2. radostinalassa
3. zahariada
4. mt46
5. varg1
6. leonleonovpom2
7. wonder
8. sparotok
9. kvg55
10. planinitenabulgaria
11. rosiela
12. bven
13. getmans1
14. apollon
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. dobrota
7. bojil
8. ambroziia
9. vidima
10. milena6
2. geraltofrivia
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. simonata
7. djani
8. metaloobrabotka
9. iw69
10. rosiela
Прочетен: 16205 Коментари: 115 Гласове:
Последна промяна: 27.02.2009 22:17
Мислех, че съм свикнала с всенародното оплюване на Иван Костов. Като почнеш с Бареков, минеш през Татяна Дончева и стигнеш до Станишев – все Костов им е виновен. Доста време се чудя защо точно Костов – не, например, Виденов или Беров. Даже не Ф. Димитров. Не Данчо Ментата или Бисеров (да, ония дето бяха при Костов, а като ги изгони отидоха в ДПС).
Преди ми се струваше, че е просто защото се опита да въведе някакъв ред и да натисне мутрите. Но след плахата вметка на Б. Борисов, че след изборите може да се коалира с Костов, раболепните дотогава медии се захванаха да плюят и него. И точно това ми се стори странно.
Започнах да търся разлики между другите правителства и това на Костов и забелязах, че една от разликите е липсата на ДПС във властта.
И тогава нещата си дойдоха на мястото.
При всички останали правителства ДПС имаше ключова роля.
При Костов нямаше нужда от тях – не можеха да диктуват правилата.
Съвсем наясно са, че ако Костов влезе в парламента за ДПС опасността да е извън властта става реална.
Защото Ако ГЕРБ наистина спечели, има сериозна “опасност” Бойко Борисов (при всичките ми резерви към него, не е толкова глупав, че да не се възползва от можещите по време на криза) да се коалира с Костов. И тогава край на управлението на ДПС. А те не искат да го изпуснат. Затова се купуват вестници и телевизии “на килограм”, предполагам, че се плаща добре и на някои хора в бТВ.
Зная, че няма да убедя нито хората, дето чакат да бъдат спасени, нито циганите. Нито червените бабички.
Молбата ми е към младите и мислещите хора: ПОМИСЛЕТЕ.
Сега имате право на избор: ДПС или Костов? Изберете сами!ВОЙНАТА ПЕЕВСКИ-ВАСИЛЕВ ИЛИ КАК МАФИЯТА ...
Тъпо, тъпо, та тъпо, тъпиий Цацаров!
27.02.2009 14:14
За конституцията си прав, но навярно не помниш как точно беше написана и приета. Така или иначе сега не може да бъде сменена. Аз просто искам да напомня какво ще стане, ако не гласувате. И ако ДСБ не влезе в парламента.
27.02.2009 15:22
Костов не просто си тръгна. Разсърди се на народа и разцепи СДС. Ето това им е трудно на хората да му простят. А иначе е вярно, че в ДСБ има свестни хора, както и във всяка друга партия. Сигурно има и по-достойни от Костов. Искрено вярвам, че има. И изборът не е "ДПС или Костов?", а дали България ще има дясно управление след изборите. За да не допуснем повече ДПС във властта, трябва да се гласува. Дали за ГЕРБ, СДС или ДСБ, не е толкова важно. Трябва да гласуваме за европейското развитие на страната, против сегашната коалиция, против статуквото. Ако гласуват не два, а шест милиона избиратели, процентът на БСП и ДПС ще падне два-три пъти, а шансът на десните партии ще нарастне. Това е важното.
Да, може би се е разсърдил на народа. Но какво значи "разцепи СДС". Той най-напред си остана в СДС. Но след като човек не вижда мястото си в една партия е най-разумно и честно да си тръгне. Впрочем, защо никой не плюе Софиянски, който също си тръгна от СДС и то в много по-лош за СДС момент. Или Богомил Бонев. или Желю Желев, който много допринесе за свалянето на правителството на Ф. Димитров, който също се опита да спре ДПС. Вероятно има по-достойни от Костов. Само че досега единствено той показа някаква воля за прокарване на правила и за недопускане на ДПС в управлението на страната. Аз искам да чуя поне един от хората, които казват "Костов да се махне" да ми обяснят защо.
