Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. mt46
9. sparotok
10. hadjito
11. stela50
12. getmans1
13. zaw12929
14. tota
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. mt46
9. sparotok
10. hadjito
11. stela50
12. getmans1
13. zaw12929
14. tota
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. vidima
7. bojil
8. dobrota
9. ambroziia
10. milena6
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. vidima
7. bojil
8. dobrota
9. ambroziia
10. milena6
Най-активни
1. sarang
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. samvoin
6. hadjito
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. samvoin
6. hadjito
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
Постинг
18.06.2009 07:51 -
Зелени, негласуващи или как да помогнем на Доган
Автор: veselaj
Категория: Политика
Прочетен: 16523 Коментари: 69 Гласове:
Последна промяна: 18.06.2009 08:48
Прочетен: 16523 Коментари: 69 Гласове:
0
Последна промяна: 18.06.2009 08:48
Този постинг е предназначен за Зелените. И към негласувалите.
Знам, че няма смисъл да се обръщам към хората, които гласуват за Атака или ДПС. Както и за „привържениците” на Лидер. Колкото и да обясняват, че купуването на гласове е престъпление, ако от това зависи работата ти, ще гласуваш за когото ти кажат.
Спомняте ли си Жан Виденов?
Не, не как си замина. А как дойде на власт?
След изборите през 1991-ва начело на правителството застана Филип Димитров. След Лукановите купони (които много бързо се забравиха), България започна да се развива. Появи се частен бизнес, започнаха да се създават правила. На някого това не му хареса. Започнаха люти оплювки най-напред от президента Ж. Желев, а после и от всечки вестници и телевизии. Ф. Димитров се „самосвали”. За мен е тайна дали от наивност или по друга причина. Все едно.
Какво стана нататък. СДС започна „да се рои”. Появиха се разни СДС-та с тирета. На власт дойде Жан Виденов. Как си тръгна, помните.
Да ви изглежда познато?
И сега има един куп „десни” партии. Един куп хора ще гласуват за тях. За да няма силно правителство. За да няма правила. Направих си труда да разгледам резултатите от изборите от 1991-ва досега.
Разгледайте ги и вие.
Обърнете внимание на резултатите на ДПС.
През 91-ва за тях гласуват 418 168 души. Или 7.55%.
През 2005-та – 467 400. Процентите са вече 12.81, а след преизчисляването – 14. 17%. При приблизително еднакъв брой хора, гласували за тях, процентите им стават двойни.
И причината не е в автобусите и ромските махали. Причината е в негласувалите и в тези, които гласуват за партии под 4%-ната бариера.
Преди да се откажете да гласувате защото никой не ви харесва си помислете, дали Доган ви харесва най-много от всички. Ако не отидете до урните, директно гласувате за него.
Харесвам Зелените. Напомнят ми ентусиазма от 89-та. Когато всичко изглеждаше просто и лесно. За жалост не вярвам в ръководството им. Няма как да не си дават сметка, че гласовете на хората, които ще гласуват за тях ще отидат на друго място. И много ми е болно, че точно тези млади хора с най-чисти помисли ще помогнат за още по-дълбокото затъване на страната.
Затова ви моля, преди да пуснете бюлетината се замислете още веднъж – за кого точно ще отиде вашия глас.
Аз вече съм правила тази грешка. Не я правете и вие.
Ето ви малко числа. Взети оттук
http://www.gisdi.com/cgi-bin/e-cms/vis/vis.pl?s=001&p=0012&n=000015&g=
Може би ще се замислите.
2005
брой на действителните гласове 3572932
ДПС 467400 12.81
ОДС 280323 7.68
ДСБ 234788 6.44
Гласове за малки партии: 249795
2001
брой на действителните гласове 4568193
ОДС 830338 18.18%
Национално движение Симеон Втори1952513 42.74%
ДПС 340395 7.45%
Гласове за малки партии: 661575
1997
брой на действителните гласове 4255301
ОДС 2223714 52.26%
Демократична левица - БСП, ПК "Екогласност" 939308 22.07%
Обединение за национално спасение (ДПС) 323429 7.60%
Гласове за малки партии: 324996
1994
брой на действителните гласове 5202065 75.23%
Съюз на демократичните сили 1260374 24.23%
Народен съюз - БЗНС, ДП 338478 6.51%
Движение за права и свободи 283094 5.44
Български Бизнес Блок 245849 4.73%
Коалиция -БСП, БЗНС "Ал.Стамболийски" и ПК "Екогласност" 2262943 43.50%
Гласове за малки партии: 870302
1991
брой на действителните гласове 5540843 83.87%
Предизборен съюз на БСП, БЛП, ОПТ, ПХЖД, ХРП, НЛП"Ст.Стамболов", СМС, ФБСМ, СДПД "ЕРА-3" 1836050 33.145
Съюз на демократичните сили 1903567 34.36%
Движение за права и свободи 418168 7.55%
Гласове за малки партии: 1383058
Само Доган иска публичните домове у нас ...
Николай Слатински: Олигарсите по правило...
А СЛЕД КРИЗАТА, НАКЪДЕ …
Николай Слатински: Олигарсите по правило...
А СЛЕД КРИЗАТА, НАКЪДЕ …
Следващ постинг
Предишен постинг
Поздравления!
цитирай
2.
анонимен -
коментар
18.06.2009 08:36
18.06.2009 08:36
Уважаема г-жо(це).Нима сте толкова наивна или ни вземате за наивни?Всички "нормални" хора в Б-я виж
дат ЧЕ "ГРЕШКАТА" Е СИСТЕМНА И ДОКАТО НЕ СЕ
ПРОМЕНИ СИСТЕМАТА,НИЩО НЯМА ДА СЕ ПРОМЕНИ!Всички политически изчадия,наречени
"партии",са просто пипала на един исъщи октопод.
Няма никакво значение за кого ще се гласува
защото всички обслужват политико икономическата
мафиа.На страната ни е необходима пряка демокрация,твърди правила и ангажиране под всео
бщо одобрена форма на гражданите в управлението на страната.А иначе ще продължим
да се самоизяждаме удобно разположени в сянката на октопода.ДЛЪЖНИ СМЕ ДА РАЗБЕРЕМ,ЧЕ
ТАЗИ УРОДЛИВА ДЕЙСТВИТЕЛНОСТ СИ Я СЪЗДАДОХМЕ И ОТГЛЕДАХМЕ САМИТЕ НИЕ!ИСАМО НИЕ МОЖЕМ ДА СИ Я ПРОМЕНИМ!Но трябва да из
лезем от собствения си мързел,страх и склонност
към безмислени брътвежи,като настоящия!
Напред към урните мили овце!Усигурени са достатъчно вълци край тях!И по шепа слама!
цитирайдат ЧЕ "ГРЕШКАТА" Е СИСТЕМНА И ДОКАТО НЕ СЕ
ПРОМЕНИ СИСТЕМАТА,НИЩО НЯМА ДА СЕ ПРОМЕНИ!Всички политически изчадия,наречени
"партии",са просто пипала на един исъщи октопод.
Няма никакво значение за кого ще се гласува
защото всички обслужват политико икономическата
мафиа.На страната ни е необходима пряка демокрация,твърди правила и ангажиране под всео
бщо одобрена форма на гражданите в управлението на страната.А иначе ще продължим
да се самоизяждаме удобно разположени в сянката на октопода.ДЛЪЖНИ СМЕ ДА РАЗБЕРЕМ,ЧЕ
ТАЗИ УРОДЛИВА ДЕЙСТВИТЕЛНОСТ СИ Я СЪЗДАДОХМЕ И ОТГЛЕДАХМЕ САМИТЕ НИЕ!ИСАМО НИЕ МОЖЕМ ДА СИ Я ПРОМЕНИМ!Но трябва да из
лезем от собствения си мързел,страх и склонност
към безмислени брътвежи,като настоящия!
Напред към урните мили овце!Усигурени са достатъчно вълци край тях!И по шепа слама!
Анонимен, какво разбираш под "пряка демокрация"? И какво значи "да сменим системата". Колкото до "овчето мислене" - това изказване много ми напомня тъкмо овцете от "животинска фарма" на Оруел: "Два крака лошо, 4 крака - добре". Във вашия случай "Исаме нови лица, да сменим системата". И това се повтаря вече доста години. Жалко, че винаги работи.
ПП. Пише се "мафиЯ", а не "мафиА".
цитирайПП. Пише се "мафиЯ", а не "мафиА".
Аз пък мисля, че точно вие помагате на Доган. Доган не е нещо изолирано само по себе си, а е част от българската политическа картинка. Аз не вярвам, че Доган иска 50-60% от гласовете, той просто няма какво да ги прави и ще му се наложи да поема отговорности, които му трябват колкото на таратор пудра захар. Доган иска да реди партийни листи, да кадрува и рекадрува, да получи част от властта в условията на това статукво на фейк демокрация, каквото съществува в момента, и да я използва за своите и на политическата си клиентела цели. Никой от българските политици не иска нещо по-различно или поне досега с нищо не го е показал.
Това, че едно управление е по-успешно от друго, не може да промени общия ход на нещата, защото дори и относително по-доброто управление не е в състояние да създаде и закрепи по-добри политически практики. Никакви "нови лица" не могат да променят начина, по който се прави политика в България, защото те няма откъде да се вземат, освен от средния ешелон на партиите, тоест от най-гъстото блато на клиентелизма.
Българската интелигенция 45 години проспиваше шанса си да оглави съпротивата срещу тоталитаризма или поне да се държи по-близо до народа си в пасивна, но твърда резистентност. Вместо това в по-голямата си част прие играта на режима , стана негов медиатор и се редеше на опашки за членство в БКП. Сега прави същото ( изключвам, разбира се, тук присъстващите ), само че вината й е дори по-голяма, защото преди го правеше за да не изгуби, а сега за да спечели - искам да кажа, че се стреми да се набута в разпределението и преразпределението на политическата власт и парите. Тя всъщност прави пак същото - убеждава хората, че на системата общо взето нищо й няма и нещата ще се оправят, ако сменим тук-там по някой директор на завод или помощник-секретар на Градския комитет. И 99% да гласуват, резултатът ще е същият като от ония 99% през соца - пак БКП ще управлява.
