Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2009 10:33 - Що ме занимавате с партии и простотии
Автор: veselaj Категория: Политика   
Прочетен: 3266 Коментари: 17 Гласове:
0

Последна промяна: 22.03.2009 17:59


Нямаше да пиша днес, ама съм много ядосана. Ей, много хора без работа има в тая държава ,ей. Спира се при мен днес някакво девойче.  Тъкмо си бях поръчала кафе и бях отворила любимия си вестник “Уикенд”. “Може ли да ви питам нещо?” “Може” – отговарям. “Ще участвате ли в нашата анкета?” Аз съм отговорна гражданка и винаги участвам – така й казвам. И се започва:

-              Ще гласувате ли и ако да – за кого?

-              Ще гласувам, разбира се, аз винаги гласувам. И за Евровизия гласувах, и за Мис България, и за сватбата в шоуто на Слави пак гласувах.

Тук тя взе да мига на парцали. Понечи да каже нещо, но набързо я срязах.  Всички трябва да гласуваме! Тя пак взе да мига и вика: “Ама аз ви питам за коя партия ще гласувате”. Сега пък аз взех да мигам. А, тая игра май съм я пропуснала. По коя телевизия е? Питам я съвсем възпитано. Даже вестника си оставих. А тя се възмущава: “Ама за питам за изборите, за парламент и евродепутати. Вие нямате ли гражданска позиция?”.

Е, тогава вече побеснях. Мен ще ме занимава тя с партии. Не знае ли, че всички са маскари. Не знае ли, че тройната коалиция не става, ама пак бива. И пенсиите вдигна, и пари раздава на тоз, на онзи. И ако си оправен, може и да намажеш нещо. За другите да не говорим – Костов окраде и разпродаде държавата, Мартинчо е много малък, Бойко Борисов е пич, ама и той виж как не се справя с боклука.  Яне Янев и той е пич, ама много рови това момче, не му е чиста работата.

Е, за кого да гласувам. Всички са един дол дренки. Тая не гледа ли телевизия, и Слави каза така. Даже каза и да не гласуваме. Той после май, каза, че трябва да гласуваме за някого си, ама много не го разбрах.

Както и да е. Може ли, обаче, да ме занимават с такива глупости. Не виждат ли какви по-важни неща стават в тая държава. Ето, почва ВИП Брадър. Там трябва да се мисли за кого да гласуваш. Ами Мюзик Айдъл? А? Лесно ли ще ни е да избираме, а? Ами той и Слави пуска нещо и там сигурно пак ще трябва да се гласува. Аз се чудя как да си разпределя парите за SMS-и, тя седнала с партии да ме занимава. Не вижда ли, че гласове се купуват? Ако всичко беше честно, не се знае кой щеше да спечели Евровизия. Или пък тая, дето я избраха за мис – май имала силикон в циците. И Миглена Ангелова май няма работа. До утре мога да изброявам. Все важни неща.

Ей, хора, не може ли да се заемете с тия работи. Ще ме занимавате с партии, избори и други такива простотии. Ама ха!  


 




