Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.06.2009 07:31 - Приятните неща от живота и безработицата
Автор: veselaj Категория: Политика   
Прочетен: 5437 Коментари: 24 Гласове:
0

Последна промяна: 20.06.2009 07:32


От 12 дни съм безработна. Малко е страшно на моята възраст, но ще започна да се притеснявам чак в понеделник. Сега приемам безработицата като отпуск, какъвто не съм ползвала от години.
Най-напред обрахме вишната в двора. И установихме, че освен вишни, тази година вишната ще роди и много ... грозде (на снимката не се вижда много добре, защото е зелено)
imageПосле се излегнах под липата срещу цъфналия кактус. Не знам какви са плодовете на кактуса, но цветовете са чудни
imageimageОткрих, че тази птичка е стърчиопашка.
imageИ замалко да се пребия, когато се загубих, докато се разхождах ето тук:
imageНаправих още куп велики неща - обогатих колекцията си от облаци, снимах още светкавици и най-сетне отидох за риба (не че хванах нещо). :)))
И видях, че маракуята (май така се казва) е цъфнала:
imageЕ, как да не се радвам, че съм безработна.
Ще се радвам още цели два дни.
А от понеделник започвам да се паникьосвам.


Тагове:   безработица,


Гласувай:
0



1. mrazekoff - Хубаво е,
20.06.2009 08:01
че има снимков материал и го споделяте с останалите блогъри. Лошото е, че е за малко и след това , предполагам в бетонния град. Живея в един зелен оазис и това е ежедневие за мен и вдъхновението ми е ежедневие. Благодаря, за природните картини , успех Ви желая отг сърце...
цитирай
2. veselaj - Напротив, и аз живея в зелен рай. ...
20.06.2009 08:05
Напротив, и аз живея в зелен рай. Двора ми е голяма поляна и снимките са оттам. Освен стърчиопашките, при мен живее и таралеж. Снимката, която е в профила ми е именно на този таралеж (тя затова е малко калпава:)))
В бетона живях много години и от дете мечтая да живея на село. От 5 години мечтата ми е факт.
цитирай
3. martito - :)
20.06.2009 08:05
Браво:) Добро решение:)
И не го мисли понеделника - толкова време има до него..:))
цитирай
4. veselaj - martito
20.06.2009 08:07
Нали? И аз така си казах - две седмици няма да ми пука, а после ще се ядосвам на воля :))))
цитирай
5. mrazekoff - Извинявам се ,
20.06.2009 08:13
за грешното ми предположение. Подготвил съм и аз снимков материал , за една виртуална разходка в моя дом. Природата ни дава нова сила и ни кара да се чувстваме повече, ХОРА......
цитирай
6. kasnaprolet9999 - Отпусни малко
20.06.2009 08:41
и после ще му мислиш, лято е все пак, можеш и повече да си починеш, все пак си е стрес и трябва да
се оттърсиш от тези емоции, снимай малко билки.
Сега започват летните-липа,салвия, мащерка, еньовче, котешка стъпка, очанка, риган, кантарион, мента и т.н.
Поздрави
цитирай
7. veselaj - kasnaprolet9999q то ако зависи от ...
20.06.2009 09:05
kasnaprolet9999q то ако зависи от мен и три месеца бих отпускала (от 2 години не сме ползвали отпуст). Ама когато и двамата в една двойка едновременно останат без работа ....
Голяма част от билките растат в двора ми - маточина, салвия, мента, риган. Аз обичам да ги събирам, макар че рядко ги ползвам :))
цитирай
8. cefulesteven - Настройката ти е страхотна. Най...
20.06.2009 09:40
Настройката ти е страхотна. Най-добрата, притесненията не водят до нищо, задълбочават проблема, ако го има. Създават го, ако го няма. От опит знам, че безработица + притеснения = погрешни ходове и затъване в положението, а снимките са огледало на душата на човек, който явно е заслужил малката почивка.