цитирайТова, че едно управление е по-успешно от друго, не може да промени общия ход на нещата, защото дори и относително по-доброто управление не е в състояние да създаде и закрепи по-добри политически практики. Никакви "нови лица" не могат да променят начина, по който се прави политика в България, защото те няма откъде да се вземат, освен от средния ешелон на партиите, тоест от най-гъстото блато на клиентелизма.
Българската интелигенция 45 години проспиваше шанса си да оглави съпротивата срещу тоталитаризма или поне да се държи по-близо до народа си в пасивна, но твърда резистентност. Вместо това в по-голямата си част прие играта на режима , стана негов медиатор и се редеше на опашки за членство в БКП. Сега прави същото ( изключвам, разбира се, тук присъстващите ), само че вината й е дори по-голяма, защото преди го правеше за да не изгуби, а сега за да спечели - искам да кажа, че се стреми да се набута в разпределението и преразпределението на политическата власт и парите. Тя всъщност прави пак същото - убеждава хората, че на системата общо взето нищо й няма и нещата ще се оправят, ако сменим тук-там по някой директор на завод или помощник-секретар на Градския комитет. И 99% да гласуват, резултатът ще е същият като от ония 99% през соца - пак БКП ще управлява.
5.
анонимен -
Най-добрия начин
18.06.2009 10:21
18.06.2009 10:21
Всъщност най-добрият начин да се помогне на Доган вече действа от години в българската политика, а именно Костов да е единствената "реална"(!?!?) алтернатива на ДПС-БСП.
цитирай
6.
sparhawk -
така
18.06.2009 10:22
18.06.2009 10:22
аз за евровота гласувах за Зелените и сега мислех, по чисто субективни причини, да гласувам за СК. Но цялата злоба на сините каски срещу Зелените все повече ме кара да се замислям дали да не повторя вота си за Зелените. Ей пък тъй, напук. Защото не може една политическа сила да се изживява като единствена и неповторима, и за самотната "правилна" в българския политически живот, и за такава, която няма никаква вина за понижилата се активност. Точно тази самовлюбеност и чувство за безалтернативност накараха хората да гласуват за царя - поне една от причините бе тази.
Освен това гласовете под 4% бариера тази година ще отидат именно за малките партии като СК, а не за ДПС, тъй като от това, което чух, системата за преизчисление на мандати ще бъде "Хеър-Ниймайер", а не "Д'онт".
цитирайОсвен това гласовете под 4% бариера тази година ще отидат именно за малките партии като СК, а не за ДПС, тъй като от това, което чух, системата за преизчисление на мандати ще бъде "Хеър-Ниймайер", а не "Д'онт".
7.
анонимен -
Нужен е нов регламент
18.06.2009 10:31
18.06.2009 10:31
Според мен причината за разслояване на гласовете е наличието на не зная колко на брой пратии. Техните водачи искат на всяка цена да са лидери и да получат топло местенце в парламента. Ако има правило партиите да са от една до три или четири, гласоподавателите ще имат наистина по добра представа за тези, които избират. Тогава и ДПС-поддръжниците ща са процентно по-малко. Наистина има нужда от смяна на лицата, но не като "вълка в овча кожа" , т.е. преминавайки от една партия в друга и като крадеца, който вика "дръжте крадеца"... А такива нароили се политици са и командира и бат' Бойко, както и братът на бате и пр. и пр. и пр. Аз ще гласувам, но наистина все още не мога да реша за кого и съм сигурна, че такива като мен са повечето избиратели, защото навсякъде съзират нещо не съвсем искрено, чисто. Дали да бъде Емил или Яне или дори Волен - още мисля , но във всички случаи моят глас ще бъще против ДПС!
цитирайЗдравейте! Хубаво сте си направили труда да направите извадки и анализ. Като го направхите, само това ли ви дойде наум - да отправяте нравоучителни послания? Дали няма да е от по-голяма полза да насочите усилията си в разясняване - сред най-обикновените хора - на смисъла от гласуването и то без да твърдите, че сте единствените, които можете . . . или искате... Само, че трябва и да се направи. С какво са виновни ЗЕЛЕНИТЕ, това което искате да не се случи? Пргеледахте ли програмата им и какво искат те, как могат да го постигнат и от избирателя зависи, дали това ще се случи - само, ако и той иска това. За да го поиска, тет-а-тет му обяснявам, че това трябва да направи. А вие?
Пряката дечокрация са: 1. Вземането на решения пряко от народа - референдум по важни (на местно, регионално или национално нива) въпроси. 2. Граждански контрол на институциите водещи и изпълняващи политиките в страната, на регионално и местно нива. 3. Въвеждане на механизъм за отзоваване на избрани лица, злоупотребили с доверието на избирателя/гражданина.
Партиите доказаха, че не могат да задържат доверието на избирателите/гражданите - успяват (все по-рядко) да им привлекат вниманието, но не и доверието. Обезверяват хората и не им дават шанс да променят нещо.
Поздрави и с пожелания да не приватизирате демокрацията - помагайте й!
цитирайПряката дечокрация са: 1. Вземането на решения пряко от народа - референдум по важни (на местно, регионално или национално нива) въпроси. 2. Граждански контрол на институциите водещи и изпълняващи политиките в страната, на регионално и местно нива. 3. Въвеждане на механизъм за отзоваване на избрани лица, злоупотребили с доверието на избирателя/гражданина.
Партиите доказаха, че не могат да задържат доверието на избирателите/гражданите - успяват (все по-рядко) да им привлекат вниманието, но не и доверието. Обезверяват хората и не им дават шанс да променят нещо.
Поздрави и с пожелания да не приватизирате демокрацията - помагайте й!
greg68, нали това правя (или поне се опитвам) - разяснявам. За по-ясно - с числа. Най-добре го правя сред хората, които ме познават и имам моите малки победи. Но защо да не го правя и тук? Ето, ти си прочел, това което съм написала. Може да не ти харесва, но си се замислил. Значи си е струвало да пиша. Зелените не са виновни, напротив. Вече писах, че ги харесвам (друг въпрос е, че мисля, че са използвани). Много се надявах да минат 4%. Но това няма да стане.
sparhawk, къде видя злоба - напротив.
Колкото до пряката демокрация - наистина ли смятате, че с референдум може са се реши нещо. Докато вадех резултатите от предишните избори забелязах, че през 97-ма около 1 000 000 са гласували за БСП. След Жан Виденов!
Но даже да приема, че това е правилния начин - засега той е неприложим. Една задача се решава с това, което ти е дадено. Колкото и да искаме беупречно честни и достойни личности, трудно ще ги намерим в момента. То е все едно да се оставиш да умреш от глад, защото искаш шоколад, но ти предлагат риба. Е, в края накраищата ще изядеш рибата. Но може да се окаже, че като се отказваш от рибата, получаваш мухлясъл хляб. И щеш нещеш го изяждаш, макар и насила.
цитирайsparhawk, къде видя злоба - напротив.
Колкото до пряката демокрация - наистина ли смятате, че с референдум може са се реши нещо. Докато вадех резултатите от предишните избори забелязах, че през 97-ма около 1 000 000 са гласували за БСП. След Жан Виденов!
Но даже да приема, че това е правилния начин - засега той е неприложим. Една задача се решава с това, което ти е дадено. Колкото и да искаме беупречно честни и достойни личности, трудно ще ги намерим в момента. То е все едно да се оставиш да умреш от глад, защото искаш шоколад, но ти предлагат риба. Е, в края накраищата ще изядеш рибата. Но може да се окаже, че като се отказваш от рибата, получаваш мухлясъл хляб. И щеш нещеш го изяждаш, макар и насила.
Поздравления - за това, че найистина разясняваш!
Това , че съм се замислил . .и то дълго мислих и обмислях и друг път освен да участвам в проекта ЗЕЛЕНИТЕ не видях. За това съм част от тях и съм един от кандидатите им. Това ми е кампанията - да разянявам на хората (даже дълго се застоях пред компютъра вече..).
Не си мисли, че сме използвани - това е абсурд - ако можеш сам себе си да използваш, значи си прав/а.
Дали ще минам 4 % - аз го вярвам и работя за това. Вярвам и искам други сили (в които все още си струва да се вярва) да минат 4%и повече. Статуквото трябва да изчезне - бързо (по-добре), бавно но да е сигурно. В това вярвам аз, моите колеги и колкото повече имат желание и вяра в това, толкова по-добре. От тук следва => всеки който е за това да уважава и подкрепя останалите искащи същото ! Защото подкрепящите статуквото правят всичко възможно (и невъзможно) то да си остане. Без нападки, обвинения, нравоучения и т.подобни. Та да насочим усилията си в тази посока, а не един срещу друг. Иначе ... оставам с впечатление, че не сме в една посока.
Референдума е един елемент от пряката демокрация и в сегашният сивариант в България, това изобщо не е елемнта -нужна е промяна в този инструмент.
Честни и достойни личности има и колкото и да са малко броят им ще нараства. щенараства защото тесе търсят, намират и тръгват в общата посока. Струва ми се, че подценяваш хората. Когато видиш такива, които могат да се оставят да умрат от глад искайки шоколад и пренебрегвайки мухлясалия хляб (ако ти се чувстваш такъв) застани до тях и броят ще порасне. Заедно към шоколада - заедно можем повече!
Поздрави и приятен ден, а аз отивам сред хората.
цитирайТова , че съм се замислил . .и то дълго мислих и обмислях и друг път освен да участвам в проекта ЗЕЛЕНИТЕ не видях. За това съм част от тях и съм един от кандидатите им. Това ми е кампанията - да разянявам на хората (даже дълго се застоях пред компютъра вече..).
Не си мисли, че сме използвани - това е абсурд - ако можеш сам себе си да използваш, значи си прав/а.
