го, мама му стара...
цитирай
38. анонимен - към 33
27.11.2010 21:09
Ядреното гориво ценен ресурс? Абе човек ти си луд за вързване или подценяваш аудиторията на този блог хаххааа!Водородни бомби се правели от отработено ядрено гориво...ЛЪЖАААААААА ИЛИ НЕВЕЖЕСТВО!!! Французите в Муророа взривявали, за да получават метан!!! леле така не съм се смял отдавна...хохохохо Ядрения отпадък е като азбестоса и например ако една къща на запад е построена с цимент, в който има азбестос никой не купува, защото азбестоса причинява рак! Всеизвестно е още, че ядрения или атомен отпадък се изхвърля в циментови бункери в специално охранявани места от съответната държава! ЯДРЕНИЯ ОТПАДЪК Е ИЗКЛЮЧИТЕРНО ОПАСЕН!!!
цитирай
39. анонимен - до девчиня 36
27.11.2010 21:35
Да беше написала и разликата между френската и руска п*зда. Защото са две различни технологии, по отношение на забавянето на електроните.
Ама ти като кучето Лайка, пратено в космоса в кошница, поради липса на хладилник
цитирай
40. анонимен - до сволачь 39
27.11.2010 21:55
А какво ще кажеш за луната за там май на кучето ще му трябва хладилник, а на руснаците американски космически кораби, защото и още не са били там!!! хахаххахаааааааааааааа ;)
цитирай
41. анонимен - каква да кажа 40!?
27.11.2010 22:00
Ти сам го казваш.
Без "хахаххахаааааааааааааа ;)"
Тъжно е...
цитирай
42. анонимен - до 38:При работата си, ядреният ...
27.11.2010 22:03
до 38:При работата си,ядреният реактор натрупва плутоний.Плутоният се ползва за 'запалка' във водородните ядрени оръжия.Метана'във варовиков пласт се сондира,той се запълва с вода,извършва се подземен взрив,топлината от взрива се поглъща термохимично от водата и варовика и се отделя метан.
цитирай
43. анонимен - 41
27.11.2010 22:16
"хахаххахаааааааааааааа ;)" не е по адрес на кучето Лайка, а по адрес на руската изостаналост.
цитирай
44. анонимен - ан 42,
27.11.2010 22:21
много критична маса у главата ти, за да взриви това твърдение.Не ми прилича все пак на верижна реакция
Ползвай Гугъл бе душко, може и да се получи имплозия, да вкара нещо в нея
цитирай
45. анонимен - Браво @42
27.11.2010 22:33
Така е, "братушките" са избрали България за зоната на ядрените им експерименти...не само ще плащаме ами и ще започнем да мутираме от радиация...горко ни!
цитирай
46. анонимен - до аристократа 36
27.11.2010 22:37
Като си толкова умен,може ли да обясниш на раята какво ще стане след 15 години с
екологичните Хамерикански тецове в Марица-изток,като разорат тракийската низина
и превърнат самите тецове в суровина за циганите?Откъде ще внасяме ток?Може би от Сирия?Или от сигурните Румънски реактори?А може би ще е от излишния ток,
който ще си складираме в буркани от компот?И престани да блееш като метилява
овца срещу руската техника и технологии.Защото и даже любимите ти Хамериканци
ползват "боклукчавите" според тебе руски ракети за да ги извеждат в Космоса.
Що бе,умнико?Нали са боклуци?А пък тяхната техника е съвършена?Или съзнание-
то ти съвсем е изперкало от гледане на Холивудски бълвочи?Постарай се малко
да излезеш от пиянството и да разбереш,че светът не е американско-бял и руско-черен,а има много цветове.
цитирай
47. smilodont - Ток може да се произвежда и от други ...
27.11.2010 22:38
veselaj написа:
Ток може да се произвежда и от други източници - слънце, вятър, вода... и кой знае колко още. И сега произвеждаме повече, отколкото ни трябва. ще ни трябва все по-малко и то не защото ще се преселим, а защото навлизат все по-малко енергоемки технологии. Чувал си за нанотехнологиите, нали? Звучи като фантастика, но и Интернет звучеше като фантастика преди 20 години. Едва ли някой е допускал, че ще се караме на километри един от друг :)))
Всички останали също произвеждат енергия. Е, на кого ще го продаваме? Преди сто години същото са мислели за въглищата. да, все още са ценна суровина, но значението им отдавна не е такова, каквото е било.