Да, разбира се, най-важно е са се гласува. Но хората гласуваха за НДСВ като дясна партия и я избраха. Все пак се оказа, че са гласували за ДПС. Това имам предвид, като поставям въпроса "Костов или ДПС".
СДС загуби местните избори по време на този мандат в няколко големи града, включително и в двата морски, много преди да дойде царят. Просто ги пропиля по най-тъпия начин.
Турците ще паднат от власт така или иначе, а Костов ще продължи да досъсипва остатъците от СДС и да си заминава в историята. Време е да започне да харчи спокойно милионите на Елена и да си почине малко.
"Ако Костов не влезе в парламента, за когото и да гласувате ще изберете ДПС"???
Или нямате никакво понятие от политика, или обичате да пишете глупости. И в двата варианта - жалко.
С полит-експерти като Вас съзирам светли бъднини.
П.П. Винаги ли разговаряте с непознати на "ти"?
Пък и нямам претенции за гениалност. Само за здрав разум.
Резултатите от последните няколко избора са показателни - дали в Алианс или не, ДСБ е от губещата страна.
Конфигурацията на новия парламент ще ни спаси от ДПС, но ролята на Костов в този факт ми е неясна, както и тезата Ви като цяло.
Бъдете здрава.
Хубавото на предстоящото забвение е, че ще прекрати и плюенето. Така че - радвайте се.
Нямам никакви претенции да съм модерна - напротив. Дали съм тъмносин сектант - възможно, макар че отдавна не членувам в никоя партия. И вероятно нама да членувам. Просто предпочитам да мисля, вместо да говоря неща от сорта "долу разрухата".
27.02.2009 19:54
Точно това прави за мен ненужно да бъдат коментирани, особено лидера им.
Нафталин.
27.02.2009 19:56
Гълчете си за Жан Виденов и Ал Луканов.
Намерете деменсирали куманизи по селата и ги гъделичкайте с псувните си за Костов.
Като искате да сте модерни не говорете за него - речувайте си за Първанов - тъпака.
Похортувайте за Петър Димитров - министъра интелектуалиц и филосов мислител - без да се срамувате за собствуеното си ниво и акъл.
Приятна глъчава!
http://boristodorov56.blogspot.com
27.02.2009 19:59
Но, да не спорим с 1,7% от хората, и то най-умните и най-качествените.
Нафталин.
giorgiocbr, няма нужда да спориш. Пък и наистина не си на това ниво.
Гласувай си, както повечето хора - за поредния спасител. Аз разчитам на 5-те %. Ако не знаеш, за какво става дума, помоли някой да ти разкаже стария виц.
След изборите ще се смея искрено като се сетя за Вас.
Бъдете здрава.
27.02.2009 22:24
Божкеее...
@giorgiocbr,а кой точно му ги даде? Замисляш ли се, защо беше в СДС? И кой го изгони? И къде е сега Бисеров? За това иде реч. Аз пак обяснявам - не казвам, че Костов е безгрешен. А че само ако ДСБ е във властта, ДПС няма да е там. Това имам предвид, като казвам Костов или ДПС.
27.02.2009 23:08
А за съжаление отдавна не се занимавам с математика.
27.02.2009 23:34
Иначе, че на всеки недоклатеняк, му е Костов в устата, това е вярно!
Просто някои вестници (и комуняги) от онова време успяха да наложат мнението сред простолюдието, че Костов е виновен за всичко!
Боже, от къде измислих тази дума -"простолюдие" :)
28.02.2009 03:21
Дилемата е дясна коалиция, или БСП - все едно с кого. Но Костов смири "егото" за което го обвиняват и е готов на коалиция, основана на принципи. Юруков, Сотиров и & обаче правят възможното тя да не се осъществи. Защото Костов трябвало да си иде! И защото "скромното" им желание не се изпълнява, България да върви по дяволите!
Може, може да има и по-умен и по-способен политик от Костов, но още не се е показал, още по-малко - е набрал опит. А Костов може да даде още на България, особено в този момент. Защото в съчетание с ума, позицията и усета си, има нещо, което рядко се съчетава с изброените качестав: упорит и решителен характер и способност да поема и носи отговорност.