Дали ще минам 4 % - аз го вярвам и работя за това. Вярвам и искам други сили (в които все още си струва да се вярва) да минат 4%и повече. Статуквото трябва да изчезне - бързо (по-добре), бавно но да е сигурно. В това вярвам аз, моите колеги и колкото повече имат желание и вяра в това, толкова по-добре. От тук следва => всеки който е за това да уважава и подкрепя останалите искащи същото ! Защото подкрепящите статуквото правят всичко възможно (и невъзможно) то да си остане. Без нападки, обвинения, нравоучения и т.подобни. Та да насочим усилията си в тази посока, а не един срещу друг. Иначе ... оставам с впечатление, че не сме в една посока.
Референдума е един елемент от пряката демокрация и в сегашният сивариант в България, това изобщо не е елемнта -нужна е промяна в този инструмент.
Честни и достойни личности има и колкото и да са малко броят им ще нараства. щенараства защото тесе търсят, намират и тръгват в общата посока. Струва ми се, че подценяваш хората. Когато видиш такива, които могат да се оставят да умрат от глад искайки шоколад и пренебрегвайки мухлясалия хляб (ако ти се чувстваш такъв) застани до тях и броят ще порасне. Заедно към шоколада - заедно можем повече!
Поздрави и приятен ден, а аз отивам сред хората.
Аз не съм нападала никого, най-малко Зелените. Но не знам дали си спомняш Зелената партия. В нея също имаше много свестни хора, с много добри идеи. Някои от тях познавам лично. Другото за тази партия можеш да го прочетеш. И на мен ми се иска да минете 4 %. Но съм сигурна (за жалост), че няма да стане. А в крайна сметка не е достатъчно да правиш нещо. Важен е и резултатът. Колкото до избора - шоколад няма - изборът е между риба и мухлясъл хляб.
цитирай
12.
анонимен -
Най-добрия начин
18.06.2009 12:01
18.06.2009 12:01
Всъщност най-добрият начин да се помогне на Доган вече действа от години в българската политика, а именно Костов да е единствената "реална"(!?!?) алтернатива на ДПС-БСП.
цитирай
13.
анонимен -
Поздравления
18.06.2009 12:39
18.06.2009 12:39
Много добър, подкрепен фактологически пост, veselaj. Надявам се да постигнете успех сред повече хора, както се стараем да го направим всички ние.
Тома
цитирайТома
Единствената реална алтернатива на това управление е Синята коалиция.
В СДС има много кадърни и честни хора, които могат да помогнат в този изключително тежък момент!
цитирайВ СДС има много кадърни и честни хора, които могат да помогнат в този изключително тежък момент!
15.
анонимен -
do anonimen
18.06.2009 12:57
18.06.2009 12:57
i se pishe 'Osigureni", a ne "UsigurenI" nauchete se da pishete pyrvo, a polse se izkazvajte, che majka plache. Merci!
цитирайБлагодаря, Тома. Дано и в партийните централи се замислят кой точно ги представя в различните градове.
цитирай
17.
анонимен -
дори и да не минат 4% хората които ...
18.06.2009 13:44
18.06.2009 13:44
дори и да не минат 4% хората които гласуват за малките партии се броят в големите проценти , което означава (мисля че) че процентите на Доган ще паднат ...
цитирай
18.
анонимен -
alpi
18.06.2009 13:53
18.06.2009 13:53
Всякя партия,участвала и минала 1% получава държавна субсидия 12 лв. на глас годишно през целия мандат! Затова има многопартии. Затова се опитват да съберат гласове. Всечко опира до парите. Само някои партии могат да направят нещо. За съжаление комунизма никога не си е отивал и проблемите са трудно преодолими, още повече когато се създават целенасочено. Затова още не е дошло времето да гласуваме "за", а трябва да гласуваме "против". Разбирай против БСП, ДПС и др. подставени. Затова подкрепям Синята коалиция и се надявам на по-добри времена.
цитирай17. анонимен , не е така. Напр. през 2005-та ДПС събира прибл. 12.5%. Но след преизчисляването, процентите му стават 14.17%.
18. анонимен, аз гласувам ЗА Синята коалиция, а не просто против някого. Видяла съм всички останали управления. Държа да управляват кадърни хора, даже да не съм сигурна в почтенността им.
цитирай18. анонимен, аз гласувам ЗА Синята коалиция, а не просто против някого. Видяла съм всички останали управления. Държа да управляват кадърни хора, даже да не съм сигурна в почтенността им.
20.
анонимен -
dimish17
18.06.2009 15:17
18.06.2009 15:17
Този път съм първият анонимник,когото така неистово
преследваш ,даже ми приписваш правопис на латиница!Може ида не владея правописа,но мисля,че
все още мога да мисля а не да съм зомбиран от партийното зомбиране.Ами,гласувайте си за сини,зелени и т.н докато окончателно ви зеленясат
мозъците.А колкото до пряката демокрация е,всепак имам някакво "виждане",само ,че изложението му е в сравнително голям обем,а и трудно би проникнало
в "зеленясала" почва.
неграмотният анонимник
цитирайпреследваш ,даже ми приписваш правопис на латиница!Може ида не владея правописа,но мисля,че
все още мога да мисля а не да съм зомбиран от партийното зомбиране.Ами,гласувайте си за сини,зелени и т.н докато окончателно ви зеленясат
мозъците.А колкото до пряката демокрация е,всепак имам някакво "виждане",само ,че изложението му е в сравнително голям обем,а и трудно би проникнало
в "зеленясала" почва.
неграмотният анонимник
Негласуването е също избор. Гласа на негласувалия е глас за тези, които купуват. А ти си решавай сам. Може и да не мога да разбера гениалните ти виждания за пряка демокрация. Но прекрасно разбирам позицията ти на "магарето Ийори". А за него вече съм писала.
цитирай
22.
анонимен -
dimish17
18.06.2009 16:19
18.06.2009 16:19
Магарето може да е символ на инат,но поне минава
и за мъдро животно!А ти виждала ли си кокошка кълва
ла джибри-върти се в кръг и кълве във въздуха.Един умен човек е изказал мисъл,че специалистът(като теб) е човек,който не мисли-той "знае".Само гений,като теб,не може да разбере нещо,което не е нито виждал,нито прочел.Щастлив съм,че се "докос
нах,макар и от разстояние до такъв гений.Сега вече
съм сигурен че посинените,зеленясали и тем подо-
бни партии,разполагат с неизчерпаеми извори от
мъдрост!Алелуя!
неграмотният анонимник
цитирайи за мъдро животно!А ти виждала ли си кокошка кълва
ла джибри-върти се в кръг и кълве във въздуха.Един умен човек е изказал мисъл,че специалистът(като теб) е човек,който не мисли-той "знае".Само гений,като теб,не може да разбере нещо,което не е нито виждал,нито прочел.Щастлив съм,че се "докос
нах,макар и от разстояние до такъв гений.Сега вече
съм сигурен че посинените,зеленясали и тем подо-
бни партии,разполагат с неизчерпаеми извори от
мъдрост!Алелуя!
неграмотният анонимник
В този случай магарето не е символ на инат. Нито на мъдрост. А на хленчещо нещо, на което всичко му пречи. Прочети "Мечо Пух". И не искам да те обиждам, просто излагам факти. Ти си ги тълкувай.
цитирай
24.
анонимен -
21
18.06.2009 17:36
18.06.2009 17:36
Какъв искрен наивитет! Ако е искрен разбира се. Официално населението на България е 7 500 000, от които приблизително 1 500 000 са турци и цигани вкл. и живеещите в Турция(двойно гражданство), или поганците са 25% от населението! Тъй като поганците гласуват под строй а имат само 14% от гласовете излиза че реалната цифра за техния брой е значително по-малка. Иначе при толкова голям брой не гласували българи процента на ДПС щеше да хвръкне над 30 ! Лицата до 18г. не са чак толкова много. Та излиза че СерГей и компания умишлено раздуват турските проценти в услуга на Доган!
цитирай
25.
анонимен -
Не се тревожете за Доган
18.06.2009 18:26
18.06.2009 18:26
Това, че Костов се оказва "единствена реална алтернатива", както твърди синия кандидат депутат абрашев по-горе е достатъчно да отблъсне от изборите 62% (на последните избори) от гласоподавателите. Негласувалите по принцип са протестен вот. Така, че Костов е най-важния гарант за запазване на статуквото.
Хайде честито на сините лелички!
цитирайХайде честито на сините лелички!
26.
анонимен -
draga Veselaj
18.06.2009 20:47
18.06.2009 20:47
Ти сериозно ли си ги вярваш тези приказки че зелените и изобщо малките партии помагали на Доган? Откога сме такива патриоти? Защо тая манджа все ми я сервират преди избори "новите лица" на политическата класа и старите политически професионални перекендета? Извода какъв е - "този път" за Баче Бойче ли да гласуваме или за сините или за РСЗ? Ако се приеме твоя постулат, единствената нормална партия - ЗЕЛЕНИТЕ - трябва на изборите да се потули, за да не "разводнява" вота за патриотите? Ами че тогава не трябва да я има тази единствена нормална партия... Защото и на следващите избори пак ще ми кажеш същото - че гласувам за Доган. Доган е продукт на същата тази политическа класа, която сега ми опява да гласувам за тия дето щели да влезат. Благодаря ти много, но не си познала.
цитирай
27.
анонимен -
Бойковци, РЗС-та, негласуващи или как да помогнем на Доган
18.06.2009 21:02
18.06.2009 21:02
А защо не се сетим че всъщност ГЕРБ, РЗС, и други са тия, които всъщност прибират гласовете на недоволните бъгари и помагат на Доган? Той каво иска? Колкото се може повече да се разпилеят гласовете на българите и особено тези на БСП. Така че на кого помагаме, ако гласуваме за парламент с 35% ГЕРБ, 10% РЗС, 25% БСП и още някакви жълтури, синури и пр.? Това е средата, в която Доган вирее идеално. И това се вижда от 10 години. Така че тези дето ми говорят за това колко е лош Доган после си правят сделките с него и му дават цели министерства. Но ми е много чудно откъде Veselaj пък реши да ни светне по тая тема? Гражданско съзнание?
цитирай
28.
анонимен -
dimish17
18.06.2009 21:35
18.06.2009 21:35
относно "хленчещото нещо"
Нямах намерение повече да се "джавкам",както би нарекъл някой този род "полемизиране",но все пак реших да направя едно последно "изхленчване".
