Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.07.2009 10:34 - Относно коментарите
Автор: veselaj Категория: Политика   
Прочетен: 6008 Коментари: 27 Гласове:
13



До вчера смятах, че когато пишеш в личен блог трябва да позволиш на всички, които те четат да си кажат мнението. дори когато то е противоположно на твоето. Днес продължавам да мисля така.
Но вчерашния ми постинг се напълни се само с глупави коментари, а с откровени обиди и нецензурни изрази. Така става, когато засегнеш Единствения, Великия, Богът на всички богове.  Затова от днес вече има контрол на коментарите.
Няма да трия коментари, които са на латиница.
Няма да трия коментар, само защото е от анонимен (голяма част от приятелите ми нямат регистрация, но имат какво да кажат).
Няма да трия коментари, които ми се виждат просто глупави - това само показва манталитета на пишещия.
Обаче:
Ще трия всички коментари, които съдържат обиди към мен или някой от другите коментиращи. Например:
При толкова безобразия които свършиха КОМУНИСТИ И ТУРЦИ тази изкукуригала КОМУНИСКА няма право да реве като вдовица за оная работа. Бойко си знае работата.

Мира,много си кухо моето момиче! Нямам какво друго да кажа.
Ченге или рязана карабина?Нито един българин,ако наистина е българин не може да хули БД.

Ще трия коментари, които съдържат нецензурни и обидни квалификации към когото и да било. Например:

"Играли си на полянка
прабългарин и славянка.
Вади-тури, вади-тури...
народили чукундури!
И крадливи, и е.ливи,
и за всичко - завистливи..."

Вероятно ще трия и други коментари, за които сега не мога да се сетя.
няма нужда да ми обяснявате колко  е недемократично това. Вие също едва ли ще пуснете в къщата си пиян циганин, който повръща по килимите и чупи мебелите.
Това е. Можете да кажете каквото искате, СТИГА ДА СЕ ДЪРЖИТЕ ВЪЗПИТАНО. По моите критерии, а не по вашите.




Гласувай:
13



1. анонимен - Приятелски съвет:
26.07.2009 10:38
Дай възможност на всеки да си покаже простотията. Цензурата хаби твоето време и нерви, а не техните. Мижитурката си остава мижитурка, а в България злобата е национален спорт.

Поздрави.
цитирай
2. veselaj - Може би наистина ще правя така. Но ...
26.07.2009 10:40
Може би наистина ще правя така. Но разгледай коментарите на привържениците на ББ от вчера. Някои наистина ми дойдоха повече. Особено тези, които обиждат другите коментиращи.
цитирай
3. giorgiocbr - Извинявай,
26.07.2009 10:53
На лично мен ме изкара извън нерви някаква 62-годишна баба, която непознавайки елемнтарни правила и становища на ЦИК, обиждаше останалите хора в дискусията, твърдейки че БД няма право да стане министър защото бил мажоритарно избран.

Пък и... В спора се ражда истината?
цитирай
4. veselaj - Нямам нищо против спора. Но държа да ...
26.07.2009 10:58
Нямам нищо против спора. Но държа да е цивилизован, а не махленска караница.
цитирай
5. giorgiocbr - Простотията не може да бъде изкоренена.
26.07.2009 11:04
Може единствено да бъде култивирана, след като бъде отговорено с конкретни факти и цитати, а не с махленски нападки.

Нека тези с мозък в главата се качим на просветителския пиедестал, пък мижитурките... Да се оправят.
цитирай
6. gantree - @ Весела
26.07.2009 12:23
Виж какво нещо са правилата. Ако ги имаше спрямо предишната дискусия, тя може би щеше да протече по-скучно, но да бъде далеч по-ползотворна, да има за какво да си я запазиш и да си я припомняш отвреме-навреме. Аз имам такива, и често си ги припомням, много е приятно и полезно.

Чудесно е, че не ти е хрумнало да ограничаваш по групови признаци, например, всички анонимни под ножа. Освен простотиите, аз лично мисля, че е добре да се отхвърлят и коментарите, които са встрани от темата. Няма по-лесен начин да унищожиш един потенциално смислен разговор, като смениш темата. Но, в крайна сметка, трябва да има някакви правила, какви ще са те, това си го решаваш ти в личното си пространство.


giorgiocbr написа:
Простотията не може да бъде изкоренена. Може единствено да бъде култивирана, след като бъде отговорено с конкретни факти и цитати, а не с махленски нападки.

Нека тези с мозък в главата се качим на просветителския пиедестал, пък мижитурките... Да се оправят.


