Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.06.2009 11:42 - Помощ! Нападнаха ме паразити!
Автор: veselaj Категория: Политика   
Прочетен: 2943 Коментари: 8 Гласове:
0



Моля за помощ. Току- що открих, че навсякъде из блога ми се мъдри рекламата Бойкостов. Чувствам се така, както преди 20 години, когато децата ми бяха хванали въшки в детската градина. Тогава първо се паникьосах, после се разревах и след това тръгнах да търся препарати против въшки.
Прочетох в AdSense  как да филтрирам рекламите, но не съм сигурна, че съм се справила (все още се виждат). Не съм много наясно. 
Моля, помогнете да се оттърва от паразитите! Приемам всякакви съвети! Случая е спешен! :)))))))



Гласувай:
0



1. mamkamu - Във филтъра за конкурентни реклами ...
01.06.2009 12:28
Във филтъра за конкурентни реклами въведи:
boykostov.org
За по-голяма сигурност, аз добавих и:
www.boykostov.org/boykostov/
понеже в началото нямаше никакъв ефект. Рекламата изчезна чак на другия ден.

Чакай да кликна върху нея :)
За малко да те включа в черния списък :)))
цитирай
2. veselaj - Благодаря ти. Първото вече го сл...
01.06.2009 12:38
Благодаря ти. Първото вече го сложих във филтъра. Сега ще сложа и втория линк. И чак до утре ли ще ги гледам???? Нищо де, те и въшките не изчезнаха веднага :)))
цитирай
3. анонимен - социоГЛИСТИ
02.06.2009 08:00
По големи паразити от социоГЛИСТИТЕ няма.
цитирай
4. анонимен - Вместо да се занимавате с глупос...
02.06.2009 08:48
Вместо да се занимавате с глупостите на СОЦ-ДПС-КРАДЦИТЕ - изпратете по едно писмо на приятелите си: АЗ ЩЕ ГЛАСУВАМ ЗА СИНЯТА КОАЛИЦИЯ !!! ЗАЩОТО ВСИЧКО ХУБАВО НА ТОЗИ СВЯТ Е СИНЬО! и морето... и небето... и очите на приятелката ми !!!
цитирай
5. mamkamu - Паразита мутира! Новият - b...
05.06.2009 08:54
Паразита мутира!

Новият - boykostov.info
цитирай
6. veselaj - Затова ли не мога да се изчистя?
05.06.2009 12:15
Затова ли не мога да се изчистя?
цитирай
7. mamkamu - Гледам на рекламите, не ти пише, че ...
05.06.2009 13:31
Гледам на рекламите, не ти пише, че са добавени от Гугъл. Така беше и при мен защото в настройките на блога си не бях вкарал пълния код, заедно с буквите отпред, а само цифрите. Когато вкарах и буквите, под рекламите се появи надписа, че вече са добавени от Гугъл. Което трябва да значи, че всичко е ОК.

След това вече филтъра за конкурентни реклами в AdSense ми се задейства!

Това трябва да е :) Надявам се :)))
цитирай
8. veselaj - Благодаря ти. Май наистина стана. ...
06.06.2009 11:19
Благодаря ти. Май наистина стана. :))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: veselaj
Категория: Политика
Прочетен: 4904652
Постинги: 177
Коментари: 5810
Гласове: 9028
Спечели и ти от своя блог!