Т. Пацирева,
Задаваш ли си въпроса "защо точно Костов"? Да, избирателите са коренно различни. Но аз говоря за друго. Гласувате за НДСВ - но те се коалират с Доган и реално управлява той (това го помните). Гласувате за БСП - тя се коалира с ...Доган. Защо коалицията е тройна? БСП и НДСВ събираха достатъчно мнозинство. Страхувам се, че в СДС все още има хора, готови на каквато и да е коалиция, стига да са в парламента(Пл. Падонов предложи коалиция с Атака). Затова се опитват да предотвратят обединение между СДС и ДСБ - защото са наясно, че ДСБ няма да влезе в коалиция с Доган при никакви условия. И тъй като Борисов също отказа подобна коалиция, има две възможности. Или ГЕРБ, СДС и ДСБ иват достатъчно гласове за мнозинство, или ГЕРБ се отказва от мандата си и отново ни управляват БСП и ДПС. Защото е много малко вероятно две от трите партии да съберат достатъчно гласове.
Т. Пацирева, много сте права. Само не съм съгласна в какво "его" е трябвало да се смири. Да, на моменти Костов изглеждаше като човек, който не зачита чуждото мнение, но би трябвало отдавна да сми разбрали, че далеч не винаги мнозинството има право. А останалото е точно така.
Много емоция - малко мисъл.
Всеки показва политическите си пристрастия, а не анализ на факти и събития.
Тъпотиите са в двете крайности и на отричането, и на величаенето.
Нека не съдим сякаш сме светата инквизиция - без капчица разум и да не доказваме, че на върха на иглата могат да стъпят 467 дявола.
Пловдив е вечен - не Ив. Коастов!
http://boristodorov56.blogspot.com
ДПС е в управлението при всички досегашни правителства без това на Костов - факт.
От 10-тина години Костов е нарочен за виновен за всички неуредици в България - факт.
Преди избори оплювките стават още по-злобни - факт.
Беше достатъчно Борисов да спомене, че е възможно след изборите да се коалира с Костов и започнаха да плюят и него - факт.
Ако ГЕРБ и ДСБ се коалират, ДПС е извън управлението - факт.
И само един простичък въпрос - кой толкова се страхува от малката партия ДСБ?
Защо не – „Доган или Костов”?
Защо не „ДПС или ДСБ”?
В последния си постинг точно за това писах. За Обединението. Нарочно го пиша с главна буква! За ценностите. Не са ви виновни Юруков, Сотиров, Радонов! Виновно си е вашето мислене!
Да поясня: аз също не одобрявам действията на посочените персони! Да, вярно – най силното правителство в новата история на страната е това на СДС начело с Иван Костов! Отчитам също – СДС 2.5%, ДСБ 1.5%!!! Докато спорът за Костов се отъждествява с бъдещето на страната, процентите ще ни бъдат такива! Защото, извинявай, но за мен е просто безотговорно, виждайки какво мисли целокупното българско население за Иван Костов, да си слагаш сенник на очите и да не се съобразяваш с това! Та нали именни този народ трябва да ни върне във властта? Как да стане това? Като се закучим, и непрестанно държим на своето??? Дали е конструктивно? Не мисля!
Казваш, че си мислещ човек. Чудесно. Като такъв – я ми отговори – име ли разумен човек на нашата планета, който не греши? Според теб Костов не е допуснал никакви грешки по време на управлението си? Ако е така, сигурно около него трябва да има и ореол!!!
Аз обвинявам Костов директно само в едно – в настояще време той се явява ябълката на раздора. Той е причината десните да спорят и да се карат. Ако имаше поне малко отговорност за съдбата на страната си щеше да се оттегли! Приказките за неговата незаменимост са меко казани смешни. Кой мислиш ще води бъдещата дружина в новия парламент Бойко Борисов или Иван Костов? Т.е. Костов ще си бъде един редови народен представител! Това ли е от съдбоносно значение за страната? Костов да бъде народен представител???
Всъщност, да, Костов наистина допусна много грешки. Аз най-напред бях започнала да пиша за тях.