Простотията има много лица, Джорджо, и твоето е едно от тях.
Вчера на два пъти ти писах в същата онази дискусия, че си много тъп, и във връзка с евентуалните правила искам да уточня, че ти казвам това като констатация на факт от моя страна, а не като обида. Ако искаш, мога и подробно да ти обясня откъде ми е дошла същата тази констатация, но не тук, а в блога ми, или в твоя, ако предпочиташ.
цитирай
7. veselaj - gantree,
26.07.2009 12:32
благодаря, приемам всякакви съвети. Аз съм доста неопитна в подобен род неща. Ще се опитам да направя по-точен списък на правилата, но първо трябва да ги измисля :)))
цитирай
8. gantree - @ Весела
26.07.2009 13:08
veselaj написа:
благодаря, приемам всякакви съвети. Аз съм доста неопитна в подобен род неща. Ще се опитам да направя по-точен списък на правилата, но първо трябва да ги измисля :)))

Не, зарежи, ще се объркаш. За тия неща точни списъци няма.
Направиш ли точен списък, това пак ще означава, че гледаш групово на нещата. Гледай ги чисто индивидуално, и тогава никакви списъци няма да ти трябват. Модерно е да се гледа групово, по търговски, на това, но това ще те отдели от цялото. Нека да гледат групово другите, величествените пичове, като този с просветителските пиедестали. Ти си гледай нормално, по съвест.
цитирай
9. miralyub - трябваше да резнеш анонимните от ...
26.07.2009 20:05
трябваше да резнеш анонимните от предишния постинг.
не бяха повече от няколко души- просто се включваха да си тоточат едно и също, нагло и с персонални обиди...защото толкова си могат, горките.
цитирай
10. giorgiocbr - Gantree,
26.07.2009 22:06
Явно тъмносинята ти злоба трудно приема мненията в защита на други партии и гледни точки. Не се обиждам от озлобели айтита от район Средец, така както не може да ме обиди мравка или муха. Разлика в нивата, панимаеш?

За да те успокоя - и ти си много тъп, и мнението ти ми е през половите органи.

Така по-приятен ли ти е разговора?

Извинявам се на Весела за глупостите ти.

Приятна вечер.
цитирай
11. анонимен - Анонимна Синя Лалка на 65
27.07.2009 09:48
Понеже и аз си позволих да напишъ некой ништа вчеръ, да kажa сига. Giorgiocbr и Veselaj предлагам да се въведе по-висок стил на писане в коментарите. Giorgiocbr според мен е по добре да напишеш на гентрито следното:
Гентри - ти си с много нисък мозъчен капацитет, генетично убословен и доразвит от средата ти и следователно продуктът на мисленето ти - твоето мнение ми спи ( дреме ми) на мъжкият ми полов орган.
Надявам се всички да започнат да си пишат по начин сходен с посочения по-горе. Така със сигурност дискусията ше се издигне на по-високо ниво и мненията ще придобият по-голяма тежест. Veselaj беше ми приятно вчера, но наистина писмото ти не е приемливо. Смятам, че за разлика от гентрито имаш потенциал за повече. Сега ако искаш ме отрежи, щото съм анономна.
цитирай
12. psnikolova - Някои от вчерашните коментари п...
27.07.2009 20:36
Някои от коментарите в предния постинг по-скоро впечатляваха с пошлия си език, от колкото с мнението на пишещия. И независимо дали даденото мнение е меродавно или не в очите на четящите, то губи смисъла си заради лошото впечатление, което прави авторът му. Всеки има право на мнение и това не значи, че противоположното е грешно. Хората имат различни разбирания и всеки гледа на нещата от различна гледна точка и ги пречупва през призмата на собствения си живот. Това не е критерии до колко е интелигентен един човек. Интелигентността си личи основно в това как се аргументира човекът и дали уважава събеседниците си, защото в крайна сметка истината се ражда в спора.