Нещо збърка . При това развитие на милата ни родина май и въглища не ни трябват . За какво ни са , има ли нещо което да работи и да ползва енергия , май не . Остават само битовите нужди е за тях някой умен като теб ще внесе от вън . Пък ще сложи и кранче и ще вика ТУКА ИМА ТЕКА НЕМА . Толкова по тъпите ти статий .
цитирай
48. balgarski7vinarki - moeto mnenie
27.11.2010 22:46
V Germania v poslednia mesez 40 000 choveka demonstriraha sreshtu zasechen transport -vlak s atomni otpadazi , kato imashe i lozungi Rusia da si pribira atomnia bokluk.
Tuk strategiata e solarna energia, energia ot silata na viatara i biogas. Iskat da se otarvat ot zavisimostta ot starite energiini iztochnizi,sashto ot ruskata dominazia i t.n.Veroiatno se tarsi strategicheski sajus i s originalnite sobstvenizi na petrola. Pisnalo im e ot amerikanzi i t. n.
цитирай
49. анонимен - до smilodont
27.11.2010 23:05
Пак ли ти , бе, неграмотнико нещастен ?! Ако следващата тема е образованието от онова време, със сигурност ще си най-активният апологет на социализма. Но освен това, с този правопис и особенно с поетическото си творчество, ще си най-солидното доказателство, че онази система създаде големи идиоти !
цитирай
50. kostadin - Момичета и момчета, вас изобщо не ви ...
27.11.2010 23:16
Момичета и момчета ,вас изобщо не ви греят новите строежи .По разумно е да се учите как се сади пиперо и как се тъче ,как се дой ,как човек може сам да си създаде условия за живот.Добре ще еда разберете ,че най- обрата комуна е семейството и фамилията.Това ни е запазило като народ !
Който не го схване ще си отиде ей така мърцина от този свят -даже не всички ще се сетят да създадат по още някое робче.
цитирай
51. анонимен - и оше нещо
27.11.2010 23:18
Няма такова животно смилодонТ. Май пак е Збъркал смилодонТа.
Мили донте, чети, пък другите да пишат

Ей, ей, 49, те смилодонТите са млади, личи по правописа.
Недей да правиш намеци за смилодоните от Тошовото време.;)))
цитирай
52. анонимен - браво 46
27.11.2010 23:19
Който не е виждал "дупката" на Трояново нищо не знае за ТЕЦ-овете.Ама до 2020 трябва да спрат 2100 Mw от ТЕЦ-овете.И к'во-язовири ли ще правим,"перки" ли...що?veselaj поинтересувай се колко слънчеви панела са ти нужни за да можеш да използваш компа.
цитирай
53. анонимен - Пак ли ти, бе, неграмотнико неща...
27.11.2010 23:25
анонимен написа:
Пак ли ти , бе, неграмотнико нещастен ?! Ако следващата тема е образованието от онова време, със сигурност ще си най-активният апологет на социализма. Но освен това, с този правопис и особенно с поетическото си творчество, ще си най-солидното доказателство, че онази система създаде големи идиоти !

Този поне има име а не като хамелион като теб . БОКЛУК
цитирай
54. анонимен - Когато едно нещо спре да те вълнува и ...
27.11.2010 23:42
Когато едно нещо спре да те вълнува и ти е безразлично, тогава то вече не е част от теб- надживял си го, преминал си в друг по-горен етап.
Авторката явно още не е надживяла социализма, щом толкова още я вълнува.
Дори вади от нафталина отдавна забравени спомени.
Мила авторке, младите хода не се интересуват от твоите лични изживявания преди 20 години. А днешния ден!
А ако ги поинтересува някой ден ще питат майките и бащите си и близките си на които имат доверие.
Всъщност всичко това пишеш за себе си под предлог, че е за младите хора.

цитирай
55. анонимен - До мужика 46
28.11.2010 01:24
Руска техника и технологии ли каза, със сигурност американците не са използвали руски ракети, за да стъпят на луната, защото дядо ти Иван още не е бил там!

Сред 15 години какво щяло да стане!? Вие така градихте и социализЪма все ни обещавахте светлото бъдеще, а сега само Черното бъдеще вещаете. Интереса клати феса, нали МУЖИК?
Хайде на самолета за Москва и помоли чичкото ти Путин да те повози на Harley Davidson-а, с който се подвизава за пред медиите, за да разбереш какво е машина.

цитирай
56. анонимен - За ядрения боклук
28.11.2010 01:32
Руснаците ще почелят на наш гръб и от отработеното ядрено гориво. Ние няма къде да го изхвърляме и за това трябва да се връща в Русия, а за това руснаците ще ни налагат такси! Само си представете натровени, заробени и прецакани.
цитирай
57. анонимен - ядрен мафиот
28.11.2010 03:15
На глупав постинг - тъпи коментари. Загубих си времето...
цитирай
58. анонимен - веселашки глупости
28.11.2010 08:19
веселашки глупости
цитирай
59. анонимен - не четете тук, не си струва
28.11.2010 08:27
не четете тук, не си струва
цитирай
60. pegas08 - Весе, а малко секс, може ли? Да? Мерси!
28.11.2010 08:30
Заглъхващо ехо от последните парламентарно- еротични престрелки!
Боже, пази България!


