Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2009 09:11 - За евфемизмите и екскрементите
Автор: veselaj Категория: Политика   
Прочетен: 7676 Коментари: 27 Гласове:
8

Последна промяна: 27.08.2009 09:11


Май ще започнем да съжаляваме за тройната коалиция. Аз съм от хората, които винаги са смятали, че ББ изобщо не става за политик и управляващ, но последните му изцепки надминават всичките ми опасения. Забранил на министрите си да използват думите „ще”, „замразявам” и „спирам”. След Ники хлапето никой не беше се занимавал с езикови упражнения, но както и да е. Вместо да забранява на министрите си да говорят, по-добре да забрани на себе си изобщо да се показва пред хората.

Слушах вчера, как с пяна на уста обясняваше, че „ония опукали всичко, пък сега той ще плаща”. Ще си каже човек, че са го хванали от улицата и насила са го сложили начело на държавата.И на най-обикновения човек е наясно, че предишното правителство беше некомпетентно и окраде куп пари (още толкова пропиля от некадърност). Съседката – пенсионерка (която по правило гласуваше за БСП) още в края на миналата  година обясняваше, че са им вдигнали пенсиите заради изборите и че няма да има кой да ги плаща. Само Бойко не бил разбрал. И се държи като човек, на когото са скроили кофти номер.

Нека някой от неговите хора му обясни няколко простички неща.

Че след като иска да управлява държавата, би трябвало ПРЕДВАРИТЕЛНО да е наясно с какво се захваща.

Че работата на премиера не е да ни разказва за „бакиите” на предишното управление, а да започне да оправя въпросните „бакии”.

Че със зеленчуците от Македония и 1000 л безакцизна ракия може да направи банкет, но не и да запуши дупките в бюджета. Защото сумата от 2200 лв. трудно може да облекчи даже семеен бюджет, камо ли бюджета на държавата.

Че не може бабата, отгледала 150 кг канабис да получи по-голяма присъда от Митьо Очите. И че бабите изобщо не са сериозен проблем (освен за зетьовете си).

Че колкото и делегации да изпрати в Брюксел, никой няма да му обърне сериозно внимание. Хората искат да видят свършена работа, а не обещания. И не дават пари „като награда за българския народ, защото е гласувал”.

 Дотук за половината време, което по правило се отпуска на всяко правителство не се свърши нищо. Само много приказки. А е всеизвестно, че с каквато и дума да наречеш едно нещо, няма да промениш същността му. Т.е. от това дали ще кажеш екскременти или л...на, от това миризмата няма да стане по-хубава. Важното е да се разчистят.





Гласувай:
8



1. анонимен - Поздрави за поста
27.08.2009 09:17
Хората искат да видят свършена работа, а не обещания. И не дават пари „като награда за българския народ, защото е гласувал”.

