Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2009 18:59 - Магарето Ийори и изборите
Автор: veselaj Категория: Политика   
Прочетен: 2331 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 04.06.2009 19:18


Докато разглеждах какво ново има из мрежата, попаднах на следния постинг: http://yyordanov.blog.bg/politika/2009/06/04/moite-prichini-da-ne-glasuvam.344126 Особено забавен ми се видя следния довод: “-защото смятам, че който и да дойде на власт ще действа както предшествениците си и ще дава пример на следващите; “ Един вид пак байганьовското “всички са маскари”. Забавното в случая е, че го пише момче на 20 г. (ако е вярно написаното в профила му). Опитах се да разбера защо смята, че всички са еднакви, след като познава само едните (преди г. е бил на 12, а през 89-та или е бил най-много пеленаче). Ето част от отговора му: “Рейсове, турци, мангали, пенсионери. Я се спрете. Дали ми говорят на цигански, турски или на български в парламента е все едно. Все няма да ги разбирам. Едните заради чуждия език. Другите заради това, че не казват нищо. До голяма степен ми е все едно кои ще са на власт, защото ще направят едно и също - ще ограбват докато могат. После ще играят игрички, ще се псуват на Околчица, ще си прехвърлят отговорности. Не им вярвам.   Бързо се отказах да споря с него. Но се сетих за един друг герой – магарето Ийори. Да, оня от “Мечо Пух”. Спомняте ли си го: Старото сиво магаре Ийори, застанало само в най-сенчестия кът на гората, с разкрачени предни крака и клюмнала на една страна глава, мислеше за разни неща. Понякога си мислеше тъжно: „Защо?“, понякога мислеше: „Закъде?“, понякога — „Колко всъщност?“, а понякога не беше много сигурно за какво мисли. Затова, като видя, че Мечо Пух крачи насам с тежките си стъпки, то се зарадва, че може да престане да мисли, а да му каже мрачно: — Как си? — А ти как си? — попита го Пух. Ийори люшна глава насам-натам:                 Не много как! — каза той. — Отдавна не знам как съм! Както виждате, и двамата звучат почти еднакво. Не ми прави впечатление, че Кулеков и хората на нашата възраст се държат като магарето Ийори. Но когато го правят хлапета, изглежда ужасно. И откъде се взеха толкова много Ийори - та.
Направи ми впечатление и нещо друго. Във всички анкети в Интернет  (даже и тая на бТВ) Синята коалиция има по-голям процент от БСП. ДПС навсякъде е с около 2%. Доста хора гласуват за ГЕРБ, Атака и Зелените. Не и за БСП и ДПС. Според социологическите проучвания резултатите са доста различни – БСП е с 18-19%1 а ДПС с 8-10%. Излиза, че ако всички, които ползват Интернет гласуват, БСП и ДПС няма да ги има никакви. И че резултатите се определят от “електората” от маалата. И от пенсионерите, на които “Костов им оряза пенсиите”. Е, хайде задайте си въпроса : На кого са му нужни магаретата Ийори. Тия, дето винаги са “не много как”. Отговорът е ясен. Там, където овцете не стигат, идват на помощ магаретата.    



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sphinx - Браво! Много точен анализ, но за ...
04.06.2009 19:20
Браво! Много точен анализ, но за жалост на много хора са им промити мозъците и даже не се опитват да разсъждават. Тъжно е, че точно голяма част от младите са в тази категория и не си дават сметка, че с пасивността си, предоставят на червени и чуждестранни пенсионери да определят бъдещето им! Жалко!!!
цитирай
2. cefulesteven - Ох, извинявам се, че и аз съм те ша...
05.06.2009 19:23
Ох, извинявам се, че и аз съм те шашнал с началото, че съм поредният:)
цитирай
3. veselaj - И ти извинявай. Вече си наясно защо ...
05.06.2009 20:14
И ти извинявай. Вече си наясно защо се уплаших. :))) Ужасно ми писна да пиша за политика!
цитирай
4. анонимен - Гласуването
07.06.2009 09:15
“Гласуване - средство и символ на властта, която свободният гражданин притежава, за да прави от себе си глупак, а от родината си - развалина”, разправя Амброуз Биърс в “Речникът на сатаната”.
Практиката го потвърждава.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: veselaj
Категория: Политика
Прочетен: 4895539
Постинги: 177
Коментари: 5810
Гласове: 9028
Спечели и ти от своя блог!