"Не политохулствай!", ще ревнат в хор.
Драскачи и "ози" от партийни чертози.
Въс всички цветове на дъгата- отбор:
"Сексът- табу за социолози!"


Но да припомним ли как , еротична искра.
Запали дълга Троянска война.
Любовната треска на Ромео и Жулиети.
Хвърли в битка Капулети- Монтеки.


В Парламента , български - подобно.
Ерос се намести удобно.
Нерядко, разлика в резбата.
Поразмества му делата.


Неглижирайки жълтите закачки.
За Яне и Сергей, дали е гей.
Объркахме идеологемни суроватки.
Наляво, надясно- народ веселей!
цитирай
61. анонимен - Имаше ли салам, веске?
28.11.2010 08:48
Имаше ли салам, веске?
цитирай
62. анонимен - до аристократа 55
28.11.2010 11:31
За твое сведение,любимите ти Хамериканци не са използвали и американски ракети
за да стигнат до луната,поради простата причина,че въобще на са ходили до там.
Пробутаха ви един холивудски сериал и вие ахнахте по великото им постижение..
и по "първата мало-голяма крачка на Човечеството".Ако не вярвяш,помисли си,защо
от тогава насам те не направиха повече никакви опити в тази насока.Май защото
светът вече си създаде достатъчно технически средства,за да забележи мистифи-
кацията.А имах желание,може да се поровиш из Интернет и да прочетеш нещо,
а освен това,може да сепоровиш из 30 -тина броя на в-р "Строго секретно" - там
пише достатъчно по въпроса.Приятно четене и...мислене.
цитирай
63. анонимен - до мужика 62
28.11.2010 12:31
Стига слуша Сидеров, че той вчера и до Сърбия не можа до отиде хахаххахаха никой не иска невменяеми те такива се котират само от наште мужици хаххахаха

Тачър и Рейгън спечелиха ли студената война или пак холивудски филм, а и да не забравя американеца, който стъпи на луната се казва Армстронг...не е Альоша или дядо Иван...те тези мужиците Альоша и Иванушка те освен да нападат малки държави като Грузия те за друго не стават. Да отричаш нечии постижения не те прави по-умен или по-силен точно обратното прави те завистливо лузърче или мужик!
Хайде на самолета за Москва и помоли чичко ти Путин да те повози на Harley Davidson-а, с който се подвизава за пред медиите, за да разбереш какво е машина.



цитирай
64. veselaj - 54. анонимен,
28.11.2010 14:12
дали младите се интересуват от моите спомени, не знам. Теб явно са те заинтригували достатъчно, щом не си забелязал, че този постинг е по друга тема.
Забелязвам, че голямата част от коментиращите всъщност коментират предишните постинги.
цитирай
65. анонимен - До 63
28.11.2010 17:15
Бях решил да не се занимавам повече с едноклетъчни умотворения като тебе,но реших само да ти напомнмя с какви "гиганти" любимата ти Хамерика се бори като
достоен борец за права и свободи?Да ти напомння ли малоумнико,някои от тях:
Гренада;Салвадор;Панама;Виетнам;Ирак;Афганистан?Какво ще кажеш бе ,малоумнико?Какви гиганти са тези страни,с които се биеше,"на живот и смърт
за собственото си оцеляване "любимата ти УСА,носител на демокрация с любими
те си носители,като В52 ит.н?Понеже си толкова умен и паметлив,добре е да си
купиш малко "сиво вещество" от някое "чехълче".А ако не ти достига "сивото" да
разбереш,че "чехълче" не е чехъл,като този,който носи баба ти,нито пък е чехъла,под който любимите ти Хамериканци развяват демоКрадцията,обърни се
към учебника по биология за 6-ти клас.Там чехълчето ще ти светне единственото
невронче в надраменната ти кухина.Успех!
цитирай
66. анонимен - До мужика 65
28.11.2010 17:42
хахахаххаа ;) какви гиганти, какви пет рубли?!?хаххаха пфффффффффхахаххаа

Нищо не каза за Тачър и Рейгън те май без носители смачкаха "Империята на злото", нали! Твоята любима империя на злото и тя ли е от гигантите в кавички?хахахаааааааааааа

А и да не забравя да цитирам и Елеонор Рузвелт "Големите умове обсъждат идеи, посредствените обсъждат събития, а малките обсъждат хора"хахахха ех към кои ли спадаш ти???хахаххааа

Вдигай си чуковете и сърпа си вземи, че да не те помете някой hammer и да се окажеш изведнъж в гьола Белене.

;)
цитирай
67. vmir - Както казах, не съм заклет фен на Белене, но и не мога да приема, че проекта е икономически безперспективен.
28.11.2010 18:04
Който твърди такова нещо, нека първо хубаво да огледа долната графика, и дано не се намери всезнайко да каже, че и без данни всичко му е ясно:

http://greenparty.ca/files/Energy%20Consumption%20vs%20GDP%20655.jpg

Това е връзката между брутния вътрешен продукт на глава от населението и консумацията на енергия.

