Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2009 10:50 - Помощ, гледам бТВ!
Автор: veselaj Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2109 Коментари: 2 Гласове:
0



Напоследък очевидно ме е хванал пристъп на мазохизъм и втора сутрин гледам бТВ и Бареков. И установих, че съм на път да се разболея от шизофрения. Уж знам коя съм и къде живея, ама май не е така.

Най-напред чух “страшната” новина, че се готви атентат срещу Яне Янев. Взривили му колата. После се оказа, че не са я взривили, а се канели да я взривят. След това се разбра, че това го бил казал някой от ъндърграунда (цитирам), а пък някой друг събудил Бареков да му каже, че били прихванали нещо от не знам къде си. Накрая събудиха и Яне Янев, който и в съня си бди и доста бойко се изказа за новината. Дотук някой разбра ли нещо? Аз не можах.

Малко след това се появи най-важният човек в България – сетихте се, Красимир Аврамов. Аз не бях чувала за него, защото мазохизмът ми не стига чак дотам да гледам и конкурса за Евровизия. Разбрах , че е велик, че не пее фалшиво, а това което показаха по телевизията било изкривено от лошите оператори на пулта (каквото и да значи това). Видяхме и някакъв запис от някакъв концерт, който трябваше да ни убеди във величието на певеца (аз видях само някакви розови девойки на кокили и чух свиренето на оркестъра, ама не разбирам много от съвременна музика, та може и да не съм разбрала). Това продължи около час и нещо.

Щях да пропусна другата сензация – хванали били убиеца на сестрите Белнейски. Това ми прилича повече на гавра със смъртта на момичетата, отколкото на заловен убиец. Въпросният бил най-напред сред заподозрените, пък го пуснали, пък при ДНК експертизите в Англия и САЩ не могли да намерят нищо, но тъй като вече си имаме лаборатория в България сме открили нещо в  третата хромозома....

Това се коментира, при положение, че доскорошен депутат се оказа педофил (даже и нашият съд не се осмели да го обяви за ненинен). При положение, че на България ще и спрат още средства от Европа. Че са източени огромни суми от ДДС (моето ДДС, което много съвестно са събрали по думите на премиера).  При положение, че наркобосове са в дискотеките, макар, че официално са в затвора?  Че хората наистина са спрели да пазаруват, стреснати от огромните сметки (моята за ток е двойно по-голяма от предишната, макар че почти не съм се прибирала вкъщи) и очакваната безработица.

Та да попитам – аз ли страдам от невярна болест или на бТВ нещо не й е наред? Помогнете!

 



Тагове:   бТВ,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Много сте права!
27.02.2009 10:53
Набутват ни във виртуален свят, докато се гърчим в реалния. Правят ни част от своята схема, от своя сценарий, от своята игра, която се играе за наша сметка.
Поздрав!
цитирай
2. gothic - Затова наблягам на книгите...
27.02.2009 16:13
Затова наблягам на книгите...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: veselaj
Категория: Политика
Прочетен: 4904568
Постинги: 177
Коментари: 5810
Гласове: 9028
Спечели и ти от своя блог!