Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.06.2009 11:18 - "Сините лелички"
Автор: veselaj Категория: Политика   
Прочетен: 11744 Коментари: 47 Гласове:
0

Последна промяна: 04.06.2009 09:33


В предишния постинг има един коментар от анонимен “Чудя се кои са по-жалки - червените бабички или сините лелички.” Разбира се, стана ми криво. По-правило на подобни коментари не отговарям. Но тъй като анонимния (защо ли подобни коментари са все от анонимни?) настоява за отговор, ще го напиша в отделен пост. Кои са по-жалки, не знам. Нямам определение за “жалък”. Пък и трудно някой се преценява като “жалък” – дали съм жалка, могат да преценят другите. Мога, обаче, да обясня кои са червените бабички, и кои сините лелички. Ще започна с това, че нямам предвид възрастта и пола . В Интернет и двете са доста относителни неща. Има 25-годишни “червени бабички” и 65 годишни “сини лелички”. Никога не можеш да си сигурен дали в друг блог не съм регистрирана като 25 годишен програмист. Кои все пак са “червените бабички”? Всички, които  искат да ходят на работа (по възможност цял живот на едно и също място), да получават заплата, никой да не се интересува какво и как са свършили през работното време. Те винаги много държат за стриктното спазване на работното време, за всички права, които имат “по кодекс”, никога не правят нищо без заплащане, никога не са виновни за нищо, винаги има някой виновен за “тежкото им положение”. Търсят спасители “да ги оправят”, мразят корупцията, но нямат нищо против да дадат подкуп “за да измъкнат детето”. Обикновено се отлакват от безпаричие и вземат заем “за бала на детето”. Обичат изрази като “геноцид над пенсионерите”, “турците вън” и “всички са маскари”. На тях Костов “им взе пенсиите”, умиляват се от Станишев, като го гледат седнал на бюрото “пред секцията” и чакат да се ожени за Елена. Помнят “колко беше хубаво при Т. живков” и как “тогава всички имаха връзки”. Аз съм от породата на “сините лелички”. Или поне там ме слага анонимния. От тия, които преди 20 години бяхме по митингите. Които отгледахме децата си без памперси и с кисело мляко (и тогава беше нискокачествено). Не съжалявам за нищо. Никога не съм очаквала някой да направи нещо за мен. Затова и съм “синя”. Сините никога не са ми обещавали “светло бъдеще”. Защо бях против комунистите преди 20 г. ? Защото исках децата ми да могат да живеят по друг начин. Да могат да учат където им харесва. Да работят в който искат град. Да не им се налага да търсят “връзки”, за да си купят тоалетна хартия, кафе и телевизор. Да не са дръжни да работят 3 години “по разпределение”. Никой да не ги задължава да работят безплатно като ученици и студенти “на бригада”. Исках и друго. Който работи повече, да получава повече. Не исках да работя, за да издържам партийни секретари, цигани, профсъюзни дейци. Исках да нося отговорност за своите грешки, а не за чуждите. Не исках да стоя настрани. Не вярвах, че всички са маскари. Не казвам, че ми беше лесно. Не казвам, че не съм се разочаровала. Давам си сметка, че голямата част от моето поколение никога няма да се реализира в професията си. Беше късно да започнем отначало и много рано да спрем. Какво искам сега? Ами пак същото. Децата ми да имат възможност да работят. Да не бъдат рекетирани от мутрите. Да няма “частни градове”. Да не изглеждат смешни в очите на хората от Европа. За разлика от анонимния, аз помня всички управления от 35 години насам. Помня социализма – него няма какво да го коментирам. Помня и купоните на Луканов. Помня огромните опашки за олио, захар и сирене. Помня и правителството на Филип Димитров – тогава започнаха да се появяват турските стоки, които макар и най-евтините при тях, тук бяха луксозни стоки – не бяхме виждали по-луксозни. Можех да си купя телевизор с дистанционно. И видео. И бях много ядосана на Ф. Димитров, когато остави Доган да го свали. Така и не разбрах защо. Помня и правителството на Беров – тогава беше безвремие. А после дойде Виденов. Изчезнаха всички стоки. Доларът стана 3000 лв. Заплатата ми като учител беше 18 000. Т.