А ето и как се е променяла връзката между енергопотреблението и Брутния вътрешен продукт за една типична икономика, докато се е развивала:

http://www.instituteforenergyresearch.org/pdf/2008/General%20Energy%20Charts%20and%20Info/Energy%201%20-%20US%20Consumption%20v.%20GDP%201845-2001.jpg

Ако някой вярва, че благосъстоянието може да расте при спадащо енергопотребление, моля да покаже пример с поне една такава държава.

цитирай
68. veselaj - Разгледах подробно графиката. ...
28.11.2010 18:28
Разгледах подробно графиката. Всъщност тя по-скоро подкрепя моята теза - Дания, Швейцария, Германия - имат сравнително ниско потребление на енергия и доста висок БВП. За разлика от Тринидад и Тобаго. тне зная от коя година е графиката, защото Китай е с малък БВП. Пропускаш, че технологиите стават все по-малко енергоемки и все повече се работи в тази насока. там според мен трябва да се насочат усилията ни, а не в строежа на АЕЦ.
И не на последно място - цялата история смърди. Даже и само заради Гоце, Путин и Царя.
Не забравяй, че идеята за Белене я лансира Царя.
цитирай
69. vmir - 68. veselaj,
28.11.2010 19:42
veselaj написа:
Разгледах подробно графиката. Всъщност тя по-скоро подкрепя моята теза - Дания, Швейцария, Германия - имат сравнително ниско потребление на енергия и доста висок БВП. За разлика от Тринидад и Тобаго. тне зная от коя година е графиката, защото Китай е с малък БВП. Пропускаш, че технологиите стават все по-малко енергоемки и все повече се работи в тази насока. там според мен трябва да се насочат усилията ни, а не в строежа на АЕЦ.
И не на последно място - цялата история смърди. Даже и само заради Гоце, Путин и Царя.
Не забравяй, че идеята за Белене я лансира Царя.


Данните са от 2007, на природозащитници:

http://greenparty.ca/node/3362

Първо, обърни внимание, че Китай е много назад, защото данните са за глава от населението.

Второ, придаваш по-голямо значение на разсейването на данните около линията на тенденция, отколкото на самата тенденция, която показва, че като правило, изведено от практиката на всички тези държави, развитието на стопанството и енергопотреблението вървят ръка за ръка, затова го и допълних с данните за САЩ, където може да се забележи след 1980 влиянието на мерките за икономии, но и недостатъчността им да осигурят растеж на икономиката без увеличаване на енергопотреблението и засилване делът на ядрената енергия.

Колкото до Гоце, Путин, Царя и сие - вярно, направо сме си като пред Сезам, а какво са ни спретнали вътре 40-те и кусур разбойника, един Господ знае, но някак не ми се иска да подминем от единия страх, защото заварден ли ни е пътя от разбойници, нямаме избор, освен да се справим някак с тях, колкото и трудно да изглежда: http://www.judeclemente.com/wp-content/uploads/2010/06/Vladimir-Putin-Crazy-Like-a-Fox.jpg
цитирай
70. анонимен - ТРЯБВА ДА СИ ИДИОТ....ЗА ДА НЕ ПРОУМЕЕШ ,ЕДНА ЕЛЕМЕНТАРНА ИСТИНА:
29.11.2010 09:51
УЧУДВАЩО Е ,КАК ХОРА С ПРЕТЕНЦИИ ЗА ИНТЕЛИГИНТНОСТ И ОСВЕДОМЕНОСТ ,НЕ МОГАТ ДА НАПРАВЯТ ЕДНА ЕЛЕМЕНТАРНА СМЕТКА!

В МОМЕНТА ,ДЕФИЦИТА НА СТРАНАТА Е МАЛКО ПОД 2-млрд.!
ДОГОДИНА -ПАК ЩЕ СЕ ЗАВЪРТИ ТАМ, ОКОЛО ТАЯ ЦИФРА.....ДАЙ БОЖЕ,ДАНО НЕ СЕ УВЕЛИЧАВА!
.....ЦЕЛИЯ НАРОД ВИДЯ И ЗНАЕ ЗА ОГРОМНАТА ЯМА С ИНВЕСТИРАНИТЕ В НЕЯ --2-млрд. ОТ ЧЕРВЕНАТА "СВЕТА ТРОИЦА"!
В МОМЕНТА СЕ ПРЕГОВАРЯ....ЗА 6-млрд., ....ПА И ПОВЕЧЕ!
ЗНАЧИ СТАВАТ 8-млрд.
...КАТО ТУРИМ ,НЕУСТОЙКИ,КОМИСИОННИ ПОЛИТИЧЕСКИ ВРЪТКИ И ПАРИ ПОД МАСАТА /ТИПИЧНО ЗА БЪЛГАРИЯ/.....ЕТО ВИ ГИ --10-млрд.Э!!!!!!!!!!!!!!!!
УМНОЖЕНИ ПО 2.......ЧИСТИ 20-млрд.лв.!

