Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.04.2009 14:32 - Напънал се юнак Сергей...
Автор: veselaj Категория: Политика   
Прочетен: 3772 Коментари: 15 Гласове:
0



Загрижил се юнак Сергей за кризата с боклука. Впрегнал триглавата ламя (пардон, коалиция) да бори боклука! Ех, че мирише тази работа. Не от кофите с боклук, ами от ламята. Защото не знам дали ламята нещо ще изчисти, ама бая ще излапа. Съвсем се паникьосаха управляващите. Явно страхът, че ще остане нещо недооткраднато е голям. И цялата тази истерия с боклука си е пореден опит да приберем каквото е останало. Може и да не се справят с краденето толкова успешно, колкото Виденов, ама доста работа ще свършат в това отношение. Като е толкова загрижен за боклуците Станишев, да вземе да хвърли по някой поглед от колата встрани от пътя. Канавките около пътищата в цялата страна са едни нерегламентирани сметища. Толкова години никой от правителството не ги видя. Ама там има само работа, няма нищо за крадене.  Сега, с този “кризисен щаб” ползата ще е двойна – хем БСП ще се опита да си поизлъска оцапаната (да не кажа друга дума) физиономия, хем и “нашите хора” пак ще се уредят. Дай Боже, да е за последно.



Тагове:   криза,   боклук,   Станишев,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Добър ден
11.04.2009 14:47
София е апетитна хапка за михлюзите. Няма да дадат без бой старците столицата
цитирай
2. veselaj - А бе, аз не съм от София, ама и в моите ...
11.04.2009 14:49
А бе, аз не съм от София, ама и в моите джобове бъркат яко.
цитирай
3. thedarkangel1977 - ама пътищата по България, не са п...
11.04.2009 14:52
ама пътищата по България, не са пътищата по София, не забравяй това :) Ако си представим едно човешко тяло, България е стъпалата на краката, а София е лицето... Каато погледнеш един човек, кое първо ще те впечатли ще ти хареса? Стъпалата, или лицето? :)
цитирай
4. veselaj - Ами не знам. Колкото и да ти е чисто ...
11.04.2009 14:55
Ами не знам. Колкото и да ти е чисто лицето, ако ти смърдят краката от километър :)))
Пък и докато стигнеш до София, имаш чувството, че караш през едно безкрайно сметище.
цитирай
5. анонимен - София е емблема, а не лице
11.04.2009 15:45
България я предават селата. Всички онези мили хора, които не стават за нищо в среда, която не е ТКЗС. Всички те гласуват срещу нас. Нали не си мислите, че може да ги промените ?
---
Може да успеем да убедим хиляда баби и старци от града да не гласимват. Защото дори да не искат - те виждат и хубавото. Можем да убедим хиляда млади да гласуват за да не се габрят мангали с труда им.
---
Но е ЗАГУБА на време , пари и енергия да се опитваме да променим селяните. ТЕ са естествен враг.
---
Ако не сте съгласни - без лозунги. С ясни изрази. Моля !
цитирай
6. veselaj - vladimiryosifov,
11.04.2009 16:06
В селата живеят различни хора. От пет години и аз живея в село. Там има и доста хора, които са репресирани от комунистите (и може би са повече, отколкото в градовете). На тях са им откраднали имотите, без да получат нещо в замяна. Лумпени има навсякъде - мисля, че са най-много в София. Аз съм от Търново (и по-голямата част от деня ми минава тук). Мутрите и мутресите са повечето софиянци.
Съгласна съм, че е трудно да се променят и че няма смисъл. Но те не са толкова много.
ПО-ВАЖНО е да убедим младите десни хора да гласуват. И то не за множеството производни на БСП ( Яне, Напред и т.н.)
цитирай
7. анонимен - Да гласуваш е чест
11.04.2009 17:52
Радвам се, че мислим по подобен начин.
Аз съм малко краен, но смятам, че всеки има право.
Мутрите са ужасният отговор на левите за нашия стремеж да живеем добре.
цитирай
8. raylight - Да гласуваш
12.04.2009 10:25
е дълг, не чест. Чест е да те изберат
цитирай
9. анонимен - po temata
12.04.2009 12:11
za selqnite sam saglasen ,mnogo opasna poroda.ponqkoga si mislq,4e i s ciganin po-lesno 6te ybedi6,tqx ne moje6.a vse o6te sa mnogo i sa otnositelno zdravi.
цитирай
10. veselaj - анонимен,
12.04.2009 12:45
понятие "селянин" няма. В селата живеят различни хора. В селата около Търново, например, в последните пет години се преместиха да живеят доста заможни и интелигентни хора. Мен ме тормозят селяните от София, които се държат нагло и невъзпитано, когато дойдат тук.
Впрочем, дори да нямаш кирилица, щом имаш претенции, че си поне средно интелигентен е редно да пишеш грамотно.
цитирай
11. ka4ak - честит празник,жените са цветята в нашия живот
12.04.2009 17:34
бъдете жени и ни карайте да ви желаем!
цитирай
12. анонимен - ЗАБЛУДЕНИИИИ!!!! ТЕМАТА Е ЗА БОКЛУКА А НЕ ЗА ГРАЖДАНИТЕ НА СЕЛО
12.04.2009 17:53
ВЛЕЗТЕ В ЧАС МОЛЯ ВИ
цитирай
13. veselaj - Темата е за кражбите. Краде се уд...
12.04.2009 19:18
Темата е за кражбите. Краде се ударно преди изборите.
цитирай
14. анонимен - еееее добре де!
13.04.2009 04:45
ееее добре де ,селяните да умират ли?Хайде вие като сте от голямото село си сърбайте попарата-живейте си на ЧИСТО!ХАХАХАХА
цитирай
15. veselaj - 14. анонимен
15.04.2009 16:01
аз живея на село :)))) Доста далеч от София. Ама пак ми бъркат в джоба....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: veselaj
Категория: Политика
Прочетен: 4911644
Постинги: 177
Коментари: 5810
Гласове: 9028
Спечели и ти от своя блог!