А обидата си остава обида и прави лошо впечатление, независимо от това колко висок е стилът на писане и използваните високопарни изрази. Подобни коментари нямат място.
цитирай
13. damnation - смятам, самият аз постъпвам крайно ...
27.07.2009 20:51
смятам, самият аз постъпвам крайно демократично - критика към написаното от мен и мен приемам, ако е градивна.
Предположения спрямо менталното ми, физическо и сексуално здраве трия и забравям - нямам проблеми :)
цитирай
14. kapricia - :о))) Хич не се връзвай!
27.07.2009 22:32
Липсата на интерес бързо им убива интереса. Просто те изпробват. Аз предпочитам да се забавлявам за тяхна сметка, но пък като гледам, при мен не се вясват често. :о))) Сарказмът е добър начин - повечето такива не разбират за какво иде реч, когато ги измайтапиш.
цитирай
15. veselaj - 14. kapricia,
28.07.2009 06:00
гледам да не се връзвам, ама някои прекаляват. Колкото до разбирането, те не само не схващат за какво съм писала, ами и от ирония не хващат.
damnation, и аз почвам да правя така.
цитирай
16. buket - Ще се получи изкуствено цвете в саксийка
28.07.2009 11:30
В природата и бодила има своя чар...
И доброто и злото с думи лесно се опонират.
А ние точно това правим, когато се иска елементарното, просто да поработим.
Има хубави думи...Цел, Победа, Вяра , Покаяние, Прошка и др. Те победиха, връщане назад няма.
И," Какво от туй че в дребното съм збъркал, когато във голямото съм прав", /мисъл на победител/.
цитирай
17. smani - "Ще трия всички коментари, ...
28.07.2009 15:59
"Ще трия всички коментари, които съдържат обиди към мен или някой от другите коментиращи." Добре да видим да ли ще го направиш. Имаш си едно зло кученце покрай теб, трябва да го дресираш.
цитирай
18. veselaj - smani, може и да съм се поизсилила ...
29.07.2009 07:51
smani, може и да съм се поизсилила малко :)))))
цитирай
19. анонимен - veselaj,
31.07.2009 12:29
Мога само да възкликна : Господи, колко много интелектуална енергия се хаби заради чистотата на слово. И то заради криворазбраната свободия. Струва ми се, че е крайно време да се въведе система на "квестура" в "Blog. bg" и след 2 или 3 "клозетни изцепки" на официално регистрираните блогъри, блогът им да бъде обявен за "персона нон грата". Това няма да е дискриминация, а официална политика на този Блог в борбата за безприкословно спазване на определени етични норми .
Колкото до " анонимните ", това са индивиди със "скрита интелектуална хомосексуална идентичност" / запазвам си авторството на израза /, страдащи от съответни комплекси. Това е явление, подобно на сиво-черната икономика, което трябва да принуждаваме да излиза на светло.
Говоря сериозно, в правото си не само любезно да се :))))), а и сериозно да се : ((((
цитирай
20. thetrooper - И моят блог
01.08.2009 03:57
напоследък го налазиха някакви субекти, дето само изливат словесна помия. Аз обаче вместо да ги трия, предпочитам да действам срещу тях с осмиване, сарказъм и английски евфемизми, които по-добре им показват колко жалки са в действителност.
Поздрави:)
цитирай
21. veselaj - 21. thetrooper, да не си мислиш, че ...
01.08.2009 07:50
21. thetrooper , да не си мислиш, че разбират :)))
Хвърли поглед на коментарите в предишния постинг (макар, че псувните ги изтрих) - какво да ги осмиваш такива. :))))
цитирай
22. thetrooper - @veselaj
01.08.2009 07:53
Ако те не разбират, си е техен проблем. Важното е, че интелигентните читатели на блога им виждат резила:))
цитирай
23. strianakiev - Спомних си нещо, което искам да припомня...
01.08.2009 19:36
Хваленето и хуленето приемайте равнодушно и не спорете с глупавите...Блога си е Ваш и Вие решавате, кой да допускате в него..Желая Ви успех..
цитирай
24. marystaneva - veselaj,
01.08.2009 22:15
Стихчето не съм го измислила аз. Говореше се, че е от Радой Ралин и се разпространяваше апокрифно преди близо 30 години. А и то не беше лично към теб или към някой определен човек от участниците в дискусията. Ако настояваш, ще редактирам коментара си и ще го махна.
цитирай
25. анонимен - Mного насериозно се вземате, бл...
02.08.2009 21:10
Mного насериозно се вземате, блогаджии недорасли!
цитирай
26. sebastianthecancer - Ако приемем, че Аинщайн е прав...
03.08.2009 10:07
А ето и цитата: "Само две неща са безкрайни, човешката глупост и Вселената, като за второто не съм много сигурен".
Така че - това е положението.Агресивните коментари са присъщи само на комплексари и на представители на всяка безмозъчна власт, а както добре е известно, мислещите хора са най-голямата опасност за двете по-горе споменати категории.
цитирай
27. strianakiev - Анонимний...не ти е лесно
03.08.2009 18:36
анонимен написа:
Mного насериозно се вземате, блогаджии недорасли!

Имате ли идея как да пораснем ако не правим грешки, както да речем Ваша милост. Внимавайте когато излизате от дома си да не скършите "крилете си"...и да си ангел не е лесно...съчувствам Ви.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: veselaj
Категория: Политика
Прочетен: 4907405
Постинги: 177
Коментари: 5810
Гласове: 9028
Спечели и ти от своя блог!