НЯКОЙ ДЕ , КАЗЪЛ ОТКЪДЕ ЩЕ СЕ ВЗЕМАТ ТЕЗИ ПАРИ.....НЕ,НАЛИ????!
ЕСТЕСТВЕНО ОТ ЗАЕМ!!!!
ТУК ВАРИАНТИТЕ СА ДВА:
--СВЕТОВНАТА БАНКА ...
----ИЛИ,... РУСКАТА БАНКА.....
.И В ДВАТА СЛУЧАЯ ,ЩЕ СЕ ПЛАЩА ЯКО .....АМА, НИКОЙ НЕ ЗНАЕ КАК....!
АЗ ,ЗНАМ........БЪЛГАРИТЕ СА ..."ЩАСТЛИВИТЕ ,"БУРЛАКИ НА ВОЛГЕ"......!
цитирай
71. анонимен - До 70
29.11.2010 11:41
Понеже си много умен и с претенции за интелигентност,случайно да кажеш къде
потънаха от бандитизацията,пардон,"приватизацията",оценените за 120 милиарда$
национални активи и кой плаща това потъване?!От тези 120млд$,по оценки на цпециалисти в хазната са влезли някакви си мижави 2 млд$.А кой е платил и дали още не плаща изчезналите в небитието останали 118млд$?А сега,като си толкова
осведоме и така на лека ръка докара онези 6 млд евро до 10(да приемем,че са толкова),колко ядрени централи като предвижданата за Белене са издухани
чрез приватиКрадцията?Аз понеже не боравя с "чифри",когато става дума за
числа,мога да изчисля,че 118:10=11.8 броя АЕЦ-а.Къде отиха,бе,умнико,парите
от приватикраДцията?И колко АЕЦ-а можеха да се построят?И кой продъжава
да ги плаща тези изчезнали АЕЦ-ове?Хайде,кажи!Нали си много умен и можеш
да боравиш с "цифри"?Ама за тази общополезна народна дейност,приватиКрадцията,мълчите като наакани и не обелвате и дума.
АЗ ЗНАМ КОЙ ПЛАТИ И ПРОДЪЛЖАВА ДА ПЛАЩА, ВСИЧКИТЕ ВСИКИТЕ ТЕЗИ 11.8 БРОЯ ИЗЧЕЗНАЛИ В НЕБИТИЕТО АЕЦ-ове.ТОВА СА СЪЩИТЕ ТЕЗИ ОЩАСТЛИВЕ-
НИ ОТ ДЕМОКРАДИЧЕСКАТА ПРИВАТИКРАДЦИЯ,"БУРЛАКИ НА ВОЛГЕ".СЪЩИТЕ,
КОИТО МОЖЕ БИ ЩЕ ПЛАЩАТ И НЕ ИЗЧЕЗНАЛАТА В НЕБИТИЕТО,А РЕАЛНА АЕЦ
В БЕЛЕНЕ.
цитирай
72. анонимен - ХА,ХА,ХА,......ТОВА Е, ВСЕ ЕДНО ДА ТЕ ПИТАМ ЗА ....
29.11.2010 15:11
...НАЦИОНАЛИЗИРАНИТЕ ОТ "НАРОДНАТА ВЛАСТ", ИМОТИ И ПАРИ НА РОДИТЕЛИТЕ МИ.....!
ЗНАЕШ ЛИ КАЛКО МИ ПУКА ЗА "ЕБАНАТА ВИ ПРИВАТИЗАЦИЯ" И ЗА ОЩЕ ПО УСРАНИТЕ ВИ "ВЕЛИКИ-СТРОЕЖИ"-НАЦИОНАЛНАТА ГОРДОСТ--НА КОМУНИСТИЧЕСКАТА ВИ СИСТЕМА,...КРЕМИКОВЦИ, ДЕВНЯ ,ДЕБЕЛТ ,ЧЕРВЕНА МОГИЛА,НАПС ,УАПС....И РЕД ПРЕДПРИЯТИЯ ,РАБОТЕЩИ НА ДОТАЦИИ/ИЗДРЪЖКА/ ОТ НАЦИОНАЛНИЯ БЮДЖЕТ!????!
ТОЧНО ,.........КОЛКОТО ЛАНШНИЯ СНЯГ...ДРАГИ....!!!!!