Наистина е така! Уви... Но след толкова скандирания: "Много сме! Силни сме!" и след толкова много ехо от Бузлуджа: "Овци сме! Овци сме", май зомбирането е станало пълно...
цитирай
2. damnation - Мдаа, и аз се втрещих като го чух как ...
27.08.2009 09:17
Мдаа, и аз се втрещих като го чух как той щял да плаща.... да не си ги вади от джоба ?
Цар Ивайло 2 - само дано не направи много глупости, преди да му "резнем" главата
цитирай
3. miralyub - никаква частица "ще" ...
27.08.2009 09:19
никаква частица "ще" !
само МЕкане... по новия езиков модел на ББ:)).
цитирай
4. анонимен - Много точно казано
27.08.2009 09:29
От изказването му останах с убеждението, че той ЛИЧНО ще плаща на пенсионерите... :0
цитирай
5. veselaj - Пропуснала съм да напиша, че май ...
27.08.2009 09:33
Пропуснала съм да напиша, че май по-добре да забрани думата "аз".
цитирай
6. анонимен - veselaj,veselaj...
27.08.2009 09:35
май много бързо взехте да идвате на...А само преди 2
месеца ме завирахте в миша дупка.И при това мои-
те (пред)виждания бяха доста по-оптимистични -
виждах това,което виждате сега да стане след годи-
на...Само,че тогава се къпехте в розовите мечти
с които ви заливаха любимите ви партии...
Бъдете оптимисти - истински "лошото" ви очаква
"с отворени обятия"!
Малоумния неграмотник
цитирай
7. veselaj - 6. анонимен,
27.08.2009 09:39
това за тройната коалиция беше само за сравнение с ББ. Аз не съм променила мнението си за комунистите. Нито за ББ. Това не означава, че комунистите не правеха глупости, а че Бойко не е в състояние да ги поправи. Така че, никъде не съм отишла. И не ми харесва, че мога да повторя "аз ви казвах". Защото ви казвах... :)))
цитирай
8. rat - Новите управляващи започнаха т...
27.08.2009 09:43
Новите управляващи започнаха твърде добре, толкова добре, че клакьорите, критикарите и мажоретките започнаха да ги плюят рано рано. Първите нови управляващи, които наистина се заровиха в септичната яма от злоупотреби. Костовото и Симеоновото правителство само ароматизираха леко този говнян казан. Аз съм доволен от свършеното до тук. Колкото до говоренето на Борисов, то е такова каквото е настоящото ниво на голяма част от населението. И не разбирам защо когато някой говори с думи прости бива определян като прост. Напротив най-трудно е нещата да се обясняват с думи прости. Разбира се, че той плаща пенсиите та нали цялата изпълнителна власт е в неговите ръце.
цитирай
9. veselaj - rat,
27.08.2009 09:51
и какво точно е свършено? Хванаха баба с канабис и подгониха казанджиите? Какво стана с Мургина? Не Бойко плаща пенсиите, а ти и аз. И злоупотребите си ги знаехме - само не знаехме (и още не знаем) как ще се оправят. Бойко се държи като ощипана мома - все някой му е виновен.
цитирай
10. rat - Не искам да споря. Няма да ти описвам ...
27.08.2009 10:13
Не искам да споря. Няма да ти описвам колко много е свършено, защото няма смисъл. Ще ти дам малък пример, влез в малко магазинче и виж как клеясалите касови апарати навсякъде вече пушат от работа, а това е просто страх, и то хубав страх от държавата, положителен страх. Не можем да отречем на ББ много неща. Той не се оправдава за нищо, просто обяснява как стоят реално нещата в държавния бюджет. А това, че бившите комунисти са царе на подмолните номерца, изобщо не се и съмнявай, заложените капани са много, някои от тях са оставени дори за след година две.
цитирай
11. анонимен - айде, свършено :“
27.08.2009 10:25
не знам, rat, в какви магазини ходиш, на мен навсякъде, от години ми дават касови бележки.
И кво, пак ще се оправдаваме с тежкото наследство, за да заложим новите капани
Браво, veselaj! Баш!
цитирай
12. veselaj - Там е въпросът, че се плашат малките ...