е. 6(шест) долара. После дойде Костов. Не обеща нищо, освен “непопулярни мерки”. Но заплатата ми през 98 –ма стана 150 000 (при долар 1800 лв.) 83 долара. И растеше.  Докато не дойде царя.  Той трябваше да ни оправи “за 800 дни”. Оправи Доган и комунистите. Които сега отново са управляващи. И отново доходите намаляват, безработицата расте, в Европа смятат за грешка членството ни. Да, аз съм “синя леличка”. Не обичам промените. Обичам реда и спокойния живот. Но съм готова отново да скачам до припадък и да вися по магистралите. И ще се надявам до последно, че Сините ще спечелят. Защото не искам внука ми никога да преживее управление на “социалисти”. И да му се струват измислени филми като “Двойникът” и “Дами канят”. Да може спокойно да се разхожда из парка и да ходи на дискотека. Без да се страхува, че някой може да го пребие. Може да съм наивна и жалка. И прекалено емоционална. Но няма да спра. Защото Валери Петров има едно стихотворение “Японският филм”, което завършва така: “Докрай, додето разцъфтите ще мъкна влагата към вас”. И няма никога да съжаля за това.
                Доволен ли си, анонимен?
               

 



Гласувай:
0



1. анонимен - Поздравявам те!
03.06.2009 11:26
Поздравявам те!!! И аз като теб съм "синя леличка"! Идеалистка, може би в очите на някои наивна, но няма да спра да вярвам, че човека има и друго предназначение, освен да бъде консуматор! казвам се Елена и съм на 47
цитирай
2. veselaj - Благодаря, Елена. И дано има по-...
03.06.2009 11:29
Благодаря, Елена. И дано има по-малко "анонимни" като оня от предишния пост. Нямам нищо против анонимните, стига да се опитат да мислят с главите си.
цитирай
3. анонимен - да, ама не
03.06.2009 11:54
Не сме толкова анонимни, щом го попълваме този код.От горе написаното разбрах, че сте умна жена.С почти всичко написано по-горе съм съгласен.За царя не съм, защото тогава бяхме най-добре.После той отвори врати, които никой друг не можеше да отвори.Ако не беше той, нямаше да сме в ЕС или НАТО.За това няма да споря, защото го видях със собствените си очи.Лошо е, че не обичате промените.Лошото трябва да се променя към по-добро.Роден съм 1964 год. и аз търся като Вас най-добрите, хора на които да вярвам и да ни управляват по перфектен начин.Уверих се, че няма такива.Мога тук да изпиша два тома с мои разочарования от сини хора, червените не ги коментирам.Те обикновено са отлично образовани и ако надхвърлят партийните интереси са отлични управници, но почти никога не ги надхвърлят.Сините са ми разочарование и то голямо.И на тези избори няма надежда, няма..
цитирай
4. veselaj - Не е вярно, че заслугата за влиза...
03.06.2009 12:05
Не е вярно, че заслугата за влизането в ЕС и НАТО е на царя. Аз не харесвам Н. Михайлова, но не мога да не призная, че най-големи заслуги и за двете има тя. Не харесвам и С. Паси, но не отричам приноса му за влизането ни в НАТО. Като казвам, че не обичам промените, имам предвид промяната заради самата промяна. Това ми прилича като в "Карлсон" : Майка ми ме караше да си сменям чорапите. От единия на другия крак" (цитатът не е точен). Промяната има смисъл само ако е за нещо по-добро.
