Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.06.2009 10:55 - От какво сте разочарован, г-н Дачков?
Автор: veselaj Категория: Политика   
Прочетен: 2570 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 02.06.2009 14:53


Повод да напиша това ми дава статията на Явор Дачков “Де да имаше”. http://www.politichesko.info/3047/De-da-imashe.html В нея Дачков отговаря защо “е гневен” на Костов и т.н. Аз съм много далеч от мисълта, че Явор Дачков ще прочете моя блог. Аз съм дребен човек, даже нямам претенции, че мога да пиша. Но имам въпроси. Всеки има право да се разочарова. Но и да обясни от какво. Както и да каже, какво очаква. От статията на дачков се леят обичайните “Костов излъга надеждите на хората”, “естествения отлив на хора” и т.н. Нито има отлив на хора, нито Костов с нещо се е променил. Ако има нещо, което да е характерно за Костов, то е това, че практически не се променя. Какво сте очаквали, г-н Дачков, та се чувствате излъган. И защо сега, а не преди 4 години? Защото ето какво казвате  на 23/01/05, 15:10 “- Какво не разбраха за Костов хората?
- За Костов съдя по неговите действия в политиката. Той изправи държавата на крака в една много тежка ситуация, лавирайки между най-различни политически и икономически интереси, но въпреки тях - успя. Не знам кой друг от политиците можеше да го направи. Не трябва да се забравя, че през 1997 г. България беше феодално разпокъсана от мафиотски групировки. Днес тя е страна с покана за преговори с Европейския съюз и с реални шансове да влезе в него.
- Тези избори бяха водораздел за всички нас - и в личен, и в обществен план. При теб в какво се изразява този водораздел?
- Ще отговоря така - счупи се усещането ни за принадлежност към това, което се нарича българска общност, и това е най-потискащото. В тези избори триумфира злобата и реваншизмът на посредствеността, а не радостта от новия морал на "новото време". (http://dankofff.net/dachkov/index.php?entry=entry050123-151039)
  Ето какво пише Дачков сега:”
Тук не става дума за това кой кого харесва и не харесва, а за простата сметка, която се прави след избори и която е най-доброто мерило за успеха или неуспеха на един политик.
  Защо след ония избори сте направили една равносметка, а сега – друга? Казва още: “Ще повторя защо съм толкова фокусиран срещу Костов и опита му да оцелее политически, след като измами толкова пъти собствените си избиратели. Тройната коалиция е очевидна и ясна. Казаното по неин адрес е изговорено отдавна, а да повтаряме баналности очевидно не увеличава броя на нашите симпатизанти. Трябва да предложим алтернатива, нов политически проект, който да върне поне част от хората, подкрепящи българската десница предимно от морални основания. Костов е минало, а не бъдеще     И какво предлагате г-н Дачков? Костов да подаде оставка? Ами той веднъж вече го направи. Подаде оставка като шеф на СДС след загуба на избори. Какво се промени в СДС? И кой спечели? Стана ли тогава СДС по-силна или съвсем се загуби? Сега искате да остави ДСБ? За да се случи същото като със СДС? Още нещо е много любопитно. Защо г-н Дачков станахте толкова яростен противник на Костов СЛЕД обединението на ДСБ и СДС?. Дали защото след това обединение Сините станаха по-силни?   “Нима Евгений Дайнов сериозно смята, че след като влязат в парламента благодарение на последните мохикани гласоподаватели, които мамиха в продължение на години, ще тръгне възраждането на синята мечта? Или ще вземат толкова места в парламента, че да определят бъдещето на България? Това е приказка за наивници, а опитът им за механично оцеляване вече беше тестван в Столична община. Колкото днес има Алианс за София в общинския съвет, толкова утре ще има Синя коалиция в Народното събрание. “   Аз сериозно смятам, че възраждането на синята идея тръгна. Може би не толкова бързо, колкото ми се иска, но е факт. Ако прочетете какво пишат младите, ще се учудите каква част от тях са за Сините. И може и да определят бъдещето на България. Защото става дума за тяхното бъдеще. Аз съм  от “старите кучета”.  Ще гласувам за Сините, защото мразя да ме управляват некадърници. Мразя и да ми дават акъл. Не искам просто промяна, а искам ред. И искам политиците, които ме управляват, да не се променят. Даже и когато верните им доскоро хора ги плюят.   Май сте разочарован г-н Дачков, че вече не сте фактор. Че може и без вас. И че колкото и да лаете, кервана ще си върви. Защото не ми се иска да мисля, че просто са ви платили.


Тагове:   Синя коалиция,


Гласувай:
0



1. ianchefff - аман от боклуци.
01.06.2009 11:25
Да, и аз искам да попитам, какво предлага Дачков?
цитирай
2. veselaj - Е, може и да отговори. :))))) Омр...
01.06.2009 11:29
Е, може и да отговори. :))))) Омръзна ми от хленчещи хора. Моята версия е, че е очаквал политическа кариера и не е станало. Доста такива познавам от 20 г. насам.
цитирай
3. ianchefff - напълно възможно.
01.06.2009 11:32
Има ги доста.
от личен опит знам, как се усукваше тоя бастун около ДСБ.
Явно нещо, някъде не му се е отворил парашута.
цитирай
4. анонимен - Разни хора, разни идеали
01.06.2009 11:51
Винаги ще има хора доволни от всичко, хора недоволни от всичко и хора, които не знаят от какво да бъдат недоволни. Последните са най-опасни за всички общества. От тях може да се очаква всичко, защото те са от типа " хомо хамелеоникус ".
цитирай
5. анонимен - Имам основание да мисля,
01.06.2009 19:52
че Дачков е подставено лице в ДСБ и изобщо в демократическата общност преди това.Нещо подобно на хора, като Румен Воденичаров,( помните ли го?),който беше един от първите "седесари", подставени лица, на които му свалиха маската в ранните години на демокрацията.След него имаше още много " отлюспвания", да се разбира използването на внедрените подставени лица в СДС в подходящ момент.Това дори не са предателства, а употреба на внедрени ченгета.
Мисля,че Дачков е от този род мерзавци.
цитирай
6. veselaj - Не ми се иска да мисля така. Според ...
01.06.2009 21:07
Не ми се иска да мисля така. Според мен е от хората, които са очаквали да си получат парсата, но не се е получило. Ама кой знае....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: veselaj
Категория: Политика
Прочетен: 4910802
Постинги: 177
Коментари: 5810
Гласове: 9028
Спечели и ти от своя блог!