Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.03.2009 11:16 - Старата жена пред мен
Автор: veselaj Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2696 Коментари: 9 Гласове:
1



Гледам старата жена срещу себе си. Каква е била преди?

Изглежда уморена. Бръчките покрай устата й издават, че доста мрачни мисли са и минали през главата.  Хубавите някога очи са потънали в торбичките под тях. Тялото отдавна е загубило младежката си гъвкавост. Опитва се да се усмихва, но и усмивката й е някак уморена.

Става ми жал за нея.

Обръщам гръб.

Наистина трябва да изхвърля огледалото



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. martito - Не бързай да изхвърляш огледалото, ...
23.03.2009 11:26
Не бързай да изхвърляш огледалото, погледни жената в очите... Там няма да има години, умора и бръчки:)
цитирай
2. veselaj - martito, не знам кой ме натика в това ...
23.03.2009 12:45
martito, не знам кой ме натика в това старо тяло:)))))))))
цитирай
3. martito - :)))
23.03.2009 13:14
Тялото не е важно - то е само една обвивка, важно е какво има под обвивката:))
цитирай
4. veselaj - ами за това ще изхвърля огледалото. ...
23.03.2009 13:18
ами за това ще изхвърля огледалото. Ще се оглеждам в очите на другите, колкото и банално да звучи - те си ме харесват всякак :)))
цитирай
5. veselaj - А и на малкото момиченце, което о...
23.03.2009 13:19
А и на малкото момиченце, което обича да се вози на количките пред Практикер това тяло му е доста неудобно.
цитирай
6. martito - :)))
24.03.2009 11:04
На малкото момиченце в теб едва ли му пука с какво е 'облечено' :))
цитирай
7. veselaj - Не че му пука. Плосто тялото му пречи ...
24.03.2009 15:36
Не че му пука. Просто тялото му пречи :)))
цитирай
8. mashie - така или иначе
25.03.2009 19:37
така или иначе плътта остарява. неизбежно е, обаче стига да си усъвършенствал духа си, това е без значение. въпросът е, че за повърхностните хора, за които външността се е превърнала в огледало на света, на стари години осъзнават, че животът им е едно огромно разочарование. така че, ако си истински човек, без значение от възрастта, си оставаш такъв. :) харесва ми творбата ти :)
цитирай
9. veselaj - mashie, благодаря. Идеята ми беше, ...
26.03.2009 11:19
mashie, благодаря. Идеята ми беше, че това, което виждам в огледалото няма нищо общо с мен :))). Радвам се, че ти е харесала. А хората не се променят - има момичета, които се раждат баби и баби, които умират момичета (последното не е мое, мисля, че е на Багряна)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: veselaj
Категория: Политика
Прочетен: 4908694
Постинги: 177
Коментари: 5810
Гласове: 9028
Спечели и ти от своя блог!