И именно приказките за Костов ме подтикнаха да напиша този пост. Казваш, Костов да се оттегли. Откъде? Пък и веднъж вече го направи. Резултата го знаем. Казваш, Костов не е незаменим. Да, не е, няма незаменими хора. Но има напълно заменими и трудно заменими хора. Спомняш ли си, че и Софиянски си направи партия, и Г. Марков, не помня дали и Богомил Бонев не се опита. Да си чувал нещо за тях?
После, ако наистина Костов е единствената причина за разпадането на тогавашното СДС, защо след това всички останали части не се обединиха без него? В този случай наистина нямаше да има смисъл да говорим за Костов и ДСБ. И няма какво да се лъжем, без Костов ДСБ щеше да е толкова значима, колкото и Партията на българските жени. Затова смятам, че изборът е това - ДПС или Костов. Колкото до целокупното българско население - ами то мислеше, че царя ще го оправи за 800 дни и ще раздава безлихвени кредити.
Твърдя, че не трябваше да напускате СДС. Загубата на определена битка не може да означава загуба на войната. Това, че такива като теб се оттеглиха, повлия отрицателно на цялото дясно! Ти какво мислиш, в моя град нямаме ли подобни проблеми, каквито си имала в твоя? Имаме! Но това не означава, че трябва да абдикирам! Същото се отнасяше и за Костов и за съмишлениците му. Това, че в определен момент се оказаха малцинство, не означава, че трябваше да си тръгнат и да направят нова партия!
За Софиянски и с-ие не говоря. Не мисля, че е нужно. Говоря за това, че в ДСБ наистина има свестни хора. Такива има и в СДС. И те могат да работят заедно! И не може препъни камъка да бъде Костов! Без хора като вас ни бе по-трудно, но както виждаш се справяме – новият председател на СДС е факт! Аз съм твърдо убеден, че не трябва да има две партии СДС и ДСБ – това трябва да е една партия и проблемите да се решават вътре в нея. Така се прави по света. Другото е балкански модел, който аз не искам да следвам!
И по друго трябва да има консенсус – за ролята на всичките ни лидери в новата история – и Иван Костов и Петър Стоянов и Филип Димитров. На всички тях дължим уважение! Но едновременно с това трябва да гледаме и напред!
Ако можем...
Да, СДС и ДСБ трябва да са една партия. Но СДС и Атака? Оттам тръгнаха раздорите в СДС, а не от Костов. Много се надявам, че новия лидер на СДС ще промени нещата. Но и много се съмнявам, че може да стане с хора като Радонов и Юруков в ръководството. Колкото до малките проценти, още доста години няма как да е другояче (за съжаление). И нямам предвид само циганите, турците и червените бабички. Хората гласуваха за царя, сега ще гласуват за ГЕРБ... докато се изгради култура на избора ще мине много време.
Именно защото се опитвам да гледам напред, смятам, че сега целта трябва да е Обединено СДС и ДСБ да влезе в парламента. Поне докато ДПС се принуди да "сдаде" властта. После ще мислим за повече.
Колкото до другото - мислим еднакво. Заедно можем повече! Ако сме заедно, хора като Радонов ще си отидат там, дето им е мястото!
За културата на избора си много права... Там съм скептичен, с това чалгизирано общество, не се надявам, че ще се получи. Винаги ще се намери някой циркаджия, който да поведе народа - започна се още с Жорж Ганчев - спомняш ли си?
Минахме през царя, сега е Бойко. Утре е е друг.
Това е схема, прави се не случайно. За това трябва да сме пределно мобилизирани, защото иначе ще си станем първата бананова държава в Европа...
Затова трябва да сме над отделните личности, трябва да сме отговорни за съдбата на страната ни.
Ако Г-н Сакскобурготски не бе дошъл за дедовите си ниви, поражението на Г-н Костов щеше да е още по унизително, защото БСП щяха да спечелят още в 2001.
Заради двата провала на тези двама бивши премиери, днес хората с основание са безкрайно мнителни да дават силна подкрепа на когото и да било.
Спасението днес е в ГЕРБ защото, тази нова партия стана най-голямата политическа сила във време на икономически подем и постигнато членство в ЕС. Въпреки лошото управление на БСП при правителството на Г-н Станишев, протестният вот днес не е нито както в 1997, нито както в 2001.