27.08.2009 10:28
Там е въпросът, че се плашат малките магазинчета и дребните престъпници и нарушители. Как стоят нещата в държавния бюджет се знаеше много преди изборите. Няма да се запълнят дупките в бюджета с оборота от малките магазинчета. По-скоро ще фалират и ще останат повече хора на улицата. Големите играчи ще си останат незасегнати. Бойко ще го постигне съдбата на царя, но за разлика от царя, който дойде на власт в подредена долу-горе държава, Бойко идва да управлява в тотално съборена икономика. Би трябвало да е наясно с това.
цитирай
13. rat - до veselaj и анонимния
27.08.2009 10:46
Много "ЩЕ" има в твоите коментари, не знам дали се усещаш, нека оставим времето да си каже тежката дума. Има нови неща, които никой до сега не смееше да направи, та дори, ако щете и ключови комисии за контрол оглавявани от опозицията. Но нещата стават бавно. Няма как.
Анонимния, браво, значи пазаруваш само в метро и големите супермаркети и Молове, поздравления от мен. И наследството наистина е тежко, адски тежко, и това трябва някой да излезе и да го каже ясно. И когато това нещо се каже именно от министър прдседателя то има съвсем друга стойност вече, за разлика от дюдкането в обществото. Не забравяйте кой изкара шмекериите на Топлото и в трамкар, при това беше просто кмет, а сега е министър председател..........
цитирай
14. veselaj - rat,
27.08.2009 11:03
многото "ще"-та са предизвикани от многото празни приказки. Аз само сравнявам царя и ББ. тогава се правеха точно същите неща - говореше се за злоупотребите на предишното правителство, пак бяха подгонили малките магазинчета и казанджиите - и какво в крайна сметка? Гарантирам ти, че няма да има нито един осъден и нито един върнат лев. Страх ме е, че ще загубим и останалите пари, които Европа би ни дала. Защото от крадливия и некадърния, втория е доста по-лош вариант.
цитирай
15. rat - Кой наричаш некадърен, Симеон Д...
27.08.2009 11:20
Кой наричаш некадърен, Симеон Дянков ли, или Тотю Младенов, или Плевнелиев, или може би Румяна Желева, не са сериозни тези приказки. ББ за това избяга от царя, усети каква е там работата и избяга. НДСВ никога не са говорили и не са вадили толкова наяве злоупотребите, а и те управляваха с ДПС, МАЧ СЪС МАЧ не си приличат.
цитирай
16. veselaj - А как да наречеш министър, който ти ...
27.08.2009 12:11
А как да наречеш министър, който ти обяснява, че ще говори с правителството на Македония, фермерите да си повишат цените на продукцията? И що за човек би изтърпял да се държи някой с него, както се държи Б. Борисов с министрите си? Борисов избяга от царя, защото не го подкрепиха за кмет на София и не му дадоха толкова еднолична власт, колкото искаше. Колкото до говоренето - напротив, НДСВ и говореха за злоупотреби, и даже дела започнаха. Просто се оказа, че няма чак толкова злоупотреби.
цитирай
17. анонимен - Докато..
27.08.2009 13:08
се Кланяме На Партии и Не Вярваме В Себе Си,вечно
ще се къпем в говежди надежди и ще продухваме
"супата"!
Наздраве! И се напънете малко повече де..
..За духането трябва напън...
Пак същия "малоумник"...
цитирай
18. rat - А как да наречеш министър, който ти ...
27.08.2009 13:10
veselaj написа:
А как да наречеш министър, който ти обяснява, че ще говори с правителството на Македония, фермерите да си повишат цените на продукцията? И що за човек би изтърпял да се държи някой с него, както се държи Б. Борисов с министрите си? Борисов избяга от царя, защото не го подкрепиха за кмет на София и не му дадоха толкова еднолична власт, колкото искаше. Колкото до говоренето - напротив, НДСВ и говореха за злоупотреби, и даже дела започнаха. Просто се оказа, че няма чак толкова злоупотреби.