цитирай
5. анонимен - Интересно защо
03.06.2009 13:39
никой не се задява със сините чичковци и дядовци. Сигурно имат биологически / или друг / страх от мъже. Колкото до "анонимност ", тя спокойно се римува с " импотентност" във всичките и прояви и аспекти. Не бива да отричаме, че между тях има и достатъчно интелигентни - разочаровани и неориентирани, отричащи всичко, което не могат да осмислят по-задълбочено . Написаното и коментарите им трябва да се приемат като продукт на ситуацията и моментната им ориентировка в нея.
цитирай
6. veselaj - andreshko,
03.06.2009 13:57
ако мислех, че не са интелигентни изобщо нямаше да си правя труда да пиша :))) Лошото е, че мозъците им са промити поне толкова, колкото и на повечето комксомолски активисти от моето поколение. Макар че сега ги промиват не в посока "лошите империалисти", а "всички са маскари".
цитирай
7. анонимен - veselaj
03.06.2009 14:09
Действително моментът е такъв, че трябва да има и "добри самаряни за заблудени души ". Дано обаче по-бързо се ориентират и намалеят. Това е и в тяхен интерес !
цитирай
8. анонимен - Син чичо
03.06.2009 14:29
Бравооо
цитирай
9. анонимен - RE : 8 / хомо анонимикус /
03.06.2009 15:47
Може и да съм. Не познавам леля ти.
цитирай
10. veselaj - andreshko, мисля, че 8-ми казва за ...
03.06.2009 15:56
andreshko, мисля, че 8-ми казва за себе си, че е "син чичо" :)
цитирай
11. анонимен - Az-sam-sin-i-se-gordeia-s-tova!
03.06.2009 16:03
Гласувай - за да имаш равни права пред съда и да няма казуси "сТАВИЙСКИ" !
Гласувай - за да няма повече кражби от излишъците на държавния бюджет и европейските фондове !
Гласувай - за да не опаковат за износ органите ти, когато умреш !
Гласувай - за да не превръщат стачките в седенки !
Гласувай - за да не те подслушват в интернет !
Гласувай - за да бъдат наказани виновниците за поредната национална катастрофа !
Гласувай - за да не пребиват протестиращите студенти !
Гласувай - за да не чупят главите на протестиращите миньори !
Гласувай - за да не ходят на лов или разпивки при национални трагедии !
Гласувай - за хляба на децата си !
Гласувай - за да се отменят "крепостното право" за топлофикация и другите естествени монополи !
Гласувай за СИНЯТА КОАЛИЦИЯ ... защото всичко хубаво на този свят е СИНЬО!
цитирай
12. анонимен - loshoto e 4e, kato glasuvash za K...
03.06.2009 17:07
loshoto e 4e, kato glasuvash za Kostov , polu4avash Borisov
цитирай
13. анонимен - Интересно, Андрешко,
03.06.2009 17:29
Какво е половото разпределение при твърдия електорат. Имам подозрение, че сред "твърдия" електорат (с изключение на ДПС) преобладават (парадоксално)жените на средна и над средна възраст. Според мен никой не се закача с чичовците и дядовците защото, се очаква те правилно или грешно да са направили избора си с ума си. А, "леличките" и "бабичките", както и "весела", са "прекалено емоционални". Което може да означава и прекалено неинтелектуални. За тях доводите, фактите може да нямат значение. Този червен и син "емоционален", "твърд" електорат е разпънал българския народ на кръст от двадесет години насам.
цитирай
14. veselaj - 12. анонимен, Борисов си е даден...
03.06.2009 17:30
12. анонимен, Борисов си е даденост. По-добре борисов и Костов, отколкото Борисов и Станишев.
цитирай
15. veselaj - 13. анонимен, предполагам, че си ...
03.06.2009 17:37
13. анонимен, предполагам, че си този от предишния постинг, на когото отговарям. Аз може да съм прекалено емоционална в изказа си, но не и в избора си. И доста доводи и факти съм написала в предишните постинги. Ако четеше повече, щеше да забележиш, че голяма част от блогрола ми е на мъже. И то, о, ужас, също "твърд електорат". Ние не "разпъваме никого на кръст от двадесет години". Някои сте си разпънати на петолъчка. И ви е много трудно да живеете без окови. Но се налага. Трудно е за роба, когато е свободен.