Рационалният вот днес за всеки един избирател е в подкрепа на ГЕРБ, а всичко друго е лотария. ГЕРБ не страда от илюзии, че е незаменима и е наясно, че оцеляването на политическата сцена минава само през управленския успех. Сърденето е за дечурлигата в детската градина.
Но това няма да измести въпросите които повдигам – засега това е маханично обединение – двете партии се явяват заедно на изборите. Това в същност няма да реши основния въпрос. Той ще продължи да виси. И за това е огромното ми безпокойство – ако двете партии след изборите решат и отново направят отделни парламентарни групи... Това ще е вече наистина пагубно. Защото на последващите избори и обединение няма да помогне! И тежко и на страната ни...
Някой да каже нещо?
Вътрешните избори го доказаха! В статията се говори и за Костов - за това също ли си съгласна? :)
Не, благодаря! За съжаление интересите на Г-н Иван Костов не съвпадат с тези на нацията. Много съжалявам за него, но който гласува за него, налива вода във воденицата на сега управляващите. Не е приятно, знам, но единственият рационален вот за всички десни, а дори и за почтените и отвратени от съюза с ДПС и царя леви е за ГЕРБ.
Разбирам добронамереното Ви желание да съберете електорална подкрепа за любимия Ви лидер, но фактите и политическите реалности не работят за него.
Коете те кара да мислиш, че крайният резултат няма да е същият?
По важната е, че като коронована глава Г-н
Сакскобурготски успя да изконсумира целият подарен му по наследство авторитет и то само заради едно наследство от дедовите му ниви и къщи.
Г-н Бойко Борисов е всепризнат self-made man. Всичко, каквото е направил го е постигнал благодарение на себе си. Той е човек, с подчертан вкус към победата и знае как да я постигне. Амбициите му надхвърлят далеч стойността на дедовите му ниви, както и стойността на царските такива. Всички ние желаем доброто на България и в частност на всеки един от нас, но той е единственият, който може да ни води към тази цел и да ни довеве до победа.
А бе хора, как забравяте толкова лесно
И двамата за първи път влизат в парламента и нямат никакви негативи. Бойко вече две години е кмет на София, което донякъде му отне някое процентче... Но в същността си е това – идва някой от някъде, сваля ти звезди от небето и ти му вярваш...
Не ме разбирай погрешно. Нямам нищо против Бойко. Както нямам нищо против Костов! 
Искам да кажа, че не може избора да се влияе от конюнктурата. Има ляво, има дясно. Можеш да гласуваш за едно от двете. А целта на олигарсите е точна тази – има ляво има и популистки партии. Хайде народе, не гледай дясното, гласувай за човека от народа... Кажи, как може един пожарникар по образование да ни бъде министър-председател???
Déjà vu е, по-скоро Г-н Иван Костов, но тъй като в такъв разговор едва ли ще стигнем далеч, ще се опитам да го обясня по друг начин.
Аз имам двама прадядовци, загинали във войните, а сигурно и Вие имате такива. Представете си за момент, че сме 11 март 1913 и че ние с Вас сме обикновени български войници от 10 Родопски полк или от 23 Шипченски пехотен полк от 8 Тунджанска дивизия. Предстои ни щурмова атака на нож, а целта е одринската крепост. Това са били бойните ни части, които под убийствен противников огън първи влизат в Одрин.
Нашите деди не са имали избор, но са имали късмет да бъдат командвани от офицери като генерал-майор Георги Вазов и генерал Никола Иванов. Представете си обаче, че ние с Вас имаме избор кой да ни води в атаката измежду Бойко Борисов, Иван Костов, Мартин Димитров, Симеон Сакскобургготски, Ахмед Доган, а, и да не забравим Сергей Станишев?
А колкото до избора - всеки прави своя избор. Не зная кой е направил повече за България - генералите или Неофит Рилски, например. Или Паисий Хилендарски. И дали една Швейцария, която почти не може да се похвали с военни победи не е за предпочитане пред една Русия...
Много хора са били пожарникари и продължават да бъдат такива. Много хора са заемали длъжността - главен секретар на МВР, но всички помнят само един. Г-н Бойко Борисов има този талант да превръща предоставената му за да се провали като бушон възможност в истински личен триумф.
