Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.03.2009 18:59 - А бе, защо сега никой не скача?
Автор: veselaj Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2006 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 05.03.2009 15:49


Доста неща се написаха за някой си Красимир Аврамов, който се бил класирал за Евровизия виейки (вярно вие, слушах го в Интернет).
 Днес ми разказаха за някакво момиче, което скандализирало журито в Music Idol. Взех, че си пуснах въпросния епизод (да е жив и здрав Интернет :)) Много ми беше забавно да гледам  как  някаква женица с уродливи силиконови устни, облечена като проститутка се възмущаваше от думите на момичето. А тя през цялото време се държеше точно като проститутка. Не че момичето ми хареса, ама майка й беше права като каза, че това гледат по телевизията. Бедното девойче явно беше решило, че държанието на к...ва ще се хареса. Е какво друго да реши, щом в журито има жена с вид на проститутка.
А кой знае защо, сега никой не скача.


Тагове:   Никой,


Гласувай:
0



1. анонимен - dsb
04.03.2009 19:38
Vsichko tova edokazatelstvo she prevarnaha darjavata ni na bardak.
цитирай
2. veselaj - dsb,
04.03.2009 19:40
ама защо никой не скача:))))
цитирай
3. martito - В посочения случай аз подкрепям ...
04.03.2009 19:49
В посочения случай аз подкрепям Мария.
Ако дъщеря ми смята, че подобни думички е нормално да бъдат употребявани като за 'добро утро', значи виновна съм аз, не телевизията или интернета, или там каквото и да е...
цитирай
4. veselaj - martito
04.03.2009 19:54
разбира се, че е така. Главните виновници са родителите. Имах предвид друго - че е лицемерие хем да се държиш по този начин, хем да се възмущаваш.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: veselaj
Категория: Политика
Прочетен: 4904357
Постинги: 177
Коментари: 5810
Гласове: 9028
Спечели и ти от своя блог!