Похвално е че си чела "Мечо Пух"(пък аз,о ужас,не съм).Вярвам,че това е една много мъдра книга.За деца.Възможно е и за някои възрастни.Но
аз вече (и засега,все още) съм на такава възраст,
когато след прочетените през Живота книги,се мъ-
ча да чета най-важната и най-трудна-самият Живот.
Ще се помъча да изложа накратко прочетеното (и за съжаление,със закъснение-осмислено),през последните 20 години.
Първото прочетено нещо се изразяваше в див
възторг от "дадения ни(подарен,подхвърлен...)"плу
рализъм" и родената от него многопартийна система.Замаян от едно трибуквие със син цвят аз,както и мнозина градях възторжени "демократични кули" и подскачах от митинг на митинг.Ревяхме и...."взехме властта"!
С малко, но завинаги...А после се разбра ,че това
"с малко" е било "за малко".Започна едно такова
люспене,цепене и какво ли не още и за нула време
от трибуквието останаха да стърчат две нули над главите ни.
Дойде на власт другото трибуквие - червеното,което доопоска доста нещо от държавата и то така,че от парите,които получавахме се получиха куп хартийки,с които можехме (е,не това което си помисли) да си правим "оригами",когато се оригвахме на гладно.
Но,това си беше "в реда на нещата" при червеното трибуквие от "двуполюсния модел".(Другите партийки,с изключение на Догановото трибукчие
не се брояха за нищо освен за демократичен пълнеж.
ВТОРОТО прочетено нещо от книгата,наречена Живот се оказа свързано пак с първото партийно трибуквие-синьото.И пак с вълненията по митингите и нестихващия телехки възторг...
Да напомням ли какво стана при това управление,когато за капак мнозина като мен бяха
изритани от "неефективните(т.е опоскани от
управниците) държавни предприятия,на улицата,за радост на дебеловратата сива икономика.За която всички политици говореха,икономисти изчисляваха размера и,обаче...никой не видя къде се намира тя.Пълна амнезия!Пълна амнезия и относно всички предварителни закани,как ще се справи повторното синьо трибуквие с крадците,мошениците,бандитите "продажните политици" и т.н.А след това се разбра,че амнезията настъпила поради появилия се кръг от фирми ит рода на "Сапио"ли беше,или може би",
"Сепия"(Съвсем им пасва това име).Така и тези ни набутаха в поредната "миша дупка" и ни се хилеха
от името на "Независимата" съдебна система.
ТРЕТОТО прочетено нещо,от книгата,наречена Живот,беше триумфалното идване на "НВ",който
още с идването си от двубуквие се превърна в четирибуквие...Отдъхнах си с известно(вече малко предпазливо) облегчение.Вече нямаше само трибуквия(сини,червени,турско-сини).Вече имаше нещо "жълто"...Ако знаех на какво жълто предстоеше да се подхлъзнем,ама...Избрах аз жълтото,като по-малкото зло.Нещо,като наказателен вот срещу двуполюсниците - точно това уважаема г-жо,което се опитваш да ми внушиш.Ине само ти - цялата система май се е захванала със тази стръв да лови цаци...Та избрах аз жълтото и зачаках "да ни оправят" за 800 дни.
Не пропуснаха."Оправиха ни".Даже преди да изтекат 800-те дни.
След това последното оправяне,вече беше крайно време да спра с моето малоумие,защото
защото може повторението да е майка на знанието ,обаче потретването(и всяко следващо след него) си е чиста проба "баща на глупостта"
а от връзката между такива родители е ясно какво поколение ще се пръкне.
...След като толкова пъти,Животът,при всяко четене беше намествал разцентрованите от всяка следваща надежда неврони,най-после,поне за себе си,че цялата работа е в системата и че колкото и да местим мебелите,проститутките в нея си остават същите- тя е конструирана така,че
който и да попадне,иличе бъдеизхвърлен(нещо,което се случва рядко),или ще бъде погълнат,НО НИКОГА ПРИОБЩЕН!
Е,не искам да те обиждам,но както виждаш -излагам факти.
.....И спокойно,спирам вече!
неграмотният анонимник
цитирайНямах намерение повече да се "джавкам",както би нарекъл някой този род "полемизиране",но все пак реших да направя едно последно "изхленчване".
Похвално е че си чела "Мечо Пух"(пък аз,о ужас,не съм).Вярвам,че това е една много мъдра книга.За деца.Възможно е и за някои възрастни.Но
аз вече (и засега,все още) съм на такава възраст,
когато след прочетените през Живота книги,се мъ-
ча да чета най-важната и най-трудна-самият Живот.
Ще се помъча да изложа накратко прочетеното (и за съжаление,със закъснение-осмислено),през последните 20 години.
Първото прочетено нещо се изразяваше в див
възторг от "дадения ни(подарен,подхвърлен...)"плу
рализъм" и родената от него многопартийна система.Замаян от едно трибуквие със син цвят аз,както и мнозина градях възторжени "демократични кули" и подскачах от митинг на митинг.Ревяхме и...."взехме властта"!
С малко, но завинаги...А после се разбра ,че това
"с малко" е било "за малко".Започна едно такова
люспене,цепене и какво ли не още и за нула време
от трибуквието останаха да стърчат две нули над главите ни.
Дойде на власт другото трибуквие - червеното,което доопоска доста нещо от държавата и то така,че от парите,които получавахме се получиха куп хартийки,с които можехме (е,не това което си помисли) да си правим "оригами",когато се оригвахме на гладно.
Но,това си беше "в реда на нещата" при червеното трибуквие от "двуполюсния модел".(Другите партийки,с изключение на Догановото трибукчие
не се брояха за нищо освен за демократичен пълнеж.
ВТОРОТО прочетено нещо от книгата,наречена Живот се оказа свързано пак с първото партийно трибуквие-синьото.И пак с вълненията по митингите и нестихващия телехки възторг...
Да напомням ли какво стана при това управление,когато за капак мнозина като мен бяха
изритани от "неефективните(т.е опоскани от
управниците) държавни предприятия,на улицата,за радост на дебеловратата сива икономика.За която всички политици говореха,икономисти изчисляваха размера и,обаче...никой не видя къде се намира тя.Пълна амнезия!Пълна амнезия и относно всички предварителни закани,как ще се справи повторното синьо трибуквие с крадците,мошениците,бандитите "продажните политици" и т.н.А след това се разбра,че амнезията настъпила поради появилия се кръг от фирми ит рода на "Сапио"ли беше,или може би",
"Сепия"(Съвсем им пасва това име).Така и тези ни набутаха в поредната "миша дупка" и ни се хилеха
от името на "Независимата" съдебна система.
ТРЕТОТО прочетено нещо,от книгата,наречена Живот,беше триумфалното идване на "НВ",който
още с идването си от двубуквие се превърна в четирибуквие...Отдъхнах си с известно(вече малко предпазливо) облегчение.Вече нямаше само трибуквия(сини,червени,турско-сини).Вече имаше нещо "жълто"...Ако знаех на какво жълто предстоеше да се подхлъзнем,ама...Избрах аз жълтото,като по-малкото зло.Нещо,като наказателен вот срещу двуполюсниците - точно това уважаема г-жо,което се опитваш да ми внушиш.Ине само ти - цялата система май се е захванала със тази стръв да лови цаци...Та избрах аз жълтото и зачаках "да ни оправят" за 800 дни.
Не пропуснаха."Оправиха ни".Даже преди да изтекат 800-те дни.
След това последното оправяне,вече беше крайно време да спра с моето малоумие,защото
защото може повторението да е майка на знанието ,обаче потретването(и всяко следващо след него) си е чиста проба "баща на глупостта"
а от връзката между такива родители е ясно какво поколение ще се пръкне.
...След като толкова пъти,Животът,при всяко четене беше намествал разцентрованите от всяка следваща надежда неврони,най-после,поне за себе си,че цялата работа е в системата и че колкото и да местим мебелите,проститутките в нея си остават същите- тя е конструирана така,че
който и да попадне,иличе бъдеизхвърлен(нещо,което се случва рядко),или ще бъде погълнат,НО НИКОГА ПРИОБЩЕН!
Е,не искам да те обиждам,но както виждаш -излагам факти.
.....И спокойно,спирам вече!
неграмотният анонимник
на авторката за добрия анализ!
цитирайНезависимо чии симпатизанти/гласоподаватели са коментиращите тук, моля, прочетете и подкрепете тази Петиция: Да не допуснем нито един агент на ДС в 41-вото Народно събрание!
От: Група "Граждански кураж" - Фейсбук
Линк на петицията: http://bgpetition.com/ne_na_ds_agentite_v_parlamenta/index.html
Предварително Ви благодаря!
цитирайОт: Група "Граждански кураж" - Фейсбук
Линк на петицията: http://bgpetition.com/ne_na_ds_agentite_v_parlamenta/index.html
Предварително Ви благодаря!
Не съм казала, че Зелените СЪЗНАТЕЛНО помагат на Доган. Но разгледай числата. За 20 години видях доста хора с добри намерения да помагат на най-лошия вариант.
27. анонимен, имаше едно правителство, кето НЕ НАПРАВИ сделка с Доган. Сети се кое.
dimish17, ти си типичен случай (не влагам нищо лошо в това определение). Допускаш грешката, която допускат повечето хора - чакаш "някой да оправи нещата". Това няма как да се случи. Трябва всеки да оправи собствения си двор. Но именно управляващите са тези, които определят правилата, по които ще стане това. За разлика от теб аз от самото начало (пък и доста преди това) съм наясно какво точно искам.
цитирай27. анонимен, имаше едно правителство, кето НЕ НАПРАВИ сделка с Доган. Сети се кое.
dimish17, ти си типичен случай (не влагам нищо лошо в това определение). Допускаш грешката, която допускат повечето хора - чакаш "някой да оправи нещата". Това няма как да се случи. Трябва всеки да оправи собствения си двор. Но именно управляващите са тези, които определят правилата, по които ще стане това. За разлика от теб аз от самото начало (пък и доста преди това) съм наясно какво точно искам.