Гласувай:
0



1. krotalka - Колко ли е било ошашавено девойчето...
17.03.2009 10:44
Хама ха, ама така му се пада.
цитирай
2. martito - :))))
17.03.2009 11:13
:))))
цитирай
3. анонимен - Няма такава логика
17.03.2009 11:19
Доста странно е за един образован човек да твърди подобни народняшки глупости. На всички е ясно, че държавта ни в частност, а и светът, се управляват чрез избори. След като не те интересува автоматично, по твоя воля се отказваш от едно свое право само че след изборите без мрънкане!
цитирай
4. veselaj - Ей,
17.03.2009 11:24
анонимен, не разбираш ли от ирония. Аз, естествено нито гласувам с sms-и, нито гледам подобни конкурси. И гласувам на избори (поразгледай другите писания:))) Но погледни колко народ се занимава с това дали циците на мис България са изкуствени и колко хора пускат sms-и за всевъзможни глупости (че си и плащат за това), а обясняват че няма смисъл да гласуват на избори. Чувствам се много тъпо да обяснявам подобни работи
цитирай
5. realistka - Браво!
17.03.2009 22:22
Браво, veselaj!
Вие сте я побъркали тази журналистка...ха-ха-ха!
Нали все това внушават по всички медии, че няма смисъл да се гласува...
Ето това е...
Добро попадение!
цитирай
6. smani - Имаш право да говориш така.
18.03.2009 15:44
Имаш право да говориш така.
цитирай
7. veselaj - smani,
18.03.2009 15:53
за съжаление. Дано да събудя някого.
цитирай
8. анонимен - ///
27.05.2009 14:05
Лошото е че всички партии са от една партия.
цитирай
9. veselaj - Е, не са. Но на някого му харесва да ...
27.05.2009 15:20
Е, не са. Но на някого му харесва да мислим така. сети се на кого.
цитирай
10. анонимен - Са
27.05.2009 15:49
На много и им харесва да мислят, че не е така. Сети се на кого.
цитирай
11. veselaj - Да, на мен, например. Ако гласувам, ...
27.05.2009 15:57
Да, на мен, например. Ако гласувам, МОЖЕ и да променя нещо. Ако не гласувам, СЪС СИГУРНОСТ няма да променя нищо. За сметка на това, за ДПС, БСП и Атака ВИНАГИ ще има хора, които ще гласуват. А защо трябва да се гласува за Сините, съм писала. И още ще пиша. Но с две думи - защото са единствените, които са направили нещо и за мен като най-обикновен човек.
цитирай
12. анонимен - баудолино
27.05.2009 17:17
Нищо не се променя, миличка, без тояга. Изборите са поредната игра, в която ролите са раздадени предварително. На теб се пада честта (ролята) да пускаш SMS-и, а, и да си мечтаеш, че променяш нещо. Е, поне мечтите са безплатни.
цитирай
13. анонимен - Извинявай
27.05.2009 17:21
Ако бях погледнал предишните ти постинги нямаше да вземам отношение по този. За мен костовистите са по-зле и от комунистите. За Костов МОЖЕ БИ, може да се каже, че е бил НАЙ-МАЛКО ЛОШИЯ министър председател. Но като политик той извърши най-голямото престъпление на прехода - предаде доверието на демократично мислещите българи. Смятам че такава му беше и задачата, поставена му от евреина Луканов на циганина Костов. Хайде със здраве
цитирай
14. veselaj - баудолино
27.05.2009 17:36
добре, тояга. Само че по-важно е, кого ще сложим след тоягата. Има една книга: "Трудно е да бъдеш бог". Прочети я. С тояга може да се започне нещо. Не и да се реши.
цитирай
15. veselaj - 13. анонимен,
27.05.2009 17:40
Ако все още четеш, какво значи "предаде доверието на демократично мислещите българи"? Какво е това, което си очаквал? Да махне някой с магическа пръчка и "да оправи нещата"? Аз не съм костовикт, аз съм прагматик. Когато назначавам щофьор, проверявам как шофира. Когато назвначавам управляващ, преценявам по това, как е управлявал. Доверието е важно нещо, ако си избираш гадже. Но аз не искам Костов за гадже, а за управляващ.
цитирай
16. анонимен - Последно
27.05.2009 17:50
За мен между Доган и Костов на практика няма разлика. Те са от един отбор. Че единият бил дясно крило, а другия - център...И двамата успешно играят срещу българския народ. А теб те подозирам в платено блогърстване. Айде чао. Ще ти прочета отговора, но няма да ти отговоря.
цитирай
17. veselaj - Много бих се радвала, ако подозр...
27.05.2009 17:58
Много бих се радвала,ако подозренията бяха верни. Белким изкарам някой лев. А аз подозирам, че си от породата "Недялко Ем. Цанев". Тук нищо не може да се направи. И няма защо да ми отговаряш.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: veselaj
Категория: Политика
Прочетен: 4905534
Постинги: 177
Коментари: 5810
Гласове: 9028
Спечели и ти от своя блог!