КОЙТО СИ ИМА ИМОТ ----ДА СИ ГО ДИРИ..... И СТОПАНИСВА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
МЕН ,ДЪРЖАВАТА ,НЕ МИ Е ДАЛА ,НИЩО......НАПРОТИВ ,ВЗЕЛА МИ Е И ТО МНОГО!
ВЪРНАХ СИ ГО И....СЕГА СИ Е МОЕ!
АЗ ,ПОНЕЖЕ СЪМ ГЛУПАК......СЕ ГРИЖА ,ЗА МОЯ СИ ИМОТ.....!
ТИ ПОНЕЖЕ СИ "ОТГОВОРЕН ДРУГАР" И МИЛЕЕШ ЗА ЦЯЛА БЪЛГАРИЯ,ГРИЖИ СЕ
ЗА .....ИМОТИТЕ НА ДЪРЖАВАТА!
ТЪРСИ, СИ ГИ....ОТ ТИЯ КОИТО СА ГИ "ПРИВАТИЗИРАЛИ" И ПРАХОСАЛИ...!
АЗ, НЯМАМ И,... НЕ ИСКАМ ДА ИМАМ НИЩО ОБЩО.......!
ВЗЕХ СИ ТОВА, КОЕТО СА ВЗЕЛИ ЧЕРВЕНИТЕ ЛАЙНАРИ ....НА РОДИТЕЛИТЕ МИ !
ИМАМ СИ НОТАРИАЛНИ АКТОВЕ ОТ 1918г., НАПИСАНИ С КРАСНОПИС-ЗАЩОТО Е НЯМАЛО ПИШУЩИ МАШИНИ.
А, ТИ ДРАГИ ....НАЛИ ИМАШ ДОКУМЕНТИ И ПРЕТЕНЦИИ ,ЧЕ..... СМЯТАШ ДОБРЕ И
ЗНАЕШ , КЪДЕ СА ТИЯ ПАРИ......НАМЕРИ СИ ГИ ....И ГИ ПОДАРИ НА БЪЛГАРСКИЯ НАРОД!!
ИМА СЪД И ....ПРАВОСЪДИЕ!!!!
ЗАВЕДИ,ДЕЛО.... ПУБЛИКУВАЙ ,ИСТИНИ !
ЩЕ ТИ РЪКОПЛЯСКАМ ....КАТО НА ПАРТИЙНО СЪБРАНИЕ!!!!
ХАЙДЕ ,ДАВАЙ.........АМА ,НЕ ТИ СТИСКА НЕЩО,ГЛЕДАМ....!
И ТИ КАТО ГОЦЕ ,РЕВЕШ ЗА ДОСИЕТАТА НА ПРЕХОДА....АМА НЕ ГИ ВАДИТЕ!!!
ЩОТО И...ВИЕ СТЕ ВЪТРЕ ,НАЛИ???!
ХА,ХА,ХА,........И ТИ СИ МАЙ ОТ ТИЯ С МОЗЪК ,КАТО ..ТАБЛЕТКА -ВИТАМИН"С"!
цитирай
73. анонимен - ...КАТО ДОПЪЛНЕНИЕ...!
29.11.2010 15:26
ДАЛИ И КАК ЩЕ ПОСТРОИТЕ ПОСЛЕДНАТА ПРОСТОТИЯ ,ЗА МИЛИАРДИ ЛЕВОВЕ...
ОТКЪСНАТИ ОТ ЗАЛЪКА НА ХОРАТА ....ПРЕЗ ОНАЯ МИ РАБОТА --ТА, ОТАТЪК.....!
ГРАНИЦИТЕ СА ОТВОРЕНИ И .....СВЕТА Е ГОЛЯМ И ЗА ВСЕКИ ИМА МЯСТО!
ОТИВАМ В ДРУГА ДЪРЖАВА И ЩЕ СИ РАБОТЯ И ЩЕ СИ ПЛАЩАМ ДАНЪЦИТЕ ...ТАМ!
ТИ ,ПОНЕЖЕ .....СЕ "ГРИЖИШ ЗА ДЪРЖАВАТА" -----РАБОТИ ТУК ЗА" БЕЗ ПАРИ", И
СЕ РАДВАЙ НА "КЕНЕФА" ,СЪТВОРЕН ОТ ТАКИВА КАТО ТЕБ!!
ТЪКМО ЩЕ СЕ ХВАЛИШ ....ЧЕ ИМАШ "КЕНЕФ"---ЕЛЕКТРИФИЦИРАН ОТ ДВА, АЕЦ-а!
ВЕЛИКО ,Е.....НАЛИ??????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
цитирай
74. анонимен - До № 71
29.11.2010 15:28
Е това е щастлив и богат човечец! Омразата и материалното имущество / ВЪРНАХ СИ ГО И....СЕГА СИ Е МОЕ! АЗ ,ПОНЕЖЕ СЪМ ГЛУПАК...СЕ ГРИЖА ,ЗА МОЯ СИ ИМОТ.....! / е в основата на душевният му мир и благоденствие! :)))

