Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2009 07:42 - За розите и ролексите
Автор: veselaj Категория: Политика   
Прочетен: 6635 Коментари: 20 Гласове:
0

Последна промяна: 20.05.2009 07:43


При мен е истинска оргия. Всичко е цветно, а аромата е неописуем. Розите се надпреварват коя да ви вземе акъла, орловите нокти не са толкова впечатляващи на вид, но ухаят невероятно.

imageimageБелите са изящни и не объръщат внимание на дррругите.imageОрловите нокти не са така впечатляващи на вид, но аромата им е невероятен - ухае на 50м от тях.
imageИ тъй като всичко около мен е богато, красиво и щедро, иска ми се някой да ми обясни едни неща, които се опитвам да разбера отдавна.
Какво звачение има, откъде ще разбера колко е часа - от "Ролекс" или от дисплея на телефона? Ако се изпикаеш в позлатена тоалетна чиния, по-облекчен ли се чувстваш? Има ли значение какъв е надписа на тениската, с която ходиш из гората - ако пише "адидас", по-различна ли ти изглежда гората? Разбирам, че е по-добре да си купиш качествена стока, даже да е по-скъпа. Но на ей такива въпроси не мога да си отговоря. Ако някой знае отговорите, ще съм благодарна да ми ги каже.



Тагове:   щедрост,


Гласувай:
0



1. edinman - Може би скъпите
20.05.2009 07:57
неща повишават самочувствието ни понякога,но ако се превърнат в мания и постоянно парадиране с тях....това е нещо съвсем различно
цитирай
2. veselaj - Аз точно това не разбирам - как ск...
20.05.2009 08:00
Аз точно това не разбирам - как скъпите неща ти повишават самочувствието? Ако ролекса струва 5 лв, по-малко значим ли ще се чувстваш?
цитирай
3. flyco - ...
20.05.2009 08:24
Някои възприемат скъпите неща като инвестиция - имат го за униформа. В бизнес-среща тези джунджурии могат да повлияят на отсрещната страна. Общо взето това са циркаджийски номера, но съществуват. Всъщност кичене и кич не случайно си приличат като думи.
цитирай
4. veselaj - Ще повлияят само ако и отсрещната ...
20.05.2009 08:28
Ще повлияят само ако и отсрещната страна е от същата порода. Но ми се вижда много тъпо. Може да не мога да разбера нещо?
цитирай
5. анонимен - Имам си свой отговор. Дали ще ти допадне, не знам:
20.05.2009 09:24
Да хлопаш по отворените врати
и да чупиш в стените
глава си струва:
истински може
да се плати
само което
не се купува.

http://www.hulite.net/modules.php?name=News&file=article&sid=25342
цитирай
6. veselaj - О, наистина е така. Винаги си стр...
20.05.2009 09:31
О, наистина е така. Винаги си струва. Но аз май по-често успявам да счупя стените, отколкото главата си :))))
цитирай
7. strannica - :)
20.05.2009 10:04
Гората определено изглежда различно:
за този, който се е наконтил с ролекс и маркова тениска и маратонки и е отишъл до гората с лъскавия си джип
и за този, който си се шматка из нея с дънки и развята риза, без часовник и дори (о, ужас! :) без телефон.
И гората изглежда различно, и розите....и всичко останало :)
цитирай
8. mamkamu - Сигурно цялата тази зеленина, ц...
20.05.2009 10:04
Сигурно цялата тази зеленина,цветове и аромати ти зареждат батериите яко, а?