32.
sparhawk -
ами да ви кажа
19.06.2009 09:03
19.06.2009 09:03
пак не съм съгласен. Не може просто да изчезнат другите партии, за да може СК да се бори с ДПС. Няма такъв филм. Всяка партия се бори за свое представителство. Не може другите да се махнат, за да е на друг по-удобно. Иначе най-добре нека всички просто да подкрепят ГЕРБ и това е.
цитирайДа изчезнат - не, разбира се. Да се коалират. Иначе нямат шанс. За жалост.
цитирай
34.
анонимен -
Трудно ли е за разбиране?
19.06.2009 11:00
19.06.2009 11:00
Че Костов като "единствена реална алтернатива" е най-важния гарант за запазване на статуквото?
цитирай34. анонимен, не е трудно за разбиране. Ама е толкова изтъркано, че не си струва да го коментирам.
цитирай Нямаше изобщо да гласувам ако не бяха се появили "Зелените"! Това съм го писал многократно.
Моля те, не манипулирай хората да не изразяват свободно волята си, след като дори не си се обявила против изборните бариери. Лицемерно е да поддържаш съществуването на изборен праг и да заплашваш с него потенциалните си избиратели.
Докато има ограничения на гражданските права няма да има демокрация.
цитирайМоля те, не манипулирай хората да не изразяват свободно волята си, след като дори не си се обявила против изборните бариери. Лицемерно е да поддържаш съществуването на изборен праг и да заплашваш с него потенциалните си избиратели.
Докато има ограничения на гражданските права няма да има демокрация.
maistora, напротив, много съм против изборните бариери. но в момента са даденост. И каквото и да кажа, този факт няма да се промени. Бих искала Зелените да влязат в парламента - но сам виждаш резултатите. Фактите трябва да се приемат такива, каквито са, дори и да не ни харесват. Затова и съм написала числата - всеки може да види какво става. Мястото на Зелените е в Синята коалиция - тогава биха имали значително по-голям шанс за влизане в парламента. По-добре е един-двама реални депутати отколкото никакви.
цитирайот СДС партия, в стратегечески план допусна много груба грешка, защото не остави свободна политическа ниша за евентуални свои бъдещи съюзници или дори опоненти, но винаги в полето на демократичното.
Трябва да отгледаме и наследниците си. Трябва да се грижим за тяхното израстване. Иначе след нас в политиката ще дойдат? Познай кои?
Затова подкрепете ПП"Зелените", аз разчитам на тях!
цитирайТрябва да отгледаме и наследниците си. Трябва да се грижим за тяхното израстване. Иначе след нас в политиката ще дойдат? Познай кои?
Затова подкрепете ПП"Зелените", аз разчитам на тях!
Г-не, maistora, чета т.н. Ви спор/разговор с автора на този блог. И четейки все повече НЕ доумявам... Авторът на блога изразява и защитава Своята позиция, прав или крив, но Вие, maistora, НЕ защитавате НИКАКВА позиция, в която ДА сте убеден/а, Вие просто се занимавате с празнословие. ЗАЩО? Според мен, защото нямате позиция, в която да сте убеден/а. МОЖЕ БИ ще Ви е от полза в изграждането на някаква наистина лична позиция, ако посетите, например, този адрес - http://www.svobodata.com
Останете си със здраве, г-не/г-жо - maistora!
цитирайОстанете си със здраве, г-не/г-жо - maistora!
Прочетох много внимателно написаното от теб. Аз няма да ти казвам за кого да гласуваш. Но, моля те, гласувай! Не спирай да опитваш да промениш нещата, въпреки разочарованието! Ако спрем да опитваме, значи са постигнали целта си, значи са ни победили... Няма начин всички хора да са маскари! Аз не съм, мисля че и ти не си, вероятно има много като нас. Не е лесно, но щом други са успели да направят държавите си прилични, значи и ние го можем! И при тях не е станало изведнъж. Понякога са нужни столетия, а не четири "петилетки". Но все отнякъде трябва да започнем. Нека се опитаме всеки път да избираме все по-свестни хора! А това става с гласуване, нали? Нека го направим, ако не заради нас самите, заради децата и внуците си, нека го направим заради България. За да я има и тогава, когато нас вече няма да ни има... Затова те моля отново, теб и всички свестни хора, гласувайте! Ще ви отнеме съвсем малко време да го направите, но ще знаете, че не сте се предали. И може би ще продължите да мечтаете...
"Човек е толкова голям, колкото са големи мечтите му!" - Не знам кой го е казал, но е бил мъдър.
цитирай"Човек е толкова голям, колкото са големи мечтите му!" - Не знам кой го е казал, но е бил мъдър.
Според мен, казаното в предходния коментар за "мечтата"! Би могла тази приказка да се изкаже и по друг начин, а именно: Надеждата умира последна, т.е. тя си отива със самия, конкретен човек. А докато НЕГО, конкретният човек го има - има Я и конкретната, лична надежда! А тя, надеждата, винаги е свързана с бъдещето, което неминуемо е свързано с децата, защото ТЯХНО е бъдещото.
С две думи, да се опитаме ПОНЕ да мечтаем за
по-добро бъдеще за ДЕЦАТА на БЪЛГАРИЯ!
цитирайС две думи, да се опитаме ПОНЕ да мечтаем за
по-добро бъдеще за ДЕЦАТА на БЪЛГАРИЯ!
Мечти, надежди, вяра... Ако ги нямаме, за какво, по дяволите, живеем?! И що за живот би било това? "Родих се, ядох, спах, умрях." Някой яде, за да живее, друг живее, за да яде. Надявам се, че от първия вид сме повече!
цитирай
43.
анонимен -
...Но,моля,те,гласувай!
22.06.2009 21:42
22.06.2009 21:42
Marystaneva,
Аз няма да призовавам за нищо! Изразявам само ЛИЧНО мнение.И то е свързано с призива ти да гласувам.Да не спирам да опитвам да променя нещата.
Според теб ако спрем да опитваме ,значи са постигнали целта си.А Аз бих желал да кажа точно обратното:когато гласуваме,ние работим за запазване на статуквото,ЗАЩОТО НИЕ ГЛАСУВАМЕ
В НАЛОЖЕНИТЕ НИ ОТ ТЯХНАТА СИСТЕМА РАМКИ И ПРАВИЛА И ПО ТОЗИ НАЧИН ВЪЗПРОИЗВЕЖДАМЕ ДО БЕЗКРАЙНОСТ ЕДНИ И СЪЩИ П О С Ъ Д Ъ Р Ж А Н И Е РЕЗУЛТАТИ.
В моя поглед върху нещата ние сме поставени в положението на онова муле,което е впрегнато
в един долап с наушници и въртейки се в кръг,около долапа(например за вадене на вода от някой кладенец),за да не му се завие свят от това въртене МУ СЕ СЪЗДАВА ИЛЮЗИЯТА,ЧЕ СЕ ДВИЖИ НАПРЕД.Докога?Ами докато господарят му не реши това.Ето,в такива добичета са ни превърнали и та кива илюзии са ни създали...
Но аз в един момент успях да махна наушниците,от което ми се зави свят...но все пак прогледнах...и
успях за себе си да се измъкна от този омагьосан кръг и да проумея, че наоколо ми е пълно с такива
"долапи" и вероятността да попадна на друг е много голяма и че единственото спасение е ДА
ПРЕМАХНЕМ "ДОЛАПИТЕ" -- С ДРУГИ ДУМИ,СИС-
ТЕМАТА.И ПЪРВАТА КРАЧКА ЗА ТОВА Е МАСОВО ДА НЕ ГЛАСУВАМЕ!Защото,тяхната единствена цел
с нашето масово гласуване е ДА ИМ ПРИДАДЕМ ЛЕГИТИ
МНОСТ ПРЕД ВЪНШНИЯ СВЯТ!Не пред нас самите,за
щото те отдавна са разпределили ролите си и
няма никакво значение кое физическо лице ще ги
изиграе.Спирам дотук и смея да се надявам,че съм бил достатъчно ясен,обяснявайки мотива си,да
не гласувам.
..онзи "трън":dimish17
изиграе.
цитирайАз няма да призовавам за нищо! Изразявам само ЛИЧНО мнение.И то е свързано с призива ти да гласувам.Да не спирам да опитвам да променя нещата.
Според теб ако спрем да опитваме ,значи са постигнали целта си.А Аз бих желал да кажа точно обратното:когато гласуваме,ние работим за запазване на статуквото,ЗАЩОТО НИЕ ГЛАСУВАМЕ
В НАЛОЖЕНИТЕ НИ ОТ ТЯХНАТА СИСТЕМА РАМКИ И ПРАВИЛА И ПО ТОЗИ НАЧИН ВЪЗПРОИЗВЕЖДАМЕ ДО БЕЗКРАЙНОСТ ЕДНИ И СЪЩИ П О С Ъ Д Ъ Р Ж А Н И Е РЕЗУЛТАТИ.
В моя поглед върху нещата ние сме поставени в положението на онова муле,което е впрегнато
в един долап с наушници и въртейки се в кръг,около долапа(например за вадене на вода от някой кладенец),за да не му се завие свят от това въртене МУ СЕ СЪЗДАВА ИЛЮЗИЯТА,ЧЕ СЕ ДВИЖИ НАПРЕД.Докога?Ами докато господарят му не реши това.Ето,в такива добичета са ни превърнали и та кива илюзии са ни създали...
Но аз в един момент успях да махна наушниците,от което ми се зави свят...но все пак прогледнах...и
успях за себе си да се измъкна от този омагьосан кръг и да проумея, че наоколо ми е пълно с такива
"долапи" и вероятността да попадна на друг е много голяма и че единственото спасение е ДА
ПРЕМАХНЕМ "ДОЛАПИТЕ" -- С ДРУГИ ДУМИ,СИС-
ТЕМАТА.И ПЪРВАТА КРАЧКА ЗА ТОВА Е МАСОВО ДА НЕ ГЛАСУВАМЕ!Защото,тяхната единствена цел
с нашето масово гласуване е ДА ИМ ПРИДАДЕМ ЛЕГИТИ
МНОСТ ПРЕД ВЪНШНИЯ СВЯТ!Не пред нас самите,за
щото те отдавна са разпределили ролите си и
няма никакво значение кое физическо лице ще ги
изиграе.Спирам дотук и смея да се надявам,че съм бил достатъчно ясен,обяснявайки мотива си,да
не гласувам.