Спирам. Така е най -добре. Поздрави и нищо лично.
цитирай
19. gantree - @ rat
27.08.2009 14:00
rat 8 написа:
Аз съм доволен от свършеното до тук.

А какво е свършеното дотук?

rat 10 написа:
Няма да ти описвам колко много е свършено, защото няма смисъл.
... касови апарати навсякъде вече пушат от работа, а това е просто страх, и то хубав страх от държавата, положителен страх

Как да няма смисъл да се описва? Освен чисто мутренското "създаване на страх" какво е другото свършено?

И, апропо, що за глупости е това "положителен страх"? Да не искаш да кажеш, че като накараш хората да се страхуват, от това ще им стане по-хубаво? Същият такъв страх се създаваше от такива като Борисов още в периода 1991-1993 година. Това ли имаш предвид като нещо хубаво, свършено до момента?
цитирай
20. rat - Как да няма смисъл да се описва? ...
27.08.2009 14:52
gantree написа:

Как да няма смисъл да се описва? Освен чисто мутренското "създаване на страх" какво е другото свършено?

И, апропо, що за глупости е това "положителен страх"? Да не искаш да кажеш, че като накараш хората да се страхуват, от това ще им стане по-хубаво? Същият такъв страх се създаваше от такива като Борисов още в периода 1991-1993 година. Това ли имаш предвид като нещо хубаво, свършено до момента?

Вие знаете ли какво е страх от полицай в "развитите" страни, според мен не знаете? Аз съм го виждал с очите си. Това, на което някои казват респект, аз го наричам "положителен страх" и за мен не е глупост. За да се спазват правилата трябва да има страх. МВР навсякъде е репресивен орган, съдебната власт внася баланса.
Няма да се подведа да вляза в полемика за Борисов, заставам плътно зад това, което написах до тук. На мен началото ми харесва и ги поздравявам дори, въпреки, че бях песимист преди да започнат.
Мнозинството решава кой какво и как. Това е демокрацията и аз не я харесвам.
цитирай
21. gantree - @ rat
27.08.2009 16:29
rat написа:
Вие знаете ли какво е страх от полицай в "развитите" страни, според мен не знаете? Аз съм го виждал с очите си. Това, на което някои казват респект, аз го наричам "положителен страх" и за мен не е глупост. За да се спазват правилата трябва да има страх. МВР навсякъде е репресивен орган, съдебната власт внася баланса.
Няма да се подведа да вляза в полемика за Борисов, заставам плътно зад това, което написах до тук. На мен началото ми харесва и ги поздравявам дори, въпреки, че бях песимист преди да започнат.
Мнозинството решава кой какво и как. Това е демокрацията и аз не я харесвам.

Не, чакай малко, дай като за начало да оставим учтивата форма "Вие". Аз доматите направо с коловете ги ям, и не знам какво е отношението към полицай в развитите демокрации. Не знам какво си виждал с очите си. Сигурно си виждал, като се появи полицай, и хората по улиците се изпокриват, от страх (респект, или положителен страх по твоему). Тоя номер със страха и изпокриването на хората при вида на полицай със сигурност не си го виждал в развитите демокрации. Молдова и Беларус не са развити демокрации.

За термините - респект ти може да си го наричаш както си искаш, свободен човек си. Само че респект не означава страх, нито пък положителен такъв. Респект значи уважение и почит. Като видиш един човек "на закона", това значи да не го ритнеш по задника, например, когато ти каже да си преместиш колата на място, където паркирането е разрешено. Като ти каже един такъв човек, че не си паркирал правилно, това означава ти изобщо да не поставяш под съмнение думите му и да изпълниш разпореждането му. Спазването на правилата не се постига със страх. Объркал си се.

Полемика за Борисов няма, не се шашкай. Заставай си плътно, нямаш проблеми :)) Така и не стана ясно какво е направено, та да ти харесва, но нищо, явно не се сещаш какво да кажеш, няма проблеми и за това. А да не харесваш демокрацията е лошо. Много българи не харесват демокрацията, и още им патят главите заради това тяхно недомислие.
цитирай
22. rat - Вие знаете ли какво е страх от пол...
27.08.2009 16:41
gantree написа:
rat написа:
Вие знаете ли какво е страх от полицай в "развитите" страни, според мен не знаете? Аз съм го виждал с очите си. Това, на което някои казват респект, аз го наричам "положителен страх" и за мен не е глупост. За да се спазват правилата трябва да има страх. МВР навсякъде е репресивен орган, съдебната власт внася баланса.
Няма да се подведа да вляза в полемика за Борисов, заставам плътно зад това, което написах до тук. На мен началото ми харесва и ги поздравявам дори, въпреки, че бях песимист преди да започнат.
Мнозинството решава кой какво и как. Това е демокрацията и аз не я харесвам.

