Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.10.2009 18:15 - Предложения към м-р Дянков
Автор: veselaj Категория: Политика   
Прочетен: 5982 Коментари: 21 Гласове:
11

Последна промяна: 08.10.2009 11:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Скъпи* Г-н Дянков,

Когато научих за вашето велико решение да превърнете Бъргария в най-екологично чистото място на света, а българите – в най-здравите хора на земята, като вдигнете акциза на горивата, тютюна и алкохола, ме обзе голяма гордост.

В същото време разбрах,  че като дългогодишен пушач и любител на ракийката и салатата (в умерени каличества) съм допринесла доста за влошеното здраве на нацията.

От срам ли, от ентусиазъм ли, ме осениха няколко идеи, които ви предлагам съвсем безкористно – само в името на добруването на всички българи.

  1. Да се въведе акциз за всички нездравословни храни – чипс, вафли, сладкиши и др. Подобни.
  2. Да се обложат с данък пържолите, каймата, пръжките, шкембе чорбата, дробчетата и всякакви храни от животински произход. Всеизвестно е, че консумацията им води до повишен холестерол, високо кръвно налягане и наднормено тегло.
  3. Да се въведе акциз върху боба и подобните на него продукти. Както знаем, за обработката им се иска много време и енергия, с соето се увеличава замърсяването на въздуха и се допринася за глобалното затопляне.
  4. Да се сложи данък „секс”. Знаем, че при правенето на секс се отделя топлина и се диша учестено, което увеличава количеството въглероден диоксид във въздуха.
  5. Да се сложи и данък „ходене в тоалетна” (може да се нарече и данък „отделяне”). Знаем, че отделянето на  различни органични отпадъци замърсява изключително много природата и водите.

Допълнителните приходи в хазната могат да се използват за развитието на науката в посока фотосинтеза при човека. Може даже да се направи Министерство на фотосинтезата. Крайната цел – до 2015-та година всички българи да са минали на фотосинтеза и да се размножават с пъпкуване (или по друг вегетативен начин). След тази година ще настояваме другите страни да ни плащат за обработката на отделения от тях въглероден диоксид (който ще ни трябва при фотосинтезирането)

 

Знам, че светъл ум като вашия ще приеме и доразвие моите предложения. Знам също, че в тази насока може да се  направи още много.

Ако се опасявате, че след като започнат да фотосинтезират, българите няма да плащат данъци, няма защо. Тогава можете да обложите с данък водата, въздуха, и т.н.

 

 

* „Скъпи” в случая означава, че наистина ми е много скъпо да сте финансов министър.




Гласувай:
11



1. diso - Аз като скромен носител на фамилията
07.10.2009 19:32
(нямам нищо общо с господин министъра) бих Ви отговорил така:
Понеже алкохолът е вреден и трябва да се унищожава (чрез изпиване), за Вас ще има специални данъчни облекчения.
Свежо е! :)
цитирай
2. haralanov - Хм...
07.10.2009 19:36
Все си мисля,че след четири години Симеон Дянков ще навява същите спомени,каквито сега навява Милен Велчев!Неспасяеми сме...
цитирай
3. veselaj - Благодаря! А може ли данъчни обл...
07.10.2009 19:36
Благодаря! А може ли данъчни облекчения и за секса (само питам). Нещо не ми харесва пъпкуването :)))
цитирай
4. diso - Само, ако е придружен с консумация на алкохол!
07.10.2009 19:46
veselaj написа:
Благодаря! А може ли данъчни облекчения и за секса (само питам). Нещо не ми харесва пъпкуването :)))