Още повече го уважавам затова, че между кмет на София и президент на републиката, той избра не синекурната президентска длъжност, с която рейтинга му щеше да е сега в небесата, а най-тежкия и неблагодарен пост на софийски кмет. Последно София е имала добър кмет от 1926 до 1932, когато този пост се е заемал от един друг генерал - героят от Дойран, командира на Девета пехотна плевенска дивизия - генерал Владимир Вазов
Нашите генерали, войници, както и книжовниците, които посочвате Вие си приличат по това, че са се заемали с невъзможни каузи и са ги довеждали до победа. Може и да е имало такива, които са опитвали без да успеят, но тях никой не ги помни.
Швейцария може да се похвали с други работи, вместо военни победи, но има швейцарци, които са предпочели да станат българи и даже да дадат живота си за нея, като поручик Луи Айер - ротен командир в Дванадесета лозенградска дружина на Македоно-одринското опълчение, който загива на 2 септември 1916 година при отбраната на град Дойран.
Не, не по същия начин, но уви гласувах за него, както мнозинството българи тогава. Той се провали също като Иван Костов и повече никога няма да гласувам за него.
Искам всеки един политически лидер да знае, че ако се провали, повече аз за него няма да гласувам никога. Да е ясно от сега.
Първият успешен лидер след прехода ще бъде този, които не просто избута един цял мандат, а изкара поне два, при това успешни. Трети е много да се иска, поради аналогичното в политиката явление на познатото ни от физиката като - умора на метала.
Наистина ли смяташ, че нямаше нищо общо? През 1999 година 2/3 от провинцията гласува за БСП или БЕЛ (все тая), вместо за най-голямата и управляваща дясна партия. В Бургас и Варна СДС загуби заради своята кампания и заради своите кадри, а не заради някакви действия на БСП. Иван Костов започна от Бургас кампанията за местните избори ( след чийто резултат Бургас стана "голямата му болка"). Да, ама всеки, който се опитваше да каже, че с хора като Добрин Митев във Варна и Васил Илиев и Йордан Цонев в Бургас тая работа няма да стане, беше обявяван за враг. Е, днес знаем какво стана по-нататък. Първият от тях го гониха с Интерпол чак до Нова Зеландия ли беше, до Тасмания ли, вторият се омете от СДС още през 2001, а за третия няма нужда да казвам къде е сега. Само че заради такива като тях, и заради това, че точно такива като тях бяха ръкополагани по големите градове в ония времена, много иначе свестни хора вече никога няма да се върнат в СДС или ДСБ.
Но да оставим това, те са минали работи.
На мен ми е много странно едно друго нещо - начинът, по който костовистите сами се прецаквате.
Ти си поредната, която повтаря заклинанието "Костов или ДПС" и говори за речта на ББ в Чикаго.
За заклинанието няма нищо да казвам, защото то излезе директно от Иван Костов и следователно от ваша гледна точка не подлежи на никакво обсъждане. Може би така и трябва да бъде.
Но за кого казваш, че "след плахата вметка на Б. Борисов, че след изборите може да се коалира с Костов, раболепните дотогава медии се захванаха да плюят и него"? Коя е таргетната ти група? Ако са кухите лейки, които слушат само гласа на Партията-100летница, то просто хабиш енергия. Ако са хората, които не искат да имат нищо общо с нейното наследство и практики и същевременно горе-долу могат да мислят самостоятелно... кое смяташ че ги е подразнило най-много в тая пуста реч?
Нали знаеш всичко, което каза ББ?
Ти можеш ли приемеш един бивш милиционер, служил на БКП, лично на Т.Живков и на Симеон, да се изтъпанчи пред хора, които са прогонени от България заради същия този режим и последиците от него?
Можеш ли приемеш той да си разправя избрани части от родовата биография и не ти ли се прииска някой да го беше попитал като е ходил да кандидатства в ДС не е ли предполагал, че може да му се наложи да стиска ръката, убила дядо му?
Като знаеш какъв е съставът на партията му - 1/3 от хора, които ви проваляха и предваха в недалечното минало - можеш ли да приемеш точно той да посочва грешките на Костов от 1997/2001?
