Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.04.2009 16:08 - И аз си искам парите
Автор: veselaj Категория: Политика   
Прочетен: 4593 Коментари: 24 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
"Държавата си иска обратно 6 хил. евро от болно дете."
Това заглавие е на едно от първите места в "Свежо". Става въпрос за 6 000 евро. Долу-горе колкото струват два чифта обувки на Масларова. Нямат никакво значение обясненията на майката.

Приемам, че държавата има право. Тогава нека тази същата държава да ми върне моите пари.
Например откраднатото ДДС. Което съм дала с всяка покупка.
Да ми върнат парите, похарчени за министерството на Емел Етем. Защото от него няма никаква полза. Предизборната симулация на дейност с измислено учение може да се изпълни и от някой самодеен театър.
Да ми върнат парите, похарчени за поддържането на Кремиковци. Това предприятие е грешка даже и според Т. Живков.
Да ми върнат парите, похарчени от м-р Василев за никому ненужен здравен портал.
Да ми върнат парите, похарчени от м-р Масларова за един билет, който струва в пъти по-малко.
Да ми върнат парите, които депутати и държавни служители взеха като коледни добавки, макар че не са свършили работа за пет пари.
Искам си и парите, похарчени за "златната чешмичка" в Търново.
Има още много, но засега нека върнат тия.
Тогава аз ще върна вместо майката тези 6000 евро.
Хайде всички да си поискаме обратно нашите пари.


Тагове:   здраеопазване,


Гласувай:
0



1. анонимен - Като чета такива неща
03.04.2009 16:41
винаги си задвам въпроса : Защо ние , българите , така и не успяхме поне веднъж в новата си история да изберем свестни управници ? Дали изобщо има такива ?
Това , което правят с децата на тази страна не е ужасно , то е ужасяващо . И не се виждат никакви признаци , че нещо все пак ще се промени .
А държавата ... едва ли ще ни върне нещо .
Поздрави за актуалната тема !
цитирай
2. анонимен - егоиз
03.04.2009 16:44
ами ще трябва да ги върне, разбира се, може други деца или възрастни да мита нужда от тях. Що за егоизъм.
цитирай
3. анонимен - егоиз
03.04.2009 16:45
ами ще трябва да ги върне, разбира се, може други деца или възрастни да имат нужда от тях. Що за егоизъм.
цитирай
4. zaw12929 - А защо да вярваме в добронамер...
03.04.2009 18:36