Не, чакай малко, дай като за начало да оставим учтивата форма "Вие". Аз доматите направо с коловете ги ям, и не знам какво е отношението към полицай в развитите демокрации. Не знам какво си виждал с очите си. Сигурно си виждал, като се появи полицай, и хората по улиците се изпокриват, от страх (респект, или положителен страх по твоему). Тоя номер със страха и изпокриването на хората при вида на полицай със сигурност не си го виждал в развитите демокрации. Молдова и Беларус не са развити демокрации.

За термините - респект ти може да си го наричаш както си искаш, свободен човек си. Само че респект не означава страх, нито пък положителен такъв. Респект значи уважение и почит. Като видиш един човек "на закона", това значи да не го ритнеш по задника, например, когато ти каже да си преместиш колата на място, където паркирането е разрешено. Като ти каже един такъв човек, че не си паркирал правилно, това означава ти изобщо да не поставяш под съмнение думите му и да изпълниш разпореждането му. Спазването на правилата не се постига със страх. Объркал си се.

Полемика за Борисов няма, не се шашкай. Заставай си плътно, нямаш проблеми :)) Така и не стана ясно какво е направено, та да ти харесва, но нищо, явно не се сещаш какво да кажеш, няма проблеми и за това. А да не харесваш демокрацията е лошо. Много българи не харесват демокрацията, и още им патят главите заради това тяхно недомислие.

Няма да се напъвам да ти отговарям изчерпателно. Виждам, че беснееш нещо, и много чувства влагаш. Да не говорим, че в един коментар засегна около 10 теми. То стана мазало.
Страх ги е разбира се каква почит кви пет лева хахахаха, направо ме уби от смях. Просто там ако ритнеш полицай той няма да те дърпа преди да ти сложи белезниците, а ще те спука от бой с палка (и това съм го виждал в Белгия) или ще ти пусне електрошок (в канада и щатите го обичат това). Имах един приятел немец, който за един месец при мен на гости започна да кара като говедо по улиците, а в германия беше като монахиня на пътя, защото там глобяват яко и без да се обясняват. Не ми пиши смешки за възпитание и манталитет, навсякъде има свини и хора, само дето там репресивните органи мачкат свините.
СПАЗВАНЕТО НА ПРВИЛАТА откакто свят светува се постига с репресии (силови и икономически). Ти май живееш на Марс, заедно с група от бялото братство. (това е шега, не се засягай)
цитирай
23. gantree - :)))))))
27.08.2009 17:04
Ех, колко мъка има по тоя свят :)))
цитирай
24. rat - Ех, колко мъка има по тоя свят :))...
27.08.2009 17:09
gantree написа:
Ех, колко мъка има по тоя свят :)))

Не, просто има инакомислещи. А хората, които не приемат този факт са ми странни, да не кажа нещо по силно.
цитирай
25. анонимен - Аз не съм гласувал за Бойко
27.08.2009 17:57
Който е - да му мисли!!! Аз ви казвах...ама кой да ме чуе мене -19 годишният!

Поздрави за поста!!!
цитирай
26. veselaj - vulkutedinak,
28.08.2009 07:06
и аз не съм гласувала за него, ама сега и аз, и ти ще сърбаме попарата, дето ни я надробиха. :)))))
цитирай
27. анонимен - Измина един месец...
25.09.2009 11:24
...почти, от както е публикувана темата...и нищо не се е променило...Парламент няма...Правителство не знае какво да прави...единственото ясно и безусловно нещо, което са направили е, да подкрепят сделка за 500 млн.евро в полза на фирма, на която шеф е бил министъра на икономиката...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: veselaj
Категория: Политика
Прочетен: 4908456
Постинги: 177
Коментари: 5810
Гласове: 9028
Спечели и ти от своя блог!