цитирай
16. анонимен - Много анонимни
03.06.2009 17:41
Поне се номерирайте, че иначе сами ще се объркате кой кой е !!!
цитирай
17. анонимен - Ще си помислиш пак, веселадж
03.06.2009 17:47
Ще си помислиш пак веселадж, защото както е широко известно "пътя към ада е покрит с добри намерения" (една друга формулировка за "твърд", "емоционален", "безкористен" електорат.
цитирай
18. veselaj - Много съм мислила. От 89-та насам. И ...
03.06.2009 18:04
Много съм мислила. От 89-та насам. И много поводи имам да кажа "Аз ви казвах". За Радонов мърморех още преди 10 години. Не е въпрос на емоции. А на неща, които съм преживяла и премислила много пъти.
цитирай
19. анонимен - Вижте, сини хора...
03.06.2009 18:21
Вижте, ситни хора, всичко, което сме могли да си кажем, сме си го изговорили през годините.Говорили сме го и на не-сините.Не, че е имало полза.Толкова е ясно, пътят е десен, нека го контролират десните.Нека изберем дясното и го контролираме, чрез гражданското общество, чрез всеки един от нас поотделно. И пак да говорим, в синьо, на всички, дори и на не- сините. Цветът е условен, но показателен.Комунизъм бъдеще няма, дори и Уго Чавес го знае. Питанка
цитирай
20. анонимен - Същият тип
03.06.2009 18:26
Веселадж, за теб е очевидно отношението на червената върхушка към червените бабички. За мен е очевидно отношението на синята върхушка към сините лелички - същия тип е. Голямата разлика е, че докато сините лелички могат да наблюдават червените отношения, червените няма кого да наблюдават.
цитирай
21. анонимен - Сините дадоха началото на разсипията
03.06.2009 18:30
Няма много да разстягам локуми, но по време на властването си сините:
- унищожиха икономиката на България;
- съсипаха енергетиката;
- развалиха отношенията ни с най-голямият доставчик на суровини;
- развихриха корупцията в небивали размери;
- създадоха кръг от фирми, които намазаха дебелата филия;
- унищожиха здравната реформа с принципа - от всекиго според възможностите на всичко по равно (комунизъм);
- съсипаха селското стопанство.

Възоснова на гореуопоменатите истини заявявам - "Син крак не трябва да стъпва в управлението!".
цитирай
22. анонимен - към анонимен 21
03.06.2009 18:52
И без локуми е ясно, че си от най-твърдия червен електорат. Не мога да разбера, защо всички преписват грешките в управлението само на определен цвят, ту сините това сгрешили, ту червените това сгрешили, а правителството винаги е разноцветно и уж с най-добрите кадри за момента.
цитирай
23. анонимен - A AZ SAM SIN 4I4KO
03.06.2009 18:58
VSI4KI SA MASKARI ! ZASTOTO SA OT EDNO SEMEISTVO , 4ERVENOTO , NO PAK STE CLASUVAM ZA SINITE ,ZASTOTO SA PO-MALKOTO ZLO ! JIVOTA MI SASIPA NE KOSTOV A KOMUNIZMA ! KOSTOV , TOVA E DALGA ISTORIA ! GLASUVAITE !
цитирай
24. анонимен - Какво направиха сините по време на мандатаси
03.06.2009 19:00
И какво направиха?
Нищо за народа, много за себеси!
Ще кажеш, че ни измъкнаха от кризата!
От коя криза? От тази дето ни я спретна запада, за да свали комунистите от власт?
И на каква цена?
Унищожиха спестяванията на народа!
Като Ви дадоха власт защо не започнахте да работите за народа и развитието на България?