Толкова ли не разбирате, че не можете да имате нищо общо с него?
Не разбирате ли, че вашите 2-3% са нещо много по-ценно от неговите 20-30 сега?
Странна работа.
Това е смисълът на демокрацията и периодичното правене на избори. Защото, ако ми предлагате да си гласувам постоянно и неизменно все за едни и същи, без значение дали са се провалили или са успели, откажете се. Това сме го виждали вече.
Моята България не е бардак и Ви моля да не гоказвате повече никога!
Не, не очаквам Бойко Борисов да оправи нещата с вълшебна пръчка и затова съм се присъединил към ПП ГЕРБ, за да помогна и за да съм лично отговорен за общата ни национална кауза.
За мен обаче, мисленето почива на логически правила и се основава на факти.
Демокрацията се основава на доминацията на мнозинството, на висшегласието. Това за което говорите Вие и двамата - управление на малка група умни, мислещи, знатни и пр. люде се нарича плутокрация.
@pllamm 73. - Не знам къде видяхте да се говори за плутокрация. На плутокрация и тирания е служил Вашият партиен патрон и фугас, примерно.
Тези 2-3% зад Иван Костов са ценни със самия факт на своето съществуване 8 години след края на неговия мандат и отсъствието му в управлението. Ценни са поради обстоятелството, че това е нещо рядко срещано в България, където политическото ренегатство е в реда на нещата. Това е начинът, така трябва да бъде. Дали самият Иван Костов се харесва като политик на Вас или на мен, това вече е отделен въпрос. Във Вашата партия в момента е пълно с хора, които преди няколко години бяха при Иван Костов. Ако 8 години след мандата на Бойко Борисов лично Вие и още 2% от населението сте все още около него, аз ще съм първият, който ще Ви поздрави за това. Само дето се съмнявам че ще стане. Не за Вас конкретно, разбира се, а за всички, които се возят на кораба само докато има вятър в платната.
28.02.2009 20:35
darktales , нямаме избор - трябва да се намери решение. През 2001 не беше толкова страшно - страната беше сравнително стабилна и беше ясно, че кой знае какви поразии няма да станат. Сега нещата са различни. Аз не искам отново да преживея нито Лукановата, нито Виденовата зима. И ако не направим поне това, което ни е по силите, ще сме си виновни сами.
И един малко черноглед поглед напред във времето, според мен като симпатизант на тъмосините сини:), трябва да се мисли и за вариант "Б"- такава политика да се води, че да не се правят всякакви компромиси ( ДСБ и СДС!), защото следващото правителство може да управлява само 1,5 -2 г. Трябва да се опази съграденото!
Поздрави!
Ако имаш инфо по този въпрос, дай ми го, защото в момента правя постинг за тези избори ...
Можеш да използваш и личните съобщения в БЛОГ.БГ
http://news.ibox.bg/news/id_1313142828
И Костов и Доган имат за добро или лошо привърженици и те не са в Интернет и няма как да спорят с написаното. Костов най най добрия сбърка с ДПС. Което му струва загубване на властта И все така ще е занапред. Много трезви на място коментари, защото не се замазват грешките, а в случая направиха непоправими разделения на сини сини и сини
Мартенски поздрави, да отидем по вече хора на изборите- тези, етнос българи. Другото е само приказки.
02.03.2009 19:54
анонимен, и аз това казвам, но е важно да убедим тия млади хора, които не знаят фактите, а само приказките на родителите и бабите си.
03.03.2009 11:40
Г Л А С У В А Й Т Е
03.03.2009 19:04
03.03.2009 19:21
03.03.2009 19:25
03.03.2009 19:41
03.03.2009 19:54
04.03.2009 12:38
В настоящия момент и САЩ и Великобритания и Германия подпомагат губещите предприятия, като наливат милиарди в тях! В тези времена на световна финансова криза, май наистина не е съвсем ясно кое е ляво и коя дясно...
Ще спечели този, който намери верния път за излизане от кризата. А това не е лесно. И за съжаление никой няма опит в тази насока. ..
04.03.2009 20:54
Ще избера ДПС, защото те са по-малко опасни за мен от Костов. А знам какво говоря.