..онзи "трън":dimish17
изиграе.
когато човек прави нещо (или не прави) винаги трябва да преценява какъв екрайния резултат. "Няма пък да им гласувам" е като реакция на малко дете - няма пък да ям. И какво очакваш да се получи, като не гласуваш? Някой да се откаже от управлунието? Някой да напусне политиката? Няма да стане. Отсега виждам ехидната усмивка на Доган, който е трета(!) политическа сила. Защото неговите хора ВИНАГИ гласуват. Стой си затънал до уши в лайната и повтаряй - "не давам да ме чистят и аз няма да чистя". Всъщност на някои хора си им харесва да са до шия в лайна.
цитирай
45.
анонимен -
...от онзи-"до шията"...
23.06.2009 14:53
23.06.2009 14:53
...когато "човек" има край себе си само купчини лайна,с различни наименования,наречени партии,
за която и купчина да гласуваш все излиза лайно.А
на хора,които четат само последните две думи от цяла една обосновка,мога само да повточя думите
Пушкин:
НЕ ОСПОРИВАЙ ГЛУПЦА!
...това ще кажа и ще свърша...въобще
цитирайза която и купчина да гласуваш все излиза лайно.А
на хора,които четат само последните две думи от цяла една обосновка,мога само да повточя думите
Пушкин:
НЕ ОСПОРИВАЙ ГЛУПЦА!
...това ще кажа и ще свърша...въобще
Мислех да не разговарям повече с вас. Бях подготвил нещо за отговор и дори го пуснах, но след това ми се стори неучтиво и след 5 минути го изтрих.
Анонимен № 43 е прав. С вас не трябва да се спори.
Може би сте учители на деца?
По повод отговор № 37 ще разкажа една притча.
Имало двама приятели, които често разхохдали любимите си кучета заедно в парка. Докато хората седяли на някоя пейка и разговаряли за нещата от живота, кучетата тичали щастливи, помирисвали се под опашките и се овъргалвали в каквито екстременти намерят. Когато се уморяли достатъчно лягали близо до хората и се чудели защо разговарят като нищо не им се разбира. И така докато не им сложат поводите за да ги приберат и нахранят.
цитирайАнонимен № 43 е прав. С вас не трябва да се спори.
Може би сте учители на деца?
По повод отговор № 37 ще разкажа една притча.
Имало двама приятели, които често разхохдали любимите си кучета заедно в парка. Докато хората седяли на някоя пейка и разговаряли за нещата от живота, кучетата тичали щастливи, помирисвали се под опашките и се овъргалвали в каквито екстременти намерят. Когато се уморяли достатъчно лягали близо до хората и се чудели защо разговарят като нищо не им се разбира. И така докато не им сложат поводите за да ги приберат и нахранят.
Драги ми господине, или госпожо с подпис "maistora", ВИЕ тук, в този блог, и под този постинг с мен НЕ сте разговаряли!!! Моля, да прочетете нагоре коментарите и САМ/САМА да се убедите, че това е ВЯРНО. Ако случайно имате предвид явно свое АНОНИМНО навлизане в МОЯ блог в blog.bg на адрес: http://vselenche.blog.bg/lichni-dnevnici/2007/11/20/dali-da-otvoria-moia-blog.134697, това Е друго.
Отново КАТЕГОРИЧНО повтарям, че Вие НЯМАТЕ мнение по разисквания проблем ТУК, в блога на veselaj и поради тази причина занимавате останалите коментиращи с ГЛУПОСТИ!
Беше ми драго, и ако обичате, уплътнявайте свободното си време с ПО-малко глупости, т.е. НЕ се опитвайте да търкаляте околните/коментиращите по околовръстното! Прозрачен/а сте!
Поздрави!
цитирайОтново КАТЕГОРИЧНО повтарям, че Вие НЯМАТЕ мнение по разисквания проблем ТУК, в блога на veselaj и поради тази причина занимавате останалите коментиращи с ГЛУПОСТИ!
Беше ми драго, и ако обичате, уплътнявайте свободното си време с ПО-малко глупости, т.е. НЕ се опитвайте да търкаляте околните/коментиращите по околовръстното! Прозрачен/а сте!
Поздрави!
veselaj ти е отговорила вече и въпреки че симпатизираме на различни десни партии, в този случай я подкрепям. Макар че не бих се изразила чак толкова цветущо като нея, но по принцип е права. "Аз пък няма да им гласувам!" не е решение на проблема. Всички искаме промяна, но ако не правиш нищо, няма как да промениш нещо.
цитирай
49.
анонимен -
48.marystaneva
24.06.2009 07:55
24.06.2009 07:55
Имам "чувството",че се намираме на Вавилонската кула и всеки си "говори нещо,но никой не го разбира какво казва.За да не се повтарям непрекъснато,мога да ти препоръчам внимателно(ама,много внимателно)
да прочетеш 43 и 46(особено частта със притчата)
Освен това си позволявам да ти препоръчам още когато излагаш дадено мнение(призива да се гласува
непременно) да посочиш някакви мотиви.Защото
за мен лично не могат числовите еквилибристики
изложени от автора на статията да бъдат мотив.
Всеки,който може поне малко да "смята"(не говоря да е усвоил някакви математически "върхове")
знае че и да сменим местата на събираемите,сбо-
рът им си остава един и същ.Или,казано "по народному",ако в един бардак се сменят стаите на проститутките,от това няма да се получи молитвен дом.
....приятно четене,със мислене...
цитирайда прочетеш 43 и 46(особено частта със притчата)
Освен това си позволявам да ти препоръчам още когато излагаш дадено мнение(призива да се гласува
непременно) да посочиш някакви мотиви.Защото
за мен лично не могат числовите еквилибристики
изложени от автора на статията да бъдат мотив.
Всеки,който може поне малко да "смята"(не говоря да е усвоил някакви математически "върхове")
знае че и да сменим местата на събираемите,сбо-
рът им си остава един и същ.Или,казано "по народному",ако в един бардак се сменят стаите на проститутките,от това няма да се получи молитвен дом.
....приятно четене,със мислене...
Ако от толкова партии не можеш да намериш някоя, която поне в известна степен да те представлява, не ми остава друго, освен да те посъветвам да си направиш своя партия.
Колкото до "числовите еквилибристики", които за теб не могат да бъдат мотив, ще ти напомня, че сега ДПС е трета политическа сила. Ако българите не гласуват, може да стане и първа, защото електоратът на Доган винаги гласува. Това ли искаш? Аз - не!
И не става дума за нов бардак със стари к...и. В партията, за която ще гласувам, почти всички кандидати са хора, които не са участвали във властта и не са обременени с негативите на предишните управления. Болшинството от тях са и достатъчно млади, така че със сигурност не са имали връзки и с бившата ДС. Младостта им е предимство и защото все още имат идеали, в които вярват. Не можеш да слагаш всички под общ знаменател - хората сме различни.
цитирайКолкото до "числовите еквилибристики", които за теб не могат да бъдат мотив, ще ти напомня, че сега ДПС е трета политическа сила. Ако българите не гласуват, може да стане и първа, защото електоратът на Доган винаги гласува. Това ли искаш? Аз - не!
И не става дума за нов бардак със стари к...и. В партията, за която ще гласувам, почти всички кандидати са хора, които не са участвали във властта и не са обременени с негативите на предишните управления. Болшинството от тях са и достатъчно млади, така че със сигурност не са имали връзки и с бившата ДС. Младостта им е предимство и защото все още имат идеали, в които вярват. Не можеш да слагаш всички под общ знаменател - хората сме различни.
51.
анонимен -
50.marystaneva,
24.06.2009 17:38
24.06.2009 17:38
Ти ли не ме разбра,или аз не успях(за кой ли път)
да го кажа.затова сега ти препоръчвам отново внимателно( и то много),да прочетеш "казаното в т.2.Само като "пояснение"мога да добавя,че:БАРДАКЪТ
Е СИСТЕМАТА,А К...ТЕ В НЕГО СА ПАРТИИТЕ!
И,че младите и неопетнените при движението си
нагоре по партийната йерархия ще бъдат така пресяти,че да станат като "старите".И нещата
ще се "наместят" когато всички бъдат добре оцапани,а всички непригодни ,просто ще отпаднат.
Между другото,знаете ли,какви фигури са били
приемани в "редиците' на СС войските на Хитлер-
всеки кандидат есесовец е бил длъжен пред очите на себеподобните си да застреля поне един
"враг на отечеството".Който не е ставал за това-
марш във Вермахта и на първа бойна линия
на Източния фронт.
...И,може би,след тези "17 мига от пролетта" ще
сте разбрали,какво искам да кажа.
...Помози Бог..
цитирайда го кажа.затова сега ти препоръчвам отново внимателно( и то много),да прочетеш "казаното в т.2.Само като "пояснение"мога да добавя,че:БАРДАКЪТ
Е СИСТЕМАТА,А К...ТЕ В НЕГО СА ПАРТИИТЕ!
И,че младите и неопетнените при движението си
нагоре по партийната йерархия ще бъдат така пресяти,че да станат като "старите".И нещата
ще се "наместят" когато всички бъдат добре оцапани,а всички непригодни ,просто ще отпаднат.
Между другото,знаете ли,какви фигури са били
приемани в "редиците' на СС войските на Хитлер-
всеки кандидат есесовец е бил длъжен пред очите на себеподобните си да застреля поне един
"враг на отечеството".Който не е ставал за това-
марш във Вермахта и на първа бойна линия
на Източния фронт.
...И,може би,след тези "17 мига от пролетта" ще
сте разбрали,какво искам да кажа.
...Помози Бог..
Анонимен, не гласувай, щом сегашното положение ти харесва. Това си е твое право. Но поне имай смелостта да си го признаеш. Защото ми омръзна да слушам за "страдащия народ" и "лошите политици". Сякош тия политици са някакви извънземни. Какъвто народа, такива му и политиците.