Защо се полакумихте и решихте да си пълните джобовете с народна пара?
С какви очи излизате пред народа и му говорите за почтенност и честност?
Мислите ли, че България е САЩ? Целият Internet да залеете с простотиите си на тема "Сини" пак ще духате супата! СК не е Обама!
1000 години власт да не видите, мръсници такива!!!
цитирай
25. veselaj - 21. анонимен, какъв рай беше преди ...
03.06.2009 19:06
21. анонимен, какъв рай беше преди сините.
-чудесна икономика=купони в мирно време
-чудесна енергетика=режим на тока (два часа има ток, два - не)
-чудесни отношения с най-големия доставчик на суровини=окупация от Русия
-никаква корупция= трябваха "връзки" даже и за да си купиш тоалетна хартия.
-нямаше "кръг от фирми"=всичко си беше така и така в номенклатурата. Ние работехме с фиксирани заплати, независимо колко работиш. И издържахме партийни и комсомолски секретари, както и доносниците.
-добро селско стопанство= АПК и чесън от Полша.
За здравната система нямам сили да говоря. През 83-та убиха детето ми от безхаберие и безразличие. В София!
А ти си гласувай пак за червените. И ако искаш, ще направя подписка да ти платим билет до Северна Корея или Китай. Там живеят както искаш ти.
ПП. Отнася се и за анонимен 22.
цитирай
26. анонимен - Един собственик
03.06.2009 19:51
Ако ЦСКА и Левски имат един фактически собственик, "неговият" отбор винаги ще печели първенството.
цитирай
27. rosenlepov - veselaj
03.06.2009 19:56
Не трябва да има повече такова алчно управление,и не само корумпирано а и
бездарно ....Ще гласувам за синята идея
-видя се че няма никаква алтернатива!!
цитирай
28. veselaj - rosenlepov, надявам се никога п...
03.06.2009 20:22
rosenlepov, надявам се никога повече да няма такова управление. И много ми се иска Синята коалиция да има повече от БСП в следващия парламент.
цитирай
29. анонимен - не си оригинална ма лельо!
03.06.2009 20:27
Първо са червените после идват сините и какво едно и също вече 20години .Какъвто народа такива му политиците.А и за сведение още след сини управления БГе зависима от Русия енергиено на 100%, защо бе???Найстина материала е кофти и не става .ПЪК ИЗБЕРЕТЕ ГИ ПАК ВИДЯХМЕ ГИ НИЩО НОВО.
цитирай
30. veselaj - 29 анонимен не се и опитвам.
03.06.2009 20:35
Но за разлика от теб, съм грамотна.Поправила съм ти повечето правописни грешки. Грешните букви съм ги написала главни, а запетайките си ги открий сам. Пък като се научиш, може и да си поговорим.
" Първо са червените, после идват сините и какво- едно и също вече 20години .Какъвто народа, такива му политиците А и за сведение още след сини управления БГе зависима от Русия енергиЙно на 100%, защо бе???НаИстина материала е кофти и не става .ПЪК ИЗБЕРЕТЕ ГИ ПАК ВИДЯХМЕ ГИ НИЩО НОВО."
цитирай
31. santov - АЗ
03.06.2009 22:22
посинявам до неузнаваемост от такива анонимни. Че съм чичко, чичко съм, че съм бесен, бесен съм, че си права - много си права. И много точна, veselaj. И с хора, като теб - синьото е хубаво, защото е човешко.
Останалото ..... не ми се говори даже!
цитирай
32. анонимен - събудете се
04.06.2009 02:28
По-малко и от турците останахте,ама не...........все напред с рогата(като отбора чийто цвят представлявате:))).....и пак ще прецакате държавата!!!
Защо ли..!?
1.10 години лъгахте,че сте демократи и че "КОМУНИЗМА СИ ОТИДЕ",ама децата ни не спяха спокойно,даже ги прегазваха в дискотеките!!!