А защо да вярваме в добронамереността Ви. Като започвате от обувките на Масларова. Това вече е прекалено манипулиране. Всеки може да си защити правата. Свежо доказа, че много засилва боите и залъгва, пише нещо, като препис на Евангелие от дявол, Първо си сверете часовника. Ако вие сте куполи обувки на Масларова, пак не може да я укорявате, Ако тя си ги купува, какъв ви е проблема или сте част от онези злобари, дето и днес се изпокараха- за места в ... във властта.
цитирай
5. veselaj - zaw12929,
03.04.2009 18:48
не можеш да ми вярваш. Само че аз нямам никакви мераци да управлявам, нито да ставам депутат. Работя обикновена ниско платена работа. Но ми омръзна моите (и вашите също) пари да се харчат за всевъзможни глупости. Обувките на Масларова не ме интересуват, просто ги използвам за сравнение - от една страна обувки, от друга - пари за лечение на дете.
цитирай
6. raylight - А аз си искам
03.04.2009 22:02
пропуснатите 8 години от живота ми :(
цитирай
7. veselaj - raylight,
03.04.2009 22:04
ти си лесен. Ама аз колко съм пропуснала..:))) Нищо де, според един филм "живота започва на 50". Имаш време. :))
цитирай
8. анонимен - mi
03.04.2009 22:42
Парите от държавата можеш да си вземеш само като спреш да и плащаш. На тая мизерна държава и е достатъчено само 5 работни дни никой да не плаща нищо и е готова фалирала
цитирай
9. veselaj - анонимен,
03.04.2009 22:48
съвсем си прав. Но как да се организират толкова хора да спрат да плащат. Пък и първи ще пострадат най-невинните - учители, лекари,...
цитирай
10. maistora - Весела, Весела,
03.04.2009 22:57
върху това се крепи управленческата стратегия. Върху страхът ви да не пострадате. Страданието е пречистващо!
цитирай
11. анонимен - "стара" идея
03.04.2009 23:08
Досега съм се набутвал да плащам всичко(сметки, данъци, услуги и т.н, ако и да не получавам това, за което плащам). Плащам с ясното съзнание, че ме мамят(без изключение), надявайки се, че е временно.
Сега ще спра да плащам каквото и да е (както спрях с гласуването много отдавна), защото "стомната се счупи".
цитирай
12. анонимен - "стара".....
03.04.2009 23:17
Няма какво да губя(ако ме разбирате). Ще ми вземат голия ... . А за да се поддържа държавата "жива", който иска - той да плаща. Ако иска и Масларова да участва. От мен НИЩО!
цитирай
13. veselaj - maistora,
03.04.2009 23:25
аз не се страхувам, че ще пострадам аз. Не работя на държавна служба и не ми пука - и улиците мога да мета, ако се наложи. Но не мога да си позволя да не мисля кой ще пострада от моите действия. Това са моите разбирания за свобода.
Анонимен 11 - негласуването само дава възможност на някой друг да решава вместо теб. Не се обиждай, ама това ми прилича на "овца на ясла" - те каквото дадат, пък аз - колкото мога...
цитирай
14. анонимен - жалко
03.04.2009 23:29
Жалко за красивата ни България. Оказа се много скъпо удоволствие да живеем в нея...а за някои от нас вече е толкова късно да я напуснем.
цитирай
15. veselaj - О, тук си е хубаво, нищо че е скъпо :) ...
03.04.2009 23:39
О, тук си е хубаво, нищо че е скъпо :) Само трябва да се поизчисти малко.
цитирай
16. анонимен - лека корекция
04.04.2009 00:00
Съгласен съм, че управниците ни са за трепане и че почти нищо не ни е наред (само Васко Кеца май ще ми възрази :)), но ДДС не е "то", не е в среден род. Това е ДАНЪК (мъжки род) добавена стойност. :)
Трябва да сме грамотни все пак, ако искаме да се отнасят сериозно към нас ;)
цитирай
17. veselaj - анонимен,
04.04.2009 00:07
прав си. Но (без да се оправдавам) използвам ДДС като диалектен израз (а бе, друга дума имах предвид, ама не мога да мисля много адекватно) :))
цитирай
18. maistora - Мислиш,
04.04.2009 00:07
че ако ти не гласуваш или не си платиш данъка, ще пострадат много хора? Не си права. Това би било един индивидуален личностен избор. Всеки човек има моралното право на такъв.
Европеиската комисия не вярва на българската администрация, а трябва ли да и вярваме ние българските граждани, които най-добре я познаваме?
цитирай
19. veselaj - Ако не гласувам, ще пострадам на...
04.04.2009 00:11
Ако не гласувам, ще пострадам най-вече аз. За плащането на данъците не знам. Не искам да плащам здравни осигуровки, например. Но не мога да кажа на другите -не плащайте. Защото не зная кой точно ще пострада най-много. Не искам да рискувам вместо да изпиша вежди, да извадя очи.
цитирай
20. анонимен - za Vesela
04.04.2009 00:23
...може би имаше предвид "нарицателно"... ;)
цитирай
21. veselaj - а бе, не. За нарицателно се сетих, но ...
04.04.2009 00:25
а бе, не. За нарицателно се сетих, но имаше по-точен израз.
цитирай
22. анонимен - :) колкото и точен израз да се сетиш, ...
04.04.2009 00:51
:) колкото и точен израз да се сетиш, едва ли ще дочакаш държавата да ти върне ДДС ;)
цитирай
23. анонимен - и аз няма да плащам
04.04.2009 01:04
Браво!Точно така!Всички да си искаме парите,дето като наи-съвестни наивници си ги даваме на ненаситните крадливи политици и ДДСари!Какво ги галите с перо,сакън да не се наранят,неграмотни сме били и т.н засукани простотии....айде стига!
цитирай
24. анонимен - Съгласен съм, брато (или сестро) аз ...
04.04.2009 01:09
Съгласен съм, брато (или сестро) аз даже бих грабнал пушката... ама, както е казано, една птичка пролет не прави и една пушка революция не пали ;)... а до тогава ще ги галим с пера и пачки, под формата на данъци, рушвети и плащане на стоки по многократно завишени цени... Sad but true...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: veselaj
Категория: Политика
Прочетен: 4911383
Постинги: 177
Коментари: 5810
Гласове: 9028
Спечели и ти от своя блог!