А относно "Ролекса" -много явно, че с него си е по-добре! Като го продадеш що цветя можеш да купиш, ехееее :)))
цитирай
9. анонимен - Юнак без
20.05.2009 10:11
рана не може!
:)
цитирай
10. veselaj - strannica, аз познавам само втория ...
20.05.2009 10:12
strannica, аз познавам само втория вид разходки. Из гората с джип...брррррррр
mamkamu, от много време мечтая да живея така. Сега ми се налага да работя по 13-15 часа, но когато се върна вкъщи, за пет минути се чувствам като нова.
цитирай
11. kasnaprolet9999 - Здравей мила
20.05.2009 10:37
Много хубав постинг си направила. Знаеш ли, в гората се чувствам най добре със старите си дрешки, мога да се допра до някое дърво за да поема енергията му, без да се притеснявам, че ще се изцапам. Дрехите ми повишават самочувствието, но не непременно когато са маркови, а когато са естетично и цветово подбрани. Те също ни зареждзат с цветовете си и трябва внимателно да ги подбираме. В офиса си има стандарти, с които трябва да се съобразяваме, но в гората няма такива и там се чувстваме разкрепостено. Природата ни зарежда с много енергия и стига нашите енергийни канали да не са запушени можем да се почувстваме наистина обновлени при съприкосновението си с нея.
Това наистина са орлови ношти, сега може да се използва цвета им, а по-късно плодчетата, когато
узреят и станат тъмно червени. хубави снимки си направила, поздрави!
цитирай
12. veselaj - Аз като някакъв социален олигофрен ...
20.05.2009 11:21
Аз като някакъв социален олигофрен изобщо не се замислям много много. мен ми стига дрехите ми да са удобни, да не се набиват в очите на хората и предпочитам неутрални цветове. Е, не ходя на работа със стария анцунг, но много се измъчвам, когато се наложи да си купувам дрехи и обувки. Отношението ми към вещите е горе-долу като на тригодишна - вършат ми работа или не. Да му мислят другите около мен :)
цитирай
13. flyco - Re: 4.
20.05.2009 11:43
Да, тъпо е, но у нас върви! У нас не случайно напред върви тъпото...
цитирай
14. veselaj - Ами да върви. Стига да не ми пречи. И ...
20.05.2009 11:45
Ами да върви. Стига да не ми пречи. И май няма да мога да различа ролекса, даже и да ми го натикат под носа. Виж, простотията я подушвам от километри:)))
цитирай
15. realistka - Весела, благодаря за аромата на розите и за красивите мисли...
20.05.2009 17:06
Скъпите дрехи, златните вериги, както и 4-5 пръстена на ръцете се поставят, за да компенсират отсъствието на ценности, което лицето не може да купи с пари...
Очевидно тези хора чувстват собствената си непълноценност и в желанието си да бъдат забелязани, правят този нескопосан опит да компенсират тази липса...
Или пък това е копиране на стила и поведението на публични личности, които от своя страна изпълняват рекламни поръчки на съответни производители или търговски вериги срещу съответно заплащане. Изобщо влияние на бизнес-рекламата, което "слабите духом" възприемат без критичен поглед...

цитирай
16. veselaj - Много са ми смешни. Е, все пак розите ...
20.05.2009 17:29
Много са ми смешни. Е, все пак розите са по-красиви от златната тоалетна чиния или златната верига.
цитирай
17. realistka - толкова могат...
20.05.2009 18:32
Аз гледам обикновено със снизхождение...
Ами накиприли се хората, хвърлили толкова пари...искат да покажат на себе си и на света, че и те са нещо...
Ами тези абитурентски балове...ами това е безумие. И няма сила дето да ги спре. Родителите влизат в борчове, за да не страдало детето...Ами какво има да страда?! Завършило детето гимназия. Нормална работа. А те го третират като подвиг...тези неща трябва да се възпитават в семейството и в училището...изгъзици. + рокли за един ден и една нощ...Едни познати ми казаха, че са дошли чак от Добрич за покупки в София...ами простотия...
цитирай
18. veselaj - Това с абитуриентските балове н...
20.05.2009 18:44
Това с абитуриентските балове наистина е безумие. Даже не става дума за парите - защо им е всичко това? Големите "изпращания" (къде ли точно ги изпращат?), скъпите коли, кичозни рокли за една вечер...
цитирай
19. santov - Повечето от тези
20.05.2009 21:12
които са с Ролекс, поглеждат часовника не заради часа, а за да демонстрират марката, които пикаят в златна тоалетна чиния, го правят не за да се облекчат, а да й се порадват, тези с Адидас в гората - изобщо не са там заради гората, а за да поносят анцуга си...
Изобщо - и на мен ми се повдига от такива, но мисля, че те самите имат ужасна нужда от самочувствие и го компенсират само така, както умеят.
цитирай
20. veselaj - Да се порадваш на анцунг, златна ...
20.05.2009 21:16
Да се порадваш на анцунг, златна верига, тоалетна чиния... Точно това не мога да го разбера. Както не разбирам, защо нямат самочувствие.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: veselaj
Категория: Политика
Прочетен: 4905579
Постинги: 177
Коментари: 5810
Гласове: 9028
Спечели и ти от своя блог!