Глупако / сам се определяш за такъв / жалък си и най вече смешен!
Бъди жив и здрав, и се радвай на мизерията около теб, щом това те прави богат и щастлив!
цитирай
75. анонимен - от 74
29.11.2010 15:43
Извинявам се! Коментарът ми бе за № 72 и № 73
цитирай
76. анонимен - ТИ КАКВО ИСКАШ ,БЕ ТИКВО....ОТ 71?
29.11.2010 17:02
ДА РАБОТЯ, ДА ТЕ ХРАНЯ И.... ДА ТЕ НОСЯ НА ГЪРБА СИ ЛИ, БЕ.....???!!!!
МОЖЕ И ДА СТАНЕ ,...АМА МИ ПРАТИ ЖЕНА СИ ,ИЛИ ДЪЩЕРЯ СИ.....И ГЛЕДААЙ ,ДЕ НЕ СА ГРОЗНИ----ЩОТО ЗА ГРОЗНИ ,ПАРИ НЕ ДАВАМЕ!

НИЕ СМЕ СЕРИОЗНИ ХОРА.....ЦЕНИМ СИ ПАРИТЕ И КАЧЕСТВОТО НА СТОКАТА.....!
АКО СИ ,С НЕЖНО ДУПЕ ,КАТО НА СърГЕЙ.....И НА ТЕБЕ ,ЩЕ ТИ НАМЕРИМЕ ПАЗАР.....!
ЗЕР ,ОТ ТОЛКОВА "ДЪРЖАВНИ ДЕЛА".......ДА СЕ ПОРАЗТУШИШ И ТИ МАЛКО ...ДА СЕ ПОРАДВАШ НА ЖИВОТА!
КОЙТО РАБОТИ НА ИМОТА СИ ЯКО ,...ИМА НУЖДА И ОТ ОТМОРА И УДОВОЛСТВИЯ......!!!!!
НАЛИ ,ТАКА...!??
ИМА И ПЕСНИЧКА ТАКАВА: ..."Is bin a hard deys, night....".....
ТАКА Е В ЖИВОТА .......И ПО СВЕТА!!!!!!!!!
цитирай
77. анонимен - Ти ли бе свиньо реститутска ме храниш?-76
29.11.2010 19:12
Къде бе свиня е произведеното от теб,скоето да "храниш" другите?Ти ли бе жалък
егоист,който е слял заника с устата си?Знаеш ли,свиньо,аз и такива като мен сме хранили и храним изроди като теб?Изроди,които занаят само да грабят и мачкат
другите.Знаеш ли бе,изрод наколко изроди като теб съм работил ангария,докато те
са се движели с мерцедесите си придружени от дебеловрати бандити?Това ли
ще ми хвалиш?И ВЪПРЕКИ ВСИЧКО,ЗА РАЗЛИКА ОТ ТАКАВА СВИНЯ,КАТО ТЕБ,КОЯТО
СЕ ИНТЕРЕСУВА САМО ОТ ТЪРБУХА СИ,МЕН ВСЕ ПАК МЕ ИНТЕРЕСУВА НЕЩО ДРУГО.
А ТИ ЯВНО СИ СЕ РОДОЛ И ЩЕ СИ ОСТАНЕШ ЕДНА ГРУХТЯЩА СВИНЯ,НА КОЯТО
УСТАТА Е СВЪРЗАНА ДИРЕКТНО СЪС ЗАДНИКА.
цитирай
78. анонимен - До 71-стига с тези митове за големите пари от приватизацията
29.11.2010 22:03
Изтърканата плоча за откраднатите и погубени милиарди в процеса на приватизация е любима и на левите в Германия. В началото на приватизацията някои оценяваха стойността на държавните предприятия в бившата ГДР на 1,2 билиона (!) марки. Дружеството Тройханд, т.е. Агенцията за приватизация се надяваше на приходи от 600 милиарда (!) марки. Но след завършване на приватизацията се оказа, че тя не само не е донесла печалба, а напротив, Тройханд е задлъжняла с 200 милиарда марки! Така че доходната приватизация е само един мит. С малки изключения всички тези комунистически предприятия бяха фалирали и е цяло чудо, че в България в крайна сметка даже има някакви приходи от приватизацията за разлика от Германия, където продажбата на прословутата общонародна собственост доведе само до ОГРОМНИ ЗАГУБИ, които германците изплащат до ден днешен. Един от първите председатели на Тройханд беше дори убит през 1991, вероятно от леви екстремисти, убийството не е разкрито до днес.