цитирайКъм автора на блога - VESELAJ!
Моля те, недей повече се обяснява с разни Анонимници тук в блога ти, вкл. и с нЕкои НЕ анонимници, влезли с ника си тук и коментиращи под този твой постинг. Тези дами и господа, коментиращи под този твой постинг НЯМАТ мнение - ТЕ са в случая някакви платени или не платени дами и господа, пледиращи за чужда кауза, която дори НЕ разбират, и то само ей така - да се намират на приказка. С две думи, това са дами и господа, които просто си чешат езика, вероятно, уплътнявайки си по този начин свободното време. ТЕ трябва да бъдат посъветвани от НАС, останалите, да вървят на..., вкл. да си изпият овреме съответните хапчета.
Искрено се надявам, veselaj, че правилно ще разбереш какво се опитвам да ти кажа! Стана прекалено глупаво вече, а блогът е твой и написаните глупотевини остават при теб.
Хубава вечер!
цитирайМоля те, недей повече се обяснява с разни Анонимници тук в блога ти, вкл. и с нЕкои НЕ анонимници, влезли с ника си тук и коментиращи под този твой постинг. Тези дами и господа, коментиращи под този твой постинг НЯМАТ мнение - ТЕ са в случая някакви платени или не платени дами и господа, пледиращи за чужда кауза, която дори НЕ разбират, и то само ей така - да се намират на приказка. С две думи, това са дами и господа, които просто си чешат езика, вероятно, уплътнявайки си по този начин свободното време. ТЕ трябва да бъдат посъветвани от НАС, останалите, да вървят на..., вкл. да си изпият овреме съответните хапчета.
Искрено се надявам, veselaj, че правилно ще разбереш какво се опитвам да ти кажа! Стана прекалено глупаво вече, а блогът е твой и написаните глупотевини остават при теб.
Хубава вечер!
vselenche, много правилно е казано. Но с анонимните споря, защото коментарите ще се прочетат и от мислещи хора. Именно те ще могат да сравнят моите доводи и тези на анонимните. И да се замислят. По този начин анонимниците ми помагат - умния човек лесно ще види разликата.
цитирайЯвно добре разбира театърът "ЖИВОТ" - всеки си има роля и неговата е на ням свидетел. С такъв човек, срещу такава нагласа няма смисъл да се спори. Той съжалява, че се е родил, всичко му пречи, всеки му е крив и нищо няма да направи, понеже е убеден, че от него нищо не зависи. Ако по някакъв начин се опитва да каже друго - просто шикалкави, заблуждава (но не другите, а себе си ;) ). Проблемът в България е, че мислещите хора са малко. Тези, които се замислят неизменно стигат до извода, че и от мен зависи нещо -съответно, прави нещо. Другите си балтаят.
Има една партия, макар (или заради това) нова, която иска смяна на системата, предлага начин и ще направи всичко възможно това да се случи, независимо дали ще успее да влезе в този парламент, или с действия извън парламента, но хората трябва да знаят, че съществува (самостоятелно!!!). Който отрича съществуването й е сляп. Ако не разбира съществуването й - е посредствен.
Бардакът е ясен - трябва да се промени. Не балтай ами действай!
Аз ъсм от ЗЕЛЕНИТЕ и съм кандидат - в момента в който се усетя или ми кажат, че съм завършен политик (по сегашното значение на израза) ще сложа точка на политическият си живот. Ако някой от досегашните го бе направил, сега нямаше да сме на този хал. Аз си нося и ще си нося личната отговорност да не ме мрази, да не се срамува от мен или да не ме съжалява детето ми. За да се случи ще правя каквото трябва - ще променям системата (Бардака), както и с каквото мога. Включително и с този си коментар :)
Поздрави и успехи на всички, които правят същото!!!
цитирайИма една партия, макар (или заради това) нова, която иска смяна на системата, предлага начин и ще направи всичко възможно това да се случи, независимо дали ще успее да влезе в този парламент, или с действия извън парламента, но хората трябва да знаят, че съществува (самостоятелно!!!). Който отрича съществуването й е сляп. Ако не разбира съществуването й - е посредствен.
Бардакът е ясен - трябва да се промени. Не балтай ами действай!
Аз ъсм от ЗЕЛЕНИТЕ и съм кандидат - в момента в който се усетя или ми кажат, че съм завършен политик (по сегашното значение на израза) ще сложа точка на политическият си живот. Ако някой от досегашните го бе направил, сега нямаше да сме на този хал. Аз си нося и ще си нося личната отговорност да не ме мрази, да не се срамува от мен или да не ме съжалява детето ми. За да се случи ще правя каквото трябва - ще променям системата (Бардака), както и с каквото мога. Включително и с този си коментар :)
Поздрави и успехи на всички, които правят същото!!!
56.
анонимен -
"Ням" свидетел,но с мозък,отколкото
25.06.2009 22:18
25.06.2009 22:18
...бръщолевеща овца!Я,ти вече направо си готов за политически труп.Остава и овцете да те изберат.Откъде бе "тикво нмепоръбена " си присвояваш правото да ми преписваш неща,които не съм казвал и от къде накъде си станал такава врачка да знаеш ,какво съжалявам?Ти ,бе тикво тоталитарна
не разбра ли ,че можеш да говориш само от свое име,ане от името на(както сте свикнали да бръщолевите)"цялото прогресивно човечество!
Кой ти дава право да фалшифицираш чужди изказвания?Или,може би вече си достатъчно натрениран и рафиниран като фалшификатор,за така мечтаното ти "Народно събрание"?
И понеже си много "ербап" и се периш като политик
СЧИТАЙ,че съм първият който ще ти каже да се пръждосваш от политиката и отидеш там където ти е мястото.И за разлика от теб,аз няма да каканижа,"че си сляп и посредствен"защото допускам,че все за нещо те бива и е добре да си намериш това място.
А,НАКРАЯ,КОЙ ЗНАЕ,ЗАЩО,ИСКАМ ДА ТИ КАЖА,ЧЕ
НИКОЯ СИСТЕМА НЕ СЕ Е ПРОМЕНИЛА САМА,ОТ-
ВЪТРЕ",ЗА КОЕТО НЕЩО БЛЕНУВАШ ТИ.ЗА СПРАВКА
МОГАТ ДА ТИ ПОСЛУЖАТ ВСИЧКИ СВЕТОВНИ РЕВОЛЮ
ЦИИ!ТЕ,А,НЕ НАШАТА ПИШМАН "НЕЖНА" БЪЛВОЧ.
...ЖЕЛАЯ ти творчески успехи при усвояване на "промените" на системата!Ти имаш определено добри "заложби".ЗА СПРАВКА,ГОРЕОПИСАНИТЕ ФАЛШИФИКАЦИИ!Хвала и дерзай!
цитирайне разбра ли ,че можеш да говориш само от свое име,ане от името на(както сте свикнали да бръщолевите)"цялото прогресивно човечество!
Кой ти дава право да фалшифицираш чужди изказвания?Или,може би вече си достатъчно натрениран и рафиниран като фалшификатор,за така мечтаното ти "Народно събрание"?
И понеже си много "ербап" и се периш като политик
СЧИТАЙ,че съм първият който ще ти каже да се пръждосваш от политиката и отидеш там където ти е мястото.И за разлика от теб,аз няма да каканижа,"че си сляп и посредствен"защото допускам,че все за нещо те бива и е добре да си намериш това място.
А,НАКРАЯ,КОЙ ЗНАЕ,ЗАЩО,ИСКАМ ДА ТИ КАЖА,ЧЕ
НИКОЯ СИСТЕМА НЕ СЕ Е ПРОМЕНИЛА САМА,ОТ-
ВЪТРЕ",ЗА КОЕТО НЕЩО БЛЕНУВАШ ТИ.ЗА СПРАВКА
МОГАТ ДА ТИ ПОСЛУЖАТ ВСИЧКИ СВЕТОВНИ РЕВОЛЮ
ЦИИ!ТЕ,А,НЕ НАШАТА ПИШМАН "НЕЖНА" БЪЛВОЧ.
...ЖЕЛАЯ ти творчески успехи при усвояване на "промените" на системата!Ти имаш определено добри "заложби".ЗА СПРАВКА,ГОРЕОПИСАНИТЕ ФАЛШИФИКАЦИИ!Хвала и дерзай!
Явно съм нацелил точно "в десетката".
Щом сипеш огън и жупел... :) - напълно потвърждаваш, че си посредствен.
Народното събрание изобщо не ми е мечтано. Ако там всичко си беше наред аз щях (а и не само аз) да съм щастлив . . .. като теб може би. щото ти си си щастлив - макар и да бръщолевиш врели некипели - ти си стоиш твърдо зад ширещото се СТАТУКВО и си правиш гимнастика на езика .. .нищо повече.
Дали съм плитичеки труп - ти сигурно си последния с определящото мнение . .. .щото просто такова нямаш.
Даже не си забелязал, че моето мнение (не блян) е точно такова - никоя сисема не се променя от само себе си, затова съм преодолял мен самия за да опитам промяна в тази система.
А ... това с тивата . . . ще го преживея . .. мнооого "прогресивни", като теб са опитвали да ме квалифицират... Аз съм си аз - нищо повече, нищо по-малко. Явно ти си имаш проблем с личността, съответно - доктор, хапчета, специализирано заведение . . .
Аз си имам име, лице (нито съм тоталитарен,у нито пък тиква). . . а ти си жалък "анонимник" . . .даже без кавички!
Ако съм на собственичката на Блога направо ще те "банна" след такива обиди... Дай си данните и да видиш какво ще ти се случи . .. след като ти си "ербап"! Ако си още по- "ербап" може и лично да се срещнем...
veseaj Извинявай, ако съм предизвикал смут в товето пространство!
цитирайЩом сипеш огън и жупел... :) - напълно потвърждаваш, че си посредствен.
Народното събрание изобщо не ми е мечтано. Ако там всичко си беше наред аз щях (а и не само аз) да съм щастлив . . .. като теб може би. щото ти си си щастлив - макар и да бръщолевиш врели некипели - ти си стоиш твърдо зад ширещото се СТАТУКВО и си правиш гимнастика на езика .. .нищо повече.