2.Разцепихте са на Костовисти,Седесари и Софиянци:)....на кого услуга направихте???
3.Върнахте Сакскуборга,ама той па взе че ВИ взе власта,а после се оказа ,че сте прецакани....други са го вербували преди вас:)
4.Сега тъкмо хората припознаха БатМан в лицето на Бат Бойко....му закачихте значката на Бат Ваньо на ревера,което само по себеси ще отблъсне поне половината наивници(в това число и мен:),които мислеха да гласуват за него!!!...и това в услуга на кого????
ИСТИНАТА Е ЕДНА,А ТЯ Е ЧЕ ВИЕ РАБОТИТЕ ЗА "ТЯХ",ТЕЗИ КОИТО ПЛЮЕТЕ,ТЕЗИ КОИТО УЖ АНАТЕМОСВАТЕ!!!АЗ БЯХ ЕДИН ОТ ВАС,НО ПРОУМЯХ И СПРЯХ ДА КОПАЯ ГРОБА НА ТАЗИ ИЗМЪЧЕНА В ГОДИНИТЕ ДЪРЖАВИЦА!!!!
цитирай
33. анонимен - Проклятие
04.06.2009 06:25
сДС, ДбС заедно с ДпС и БСП са проклятието на България!
цитирай
34. анонимен - Анонимни от цяла България , съединете се !
04.06.2009 09:17
Съединете се и гласувайте всички за Синята коалиция ! Гласувайте срещу всички " ...исти ", които още имат глисти в мозъка: социалисти, комунисти ...
цитирай
35. veselaj - santov,
04.06.2009 09:41
мисля, че все пак трябва да се говори. Веднъж вече допуснах такава грешка - омръзна ми да споря с дървени глави и се отказах. И едва сега забелязах, колко добре са промити мозъците на младите хора. И как, когато им обясниш простичко, без крещене, разбират. Аз не съм пример за "успял" човек. Но мисля, че поне няколко човека съм убедила, че розите са по-ценни от ролексите:). Даже да звучи самонадеяно.
цитирай
36. анонимен - ИЛЮЗИЯ
04.06.2009 11:09
Ако не беше ИЛЮЗИЯТА за промяна, подхранвана главно от Синята коалиция, ГЕРБ и такива като Атака, Яне и пр., българският народ щеше да се надигне и да измете бандата наречена политическа класа на България. Щеше да има ново велико народно събрание, нов избирателен закон, нови хора, истинска, а не илюзорната промяна - да сменяш червения със син костюм и да продължаваш да крадеш законно, необезпокояван. Така, че Синята коалиция е просто един клапан за изпускане на налягането и за запазване на системата, която очевидно работи добре - става дума за стотици милиарди, за геостратегия и т.н. Така, че сините лелки имат важна функция в българското общество.
цитирай
37. veselaj - 36. анонимен,
04.06.2009 11:37
а откъде ще ги вземеш тия нови "светли" личности? Пък и това веднъж вече го правихте с царя. Той докара уж чисто нови хора от чужбина. И смени и сини, и червени. Резултатът?
цитирай
38. анонимен - Забрана
04.06.2009 11:53
Забрана за участие на всички политици от последните двадесет години до ранг на зам.министър, освен това когато веднъж се помете основно, следващите лъжци-крадци ще внимават много повече изобщо няма да са нагли (като Костов например) и ще си отиват само при съмнение, а не да се хилят и да поучават в морал при доказани и очевидни престъпления.
цитирай
39. анонимен - Прекалено си интелигентна за синя леличка
04.06.2009 11:56
Затова и пишеш толкова много и защитаваш сините толкова яростно и неуморно - защото ти е трудно да убедиш себе си.
цитирай
40. veselaj - 39. анонимен, благодаря, че ме с...