цитирай
79. анонимен - ХА,ХА,ХА,.......БЕСЕН СИ НАЛИ....77!?
29.11.2010 22:35
..."РЕСТИТУТ" ,А.....МАМЕНЦЕТО ТИ КОМУНИСТИЧЕСКО ....СЪСИПАХТЕ ЖИВОТА НА РОДИТЕЛИТЕ МИ!
ОСТАВИХТЕ ГИ ГОЛИ И БОСИ ,ДА ВИ КОПАЯТ С МОТИКАТА ЗА 0,25ст./трудоден , А ВИЕ ЧЕРВЕНИТЕ ГОВЕДА..... ДА ГИ НАДЗИРАВАТЕ ,КАТО РОБИТЕ!
ОСТАВИХТЕ ГИ ,С 25лв., ЗЕМЕДЕЛСКА ПЕНСИЯ ,ДА ПРОСЯТ КАТО КУЧЕТА ЗА ПАРЧЕ ХЛЯБ!!!
РЕВЕШ ,СЕГА НАЛИ....?
РЕВИ СВИНЬО , КОМУНИСТИЧИСКА ,..РЕВИ, ВИЙ , НА УМРЯЛО .......ЗАЩОТО ТОГАВА ,КОГАТО СИ ИЗМЪКВАЛ ЖИВОТНИ, ИНВЕНТАР И ПОКЪЩНИНА ОТ КЪЩИ ...ОЩЕ НЕ СЪМ БИЛ РОДЕН, ЗА ДА НАТРЪШКАМ И ОЧИСТЯ ,ПОНЕ 2-3 КОМУНИСТИЧЕСКИ КОПЕЛЕТА ,КАТО ТЕБЕ ...ПА ДА ВИ ПОКАЖА ,КАК СЕ ПРАВИ КОМУНИСТИЧЕСКА "ЕКСПРОПРИАЦИЯ", ИЛИ ......ПЛАДНЕШКИ ГРАБЕЖ , ПО КОМУНИСТИЧЕСКИ !
ВАШТА МАМА , ЧЕРВЕНА ......НАМЕРЕЛИ СТЕ СТАДО БЕЗ КУЧЕТА ...АМА,НЯМА ДА Е ЗА ДЪЛГО!!!!!!
ЩЕ ДОЙДЕ ,ВИДОВ ДЕН ....ГАД ЧЕРВЕНА ,ГРАБЛИВА И КРАДЛИВА.....!!!!!
ПОМНИ МИ ДУМАТА!!!!!
ГОСПОД ,ЗАБАВЯ --АМА НЕ ЗАБРАВЯ!!!
цитирай
80. анонимен - Няма
30.11.2010 07:00
Няма губещи АЕЦ, има експлоадиращи; когато ги строят руснаци.
цитирай
81. lubara - " Боже, колко мъка има по този ...
30.11.2010 08:21
" Боже, колко мъка има по този свят, Боже".
цитирай
82. анонимен - СПОКОЙНО ,81...
30.11.2010 08:53
БОГ Е СЪЗДАЛ ,"МЪКАТА" ЗА ГЛУПАЦИТЕ И ТЪПАЦИТЕ.....ОТ НЕЯ ,ТЕ ПОУМНЯВАТ!
ПРИ БЪЛГАРИТЕ ,ТОЗИ ПРОЦЕС Е ПО-ТРУДЕН .....НО НЕ,НЕВЪЗМОЖЕН!

КОЛКОТО ДО АЕЦ-овете , КАТО ПОЧНЕТЕ ДА ГО ИЗПЛАЩАТЕ .....ЩЕ СЕ НАУЧИТЕ ДА МИСЛИТЕ С ГЛАВИТЕ СИ!
НЯМЯ ГУБЕЩИ АЕЦ-ове.......АКО ИМА КЪДЕ ДА СИ ПЛАСИРАШ СТОКАТА....!!!!!
АКО НЯМА, КЪДЕ----ЩЕ ПЛАЩАТЕ НА РУСНАЦИТЕ ....САМО ЗАЩОТО РАБОТИ/ТЯ НЕ СЕ ИЗКЛЮЧВА/!
НЯМА ПРОБЛЕМИ -----БЪЛГАРИЯ ИМА ПАРИ, ХА,ХА,ХА.....
цитирай
83. veselaj - 82. анонимен,
30.11.2010 09:55
може да бъде изключена. Но срещу страшно много пари (тази сутрин чух по телевизията, че изключването на 1-4 блок на АЕЦ Козлодуй струва около 5 млрд). Така че, ако рабати нахалос - плащаме, ако я "изключим" - плащаме още повече.
цитирай
84. анонимен - А защо не изключите..
03.12.2010 18:40
Хамериканските боклукчарници в Марица-изток,а и другаде?Защо не изчислите каква
ще бъде ползата от това?Как ще се реши въпроса и с глобите по замърсяванията и
пощадената от разравяне плодородна Тракийска низина и връщане на част от изтичащите в американски джобове пари .Защо не ревете срещу другите бандити
чуждестранните ЕРП-таЗащо не изчислите какви пари изтичат чрез тях от страната
ни ,без да има и грам подобрение в електроснабдяването,освен непрекъснатото
увеличаване на цените?
Мълчите,нали?Като наакани дупета.А ревете срещу една централа,която, поне така
е оповестено, ще бъде 51% българска?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: veselaj
Категория: Политика
Прочетен: 4895207
Постинги: 177
Коментари: 5810
Гласове: 9028
Спечели и ти от своя блог!