цитирай
5. veselaj - Става! Ура а а!
07.10.2009 19:48
Става! Ура а а!
цитирай
6. diso - Не ми викайте "Ура!",
07.10.2009 19:50
а практикувайте!
цитирай
7. zahariada - Данък зъби!
07.10.2009 19:57
Да не пропуснем данък зъби. Имало е такъв по време на турското робство!
цитирай
8. анонимен - КРИЗА Е ГОСПОДА ПЛЮВАЧИ !!
07.10.2009 20:01
От криза каквато се развива по света ВСЯКА държава взима мерки, някои от тях НЕПОПУЛЯРНИ но ЖИВОТОСПАСЯВАЩИ.Така че спрете да си упражнявате остроумието и оставете на спокойствие хората да работят "ПОНЕ" сто дни! Срамота е !
цитирай
9. zahariada - zahariada Какви 100 дни, бе плювач?
07.10.2009 20:07
Прочети малко книги! Сто дни се дават от синдикатите! Да няма протести и стачки. Защо аз да им давам 100 дни? Да ми видят сметката ли?
цитирай
10. анонимен - Цигарите- 20лв !!!!!!!!!!!!!!!
07.10.2009 20:23
Слабоумен постинг с напъни за оригиналност. Нямам нищо против цигарите да станат по 10лв. Да му мислят пушачите. Защо аз като непушач трябва да плащам осигуровка при това без да влизам в болница и с моите пари да се лекуват от: рак, астма, емфизем и други приятни неща свързани с тютюнопушенето хора намиращи го за готино и секси. На всичкото отгоре се оплакват. Защо? Откъде накъде? Не по 10- по 20лв да станат!
цитирай
11. diso - анонимните - 30 лв.
07.10.2009 21:45
И аз не пуша, и аз не обичам да се пуши около мен и в помещение, където съм, обаче не развалям купона на хората в блога... и се представям, ако мнението ми е различно:)
цитирай
12. veselaj - 10. анонименq, да станат цигарите ...
07.10.2009 23:54
10. анонименq, да станат цигарите 20 лв. Аз не съм ходила на лекар от 10-тина години, но съм плащала осигуровки. За да лекуват хора, които ядат пасти и пият диетична кола. Но даже не става дума за това. Ако откажа цигарите, кой ще спечели от това? Не се оплаквам, само ми е глупаво. Нали не намираш, че сланината е по-полезна от цигарите (впрочем, аз и сланина обичам).
цитирай
13. veselaj - 6. diso ,
08.10.2009 00:06
практикувам, нали още е без данък :))))
цитирай
14. pontis - хахаха, супер вярно...
08.10.2009 10:31
всички тези боклуци, които ядем ... и т.н.
цитирай
15. kalin8 - Драга приятелко..
08.10.2009 15:17
Не им давайте такива идеи!
Та нали само това чакат! При тези дупки в бюджета,то си е ясно кой ще го отнесе...
Б.
цитирай
16. veselaj - kalin8, така ни се пада! Заслужа...
09.10.2009 10:16
kalin8, така ни се пада! Заслужаваме си го!
цитирай
17. tuckata - Няма бъдеще за България!
12.10.2009 12:39
В ЕС има нормативни актове, които всяка държава членка е длъжна да спазва. Според някои от тези нормативни актове ставките за акциза трябва да достигнат определени нива до 2013. Дянков реши да избърза малка и вместо тези нива да бъдат въведени през 2011, той искаше това да стане сега. Няма нищо лошо да са високи цените на алкохола и цигарите, който иска да се трови, но да си плаща за това. Не мога да ви разбере, наистина! Не можете да спрете да си изхвърляте фасовете по улиците, но щом става дума за увеличение на цените на цигарите всички се побъркахте. Колко от вас обаче така тровят живота на близките си, на децата си? Ваша работа по-бързайте, че стана ракиено време, нали това е най-важното за българина - салатка, ракия и фас!
цитирай
18. veselaj - tuckata,
12.10.2009 19:38
аз си плащам, като си купувам цигари. но защо да плащам допълнително? За да може някой да се трови с нещо друго - "здравословни" храни, например. По тази логика трябва да има акциз на вафлите и безалкохолните напитки. Те хем са много вредни, хем по улиците ( а и из горите) има доста повече опаковки от вафли и пластмасови бутилки отколкото фасове. Аз лично си прибирам и фасовете, и опаковките. Нека да обложат с данък всички напитки в пластмасови напитки - и парите да отидат за екология. разбира се, че се дразня от увеличението на цигарите. Не съм боледувала от 20 години. И съм готова да си платя, ако се разболея от болест, свързана с пушенето. но не съм съгласна да плащам заради глупостта на някого.
цитирай
19. анонимен - Постинга е много добър!
24.10.2009 14:44
И смятам че "генерал Борисов"- както казва неговото леке Бареков, някой ден ще си скубе косите че се е доверил на човек като Симеон Дянков. Напоследък с хората които говоря на тема политика силно се съмняваме за психическото здраве на Дянков и най вече в сексуалната му ориентация. За мен Дянков се изложи!!! Там е работата че още ще се излага. Не става въпрос само за алкохолът, много се изложи горкият!!!
Но какво искаме- Щом премиерът забрави от къде е тръгнал и се държи като бандит, какво остава за някой си "световен гениален експерт" дето 20 години го е нямало и изведнъж му станало мъчно за България.
Това е позор!
Поздрави!
цитирай
20. dantonov - Очертава се Дянков да бъде най-с...
24.10.2009 16:57
Очертава се Дянков да бъде най-слабия финансов министър от 1997 г. насам..
цитирай
21. анонимен - ХАХАХАХАХ Добър коментар
25.10.2009 15:26
dantonov написа:
Очертава се Дянков да бъде най-слабия финансов министър от 1997 г. насам..

Но нали уж е гений? Ще го видим :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: veselaj
Категория: Политика
Прочетен: 4907484
Постинги: 177
Коментари: 5810
Гласове: 9028
Спечели и ти от своя блог!