цитирай
9. veselaj - Благодаря ти за хубавите думи ce...
20.06.2009 09:41
Благодаря ти за хубавите думи cefulesteven. И стискай палци...от понеделник :))))
цитирай
10. tili - Поздравления за красивите фотоси,
20.06.2009 10:56
които споделяш с нас! Криза = възможност. Ще я преодолеете! Ако не беше останала свободна - как щеше да видиш грозде на вишната?
цитирай
11. veselaj - tili ,
20.06.2009 11:00
така е. Но пък ако не бях толкова заета преди едва ли щеше да има грозде по вишната :))). Пък кой знае, аз съм си мързелива...:) А за кризата не се притеснявам много. Ако нямаше сътресения още щяхме да живеем в пещери :))))
цитирай
12. edinman - Поздрав от още един селянин
20.06.2009 11:05
От месец съм сред тишина и спокойствие вечер!
Бях забравил "звуците" на тишинната и въздуха,който няма надишване....Но другото е сериозно-преживях
4 месеца и 12 дни без работа и само аз си знам как
издържах!Пожелавам ти бързо да намериш по-хубава ,а дотогава,отдай се на безгрижие и отдих :)
цитирай
13. veselaj - edinman,
20.06.2009 11:12
аз не мога да си позволя да остана толкова дълго без работа (за жалост). Ако не намеря нищо свястно до края на месеца ще започна каквото и да е - чистачки винаги се търсят. Не ме бива много в чистенето, но ако се наложи (не дай, Боже)...
А колкото до живота на село - направо се родих. Колкото и уморена да се прибирах 5 минути на поляната ми стигаха за да живна. Само в събота и неделя е по-зле - гражданите си идват на село.
цитирай
14. kalin8 - Поздрави!!!
20.06.2009 14:59
Великолепен начин за почивка. Просто душата има нужда от това, защото още в Неделя вечерта се задават въпроси...В повечето случаи трвожни,за съжаление.
Благодаря за насладата за очите!
цитирай
15. veselaj - kalin8, не е май най-добрият начин ...
20.06.2009 15:27
kalin8, не е май най-добрият начин да излезеш в отпуст като останеш без работа, ама нищо. А въпросите - колкото съм си задала преди 8-ми, толкова. Ще започна да се паникьосвам ча-а-ак в понеделник и нито час по-рано. :))))
цитирай
16. maistora - Човешко е да вървиш напред и нагоре!
20.06.2009 19:36
Използвай ситуацията за да направиш положителна промяна в живота си. Отпочини си, помисли и после действай. Желая ти успех!
цитирай
17. lado - Най-хубавият ден - днешния. Най...
20.06.2009 22:10
Най-хубавият ден - днешния. Най-голямата спънка - страхът. Най-лесното нещо - да се заблудиш.
цитирай
18. анонимен - Чашата е наполовина пълна !
20.06.2009 22:28
Да си безработен на 50 г. не е много добре, но все пак е по-добре от това да си пенсионер на 69 г. макар и финансово необременен. Защото след края на кризата е вече късно за нови трудови успехи. : )))
Но пък 50 годишните имат пред себе си много на брой нови понеделници. Важното е да притежават чувство за хумор и борчески дух .
цитирай
19. veselaj - maistora, всяка промяна е за добро. ...
21.06.2009 05:46
maistora, всяка промяна е за добро. Даже в началото да не ни хареса.:)))) Аз съм от хората, при които нещата се случват без много да действа :)))
lado, това исках да покажа-че днешният ден е най-хубав. А страха е само условен.
andreshko, и безработицата си има хубави страни :))). Не съм ползвала отпуск от 2 години, а и предишния беше пак защото началниците ме ядосаха и напуснах :))) Не изгарям от желание да се завра в някой офис, когато има толкова облаци за снимане и толкова птици, които не съм виждала. Но съм си пуснала фиш от тотото, току виж.....:)))
Всъщност идеята ми беше да покажа колко много интересни неща пропускаме, занимавайки се с маловажни неща като работата за прехрана. :)
цитирай
20. анонимен - За разлика от политиците,
21.06.2009 13:55
които понякога СТОЯТ С ОТВРАЩЕНИЕ в някоя партия или прескачат от партия в друга и живеят за да ЯДЯТ, то обикновените хора все пак трябва и да ядем, за да живеем. И то не само материална, но и духовна храна. Майката природа, слава Богу, засега поне ни я предлага БЕЗКРАЙНО КРАСИВА И БЕЗПЛАТНО . :))) Използвай момента, наслаждавай се и очаквай / дано да е за добро / промяна.
цитирай
21. анонимен - Наистина неприятна новина,
24.06.2009 08:26
поднесена на фона на природното величие и красота. Никът ти красноречиво показва каква нагласа имаш. Дано така посрещнеш и тези моменти, за да ги превъзмогнеш и да си останеш същата veselaj
цитирай
22. veselaj - parasol,
24.06.2009 10:19
не е ник. Името ми е такова. И надявам се, характера. Въпреки неприятностите.:)))
цитирай
23. анонимен - Още по-хубаво!
24.06.2009 11:44
Остава ти да бъдеш, каквато си!
цитирай
24. veselaj - Благодаря ти.
24.06.2009 16:44
Благодаря ти.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: veselaj
Категория: Политика
Прочетен: 4910036
Постинги: 177
Коментари: 5810
Гласове: 9028
Спечели и ти от своя блог!