04.06.2009 13:03
39. анонимен, благодаря, че ме смяташ за интелигентна. Не, не пиша за да убедя себе си. Колкото и невероятно да си се струва, аз никога не съм имала проблеми нито с комунистите, нито с мутрите. Нещо като венерианска жаба съм (от "Луните на Юпитер на А. Азимов). :))) Всички ме толерират, защото съм им симпатична по някакъв начин. Това не ми пречи да съм обективна. Например, ще гласувам преференциално за Н. Михайлова, макар че не я харесвам. Защото "стои" много добре като лице на България. Колкото до Костов - би трябвало да схванеш, че наистина е с класа над всички останали политици. Не защото е честен, вегетарианец и т.н., а защото знае какво прави. И наистина няма сериозна издънка. Колкото и кал да се излива отгоре му, никой не може да го обвини в нищо конкретно. БГА Балкан, АЕЦ и орязаните пенсии не си струва да ги коментираме...
цитирай
41. анонимен - МОЖЕ БИ
04.06.2009 13:56
Интелигентна си за синя леличка. След като ми довери вижданията си под №40, съм принуден с неудоволствие да добавя МОЖЕ БИ. А за Костов съм сигурен, че знае какво прави, както и Станишев - издевателстват над българския народ, като основния им инструмент е "твърдия" електорат.
цитирай
42. veselaj - Не зная на колко си години и дали имаш ...
04.06.2009 14:14
Не зная на колко си години и дали имаш база за сравнение. Аз вече казах, какъв е Костов не ме интересува. Не зная и какво разбираш под "издевателство". Само докато Костов беше в управлението (имам предвид и това на Д. Попов, и това на Ф. Димитров) имаше някакво развитие и някаква сигурност в държавата. Това ми трябва на мен. Нито ще се женя за Костов, нито ще го осиновявам. А ти какво очакваш от един политик, замислял ли си се?
цитирай
43. анонимен - Много неща
04.06.2009 16:10
Но и поне да не лъже, да не краде и да не убива...Смяташ ли че войната по пътищата не е политическа отговорност, а престъпността, идиотщтината в здравеопазването... И в нашия случай ако може да е етнически българин.
цитирай
44. veselaj - Напротив, смятам, че всичко това е ...
04.06.2009 16:24
Напротив, смятам, че всичко това е отговорност на политиците (както и наша). Доста съм писала то това. И от опит знам, че само при Костов нещата бяха сравнително добре. Изчезнаха "застрахователите" рекетьори (които в момента отново рекетират), рязко беше спаднала престъпността, доходите растяха и то реално, а не чрез кредити. Не казвам, че е било идеално. Но бяха започнали промени към по-добро. При царя промените спряха (те затова и го докараха, само той можеше да накара хората да не гласуват за Костов), а при Станишев тръгнахме назад. Ако Сините не спечелят достатъчно, ГЕРБ или ще се коалира с БСП (което не изключвам и ако спечелят), или ще върне мандата. Това значи още няколко месеца мътна вода, за да могат да се покрият Доган и пр. А след това е ясно - махат валутния борд, гонят ни от ЕС и всичко отначало.
цитирай
45. анонимен - Страх
05.06.2009 06:08
Както добре го е формулирало едно момче - гласуването на за сините е страх от радикални реформи. Аз бих казал изобщо гласуването.
цитирай
46. veselaj - А какво е негласуването?
05.06.2009 12:16
А какво е негласуването?
цитирай
47. анонимен - Същото
06.06.2009 19:51
Стачка, блокиране на кръстовищата със заключени коли, неплащане на данъци, Велико народно събрание, нова конституция, нов избирателен закон, нови хора, нова политика, ново общество... Но със червени бабички, сини лелички и пожарникарски фенове, това е химера...Разбирам основанията на младеж, който предлага в нета да се гласува яко за ДПС...Общо казано за да стане съвсем лошо, та да се заемем да го оправим, а не да дондуркаме червени и сини "бели якички"
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: veselaj
Категория: Политика
Прочетен: 4895303
Постинги: 177
Коментари: 5810
Гласове: 9028
Спечели и ти от своя блог!