На вас, на слука! Аз Чили не искам у нас за децата ми.
viki11 ти си знаеш. Вероятно си твърде млад/а и мнението ти е всъщност мнение на разни други хора. Моите деца бяха малки през 97-ма. В Чили не съм била, но зная какво е управление на ДПС и БСП. Дано не го разбереш на гърба си и ти. Макар че много бързичко сме се запътили пак към 97-ма.
Откъс от горния линк:
"Водещ:
Кажи ми за Макарона, не избяга ли от този въпрос? Финансирал ли е той кампанията на СДС?
К. Радев:
Да.
Водещ:
Сигурно ли е това?
К. Радев:
Абсолютно.
Водещ:
По-рано си го казвал, но след 3 години ще потвърдиш ли това? Къде отидоха парите, по какъв начин?
К. Радев:
Парите бяха прибрани лично от Костов.
Водещ:
Как лично от Костов?
К. Радев:
Ами така, просто той ги донесе в един куфар и Костов ги прибра в касата.
Водещ:
Колко пари бяха?
К. Радев:
Не знам, пълен куфар. "
Ген. Кирил Радев потвърди думите си и пред съда, но г-н Костов има депутатски имунитет и докато го има, не може да бъде разследван или съден.
И не е само това. Върнете се няколко години назад и си припомнете нещата. В момента, в който няма да има депутатски имунитет, всичко ще излезе наяве. Затова е готов на всичко, само и само отново да е в парламента. Не му пука за дясното обединение! Ако е чист, нека се оттегли в името на обединената десница, нека да могат да го разследват и ако е невинен, да изчисти името си. Тогава да се върне. А той е готов на всичко, за да остане в листите и да запази имунитета си. Жалко, че толкова много свестни хора се подлъгаха по убедителното му говорене. Жалко, че между думите и делата му няма нищо общо...
"А какво да кажем за фарса със списъка на "кредитните милионери"? Погледнете внимателно закона "Каракачанов"! Защо "икономистът -математик" Иван Костов допусна това недоносче? Защо специалистите от БНБ подхвърлиха нищо не означаващата цифра от около 2 трилиона лева невърнати кредити (приспадам 700 милиарда лева от публикуваната сума, за да отчета появилите се коментари, че някои числа са дублирани)? Или 2 милиарда германски марки по "бордовия" обменен курс. Няма да правим на въпрос за пропуснати длъжници като г-н Красимир Стойчев. Чували ли сте, колеги икономисти, за операцията осъвременяване на икономически величини? Нима могат да се сумират левове за периода от 1987 г. до 1996 г.? Направете това осъвременяване. Използвайте индекса на инфлацията или промяната на валутния курс долар/лев през този период. Ще попитате как ще стане това, като липсват данни за датата на отпускане на кредитите и за условията на отпускане на кредитите - лихви, наказателни клаузи. Случайно ли липсват тези данни? Питайте Костов! Но ако сте по-вещи в областта на математиката, можете да решите приблизително тази задача. Аз я реших и преди време публикувах резултата. Кредитната далавера струва на българина 100 милиарда германски марки. Ха сега кажете, има ли разлика между 2 милиарда и 100 милиарда? Ако си представите какво означава тази цифра при обявения БВП на България от 9,5 милиарда долара, ще стигнете до доста важен извод. Фалитът на България е дирижиран! Точно това прикрива законът "Каракачанов". Прикрива и главните виновници! А Костов е от тяхната компания!"
http://tsenov.bul.net/broshuri/k_lier/1.html
Такива ми ти работи... Човек забравя, но Google - не. Лично аз съм ЗА обединението на десните сили, но без Костов. По понятни причини - чета, слушам и помня. И обичам България повече от който и да било партиен лидер.
2. parasol
3. Лъчезар Томов
4. кака Сийка
5. Блогът на nadeto
6. Д. Антонов
7. нервната акула
8. блогът на mamkamu
9. Свободинки - блог на Ваня Панайотова
10. Иванко
11. блогът на realistka
12. Радан Кънев
13. Славимир Генчев
14. aroundus
15. Блогът на Галина
16. divini
17. gantree
18. Пламен Бочев
19. /razkazvachka
20. Блогът на д-р Колевски
21. Блогън на Ева, която не е тук
22. haralanov.blog.bg