Дали съм плитичеки труп - ти сигурно си последния с определящото мнение . .. .щото просто такова нямаш.
Даже не си забелязал, че моето мнение (не блян) е точно такова - никоя сисема не се променя от само себе си, затова съм преодолял мен самия за да опитам промяна в тази система.
А ... това с тивата . . . ще го преживея . .. мнооого "прогресивни", като теб са опитвали да ме квалифицират... Аз съм си аз - нищо повече, нищо по-малко. Явно ти си имаш проблем с личността, съответно - доктор, хапчета, специализирано заведение . . .
Аз си имам име, лице (нито съм тоталитарен,у нито пък тиква). . . а ти си жалък "анонимник" . . .даже без кавички!
Ако съм на собственичката на Блога направо ще те "банна" след такива обиди... Дай си данните и да видиш какво ще ти се случи . .. след като ти си "ербап"! Ако си още по- "ербап" може и лично да се срещнем...
veseaj Извинявай, ако съм предизвикал смут в товето пространство!
Последният коментиращ написал към автора на блога ТУК:"veselaj Извинявай, ако съм предизвикал смут в товето пространство!"
Ле-ле, ако тая ГЛУПОТЕВИНА би се разигравала в МОЯ блог, щях да разкарам/пратя всичките разни навлеци по всички демократични правила - АУТ! Щото ТУК, след този постинг, имащ отношение към "зелените" - различни люде го употребиха с различни ПСЕВДО цели. А що се отнася до ЗЕЛЕНИТЕ аз лично имах/м най-доброто отношение към тях, ама МАЙ след този постинг /КОМЕНТАРИ почват да ми стават вече ДОСТА неразбираеми с ТЕХНИТЕ т.н. "чистички позиции".
А инак, моля за извинение, veselaj, но аз бих пратила тази ТУК, под този ти постинг, псевдо-дискусия на "кино", НЕ струва, дори и за случайно отбилия се тук НЯКОЙ СИ решил да прочете...
цитирайЛе-ле, ако тая ГЛУПОТЕВИНА би се разигравала в МОЯ блог, щях да разкарам/пратя всичките разни навлеци по всички демократични правила - АУТ! Щото ТУК, след този постинг, имащ отношение към "зелените" - различни люде го употребиха с различни ПСЕВДО цели. А що се отнася до ЗЕЛЕНИТЕ аз лично имах/м най-доброто отношение към тях, ама МАЙ след този постинг /КОМЕНТАРИ почват да ми стават вече ДОСТА неразбираеми с ТЕХНИТЕ т.н. "чистички позиции".
А инак, моля за извинение, veselaj, но аз бих пратила тази ТУК, под този ти постинг, псевдо-дискусия на "кино", НЕ струва, дори и за случайно отбилия се тук НЯКОЙ СИ решил да прочете...
Към предходния ми коментар, № 58!
Veselaj, моля отвори посочения линк И главно прочети коментарите към този 1-ви мой постинг в blog.bg - http://vselenche.blog.bg/lichni-dnevnici/2007/11/20/dali-da-otvoria-moia-blog.134697
Имам си към този постинг изведнъж ПРОСТАК-Анонимен посетител и то защото тук, при теб, ясно заявих мнението си, а именно, че смятам преобладаващата част от коментарите под този твой постинг за СПАМ, най-меко казано.
Поздрави!
цитирайVeselaj, моля отвори посочения линк И главно прочети коментарите към този 1-ви мой постинг в blog.bg - http://vselenche.blog.bg/lichni-dnevnici/2007/11/20/dali-da-otvoria-moia-blog.134697
Имам си към този постинг изведнъж ПРОСТАК-Анонимен посетител и то защото тук, при теб, ясно заявих мнението си, а именно, че смятам преобладаващата част от коментарите под този твой постинг за СПАМ, най-меко казано.
Поздрави!
Защо "vselenche" считаш, че съм навлек? За разлика от "анонимните" аз съм разпознаваем, открит и ... мисля си и толерантен?!? . .. или греша? Не бих се скрил зад анонимността за да кажа, това което мисля.
:) не си спомням да съм/сме заявявал/и "чистички позиции" (даже не разбирам, какво имаш предвид с този израз). От години работим за каузи, принципи ... дали са чистички всеки разбира сам за себе си, но политиците от Статуквото (Бардака) не ги считат за такива, понеже виждаме какво се случва. :)
...няма да досаждам...
Поздрави и успехи!
цитирай:) не си спомням да съм/сме заявявал/и "чистички позиции" (даже не разбирам, какво имаш предвид с този израз). От години работим за каузи, принципи ... дали са чистички всеки разбира сам за себе си, но политиците от Статуквото (Бардака) не ги считат за такива, понеже виждаме какво се случва. :)
...няма да досаждам...
Поздрави и успехи!
Дължа Ви извинение, без да искам съм отправила казаното от мен за "глупотевината" към Вас. Що се отнася да позицията ми към "зелените" на настоящия момент споделям казаното в този постинг от veselaj. Въпреки това мое мнение/позиция към "зелените" аз лично им желая да вкарат в 41-то НС поне 2-ма парламентаристи, инак обострилите се взаимоотношения напоследък на електорално ниво между тях и Синята коалиция е било абсолютно напразно. Особено като се има предвид, че в не един и два принципни въпроса и преди, и сега сме били/сме заедно.
цитирай
62.
анонимен -
...За "компанията"
27.06.2009 09:00
27.06.2009 09:00
"Краставите магарета" и през девет баира се подушват!Сега вече цялата компания от "единомишленици" придобива завършен вид.А при толкова много единомислие се отива направо в немислене.Друго си е постижението на "многопартийната"система-за 20 години успя да
постигне това,което предишната "еднопартийна"
не успя и за 50!Пълно обезмозъчаване под формата
на "собствен"избор!Дето се казва на "майчин"
език от другите обезмозъчени:Ашколсун,Аферим,
Машаала!Оле!
цитирайпостигне това,което предишната "еднопартийна"
не успя и за 50!Пълно обезмозъчаване под формата
на "собствен"избор!Дето се казва на "майчин"
език от другите обезмозъчени:Ашколсун,Аферим,
Машаала!Оле!
Ти си бил голям отворко, бе! Чак и квалификации раздаваш?! Сигурно затова си анонимен, защото си много "отворен"?! Ние може и да сме на едно мнение по даден въпрос, а по друг - да не сме, но поне сме разпознаваеми. Всеки открито защитава своята позиция. А ти си една безлична дребна душичка - мижитурка, скрита зад своята анонимност. За мен си никой, щом си анонимен. Дори се чудя защо изобщо ти обръщам внимание...
цитирай marystaneva, не се ядосвай на анонимния. Това са хора зеленчуци. Тях ги правят нещо, те не правят нищо. Само шумолят.
цитирайНяма проблем. Беше моментна емоция. Някой все пак трябваше да му каже колко е нищожен.
цитирай
66.
анонимен -
...И чушката е зеленчук,
27.06.2009 21:19
27.06.2009 21:19
обаче,като се загнезди на "миtницата",в състояние е да извлече и най-отявлените Ви "чувства",marystaneva!
А,функцията на такива "зеленчуци" като мен е да провокира една истинска мисловна дейност,а закостеняло "квакане" от партийните блата.А не можеш да не ми "обръщаш "внимание",точно затова,защото съм "нещо различно",в сравнение сприспивно квакащия 'единомислен "хор" от партийният жабуняк.Видяхте ли сега какво важно нещо правим ние?
...само,че това "нещо "се "вижда" с разума,а не
с блатния планктон...
цитирайА,функцията на такива "зеленчуци" като мен е да провокира една истинска мисловна дейност,а закостеняло "квакане" от партийните блата.А не можеш да не ми "обръщаш "внимание",точно затова,защото съм "нещо различно",в сравнение сприспивно квакащия 'единомислен "хор" от партийният жабуняк.Видяхте ли сега какво важно нещо правим ние?
...само,че това "нещо "се "вижда" с разума,а не
с блатния планктон...
Нещо правим ние, гласувайки, или поне се опитваме. Ти само квакаш и не правиш нищо. Празнословието ти няма как да промени системата.
цитирайДраги господине/госпожо, това, че сте Анонимен е Ваш избор, но ПОНЕ недейте оставя коментари, които са СПАМ относно темата на дадения постинг. Освен това, когато се опитвате да иронизирате някого, предварително помислете преди да пишете. Защото инак пишете такива изречения, които са НЕразбираеми на български език и, за да бъдете разбран - трябва преводач.
цитирай
69.
анонимен -
Marystaneva,Vselenche,
28.06.2009 09:19
28.06.2009 09:19
"Животното в мен поздравява животното в теб"!
...Хаиде да видим,как ще го разберете...
Чакам отговор!
цитирай...Хаиде да видим,как ще го разберете...
Чакам отговор!
Търсене
Блогрол
1. Иван Бедров
2. parasol
3. Лъчезар Томов
4. кака Сийка
5. Блогът на nadeto
6. Д. Антонов
7. нервната акула
8. блогът на mamkamu
9. Свободинки - блог на Ваня Панайотова
10. Иванко
11. блогът на realistka
12. Радан Кънев
13. Славимир Генчев
14. aroundus
15. Блогът на Галина
16. divini
17. gantree
18. Пламен Бочев
19. /razkazvachka
20. Блогът на д-р Колевски
21. Блогън на Ева, която не е тук
22. haralanov.blog.bg
2. parasol
3. Лъчезар Томов
4. кака Сийка
5. Блогът на nadeto
6. Д. Антонов
7. нервната акула
8. блогът на mamkamu
9. Свободинки - блог на Ваня Панайотова
10. Иванко
11. блогът на realistka
12. Радан Кънев
13. Славимир Генчев
14. aroundus
15. Блогът на Галина
16. divini
17. gantree
18. Пламен Бочев
19. /razkazvachka
20. Блогът на д-р Колевски
21. Блогън на Ева, която не е тук
22. haralanov.blog.bg