Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2009 12:03 - Службите убийци.
Автор: veselaj Категория: Политика   
Прочетен: 2277 Коментари: 5 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Отново смърт. Отново траур. Отново познатия сценарий: посещения от ВИП персони, много приказки по телевизии и вестници, виновни, разбира се няма. В най-добрия случай ще е виновен шофьор, охранител, шафнер... До следващата трагедия. Виновниците са на друго място. Виновни са хилядите служби и хора, които ХОДЯТ на работа и получават заплата. Без да правят нищо. Всъщност правят. Рекетират. Рекетират безогледно и безнаказано. Ще ви глобят за несложен колан. Или защото сте забравили да включите светлините. Няма да забележат състезателите с мерцедеси и БМВ-та. Днес по телевизията две момчета показаха, как може да се купи книжка за шофьор. Всички знаем, как се минава на преглед. Висшият служител, на когото задаваха въпроси отговори нахално “Ние проверяваме всички сигнали за корупция”. Е защо аз да подавам сигнал за корупция? На мен корупцията ми е удобна. Плащам някаква сума и получавам каквото искам. Според джоба. И според връзките. За какво получават пари в тази служба . Защо очакват от мен да им върша работата. Аз не искам. Нямам нужда и от тази служба. Сигнал за корупция мога да подам и в прокуратурата. Не че там ще свършат нещо. Но поне ще плащам по-малко. Преди два дни се обадих в полицията. За да сигнализирам за опасно спрели на тротоара коли. Познайте дали някой направи нещо. Аз не знам каква работа вършат и един куп други служби. Знам само, че аз им плащам. За да не вършат нищо. Или да излизат по телевизията и да обясняват колко много работа са свършили. А после да се покрият и да си поучават заплатите за организирания рекет. До следващата трагедия!


Тагове:   чиновници,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Безхаберието на институциите е
29.05.2009 13:28
смайващо. Колко пари изръсиха Европа и САЩ (чрез Агенцията си за международно развитие) за повишаване на административния капацитет на българското чиновничество, но - уви. Това съм го описал в един ффейлетон - "Пионерската хармоника".
цитирай
2. thetrooper - След като им плащаме заплати, а те не въшат нищо -
29.05.2009 15:00
ДА ГИ УВОЛНИМ!
цитирай
3. veselaj - И аз това искам - да ги уволним!
29.05.2009 15:10
И аз това искам - да ги уволним!
цитирай
4. анонимен - В деня на траур властта си вихри к...
30.05.2009 02:34
В деня на траур властта си вихри купон - http://www.vesti.bg/?tid=40&oid=2190131
цитирай
5. veselaj - Учудва ли те?
30.05.2009 09:51
Учудва ли те?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: veselaj
Категория: Политика
Прочетен: 4907492
Постинги: 177
Коментари: 5810
Гласове: 9028
Спечели и ти от своя блог!